quote:(woman walks into packed theater looking for boyfriend)
Woman, yelling: Jim*? Jim, where are you?
Random guy in the audience #1: Here!
Random guy #2: Over here!
Random guy #3: Here!
(entire theater starts shouting "here!")
Woman: C'mon, gimme a break.
Hot Fuzz!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Zo genoeg geslapen. Gister van 23 tot vandaag 8 uur en weer van 9 tot 15. Nog steeds moe maar er is een grens
Ga denk ik een film huren. Tips?
Die moet ik nog steeds zien. Wellicht dat ik 'm zo even ga downloaden als ik hem kan vinden.quote:
Ik had em aangeklikt (hoopte op een stream), maar dat was niet zo. Zometeen even kijken of ik nog ruimte hebquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien. Wellicht dat ik 'm zo even ga downloaden als ik hem kan vinden.
Mijn tip aan jou is de Bob Saget Roast die ik hier gepost heb op een andere pagina. Echt hilarisch!
prachtigquote:
quote:
Live Free or Die Hardquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:53 schreef MaJo het volgende:
Zo genoeg geslapen. Gister van 23 tot vandaag 8 uur en weer van 9 tot 15. Nog steeds moe maar er is een grens
Ga denk ik een film huren. Tips?
quote:
Oeh da's ook een goeiequote:[..]
Live Free or Die Hard
quote:(group of black teenagers board the train)
Teenage girl: Goddamn, there are a lot of people on this train.
Middle-aged Mexican woman: How dare you? How dare you! I am a Christian and I will not put up with this. Not on my train. You are disrespecting our Lord and every Christian on this train! God sent his beloved son Jesus down to the earth to save our souls, and I will not put up with hearing you speak against him. I am a Christian and... Nah, I'm just fucking with 'ya.
]http://www.youtube.com/watch?v=mOCsNrzlV2k[/quote][/url]quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=mOCsNrzlV2k
John McClanequote:ah die grap had ook al een baard dus
[..]
Oeh da's ook een goeie
Ah, dat is net als met die foto van Madonna een tijdje terug, gewoon op het verkeerde moment afgedrukt...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Nog steeds zo lekker, MM?
[ afbeelding ]
quote:Conductor #1: I found a purse back there, I'm taking it up front.
(walks through the cars)
Conductor #2 on PA: Attention passengers, if anyone has a pair of red high heels to match mike's new bag please see him in the first car.
nouquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Jullie weten dat ik een meisje ben toch?Die hard enzo is niet aan mij besteed
Moet ik dan een film noemen die ik niet leuk vind? Savage Grace vond ik echt enorm kut, maar denk niet dat die al op dvd beschikbaar isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijnquote:
Denk het wel. Dat was het enige wat ik er mee gedaan heb.quote:
Hij zegt al een half jaar lang dat ik z'n laptop mag hebben. Ik wilde helemaal niet, omdat ik mezelf het niet zag gebruiken. Maar nu blijkt dat ik op maandag van kwart voor 9 tot half 6 college heb. Eerste uur en laatste alleen. Tussendoor kan ik dan wel een laptop gebruiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Je hebt die van Sven geconfisceerd?
er zit niet een bijster zwaar verhaal achterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijn
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Lullig dat je een filmpje post met een meisje in bed...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.
Heb trouwens nog wel een filmpje voor niet-meisjes: horror in klei.
Ik zeg alleen dat ik het niks vind, en de meiden die ik ken ook niet. Het is niet zo dat ik alleen van meidenfilms hou, maar niet van geweld. Sowieso niet in mijn huidige toestandquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook een meisje en ik heb alle Die Hard-films gezien.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef MadMaster het volgende:
En dit plaatje zullen we ook nooit meer in het echt zien:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook heel vaak hier, ja...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry MM, flauwe grap
En wel deels vrijwillig, waar ze zelf vrij luchtig over doet (en ik dus ook daarom)...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beide borsten zijn bij haar afgezet
Laat ik hier dan maar weer geen flauwe grap over maken...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:54 schreef Etcetera het volgende:
sowieso, het zijn dan wel geen nette grappen, maar dan kun je ongeveer 95% van de humor wel gaan schrappen
Ik wilde net 2001: A Space Odessy gaan opperen maar dat is dan geen goed planquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijn
Ook dat, ik vond Kelly Bundy altijd wel een mooie dame, haar domheid ten spijt...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
Dacht meer dat het een opmerking was in de trant van 'jammer'.
Toen wel, de laatste paar jaar niet zo...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat, ik vond Kelly Bundy altijd wel een mooie dame, haar domheid ten spijt...
Ik was vroeger ook veel knapper...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen wel, de laatste paar jaar niet zo...
Leuke film.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...Hot Fuzz gedownload. Zo maar eens kijken. John Q is ook op TV. Best goed maar al vaak gezien.
Voorzet komt... open doel...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
Besloot na maanden niks, weer eens te gaan fokken... Heb Tinuviel al per mail gefeliciteerd. Ook via deze weg nog een dikke proficiat aan Iamredleader!
Irien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
Besloot na maanden niks, weer eens te gaan fokken... Heb Tinuviel al per mail gefeliciteerd. Ook via deze weg nog een dikke proficiat aan Iamredleader!
too easyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef Irien het volgende:
MaJo wat een rottigheid met de Lowlands trip.
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
daarom was het ook te makkelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef Irien het volgende:
[..]
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.
Gniffel gniffelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef Irien het volgende:
[..]
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.
Jawel hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb heel LL S. niet gezien
Vond 'ie het wel leuk?
Nee dat dan weer niet! wel veel over gelezen (ook van te voren als je moet het zien) was het goed?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe heb je toevallig ook Crystal Castles gezien in de X-ray?
Nou, wij gingen erheen maar na een kwartier wachten was nog steeds de vorige DJ bezig. Toen zijn we maar weggegaan. Ik heb ze gedownload en het klinkt echt goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:36 schreef Irien het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet! wel veel over gelezen (ook van te voren als je moet het zien) was het goed?
Ja ik ga volgend jaar ook meer daar kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
X-Ray vond ik meestal best okay. Als ik niet zoveel heen en weer was gelopen om bands te zien had ik daar waarschijnlijk vaker gezeten
Tweede helft vind ik leuker dan de eerstequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ga volgend jaar ook meer daar kijken
Hot Fuzz is best grappig.
Was ik erg vaag? Kan me WAS nog maar half herinneren, was echt out of itquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef Irien het volgende:
MaJo wat een rottigheid met de Lowlands trip. Ik wou nog even zeggen dat ik het ondanks alles wel leuk vond een paar optredens naast jou te springen!
En ik vind "gaylord" Kapranos nog steeds sexy
Ach, je weet welke film je nog moet zien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Miller's crossing ligt in utrecht dus dat schiet niet op.
Twijfel nu wel over videotheek, barstende koppijn. Kijk wel even wat er op tv is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |