Toen wel, de laatste paar jaar niet zo...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat, ik vond Kelly Bundy altijd wel een mooie dame, haar domheid ten spijt...
Ik was vroeger ook veel knapper...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen wel, de laatste paar jaar niet zo...
Leuke film.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...Hot Fuzz gedownload. Zo maar eens kijken. John Q is ook op TV. Best goed maar al vaak gezien.
Voorzet komt... open doel...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarnaast lig ik nog half te flippen op speed hier dus een wat lichtverteerbare film zou wel fijn zijn
Hoi.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
Besloot na maanden niks, weer eens te gaan fokken... Heb Tinuviel al per mail gefeliciteerd. Ook via deze weg nog een dikke proficiat aan Iamredleader!
Irien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
Besloot na maanden niks, weer eens te gaan fokken... Heb Tinuviel al per mail gefeliciteerd. Ook via deze weg nog een dikke proficiat aan Iamredleader!
too easyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef Irien het volgende:
MaJo wat een rottigheid met de Lowlands trip.
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
daarom was het ook te makkelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef Irien het volgende:
[..]
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.
Gniffel gniffelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef Irien het volgende:
[..]
duh ik bedoelde het ook op de beide manieren.
Jawel hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb heel LL S. niet gezien
Vond 'ie het wel leuk?
Nee dat dan weer niet! wel veel over gelezen (ook van te voren als je moet het zien) was het goed?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe heb je toevallig ook Crystal Castles gezien in de X-ray?
Nou, wij gingen erheen maar na een kwartier wachten was nog steeds de vorige DJ bezig. Toen zijn we maar weggegaan. Ik heb ze gedownload en het klinkt echt goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:36 schreef Irien het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet! wel veel over gelezen (ook van te voren als je moet het zien) was het goed?
Ja ik ga volgend jaar ook meer daar kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
X-Ray vond ik meestal best okay. Als ik niet zoveel heen en weer was gelopen om bands te zien had ik daar waarschijnlijk vaker gezeten
Tweede helft vind ik leuker dan de eerstequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ga volgend jaar ook meer daar kijken
Hot Fuzz is best grappig.
Was ik erg vaag? Kan me WAS nog maar half herinneren, was echt out of itquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef Irien het volgende:
MaJo wat een rottigheid met de Lowlands trip. Ik wou nog even zeggen dat ik het ondanks alles wel leuk vond een paar optredens naast jou te springen!
En ik vind "gaylord" Kapranos nog steeds sexy
Ach, je weet welke film je nog moet zien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Jullie weten dat ik een meisje ben toch?Die hard enzo is niet aan mij besteed
Miller's crossing ligt in utrecht dus dat schiet niet op.
Twijfel nu wel over videotheek, barstende koppijn. Kijk wel even wat er op tv is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |