quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We laten de kleur voor wat 'ie reeds is. Mooi gebroken creme-geel-achtig-wit. En de meubels zijn een mooi bruin. We weten ook nog niet of het een jongetje of meisje is
Jij hebt een zieke geestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Babykamers uitrusten met teddyberen en zo is volgens mij meer leuk voor de ouders dan voor de baby. Ik vraag me af hoe het kind zou opgroeien als je knuffelspinnen geeft en de kamer volhangt met doodskoppen
Neequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Foto! Brillen kunnen ook erg sexy zijn
Valt best meequote:
Wel waarquote:
quote:
Ik vind de bril je goed staan hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb je een foto gepm'd, alleen is mn oog er nog wel een beetje dood op...
Echtniesexyhoor
Mijn rechteroog is nogal gezwollen op die fotoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind de bril je goed staan hoor. Je rechteroog ziet er inderdaad niet goed uit, en omdat je die niet goed ziet lijkt links ook wat vreemd. Meer de bril staat je prima
Niet zo mutsen, met die bril is niks misquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn rechteroog is nogal gezwollen op die fotoDus wordt mijn hele gezicht een beetje scheef... En dan ook nog es die bril
Maar onderzoek laat zien dat kinderen in simpele kamers achterkomen in ontwikkeling. Kleuren en voorwerpen(speeltjes, knuffels etc) vormen een stimulans wat goed is voor de ontwikkeling van het kind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:17 schreef iamredleader het volgende:
Ik snap wel wat Hawaii_Tim zegt, veel ouders geven enorme bergen geld uit aan de meest hippe/chique kindermeubels, en dan bedoel ik ook echt bergen geld. De kleine slaapt de eerste maanden bij ons op de kamer, en als 'ie daarna in de kinderkamer komt, zien we die toch alleen bij het in bed doen en er weer uithalen.
Maar goed, ieder z'n meugWij houden het relatief eenvoudig, voorlopig duurt het nog wel eventjes
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar onderzoek laat zien dat kinderen in simpele kamers achterkomen in ontwikkeling. Kleuren en voorwerpen(speeltjes, knuffels etc) vormen een stimulans wat goed is voor de ontwikkeling van het kind.
Dus, over een aantal jaar zullen we het weten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Babykamers uitrusten met teddyberen en zo is volgens mij meer leuk voor de ouders dan voor de baby. Ik vraag me af hoe het kind zou opgroeien als je knuffelspinnen geeft en de kamer volhangt met doodskoppen
Hoho, ik ben niet zwangerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus, over een aantal jaar zullen we het weten?
Ze zei over een aantal jaarquote:
Zo kun je het ook lezen jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien had ze het over zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |