De meeste LL-gangers die ik ken liggen nu te pitten. Waarom jij niet?quote:
Ik draag nu een brilquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval mijn vraag kunnen lezen...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:25 schreef Soempie het volgende:
... en er zijn ook weinig mensen met relatieproblemen.
Heb je relatieproblemen?quote:
neequote:
niet echtquote:Of heb je last van je ogen?
mag hopen van niet!quote:Misschien zwanger?
nopequote:Ben je LL-ganger?
zwaaienquote:Zo niet, wat doe je hier dan?
Zolang ze er geen topic over opent is het niet interessant.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SaskiaR is alleen na het bekend maken van haar nieuwe (?) luv'er van de aardbodem verdwenen...
Ik besloot om wakker te blijven tot een tijdstip dat ik normaal ook ongeveer ga slapen. Of dat slim was is een tweede, want ik ben er op een pijnlijke manier achtergekomen dat de rasp die ik heb toch wel erg scherp isquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
De meeste LL-gangers die ik ken liggen nu te pitten. Waarom jij niet?
Foto! Brillen kunnen ook erg sexy zijnquote:
Gadver!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik besloot om wakker te blijven tot een tijdstip dat ik normaal ook ongeveer ga slapen. Of dat slim was is een tweede, want ik ben er op een pijnlijke manier achtergekomen dat de rasp die ik heb toch wel erg scherp is
SaskiaR Laatste bezoek: 4 uur, 32 minuten geleden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SaskiaR is alleen na het bekend maken van haar nieuwe (?) luv'er van de aardbodem verdwenen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, ik was de Ting Tings helemaal vergeten. Die waren ook erg leuk! En Roisin Murphy kon er ook wel wat van.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Tja het was Sergeant der eerste klasse, maar je mag nu gewoon Sergeant-Majoor zeggen hoor....quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goede avond sergant der ..... klasse
quote:De Jeugd van Tegenwoordig: 9,5
Een show waarbij originaliteit, creativiteit en kwaliteit zegevierden.
Sigur Ros: 9
Als een band dit met mensen kan doen, waar heb je dan nog woorden voor nodig?
Elbow: 9
Nu maar hopen dat de rest van calvinistisch Nederland de televisiebeelden ziet.
Lucky Fonz III: 9
Chapeau! Gouden team, Lucky Fonz III en het Lowlands-publiek.
Los Campesinos!: 9
Wat is dit een fijne band met een boeiend verhaal.
Holy Fuck: 9
Het zal niet de eerst keer zijn en vast en zeker niet de laatste keer dat het over Holy Fuck gezegd wordt, maar deze band doet zijn naam eer aan.
Crystal Castles: 9
Crystal Castles is vandaag, hier en nu, een sensatie.
The Dresden Dolls: 9
Verleidelijker, viezer, plageriger, dramatischer en lekkerder dan de India in zijn stoutste dromen had kunnen bedenken
Alweer promotie? of is dat al een tijdje zo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja het was Sergeant der eerste klasse, maar je mag nu gewoon Sergeant-Majoor zeggen hoor....![]()
Nee, nog niet zo gek lang hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alweer promotie? of is dat al een tijdje zo?
Ja ik stond op dat moment in de Asia. Het klonk best okayquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Elbow had ook als plus dat het in een grote tent was tijdens een massive regenbui
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:59 schreef Nesle het volgende:
mmm..mmmmmmoooorgen weer naar sssss....schooool
Lekker he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...net mijn eerste douche sinds donderdag genomen
Zo echt wel! Jij hebt er vast ook ervaring mee?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo echt wel! Jij hebt er vast ook ervaring mee?
Misschien sla ik mijn slag in de volgende dictapentacontalogie (moeilijk woord voor het volgende deel bestaande uit 250 topics.).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
Maar het is nu wel spannend aan de top. 2 op nummer 1
HOAX! MadMaster kan heul niet breien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat je vader wordt?
Dan weet ik hoe lang ik nog kan breien...
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Foto! Brillen kunnen ook erg sexy zijn
gefelicieerd allebeiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
HOAX! MadMaster kan heul niet breien.
Tinuviel is 11 februari uitgerekend. Da's nog ruim 5 1/2 maand.
Heb jou wel gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jep, even kijken waar alle commotie nou over was. Niet mijn muziek. Je stond wel dichtbij, 1 a 2 meter voor me. Je hebt je een tijd niet geschoren of wel
En ik heb op Lowlands een groen 1Up shirt gekocht, die best handig bleek te zijn als herkenningspunt voor andere mensen. Tot donderdagmiddag wist ik ook niet dat ik ging, dus je twijfel is terecht
. Ik heb Neleos niet gezien overigens
Ik ook niet. Heb een kwartier in die rij gestaan zonder vooruit te gaan. Magneetbar heb ik maar helemaal niet geprobeerd...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:![]()
De beugelbar heb ik dit jaar niet gered. En ook de Magneetbar weer niet
Ik ook niet, de rij ging echt veel te langzaam. Toen aan iemand gevraagd wat er te doen was, dat bleek bier uit een fles drinken te zijn en meer niet. Toen vertrokkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:00 schreef Nembrionic het volgende:![]()
De beugelbar heb ik dit jaar niet gered. En ook de Magneetbar weer niet
Het was beugelflessen van een halve liter voor 1,5 munt(cheap) en een muziekquiz. Een maat van me was binnen geweest. Scheen toch erg gezellig te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet, de rij ging echt veel te langzaam. Toen aan iemand gevraagd wat er te doen was, dat bleek bier uit een fles drinken te zijn en meer niet. Toen vertrokken
Niet gezien neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Iemand op LowLands toevallig gezien dat ze daar zwarte Avro's TopPop shirts verkochten?
Ik zag er namelijk aardig wat op TV en ik wil ook zo'n shirt...
Nee ook niet gezien. Misschien werd er iets over verteld bij het 50 jaar Nederpop gedoequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Iemand op LowLands toevallig gezien dat ze daar zwarte Avro's TopPop shirts verkochten?
Ik zag er namelijk aardig wat op TV en ik wil ook zo'n shirt...
Ja dat zal allemaal wel met die troep te maken hebben. Je weet, als je wat opgehelderd moet hebben dan moet je het maar vragenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
ja slapen is echt de bom. Ben zo slap als een vaatdoek. Nu aan allemaal sapjes want ik mag geen cafeine, dan komt het keihard terug, dat was het zondag dus (koffie) en gister ook toen ik thuiskwam (cola). Morgen nog even naar de dokter om te kijken of ik niet dood gaHet gaat wel een stuk beter maar mijn gedachten nog steeds vaag, herinner me ook steeds minder van dit weekend wat ik wel weer eng vind
Grote lijnen weet ik wel, maar sommige gesprekken minder en moeite met de volgorde.quote:
wtf. Door wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
Waarschijnlijk gedrogeerd met speed.
gelukkig, ik ben niet de enige die iets heeft van wtfquote:
?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Love is the drug?
Nare lui die dat doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Het vervelende met dit soort dingen is dat je maar even 5 seconden niet op je drinken let en er zit wat in.
Kun je niet kiezen tussen snelst, kortst, optimaal o.i.d.? Wellicht dat je daar even naar moet kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Navigatiesoftware staat nu ook op m'n telefoon. Gek genoeg wil hij me met de fiets over een langere route sturen dan met de auto, terwijl je over die hele route kan fietsen
Toen ie nog op auto stond had ik de keuze uit Snelste of snelwegen vermijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je niet kiezen tussen snelst, kortst, optimaal o.i.d.? Wellicht dat je daar even naar moet kijken.
Ik vond het mega-irritant wat die dj deed met de intro van Radar Love. Twee nummers later besloot ik dat ik het niet interessant vond en ben ik ergens anders heen gegaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, Volbeat was ook erg goed
Volgens de Lowlandskrant was het niets maar die recensie was geschreven door de persoon die ook de "50 jaar nederpop" ophemelde
Ja ik ben er ook niet heengegaan. Enkele jaren geleden had je een tribute aan Johnny Hoes die 75 o.i.d. werd en dan ook met allerlei bekende artiesten en dat was dan aan elkaar gepraat door Henny Huisman en Beertje van Beers. Dat was toen wel heel erg vet. Maar dit was met hoofdzakelijk voor mij onbekende artiesten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond het mega-irritant wat die dj deed met de intro van Radar Love. Twee nummers later besloot ik dat ik het niet interessant vond en ben ik ergens anders heen gegaan
Ik bedoel daarmee: Was er niet één of ander 'liefje' dat zo aardig was om de boel te verzieken...?quote:
Nopequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee: Was er niet één of ander 'liefje' dat zo aardig was om de boel te verzieken...?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
Mijn Lowlands was een beetje, uh, vaag dit jaar. De eerste 1,5 dag was tof, de overige 1,5 dag is in een roes aan me voorbijgegaan. Waarschijnlijk gedrogeerd met speed. Gister 16 uur liggen pitten en nog steeds supermoe. Ga zo weer verder tukken. Nog steeds wazig en moe, nu ook nog koorts erbij. Als ik weer helemaal helder ben zal ik verslag doen
Wat voor kleur wordt de babykamer eigenlijk?quote:
We laten de kleur voor wat 'ie reeds is. Mooi gebroken creme-geel-achtig-wit. En de meubels zijn een mooi bruin. We weten ook nog niet of het een jongetje of meisje isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor kleur wordt de babykamer eigenlijk?
Ja, Etcie, vertel eens...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie het weten?
Absoluut. Maar Tinuviel weet nog niet of ze het ook wil vertellen aan andere mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef Etcetera het volgende:
willen jullie het weten?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We laten de kleur voor wat 'ie reeds is. Mooi gebroken creme-geel-achtig-wit. En de meubels zijn een mooi bruin. We weten ook nog niet of het een jongetje of meisje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |