SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Binnenkort ook foto's van de rest van de nieuwe cast)
UITZENDSCHEMA
Season 4, Episode 1: Scylla
Original Air Date: 1 September 2008
Season 4, Episode 2: Breaking and Entering
Original Air Date: 1 September 2008
Season 4, Episode 3: Shut Down
Original Air Date: 9 September 2008
Season 4, Episode 4: Eagles and Angels
Original Air Date: 16 September 2008
Season 4, Episode 5: Safe and Sound
Original Air Date: 22 September 2008
Season 4, Episode 6: Blow Out
Original Air Date: 29 September 2008
Topic # 62
[ Bericht 10% gewijzigd door Chielus op 18-08-2008 13:03:06 ]Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
Ik moet ook weer een paar epi's van S3 kijken voor ik weer weet hoe het verhaal ook alweer gelopen was. Ik kan me nu herinneren dat Sarah onthoofd was door die suzan en daarna niet meer in de serie was, maar dat weet ik niet meer zeker. Dus ik moet echt weer even terugkijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe is S3 nou ook alweer afgelopen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het wel redelijk mee eens. Vond het ook jammer dat ze er niet meer was. Maar haar dood gaf Micheal naar mijn idee juist meer reden om vrij te komen en haar moordenaar aan te pakken. Dus dat de boel hierdoor in elkaar zakte ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:53 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het juist heel leuk dat Sarah weer terug komt. Heb haar toch wel gemist, en denk dat daarom seizoen 3 gedeeltelijk niet zo boeiend was zonder haar. Ff Michael zijn reden tot zijn gedrag wegenemen... tsja, dan zakt alles in elkaar ja.
Ik vind het raar dat ze terug komt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:53 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het juist heel leuk dat Sarah weer terug komt. Heb haar toch wel gemist, en denk dat daarom seizoen 3 gedeeltelijk niet zo boeiend was zonder haar. Ff Michael zijn reden tot zijn gedrag wegenemen... tsja, dan zakt alles in elkaar ja.
ik eigenlijk te veel gelezen en trailers op yoetoob gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:02 schreef Meddo het volgende:
nog 14/15 dagen dus![]()
Ben benieuwd wat ze er dit seizoen van gemaakt hebben, ik heb de afgelopen maanden nauwelijks iets over prison break gelezen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:41 schreef planethugo het volgende:
overigens las ik dit op eztv dat er iets met iemand gaat gebeuren in de seizoensopening, maar met wie is niet duidelijkEr gebeurt zeker "iets" met SarahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou nog lulliger zijn dan Michael's terugkeer in LOST
![]()
ik hoor de zeequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat hoor ik toch ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:03 schreef miss-scofield het volgende:
Seizoen 3 komt ook alweer bijna uit op DVD!!
Al (bijna) drie jaar krijg ik hetzelfde voor m'n verjaardag van m'n lief, DVDbox van Prison Break, dit jaar weer gok ik![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb ook wel weer zin in het nieuwe seizoen. Op zich vind ik het wel leuk dat Sarah weer terug komt maar ik vraag me echt af hoe ze dat in het verhaal willen verwerken zonder geloofwaardigheid, voor zo ver deze serie dat nog heeft, te behouden.LJ heeft nooit echt gezien dat Sarah onthoofd werd, Lincoln heeft niet goed gekeken in de doos, the company wilde later nog een keer gebruik maken om Michael onder druk te zetten, na de ontsnapping van Whistler hebben ze haar toch vrijgelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZaL wel zo iets worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:44 schreef Chielus het volgende:
[..]
LJ heeft nooit echt gezien dat Sarah onthoofd werd, Lincoln heeft niet goed gekeken in de doos, the company wilde later nog een keer gebruik maken om Michael onder druk te zetten, na de ontsnapping van Whistler hebben ze haar toch vrijgelaten.
ZaL wel zo iets worden.Dat is echt zooooo dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wisten ze dat Linc niet goed in de doos zou kijken? Dat wisten ze toch helemaal niet?
Dus het zou maar zo kunnen dat Linc dan dus wist dat dat Sarah niet dood was omdat er een bloemkool met een pruik in die doos zat. Want dat had hij namelijk gezien.
Het klopt gewoon niet!Screw them.
We're going home.
Ik hoop ook dat ze met een betere "oplossing" komen, maar ik vrees het ergste.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is echt zooooo dom.
Hoe wisten ze dat Linc niet goed in de doos zou kijken? Dat wisten ze toch helemaal niet?
Dus het zou maar zo kunnen dat Linc dan dus wist dat dat Sarah niet dood was omdat er een bloemkool met een pruik in die doos zat. Want dat had hij namelijk gezien.
Het klopt gewoon niet!
Ik ook!quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:11 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze met een betere "oplossing" komen, maar ik vrees het ergste.
Kga straks meteen ff langs de FRSquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:34 schreef Ab-Normaal het volgende:
Check even de freerecordshop site, alle 3 de dvd boxen voor ¤100 voor sommige mischien een leuke actie!
18 februari, half jaar dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef Frenkel het volgende:
Maandag alweer, dan wordt het tijd om even de laatste aflevering terug te kijken..
Van wanneer is die, jaar terug ofzo?!
100 euro niet een beetje veel ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kga straks meteen ff langs de FRS
16. En los betaal je 157,97, dus hoewel geen ¤80 per stuk toch best een mooie deal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:56 schreef Ab-Normaal het volgende:
Valt wel mee hoor ¤100, ze zijn normaal ¤80 per stuk dus dat scheelt al, en zijn volgens mij iets van 18dvd's ofzo?
Aanbod is alleen op 3 september, en gaat alleen via de sitequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kga straks meteen ff langs de FRS
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Hehe ben alweer begonnen met seizoen 1
[ afbeelding ]
rrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Hij heeft Lechero vermoord, en vervolgens geld uitgedeeld in de gevangenis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de rol van T-Bag. Hij zit erbij dus blijkbaar is die ook uit de gevangenis gekomen? Of vergis ik me nou en zat hij bij de ontsnapping in S3? Ik weet het niet precies meer.
Oja, nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft Lechero vermoord, en vervolgens geld uitgedeeld in de gevangenis.
Natuurlijk. Dat gebeurt wel vaker hoor, iets dat al op DVD is dat nog niet op tv is uitgezondenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef Stephan123 het volgende:
Ook zo leuk in Nederland, Seizoen 3 komt uit op 3 september maar nog niet alle afleveringen zijn op tv geweest en rtl 5 gaat pas verder 28 oktober. Dus zouden alle afleveringen er in zitten of niet?
idd, er zijn nog maar weinig mensen die echt buitenlandse series VIA tv volgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat gebeurt wel vaker hoor, iets dat al op DVD is dat nog niet op tv is uitgezonden.
yepquote:
ja cool he! kan ook niet wachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef sitting_elfling het volgende:
AAaaah vet vet vet vet, die previews vethihi zo dicht bij nu
ik weet iig wel dat ik vanaf maandagavond dit topic ff nie moet volgen tot ik de afleveringen heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
waarschijnlijk ook de énige serie die je sinds jaren gezien hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Sowflow het volgende:
De enige serie sinds jaaaaaaaaaaren die ik -moet- zien.
Nope, maar zijn karakter deed me denken aan die creep uit Con Air.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:31 schreef Sowflow het volgende:
Btw, wie kent een type a la T Bag irl? Van hem heb ik dus nachtmerries...brrrrr...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Minder dan week nog, tijd voor een tvp.
seizoen 2 heb ik wel de spoilers bekeken, seizoen 3 niet, en dat beviel me VEEL beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
lol ik blijf tot maandag avond een aantal minuten voordat de 2 afleveringen uitkomen dit topic checken dan gaat fok ff op slot, afleveringen kijken en weer terug, ik wil dit jaar GEEN enkele spoiler lezen voordat ik de aflevering zelf heb gezien
Yep alles begint weer in september.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:26 schreef Sloper het volgende:
Nog 2 dagenHeroes ook weer 22 september dat wordt weer genieten
Die zit nou toch écht in de gevangenis?quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef Stephan123 het volgende:
Tweener, zit deze ook weer hierin?
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.quote:Op 31 oktober 2007 werd Garrison veroordeeld tot een celstraf van 3 jaar en 4 maanden[2].
Breng ze even op ideeënquote:Op maandag 1 september 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mahone schoot met rubber kogels.
Welk jaar leven we nu danquote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zit nou toch écht in de gevangenis?
[..]
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.![]()
31-10-07 + 40 maanden, hoe ver zijn we dan?quote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zit nou toch écht in de gevangenis?
[..]
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef jenp het volgende:
Hallo allemaal! Ik zit in de gids te kijken en kan niet vinden wanneer en op welke zender het in nederland weer begint. Weet iemand dat.....help!
Mijn gids zegt dat ik morgen ochtend om 6 uur moet opstaan om beide afleveringen te kijken. Als ik me niet vergis komt aflevering 1, om 2 uur in de ochtend lokale tijd, en aflevering 2, 3 uur in de ochtend. Dan peer ik ze wel ff van usenet om 6 uurquote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef jenp het volgende:
Hallo allemaal! Ik zit in de gids te kijken en kan niet vinden wanneer en op welke zender het in nederland weer begint. Weet iemand dat.....help!
[USA]quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef jenp het volgende:
lol had dat niet eens door, dacht dat dit het algemene prison break topic is. Het idee alleen al dat je NOG langer moet w8enquote:
Hmmmz 6 uur pas, S04E01 kan je al binnen hebben om 3:10 en S04E02 om 4:10 , ik heb dan de 2 afl. al gekeken op het laatst om 5:00quote:Op maandag 1 september 2008 20:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mijn gids zegt dat ik morgen ochtend om 6 uur moet opstaan om beide afleveringen te kijken. Als ik me niet vergis komt aflevering 1, om 2 uur in de ochtend lokale tijd, en aflevering 2, 3 uur in de ochtend. Dan peer ik ze wel ff van usenet om 6 uur
lol ik ga echt niet opblijven voor dat. Tis nu 12.46 .. .. dat betekend nog 1 uur en een kwartier voor dat de 1e aflevering begint hehe.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:44 schreef xippie het volgende:
[..]
Hmmmz 6 uur pas, S04E01 kan je al binnen hebben om 3:10 en S04E02 om 4:10 , ik heb dan de 2 afl. al gekeken op het laatst om 5:00![]()
Ben er helaas een te fan voor om te lang te wachten
waarom? het is uitgezonden hoorquote:
idd pfoeij heequote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef lighted het volgende:
Echt minder dat Mahone neergeknald is met T-Bag.. vraag me af of T-Bag het overleeft..
En dat Michael Sara opeens tegen kwam terwijl hij sinaasappels kocht op de markt..pffft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Doe 't in een spoilertag. Zo moeilijk is het niet en scheelt een hoop gezeur.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:52 schreef ImPrEzA het volgende:
Dus zelfs in het vierde seizoen blijft er gemekker over wat wel en niet gezegd mag worden nadat de episode is uitgezonden?
Anyway, weer genieten! Was erg benieuwd wat voor verhaallijn ze eraan zouden geven, nu er al twee gevangenissen zijn overwonnen.. maar lijkt interessant!
In season 4 of al in een eerdere season. Als het in season 4 uitgezonden wordt is het nog steeds spoilerenquote:
SPOILER: TbagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef Repeat het volgende:
Hebben ze nu gelijk eps 1 en 2 uitgezonden?
Hersentumor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef Repeat het volgende:
en die bloedneus?
Vond dat overigens wel meevallen, het kutte was dat ze direct 2 karakteristieke figuren uit de show schrijven. Schrijf ze dan 1 of 2 afleveringen later af, die neger loopt trouwens een beetje als arnold schwarzenegger in Terminator, zelfde gelaats blikken ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:44 schreef Jnk18 het volgende:
Rofl wat een kut begin zeg, ik vond het allemaal maar lekker cheeesy.
En Sarah hadden ze gewoon dood moeten laten zeg... Als ik die actrice al op het screen zie dan lach ik me al dood, kut kop wat zij heeft..
Enige lichtpunt van deze show is T-bag(I ate bad Mexican) en Mahone, de rest is gewoon kut.
Normaal vond ik Micheal wel oke, maar nu hij elke keer met zn sarah obsessie bezig is, bah weg met die gast en dat kutwijf
Ik kijk de rest wel als het hele seizoen is geaired.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond dat overigens wel meevallen, het kutte was dat ze direct 2 karakteristieke figuren uit de show schrijven. Schrijf ze dan 1 of 2 afleveringen later af, die neger loopt trouwens een beetje als arnold schwarzenegger in Terminator, zelfde gelaats blikken ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht ik ook meteen.quote:
Is dat niet hun baan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien. Het gaat wel.
Wel grappig eigenlijk hoe ze ons elke keer weer in zo'n spanning kunnen krijgen terwijl de acteurs op de set gewoon lopen te lachen met elkaar enzo :p.
Ik dacht ook al zoiets. Weet je hoe stom! Vette afleveringen weerquote:
Gretchen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef sitting_elfling het volgende:
En toch blijf ik me afvragen .. wie was dat mokkel op het laatst, en wat zal het zijn met die bloedneus?
Aids.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef sitting_elfling het volgende:
En toch blijf ik me afvragen .. wie was dat mokkel op het laatst, en wat zal het zijn met die bloedneus?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef Xurk het volgende:
Dat moest dus een kadaver zijn...
Eventjes dacht ik dat de vrouw op het einde die vastgebonden zat, Veronica was... dat was echtgeweest, dus gelukkig was het haar niet! We zagen Gretchen niet on-screen doodgaan, dus misschien is er nog hoop voor Kellerman?
SPOILER: Over VeronicaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik snapte de link niet tussen Sona afgebrand, en een bus vol met tokkies en bellick en sucre die "netjes" worden afgedropt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef Kinga het volgende:
Ow ja, ik vond dat laseren van die tattoo echt![]()
'eventjes' een halve bodysuit weglaseren...
En dat SONA afgebrand zou zijn. Hoe kort door de bocht was dat dan.
Ze hadden wat betreft sona wat meer uitleg moeten geven. Maar je zag duidelijk in aflevering 2 dat ze nog erg leunen op de genialiteit van Scofield. Het moment in de auto bij dat huis met lincoln en de rest, waarop hij zegt, you better got a hell of a plan of iets in die geest.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Xurk het volgende:
Het weglaseren ging ook te makkelijk en het sloeg gewoon nergens op dat hij dat zonder verdoving deed... oehhh, stoer hoor
Afbranden van Sona was één van die dingen waarvan ik "damn, dit is echt te erg / afgezaagd" moest denken, zoals ik hierboven postte. Het werd gepresenteerd als de ergste gevangenis ooit en het was haast onmogelijk om daar te ontsnappen zoals we heel vorig seizoen hebben gezien, met al de no-mercy guards enzovoort... en dan rellen de gevangenen even en iets later zijn ze allemaal vrij?
@Kinga: Ja, vandaar dat ik dacht dat zij het was
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En daarna nog bij die loods waar ze zijn, waar je michael in z'n uppie z'n gang ziet gaan. Volgens mij is die kerel in real life over uiterst koelbloedig.
Weer helemaal bij.quote:
Ik wist binnen 2 seconden bijna zeker dat die autoverkoper met zijn nieuwe neusje Kellerman was!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef Xurk het volgende:
Dat moest dus een kadaver zijn...
Eventjes dacht ik dat de vrouw op het einde die vastgebonden zat, Veronica was... dat was echtgeweest, dus gelukkig was het haar niet! We zagen Gretchen niet on-screen doodgaan, dus misschien is er nog hoop voor Kellerman?
Ja, ze leeft nog. Ze is nooit vermoord, die neger weet, dat zij iets weet en dat gaat ze uit haar krijgen. Zoiets heb ik er van begrepen. Donderdag ga ik met ondertitelingen kijken, iets iets duidelijker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Maar gretchen leefde toch weer? Op het eind van die 2e aflevering zag je haar toch? Diegene met dat zwarte haar? Riight?
En die bloedneus .. als dat een hersentumor zou moeten zijn, vraag ik me af hoe de rest van het seizoen zal moeten gaan? Maar ik krijg wel het idee, dat dit steeds meer het laatste seizoen zal worden.
Al moet gezegd worden dat ik hoop dat Mahone die neger neermaait : (
Het probleem met deze serie is dat je ze niet dood hebt gezien, zolang je ze niet dood hebt gezien kunnen ze terug kerenquote:Op woensdag 3 september 2008 07:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ja, ze leeft nog. Ze is nooit vermoord, die neger weet, dat zij iets weet en dat gaat ze uit haar krijgen. Zoiets heb ik er van begrepen. Donderdag ga ik met ondertitelingen kijken, iets iets duidelijker.
Als dit het laatste seizoen gaat worden, hoop ik dat ze alles uit de kast halen om het origineel af te sluiten.
Edit: Ik had niet eens begrijpen dat er brand was bij sona.
En kellerman is dood geschoten in zo'n busje onder een brug, dus die komt sowieso niet meer terug.
Wil net zeggen, heb jij gezien dat ie dood is? Voor hetzelfde geld was die hitman aan de kant van Kellerman en zijn die agenten vermoord om Kellerman te bevrijdenquote:Op woensdag 3 september 2008 07:35 schreef FastFox91 het volgende:
En kellerman is dood geschoten in zo'n busje onder een brug, dus die komt sowieso niet meer terug.
Dat is de baas van de Company?quote:
Zeker met die preview voor komend seizoen, Kan goed uitpakken, maar dit zal sowieso het laatste seizoen zijn mag ik hopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het doet een beetje ocean's 11 aan.
Vind ik ook. Je kan wel merken dat hij nieuw is in de serie. Hij zit nog helemaal niet in zijn rol. Of hij is daadwerkelijk slecht want die Michael Rappaport speelt wel weer goed zijn rol vind ik. Maar die vind ik altijd wel goed acteren.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:41 schreef Timmai het volgende:
En wat is de neger slecht gecast zeg, die straalt echt niks uit.
Net als Kellerman dus. Is wel voorspelbaar danquote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gretchen zal uiteindelijk wel weer Scofield gaan helpen, omdat ze genaaid is door The Company en uit is op wraak. Kwestie van tijd voordat ze vrij komt.
Nee, onvindbaarquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Sowflow het volgende:
Weeehheeee...ik was maandag ziekjes en ben PB helemaal vergeten...! Ongelooflijk maar waar! Wie weet of het herhaald wordt of het ergens te downloaden is?
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Het idee alleen al dat je zou moeten wachten .. tot dat het pas op de NL'se buis komt
Naja, live of niet, aflevering 1 werd om 2 uur NL'se tijd uitgezonden op dinsdag.. en aflevering 2 .. om 3 uur nederlandse tijd. Aflevering 1 stond om 3 uur in de ochtend al op nieuwsgroepen, en om 7 uur was ik wakker om PB te kijkenquote:Op woensdag 3 september 2008 11:14 schreef admiraal_anaal het volgende:alsof we allemaal live mee hebben gekeken in USA
Tja als je het gemist heb moet je wachten tot het in nederland uitgezonden wordt
Ergens rond 2012 ofzo
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Naja, live of niet, aflevering 1 werd om 2 uur NL'se tijd uitgezonden op dinsdag.. en aflevering 2 .. om 3 uur nederlandse tijd. Aflevering 1 stond om 3 uur in de ochtend al op nieuwsgroepen, en om 7 uur was ik wakker om PB te kijken
jammer genoeg wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welkom op FOK!, dit gaat al zo vanaf half seizoen 1 toen de uitstel-ontsnapping-verhaallijnen kwamen. Het zal ook altijd zo doorgaan
.
Uhm uit zijn zak? Of uit de zak van die Mexicaan? Het is niet bepaald onwerkelijk dat ze dit beide niet bij zich droegen. Dat dit niet in beeld is gebracht betekent niet dat dit onrealistisch is. Waarom zo erg bezig houden met dat soort randzaken? Ik vond het 10 x stoerder hoe typerend T-Bag z'n rol in deze scene weer was..quote:Op woensdag 3 september 2008 12:58 schreef Prik0 het volgende:
Ik vond het opeten van die Mexicaan ook aardig kut. Waar haalt Theodore ineens een aansteker en een mes vandaan? Lijkt me niet dat hij het vuur met 2 stokjes heeft gemaakt en het vlees van het lichaam heeft geknaagd ook al leek het erop alsof hij het hele lichaam op het vuur gooide.
Dat is dus een beetje het probleem, PB is werkelijk de enige serie die ik kijk. De serie die ik daarvoor keek was 24, maar dat werd ook al vetje belabberdquote:Op woensdag 3 september 2008 12:06 schreef lighted het volgende:
Waarom loopt iedereen te janken over hoe reeel de verhaallijn is? Ik ga er vanuit dat iedereen die Prison Break kijkt ook weleens andere series heeft gevolgd.. In elke serie gaat het zo, rare plotwendingen, onrealistische gebeurtenissen. Het is geen GTST waar je een 20 seizoenen verhaal kan "schrijven". Uiteindelijk zit alsnog (bijna) iedereen vol spanning de serie te volgen. Dus als iedere liefhebber dit nou accepteert en verder praat over de serie..
Ik heb iig weer genoten en kijk vol spanning af naar de volgende aflevering!
Zeker aan te raden!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:56 schreef magnifor het volgende:
één dezer dagen ep 1 en 2 bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had heel graag 84uur naar het weghalen van de tattoo's willen kijkenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef Karina het volgende:
de tattoo's die gewoon hup in 1 sessie worden weggehaald, dat kan volgens mij helemaal niet.
misschien is t een idee dat scofield die tattoo's gewoon heeft en ze dus toekomstige verhaallijnen daarop aanpassen ipv even tralala alles verwijderen alsof ze t gummen zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 17:42 schreef lighted het volgende:
Als ik jullie was zou ik een brief schrijven naar de producent dat jullie liever hadden gehad dat het weghalen van de tattoo's verdeeld moest worden over 5 afleveringen. En vervolgens zeiken dat er te lang wordt toegewerkt naar een plot.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef planethugo het volgende:
Weer veel te makkelijke overgangen en verhalen, maar om nu weer 1x per week die 40 minuten te kijken, daarvoor gaat het nog nét
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef planethugo het volgende:
wie zat op t einde nu in die kamer opgesloten, was dat die meid van Wistler?
wie was het dan? ik dacht ook dat het die meid van whistler wasquote:
Gretchen?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wie was het dan? ik dacht ook dat het die meid van whistler was
Ach, ga er maar vanuit dat Michael aan het eind van seizoen 4 dood gaat aan die hersentumorquote:Op woensdag 3 september 2008 19:28 schreef Sowflow het volgende:
Aflevering 1 vond ik te snel en te "obvious". Sara leeft nog, wordt meteen gevonden, eerst besluit hij niet mee te doen, dan opeens allerlei reden om het wel te doen, erg makkelijk allemaal.
2e aflevering was beter...maar toch denk ik dat ze geen seizoen 5 moeten maken.
Geen bbq meer voor mij...
Die gedachte heb ik ook vaak gehad...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ach, ga er maar vanuit dat Michael aan het eind van seizoen 4 dood gaat aan die hersentumor
Volgens mij hebben ze in 4.01 seks gehad, net voordat Sara die littekens op haar rug laat zien. Je ziet ze allebei hun kleren terug aantrekken daar.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook vaak gehad...
Hoe vinden jullie eigenlijk van zo;n diepe liefde tussen Michael en Sara zonder dat ze met elkaar naar bed zijn geweest? Ik vind het prachtig, bijna Shakespeare, maar weinig realistisch...
Tsja, bezit van de zaeck is het eind van het vermaeck hequote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie eigenlijk van zo;n diepe liefde tussen Michael en Sara zonder dat ze met elkaar naar bed zijn geweest? Ik vind het prachtig, bijna Shakespeare, maar weinig realistisch...
net of er een seks scene tussen die 2 moet zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Volgeschoten condooms op de achtergrond kan ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
net of er een seks scene tussen die 2 moet zijn
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Volgeschoten condooms op de achtergrond kan ook.
Gretchen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wie was het dan? ik dacht ook dat het die meid van whistler was
Gretchen is doodquote:
so truequote:Op donderdag 4 september 2008 01:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik werd bijna boos toen ze stuk voor stuk opgepakt werdenGelukkig kwamen ze niet weer in jail zeg.
Bij die laatste scene heb je je ogen dichtgedaan?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:59 schreef Fendy het volgende:
[..]
Gretchen is dood
-edit-
Ja dat moeten we dus denken he...
Daarom ging het de afgelopen seizoenen ook meer over het feit om 2 die bij elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:24 schreef CarOnline het volgende:
Nou alle eindjes zijn aan elkaar geknoopt met een sneltreivaart en nu is er een totaal ander verhaal!
Maar niet verkeerd gok ik zo.
Beetje knullig met Sona, en die tatoo's
En dat 'kadaver' ook.
Dat ging dus precies zoals verwacht: nee, LJ heeft het alleen gehoord, nee, Linc had het niet goed gezien
Maar goed, schone lei, nieuw seizoen.
Oh en Scofield en Sara zijn saai samen
Ik heb pas een kwartier van EP1 gekeken, verder nog geen tijd gehadquote:Op donderdag 4 september 2008 07:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bij die laatste scene heb je je ogen dichtgedaan?
Ze hebben al verklaard waarom hij zo slim is, hij is bouwkundig ingenieur en hij heeft last van een psychische aandoening genaamd, Low Latent Inhibition. Dat kwam volgens mij voor in aflevering 14 van seiz1.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef dapluiz het volgende:
Gaan ze niet via die tumor verklaren waarom hij zo slim is ofzo ?
Ik dacht dat zoiets aan bod zou komen dit seizoen ..
jep, het kutte is alleen dat het zo vertiefelijk verslavend isquote:Op donderdag 4 september 2008 12:59 schreef Young_David het volgende:
Jeuj, we zijn weer begonnen ... 't heeft weer eens niets met seizoen 1 of zelfs seizoen 3 te maken, maak ik vermaak me prima met Scofield en z'n A-Team
ja want het is zo logisch dat ze toch nog leeft, ze wordt door haar baas aan de kant gezet, iemand die voor de rest werkelijk iedereen dood moet schieten loopt met pistool op haar af, ze krijst dat ze wat geld heeft of iets dergelijks en dan schakelen we over naar een andere scene. Logisch toch dat haar baas haar dan niet dood maakt maar vastbindt in een kamertje....quote:Op donderdag 4 september 2008 12:52 schreef freiss het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet zien dat het Gretchen was op het eind![]()
Het is onverwacht, niet onlogisch. Je ziet haar gezicht duidelijk in die laatste scene, hoe kan je dan nog anders denken?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja want het is zo logisch dat ze toch nog leeft, ze wordt door haar baas aan de kant gezet, iemand die voor de rest werkelijk iedereen dood moet schieten loopt met pistool op haar af, ze krijst dat ze wat geld heeft of iets dergelijks en dan schakelen we over naar een andere scene. Logisch toch dat haar baas haar dan niet dood maakt maar vastbindt in een kamertje....
OMGquote:Op donderdag 4 september 2008 15:29 schreef planethugo het volgende:
zo duidelijk vond ik die 2 sec dat 'r gezicht in beeld was niet, haren die nat waren en ervoor hingen. Het is trouwens voor pb eerder verwacht maar toch onlogisch
Nee!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef Happel het volgende:
Hmm, ik zit nu te kijken en ik verveel me na 8 minuten al dood. Loont het de moeite om verder te kijken?
Ja primaquote:Op donderdag 4 september 2008 09:22 schreef Waltero het volgende:
Geloof dat heroes ook niet lang meer duurt, en anders ff wachten op LOST, en ik vermaak me nog steeds met 24
Adios
Neem de moeite maar niet joh. Ze willen gewoon ff lekker zeiken, maar ondertussen kijken ze wel gewoon, want ze weten precies wat er gebeurd is allemaal.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja prima, oprotten, kutmongool. Elke keer weer hetzelfde gejank van deze kneuzen hier. Blijf godverdomme dan gewoon weg, en kom niet elke keer weer terug om te laten merken dat je je voortdurend aftrekt op 'betere' series zoals Heroes, Lost en 24.
Adios.
ze zetten wel een heel forum op, maar een krantje uitwerken is te veel werk? (1/4e pagina!!)quote:
Ach man, was makkelijk te zien. Als je niet door had dat dat Gretchen was ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:29 schreef planethugo het volgende:
zo duidelijk vond ik die 2 sec dat 'r gezicht in beeld was niet, haren die nat waren en ervoor hingen.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:40 schreef Trystar het volgende:
Net de eerste 2 afleveringen gezien, vet![]()
Natuurlijk is het niet meer het ''echte'' Prison Break maar het blijft een leuke serie.
Lol dat krantenstuk slaat idd nergens opquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:13 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
ze zetten wel een heel forum op, maar een krantje uitwerken is te veel werk? (1/4e pagina!!)
[ afbeelding ]
en dan hebben we hier nog Burrows, in Panama, tijdens het gevecht: (kom op, dat viel toch meer mensen op?)
[ afbeelding ]
het is al vrij dubieus dat er een stuntman moet in worden gezet voor een veredelde koprol, maar verberg hem dan tenminste nog wel een beetje!![]()
verder is de serie (nog meer) uitgekauwd, en is alle grip met de realiteit (nog meer) verloren gegaan.
sad fuck.. beetje schelden op een forum omdat iemand kritiek heeft op een serie..quote:Op donderdag 4 september 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja prima, oprotten, kutmongool. Elke keer weer hetzelfde gejank van deze kneuzen hier. Blijf godverdomme dan gewoon weg, en kom niet elke keer weer terug om te laten merken dat je je voortdurend aftrekt op 'betere' series zoals Heroes, Lost en 24.
Adios.
Bedankt, ben al bezig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
De film Felon is een aanrader voor elke Prison Break liefhebber!
Zelfde toevalligheden inderdaad. En nog een gevangenis ook. Verder zie ik echt geen overeenkomsten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Felon is echt een kutfilmquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
idd, de film gaat over iemand in die in de bak zit en dat is t dan ook wel. Vond het overgens wel een aardige film, geen topper maar zeker een kijkje waard. De film heeft meer met OZ te maken dan met PB aangezien 'Augustus Hill' erin meespeeltquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde toevalligheden inderdaad. En nog een gevangenis ook. Verder zie ik echt geen overeenkomsten.
Ohja als Augustus Hill erin speelt heeft t meteen wat te maken met OZquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, de film gaat over iemand in die in de bak zit en dat is t dan ook wel. Vond het overgens wel een aardige film, geen topper maar zeker een kijkje waard. De film heeft meer met OZ te maken dan met PB aangezien 'Augustus Hill' erin meespeelt
de film lijkt ook een beetje op Blade want Stephen Dorff speelt de hoofdrol!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:19 schreef lighted het volgende:
[..]
Ohja als Augustus Hill erin speelt heeft t meteen wat te maken met OZ
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
de film lijkt ook een beetje op Blade want Stephen Dorff speelt de hoofdrol!
Vond Rapaport zeker wel goed! Die neger vond ik wel gaan, in ieder geval wel beter dan die chinese dude. Die was niet eng of badass meer irritant.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:57 schreef Franktastic het volgende:
Dat met die stuntman viel mij ook al op ja.
Toen ze daarna met z'n allen een team vormden kreeg ik helemaal een A-team gevoel...
Voor de rest een verfrissend begin van het nieuwe seizoen.
Vond die neger wel badass, niet zoals Bellick, Mahone & Kellerman, die uiteindelijk niet zo badass bleken als in het begin van hun rol.
Ik zit wel weer een beetje te wachten op het moment dat ze elkaar weer gaan bedriegen enzo, maar dat zal nog wel komen.
Wat vonden jullie van de rol van Michael Rapaport?
Ik vond het even wennen, omdat ik hem vooral ken uit komedieseries en -films.
Maar hij doet het niet slecht imo
Vond het zwaar tegenvallenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef magnifor het volgende:
Vandaag ep 1 en 2 gezien, niet super maar zeker te pruimen.
Het zou me ook niks verbazen dat die negert ze 1 voor 1 kapot schiet. En ik vrees er ook voor dat hij mahone om ver pieftquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vond die neger eerder lachwekkend. Ik denk dat hij een héél dom karakter ook erg goed neer kan zettenNu krijgt ie een blacklist en hij schiet ze allemaal één voor één van lange afstanden dood en loopt weer weg om even thee te drinken of zo. Yay, leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 7 september 2008 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Hele grote spoiler over die neger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Hij's tof, maar ik vind 'm niet geschikt voor een serieuze rol.quote:
Hele grote spoiler over die neger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is ook een maffe leraar uit Boston Public, daar doet hij me steeds aan denkenquote:Op zondag 7 september 2008 11:24 schreef pberends het volgende:
Die negert-killer is ook wel tof. Alleen die cop die achter The Company achterzit vind ik slecht uitgekozen, dat is die mafketel uit My Name is Earl. Elke keer als ik die krullenbol zie moet ik lachen.
Hele grote spoiler over die neger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Huilen dan.
boeiendquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Nr.G het volgende:
Net de eerste aflevering gezien. Aan het eind van seizoen 3 waren de straffen van Scofield en Burrows toch weggescholden en was er een commissie die de Comapany ging onderzoeken/ aanpakken?
Waarom pakken ze Scofield dan op? Ook suf dat Sarah niets van zich liet horen.
Beetje matig begin van nieuwe seizoen.
En die nieuwe agent acteert echt slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |