OMGquote:Op donderdag 4 september 2008 15:29 schreef planethugo het volgende:
zo duidelijk vond ik die 2 sec dat 'r gezicht in beeld was niet, haren die nat waren en ervoor hingen. Het is trouwens voor pb eerder verwacht maar toch onlogisch
Nee!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef Happel het volgende:
Hmm, ik zit nu te kijken en ik verveel me na 8 minuten al dood. Loont het de moeite om verder te kijken?
Ja primaquote:Op donderdag 4 september 2008 09:22 schreef Waltero het volgende:
Geloof dat heroes ook niet lang meer duurt, en anders ff wachten op LOST, en ik vermaak me nog steeds met 24
Adios
Neem de moeite maar niet joh. Ze willen gewoon ff lekker zeiken, maar ondertussen kijken ze wel gewoon, want ze weten precies wat er gebeurd is allemaal.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja prima, oprotten, kutmongool. Elke keer weer hetzelfde gejank van deze kneuzen hier. Blijf godverdomme dan gewoon weg, en kom niet elke keer weer terug om te laten merken dat je je voortdurend aftrekt op 'betere' series zoals Heroes, Lost en 24.
Adios.
ze zetten wel een heel forum op, maar een krantje uitwerken is te veel werk? (1/4e pagina!!)quote:
Ach man, was makkelijk te zien. Als je niet door had dat dat Gretchen was ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:29 schreef planethugo het volgende:
zo duidelijk vond ik die 2 sec dat 'r gezicht in beeld was niet, haren die nat waren en ervoor hingen.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:40 schreef Trystar het volgende:
Net de eerste 2 afleveringen gezien, vet![]()
Natuurlijk is het niet meer het ''echte'' Prison Break maar het blijft een leuke serie.
Lol dat krantenstuk slaat idd nergens opquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:13 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
ze zetten wel een heel forum op, maar een krantje uitwerken is te veel werk? (1/4e pagina!!)
[ afbeelding ]
en dan hebben we hier nog Burrows, in Panama, tijdens het gevecht: (kom op, dat viel toch meer mensen op?)
[ afbeelding ]
het is al vrij dubieus dat er een stuntman moet in worden gezet voor een veredelde koprol, maar verberg hem dan tenminste nog wel een beetje!![]()
verder is de serie (nog meer) uitgekauwd, en is alle grip met de realiteit (nog meer) verloren gegaan.
sad fuck.. beetje schelden op een forum omdat iemand kritiek heeft op een serie..quote:Op donderdag 4 september 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja prima, oprotten, kutmongool. Elke keer weer hetzelfde gejank van deze kneuzen hier. Blijf godverdomme dan gewoon weg, en kom niet elke keer weer terug om te laten merken dat je je voortdurend aftrekt op 'betere' series zoals Heroes, Lost en 24.
Adios.
Bedankt, ben al bezig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
De film Felon is een aanrader voor elke Prison Break liefhebber!
Zelfde toevalligheden inderdaad. En nog een gevangenis ook. Verder zie ik echt geen overeenkomsten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Felon is echt een kutfilmquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
idd, de film gaat over iemand in die in de bak zit en dat is t dan ook wel. Vond het overgens wel een aardige film, geen topper maar zeker een kijkje waard. De film heeft meer met OZ te maken dan met PB aangezien 'Augustus Hill' erin meespeeltquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde toevalligheden inderdaad. En nog een gevangenis ook. Verder zie ik echt geen overeenkomsten.
Ohja als Augustus Hill erin speelt heeft t meteen wat te maken met OZquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, de film gaat over iemand in die in de bak zit en dat is t dan ook wel. Vond het overgens wel een aardige film, geen topper maar zeker een kijkje waard. De film heeft meer met OZ te maken dan met PB aangezien 'Augustus Hill' erin meespeelt
de film lijkt ook een beetje op Blade want Stephen Dorff speelt de hoofdrol!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:19 schreef lighted het volgende:
[..]
Ohja als Augustus Hill erin speelt heeft t meteen wat te maken met OZ
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
de film lijkt ook een beetje op Blade want Stephen Dorff speelt de hoofdrol!
Vond Rapaport zeker wel goed! Die neger vond ik wel gaan, in ieder geval wel beter dan die chinese dude. Die was niet eng of badass meer irritant.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:57 schreef Franktastic het volgende:
Dat met die stuntman viel mij ook al op ja.
Toen ze daarna met z'n allen een team vormden kreeg ik helemaal een A-team gevoel...
Voor de rest een verfrissend begin van het nieuwe seizoen.
Vond die neger wel badass, niet zoals Bellick, Mahone & Kellerman, die uiteindelijk niet zo badass bleken als in het begin van hun rol.
Ik zit wel weer een beetje te wachten op het moment dat ze elkaar weer gaan bedriegen enzo, maar dat zal nog wel komen.
Wat vonden jullie van de rol van Michael Rapaport?
Ik vond het even wennen, omdat ik hem vooral ken uit komedieseries en -films.
Maar hij doet het niet slecht imo
Vond het zwaar tegenvallenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef magnifor het volgende:
Vandaag ep 1 en 2 gezien, niet super maar zeker te pruimen.
Het zou me ook niks verbazen dat die negert ze 1 voor 1 kapot schiet. En ik vrees er ook voor dat hij mahone om ver pieftquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vond die neger eerder lachwekkend. Ik denk dat hij een héél dom karakter ook erg goed neer kan zettenNu krijgt ie een blacklist en hij schiet ze allemaal één voor één van lange afstanden dood en loopt weer weg om even thee te drinken of zo. Yay, leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 7 september 2008 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Hele grote spoiler over die neger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Hij's tof, maar ik vind 'm niet geschikt voor een serieuze rol.quote:
Hele grote spoiler over die neger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is ook een maffe leraar uit Boston Public, daar doet hij me steeds aan denkenquote:Op zondag 7 september 2008 11:24 schreef pberends het volgende:
Die negert-killer is ook wel tof. Alleen die cop die achter The Company achterzit vind ik slecht uitgekozen, dat is die mafketel uit My Name is Earl. Elke keer als ik die krullenbol zie moet ik lachen.
Hele grote spoiler over die neger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |