Uhm uit zijn zak? Of uit de zak van die Mexicaan? Het is niet bepaald onwerkelijk dat ze dit beide niet bij zich droegen. Dat dit niet in beeld is gebracht betekent niet dat dit onrealistisch is. Waarom zo erg bezig houden met dat soort randzaken? Ik vond het 10 x stoerder hoe typerend T-Bag z'n rol in deze scene weer was..quote:Op woensdag 3 september 2008 12:58 schreef Prik0 het volgende:
Ik vond het opeten van die Mexicaan ook aardig kut. Waar haalt Theodore ineens een aansteker en een mes vandaan? Lijkt me niet dat hij het vuur met 2 stokjes heeft gemaakt en het vlees van het lichaam heeft geknaagd ook al leek het erop alsof hij het hele lichaam op het vuur gooide.
Dat is dus een beetje het probleem, PB is werkelijk de enige serie die ik kijk. De serie die ik daarvoor keek was 24, maar dat werd ook al vetje belabberdquote:Op woensdag 3 september 2008 12:06 schreef lighted het volgende:
Waarom loopt iedereen te janken over hoe reeel de verhaallijn is? Ik ga er vanuit dat iedereen die Prison Break kijkt ook weleens andere series heeft gevolgd.. In elke serie gaat het zo, rare plotwendingen, onrealistische gebeurtenissen. Het is geen GTST waar je een 20 seizoenen verhaal kan "schrijven". Uiteindelijk zit alsnog (bijna) iedereen vol spanning de serie te volgen. Dus als iedere liefhebber dit nou accepteert en verder praat over de serie..
Ik heb iig weer genoten en kijk vol spanning af naar de volgende aflevering!
Zeker aan te raden!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:56 schreef magnifor het volgende:
één dezer dagen ep 1 en 2 bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had heel graag 84uur naar het weghalen van de tattoo's willen kijkenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef Karina het volgende:
de tattoo's die gewoon hup in 1 sessie worden weggehaald, dat kan volgens mij helemaal niet.
misschien is t een idee dat scofield die tattoo's gewoon heeft en ze dus toekomstige verhaallijnen daarop aanpassen ipv even tralala alles verwijderen alsof ze t gummen zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 17:42 schreef lighted het volgende:
Als ik jullie was zou ik een brief schrijven naar de producent dat jullie liever hadden gehad dat het weghalen van de tattoo's verdeeld moest worden over 5 afleveringen. En vervolgens zeiken dat er te lang wordt toegewerkt naar een plot.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef planethugo het volgende:
Weer veel te makkelijke overgangen en verhalen, maar om nu weer 1x per week die 40 minuten te kijken, daarvoor gaat het nog nét
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef planethugo het volgende:
wie zat op t einde nu in die kamer opgesloten, was dat die meid van Wistler?
wie was het dan? ik dacht ook dat het die meid van whistler wasquote:
Gretchen?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wie was het dan? ik dacht ook dat het die meid van whistler was
Ach, ga er maar vanuit dat Michael aan het eind van seizoen 4 dood gaat aan die hersentumorquote:Op woensdag 3 september 2008 19:28 schreef Sowflow het volgende:
Aflevering 1 vond ik te snel en te "obvious". Sara leeft nog, wordt meteen gevonden, eerst besluit hij niet mee te doen, dan opeens allerlei reden om het wel te doen, erg makkelijk allemaal.
2e aflevering was beter...maar toch denk ik dat ze geen seizoen 5 moeten maken.
Geen bbq meer voor mij...
Die gedachte heb ik ook vaak gehad...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ach, ga er maar vanuit dat Michael aan het eind van seizoen 4 dood gaat aan die hersentumor
Volgens mij hebben ze in 4.01 seks gehad, net voordat Sara die littekens op haar rug laat zien. Je ziet ze allebei hun kleren terug aantrekken daar.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook vaak gehad...
Hoe vinden jullie eigenlijk van zo;n diepe liefde tussen Michael en Sara zonder dat ze met elkaar naar bed zijn geweest? Ik vind het prachtig, bijna Shakespeare, maar weinig realistisch...
Tsja, bezit van de zaeck is het eind van het vermaeck hequote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie eigenlijk van zo;n diepe liefde tussen Michael en Sara zonder dat ze met elkaar naar bed zijn geweest? Ik vind het prachtig, bijna Shakespeare, maar weinig realistisch...
net of er een seks scene tussen die 2 moet zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Volgeschoten condooms op de achtergrond kan ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
net of er een seks scene tussen die 2 moet zijn
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Volgeschoten condooms op de achtergrond kan ook.
Gretchen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wie was het dan? ik dacht ook dat het die meid van whistler was
Gretchen is doodquote:
so truequote:Op donderdag 4 september 2008 01:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik werd bijna boos toen ze stuk voor stuk opgepakt werdenGelukkig kwamen ze niet weer in jail zeg.
Bij die laatste scene heb je je ogen dichtgedaan?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:59 schreef Fendy het volgende:
[..]
Gretchen is dood
-edit-
Ja dat moeten we dus denken he...
Daarom ging het de afgelopen seizoenen ook meer over het feit om 2 die bij elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:24 schreef CarOnline het volgende:
Nou alle eindjes zijn aan elkaar geknoopt met een sneltreivaart en nu is er een totaal ander verhaal!
Maar niet verkeerd gok ik zo.
Beetje knullig met Sona, en die tatoo's
En dat 'kadaver' ook.
Dat ging dus precies zoals verwacht: nee, LJ heeft het alleen gehoord, nee, Linc had het niet goed gezien
Maar goed, schone lei, nieuw seizoen.
Oh en Scofield en Sara zijn saai samen
Ik heb pas een kwartier van EP1 gekeken, verder nog geen tijd gehadquote:Op donderdag 4 september 2008 07:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bij die laatste scene heb je je ogen dichtgedaan?
Ze hebben al verklaard waarom hij zo slim is, hij is bouwkundig ingenieur en hij heeft last van een psychische aandoening genaamd, Low Latent Inhibition. Dat kwam volgens mij voor in aflevering 14 van seiz1.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef dapluiz het volgende:
Gaan ze niet via die tumor verklaren waarom hij zo slim is ofzo ?
Ik dacht dat zoiets aan bod zou komen dit seizoen ..
jep, het kutte is alleen dat het zo vertiefelijk verslavend isquote:Op donderdag 4 september 2008 12:59 schreef Young_David het volgende:
Jeuj, we zijn weer begonnen ... 't heeft weer eens niets met seizoen 1 of zelfs seizoen 3 te maken, maak ik vermaak me prima met Scofield en z'n A-Team
ja want het is zo logisch dat ze toch nog leeft, ze wordt door haar baas aan de kant gezet, iemand die voor de rest werkelijk iedereen dood moet schieten loopt met pistool op haar af, ze krijst dat ze wat geld heeft of iets dergelijks en dan schakelen we over naar een andere scene. Logisch toch dat haar baas haar dan niet dood maakt maar vastbindt in een kamertje....quote:Op donderdag 4 september 2008 12:52 schreef freiss het volgende:
Hoe kunnen mensen nou niet zien dat het Gretchen was op het eind![]()
Het is onverwacht, niet onlogisch. Je ziet haar gezicht duidelijk in die laatste scene, hoe kan je dan nog anders denken?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja want het is zo logisch dat ze toch nog leeft, ze wordt door haar baas aan de kant gezet, iemand die voor de rest werkelijk iedereen dood moet schieten loopt met pistool op haar af, ze krijst dat ze wat geld heeft of iets dergelijks en dan schakelen we over naar een andere scene. Logisch toch dat haar baas haar dan niet dood maakt maar vastbindt in een kamertje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |