SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Binnenkort ook foto's van de rest van de nieuwe cast)
UITZENDSCHEMA
Season 4, Episode 1: Scylla
Original Air Date: 1 September 2008
Season 4, Episode 2: Breaking and Entering
Original Air Date: 1 September 2008
Season 4, Episode 3: Shut Down
Original Air Date: 9 September 2008
Season 4, Episode 4: Eagles and Angels
Original Air Date: 16 September 2008
Season 4, Episode 5: Safe and Sound
Original Air Date: 22 September 2008
Season 4, Episode 6: Blow Out
Original Air Date: 29 September 2008
Topic # 62
[ Bericht 10% gewijzigd door Chielus op 18-08-2008 13:03:06 ]Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
Ik moet ook weer een paar epi's van S3 kijken voor ik weer weet hoe het verhaal ook alweer gelopen was. Ik kan me nu herinneren dat Sarah onthoofd was door die suzan en daarna niet meer in de serie was, maar dat weet ik niet meer zeker. Dus ik moet echt weer even terugkijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe is S3 nou ook alweer afgelopen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik het wel redelijk mee eens. Vond het ook jammer dat ze er niet meer was. Maar haar dood gaf Micheal naar mijn idee juist meer reden om vrij te komen en haar moordenaar aan te pakken. Dus dat de boel hierdoor in elkaar zakte ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:53 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het juist heel leuk dat Sarah weer terug komt. Heb haar toch wel gemist, en denk dat daarom seizoen 3 gedeeltelijk niet zo boeiend was zonder haar. Ff Michael zijn reden tot zijn gedrag wegenemen... tsja, dan zakt alles in elkaar ja.
Ik vind het raar dat ze terug komt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:53 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het juist heel leuk dat Sarah weer terug komt. Heb haar toch wel gemist, en denk dat daarom seizoen 3 gedeeltelijk niet zo boeiend was zonder haar. Ff Michael zijn reden tot zijn gedrag wegenemen... tsja, dan zakt alles in elkaar ja.
ik eigenlijk te veel gelezen en trailers op yoetoob gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:02 schreef Meddo het volgende:
nog 14/15 dagen dus![]()
Ben benieuwd wat ze er dit seizoen van gemaakt hebben, ik heb de afgelopen maanden nauwelijks iets over prison break gelezen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:41 schreef planethugo het volgende:
overigens las ik dit op eztv dat er iets met iemand gaat gebeuren in de seizoensopening, maar met wie is niet duidelijkEr gebeurt zeker "iets" met SarahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou nog lulliger zijn dan Michael's terugkeer in LOST
![]()
ik hoor de zeequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat hoor ik toch ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:03 schreef miss-scofield het volgende:
Seizoen 3 komt ook alweer bijna uit op DVD!!
Al (bijna) drie jaar krijg ik hetzelfde voor m'n verjaardag van m'n lief, DVDbox van Prison Break, dit jaar weer gok ik![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb ook wel weer zin in het nieuwe seizoen. Op zich vind ik het wel leuk dat Sarah weer terug komt maar ik vraag me echt af hoe ze dat in het verhaal willen verwerken zonder geloofwaardigheid, voor zo ver deze serie dat nog heeft, te behouden.LJ heeft nooit echt gezien dat Sarah onthoofd werd, Lincoln heeft niet goed gekeken in de doos, the company wilde later nog een keer gebruik maken om Michael onder druk te zetten, na de ontsnapping van Whistler hebben ze haar toch vrijgelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZaL wel zo iets worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:44 schreef Chielus het volgende:
[..]
LJ heeft nooit echt gezien dat Sarah onthoofd werd, Lincoln heeft niet goed gekeken in de doos, the company wilde later nog een keer gebruik maken om Michael onder druk te zetten, na de ontsnapping van Whistler hebben ze haar toch vrijgelaten.
ZaL wel zo iets worden.Dat is echt zooooo dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wisten ze dat Linc niet goed in de doos zou kijken? Dat wisten ze toch helemaal niet?
Dus het zou maar zo kunnen dat Linc dan dus wist dat dat Sarah niet dood was omdat er een bloemkool met een pruik in die doos zat. Want dat had hij namelijk gezien.
Het klopt gewoon niet!Screw them.
We're going home.
Ik hoop ook dat ze met een betere "oplossing" komen, maar ik vrees het ergste.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat is echt zooooo dom.
Hoe wisten ze dat Linc niet goed in de doos zou kijken? Dat wisten ze toch helemaal niet?
Dus het zou maar zo kunnen dat Linc dan dus wist dat dat Sarah niet dood was omdat er een bloemkool met een pruik in die doos zat. Want dat had hij namelijk gezien.
Het klopt gewoon niet!
Ik ook!quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:11 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze met een betere "oplossing" komen, maar ik vrees het ergste.
Kga straks meteen ff langs de FRSquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:34 schreef Ab-Normaal het volgende:
Check even de freerecordshop site, alle 3 de dvd boxen voor ¤100 voor sommige mischien een leuke actie!
18 februari, half jaar dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef Frenkel het volgende:
Maandag alweer, dan wordt het tijd om even de laatste aflevering terug te kijken..
Van wanneer is die, jaar terug ofzo?!
100 euro niet een beetje veel ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kga straks meteen ff langs de FRS
16. En los betaal je 157,97, dus hoewel geen ¤80 per stuk toch best een mooie deal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:56 schreef Ab-Normaal het volgende:
Valt wel mee hoor ¤100, ze zijn normaal ¤80 per stuk dus dat scheelt al, en zijn volgens mij iets van 18dvd's ofzo?
Aanbod is alleen op 3 september, en gaat alleen via de sitequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kga straks meteen ff langs de FRS
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Hehe ben alweer begonnen met seizoen 1
[ afbeelding ]
rrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Hij heeft Lechero vermoord, en vervolgens geld uitgedeeld in de gevangenis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de rol van T-Bag. Hij zit erbij dus blijkbaar is die ook uit de gevangenis gekomen? Of vergis ik me nou en zat hij bij de ontsnapping in S3? Ik weet het niet precies meer.
Oja, nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft Lechero vermoord, en vervolgens geld uitgedeeld in de gevangenis.
Natuurlijk. Dat gebeurt wel vaker hoor, iets dat al op DVD is dat nog niet op tv is uitgezondenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef Stephan123 het volgende:
Ook zo leuk in Nederland, Seizoen 3 komt uit op 3 september maar nog niet alle afleveringen zijn op tv geweest en rtl 5 gaat pas verder 28 oktober. Dus zouden alle afleveringen er in zitten of niet?
idd, er zijn nog maar weinig mensen die echt buitenlandse series VIA tv volgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat gebeurt wel vaker hoor, iets dat al op DVD is dat nog niet op tv is uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |