seizoen 2 heb ik wel de spoilers bekeken, seizoen 3 niet, en dat beviel me VEEL beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
lol ik blijf tot maandag avond een aantal minuten voordat de 2 afleveringen uitkomen dit topic checken dan gaat fok ff op slot, afleveringen kijken en weer terug, ik wil dit jaar GEEN enkele spoiler lezen voordat ik de aflevering zelf heb gezien
Yep alles begint weer in september.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:26 schreef Sloper het volgende:
Nog 2 dagenHeroes ook weer 22 september dat wordt weer genieten
Die zit nou toch écht in de gevangenis?quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef Stephan123 het volgende:
Tweener, zit deze ook weer hierin?
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.quote:Op 31 oktober 2007 werd Garrison veroordeeld tot een celstraf van 3 jaar en 4 maanden[2].
Breng ze even op ideeënquote:Op maandag 1 september 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mahone schoot met rubber kogels.
Welk jaar leven we nu danquote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zit nou toch écht in de gevangenis?
[..]
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.![]()
31-10-07 + 40 maanden, hoe ver zijn we dan?quote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zit nou toch écht in de gevangenis?
[..]
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |