Oja, nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft Lechero vermoord, en vervolgens geld uitgedeeld in de gevangenis.
Natuurlijk. Dat gebeurt wel vaker hoor, iets dat al op DVD is dat nog niet op tv is uitgezondenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef Stephan123 het volgende:
Ook zo leuk in Nederland, Seizoen 3 komt uit op 3 september maar nog niet alle afleveringen zijn op tv geweest en rtl 5 gaat pas verder 28 oktober. Dus zouden alle afleveringen er in zitten of niet?
idd, er zijn nog maar weinig mensen die echt buitenlandse series VIA tv volgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat gebeurt wel vaker hoor, iets dat al op DVD is dat nog niet op tv is uitgezonden.
yepquote:
ja cool he! kan ook niet wachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef sitting_elfling het volgende:
AAaaah vet vet vet vet, die previews vethihi zo dicht bij nu
ik weet iig wel dat ik vanaf maandagavond dit topic ff nie moet volgen tot ik de afleveringen heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
waarschijnlijk ook de énige serie die je sinds jaren gezien hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Sowflow het volgende:
De enige serie sinds jaaaaaaaaaaren die ik -moet- zien.
Nope, maar zijn karakter deed me denken aan die creep uit Con Air.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:31 schreef Sowflow het volgende:
Btw, wie kent een type a la T Bag irl? Van hem heb ik dus nachtmerries...brrrrr...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Minder dan week nog, tijd voor een tvp.
seizoen 2 heb ik wel de spoilers bekeken, seizoen 3 niet, en dat beviel me VEEL beter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
lol ik blijf tot maandag avond een aantal minuten voordat de 2 afleveringen uitkomen dit topic checken dan gaat fok ff op slot, afleveringen kijken en weer terug, ik wil dit jaar GEEN enkele spoiler lezen voordat ik de aflevering zelf heb gezien
Yep alles begint weer in september.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:26 schreef Sloper het volgende:
Nog 2 dagenHeroes ook weer 22 september dat wordt weer genieten
Die zit nou toch écht in de gevangenis?quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef Stephan123 het volgende:
Tweener, zit deze ook weer hierin?
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.quote:Op 31 oktober 2007 werd Garrison veroordeeld tot een celstraf van 3 jaar en 4 maanden[2].
Breng ze even op ideeënquote:Op maandag 1 september 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mahone schoot met rubber kogels.
Welk jaar leven we nu danquote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zit nou toch écht in de gevangenis?
[..]
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.![]()
31-10-07 + 40 maanden, hoe ver zijn we dan?quote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die zit nou toch écht in de gevangenis?
[..]
Oh, dan is die al vrij. Maar volgens mij komt die sowieso niet meer terug in Prison Break.![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef jenp het volgende:
Hallo allemaal! Ik zit in de gids te kijken en kan niet vinden wanneer en op welke zender het in nederland weer begint. Weet iemand dat.....help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |