Doe 't in een spoilertag. Zo moeilijk is het niet en scheelt een hoop gezeur.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:52 schreef ImPrEzA het volgende:
Dus zelfs in het vierde seizoen blijft er gemekker over wat wel en niet gezegd mag worden nadat de episode is uitgezonden?
Anyway, weer genieten! Was erg benieuwd wat voor verhaallijn ze eraan zouden geven, nu er al twee gevangenissen zijn overwonnen.. maar lijkt interessant!
In season 4 of al in een eerdere season. Als het in season 4 uitgezonden wordt is het nog steeds spoilerenquote:
SPOILER: TbagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef Repeat het volgende:
Hebben ze nu gelijk eps 1 en 2 uitgezonden?
Hersentumor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:12 schreef Repeat het volgende:
en die bloedneus?
Vond dat overigens wel meevallen, het kutte was dat ze direct 2 karakteristieke figuren uit de show schrijven. Schrijf ze dan 1 of 2 afleveringen later af, die neger loopt trouwens een beetje als arnold schwarzenegger in Terminator, zelfde gelaats blikken ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:44 schreef Jnk18 het volgende:
Rofl wat een kut begin zeg, ik vond het allemaal maar lekker cheeesy.
En Sarah hadden ze gewoon dood moeten laten zeg... Als ik die actrice al op het screen zie dan lach ik me al dood, kut kop wat zij heeft..
Enige lichtpunt van deze show is T-bag(I ate bad Mexican) en Mahone, de rest is gewoon kut.
Normaal vond ik Micheal wel oke, maar nu hij elke keer met zn sarah obsessie bezig is, bah weg met die gast en dat kutwijf
Ik kijk de rest wel als het hele seizoen is geaired.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond dat overigens wel meevallen, het kutte was dat ze direct 2 karakteristieke figuren uit de show schrijven. Schrijf ze dan 1 of 2 afleveringen later af, die neger loopt trouwens een beetje als arnold schwarzenegger in Terminator, zelfde gelaats blikken ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht ik ook meteen.quote:
Is dat niet hun baan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerste 2 afleveringen gezien. Het gaat wel.
Wel grappig eigenlijk hoe ze ons elke keer weer in zo'n spanning kunnen krijgen terwijl de acteurs op de set gewoon lopen te lachen met elkaar enzo :p.
Ik dacht ook al zoiets. Weet je hoe stom! Vette afleveringen weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |