Gretchen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef sitting_elfling het volgende:
En toch blijf ik me afvragen .. wie was dat mokkel op het laatst, en wat zal het zijn met die bloedneus?
Aids.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef sitting_elfling het volgende:
En toch blijf ik me afvragen .. wie was dat mokkel op het laatst, en wat zal het zijn met die bloedneus?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef Xurk het volgende:
Dat moest dus een kadaver zijn...
Eventjes dacht ik dat de vrouw op het einde die vastgebonden zat, Veronica was... dat was echtgeweest, dus gelukkig was het haar niet! We zagen Gretchen niet on-screen doodgaan, dus misschien is er nog hoop voor Kellerman?
SPOILER: Over VeronicaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik snapte de link niet tussen Sona afgebrand, en een bus vol met tokkies en bellick en sucre die "netjes" worden afgedropt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef Kinga het volgende:
Ow ja, ik vond dat laseren van die tattoo echt![]()
'eventjes' een halve bodysuit weglaseren...
En dat SONA afgebrand zou zijn. Hoe kort door de bocht was dat dan.
Ze hadden wat betreft sona wat meer uitleg moeten geven. Maar je zag duidelijk in aflevering 2 dat ze nog erg leunen op de genialiteit van Scofield. Het moment in de auto bij dat huis met lincoln en de rest, waarop hij zegt, you better got a hell of a plan of iets in die geest.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef Xurk het volgende:
Het weglaseren ging ook te makkelijk en het sloeg gewoon nergens op dat hij dat zonder verdoving deed... oehhh, stoer hoor
Afbranden van Sona was één van die dingen waarvan ik "damn, dit is echt te erg / afgezaagd" moest denken, zoals ik hierboven postte. Het werd gepresenteerd als de ergste gevangenis ooit en het was haast onmogelijk om daar te ontsnappen zoals we heel vorig seizoen hebben gezien, met al de no-mercy guards enzovoort... en dan rellen de gevangenen even en iets later zijn ze allemaal vrij?
@Kinga: Ja, vandaar dat ik dacht dat zij het was
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En daarna nog bij die loods waar ze zijn, waar je michael in z'n uppie z'n gang ziet gaan. Volgens mij is die kerel in real life over uiterst koelbloedig.
Weer helemaal bij.quote:
Ik wist binnen 2 seconden bijna zeker dat die autoverkoper met zijn nieuwe neusje Kellerman was!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef Xurk het volgende:
Dat moest dus een kadaver zijn...
Eventjes dacht ik dat de vrouw op het einde die vastgebonden zat, Veronica was... dat was echtgeweest, dus gelukkig was het haar niet! We zagen Gretchen niet on-screen doodgaan, dus misschien is er nog hoop voor Kellerman?
Ja, ze leeft nog. Ze is nooit vermoord, die neger weet, dat zij iets weet en dat gaat ze uit haar krijgen. Zoiets heb ik er van begrepen. Donderdag ga ik met ondertitelingen kijken, iets iets duidelijker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Maar gretchen leefde toch weer? Op het eind van die 2e aflevering zag je haar toch? Diegene met dat zwarte haar? Riight?
En die bloedneus .. als dat een hersentumor zou moeten zijn, vraag ik me af hoe de rest van het seizoen zal moeten gaan? Maar ik krijg wel het idee, dat dit steeds meer het laatste seizoen zal worden.
Al moet gezegd worden dat ik hoop dat Mahone die neger neermaait : (
Het probleem met deze serie is dat je ze niet dood hebt gezien, zolang je ze niet dood hebt gezien kunnen ze terug kerenquote:Op woensdag 3 september 2008 07:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ja, ze leeft nog. Ze is nooit vermoord, die neger weet, dat zij iets weet en dat gaat ze uit haar krijgen. Zoiets heb ik er van begrepen. Donderdag ga ik met ondertitelingen kijken, iets iets duidelijker.
Als dit het laatste seizoen gaat worden, hoop ik dat ze alles uit de kast halen om het origineel af te sluiten.
Edit: Ik had niet eens begrijpen dat er brand was bij sona.
En kellerman is dood geschoten in zo'n busje onder een brug, dus die komt sowieso niet meer terug.
Wil net zeggen, heb jij gezien dat ie dood is? Voor hetzelfde geld was die hitman aan de kant van Kellerman en zijn die agenten vermoord om Kellerman te bevrijdenquote:Op woensdag 3 september 2008 07:35 schreef FastFox91 het volgende:
En kellerman is dood geschoten in zo'n busje onder een brug, dus die komt sowieso niet meer terug.
Dat is de baas van de Company?quote:
Zeker met die preview voor komend seizoen, Kan goed uitpakken, maar dit zal sowieso het laatste seizoen zijn mag ik hopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het doet een beetje ocean's 11 aan.
Vind ik ook. Je kan wel merken dat hij nieuw is in de serie. Hij zit nog helemaal niet in zijn rol. Of hij is daadwerkelijk slecht want die Michael Rappaport speelt wel weer goed zijn rol vind ik. Maar die vind ik altijd wel goed acteren.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:41 schreef Timmai het volgende:
En wat is de neger slecht gecast zeg, die straalt echt niks uit.
Net als Kellerman dus. Is wel voorspelbaar danquote:Op woensdag 3 september 2008 10:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gretchen zal uiteindelijk wel weer Scofield gaan helpen, omdat ze genaaid is door The Company en uit is op wraak. Kwestie van tijd voordat ze vrij komt.
Nee, onvindbaarquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Sowflow het volgende:
Weeehheeee...ik was maandag ziekjes en ben PB helemaal vergeten...! Ongelooflijk maar waar! Wie weet of het herhaald wordt of het ergens te downloaden is?
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Het idee alleen al dat je zou moeten wachten .. tot dat het pas op de NL'se buis komt
Naja, live of niet, aflevering 1 werd om 2 uur NL'se tijd uitgezonden op dinsdag.. en aflevering 2 .. om 3 uur nederlandse tijd. Aflevering 1 stond om 3 uur in de ochtend al op nieuwsgroepen, en om 7 uur was ik wakker om PB te kijkenquote:Op woensdag 3 september 2008 11:14 schreef admiraal_anaal het volgende:alsof we allemaal live mee hebben gekeken in USA
Tja als je het gemist heb moet je wachten tot het in nederland uitgezonden wordt
Ergens rond 2012 ofzo
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Naja, live of niet, aflevering 1 werd om 2 uur NL'se tijd uitgezonden op dinsdag.. en aflevering 2 .. om 3 uur nederlandse tijd. Aflevering 1 stond om 3 uur in de ochtend al op nieuwsgroepen, en om 7 uur was ik wakker om PB te kijken
jammer genoeg wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welkom op FOK!, dit gaat al zo vanaf half seizoen 1 toen de uitstel-ontsnapping-verhaallijnen kwamen. Het zal ook altijd zo doorgaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |