ok, als ik de LL site mag geloven moet dat goed zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:19 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
dat ligt wel in de lijn der verwachtingen ja...
Ik ook, iemand was de tent vergeten en moet 4 uurtjes treinen om 'm te gaan halenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef kreuk050 het volgende:
Vanavond ook uurtje of 8 erheen!! Damn dat wordt een lange middag/halve avond....
jij liever dan ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
wij zitten bij de burger kingte vreetfesten!
Argh wat duf, je tent vergeten. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik die keihard vergeet, maar hij ligt al in de auto van vrienden die me morgen op komen halen. :.)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:25 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Ik ook, iemand was de tent vergeten en moet 4 uurtjes treinen om 'm te gaan halen![]()
Duuus het zal wel een uur of 9/10 zijn voordat we bij de campings aankomen, 1 tm 4 zal wel vol ziten..
ik ben iig die ene met dat shirt en die spijkerbroekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef lenme het volgende:
ben benieuwd hoe veel posts er na morgenochtend nog komen hier
zie jullie allemaal wel op lowlands ook al heb ik geen idee hoe iedereen er uit ziet
ow dan lijk je op mij ik ben ook die ene met een spijkerbroekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik ben iig die ene met dat shirt en die spijkerbroek
Hoop van wel. Zolang het droog is en rond een graad of 20, ben ik tevreden!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:19 schreef i2Them2 het volgende:
Lijkt toch een mooi droog weekend te worden. Nu ff me tas inpakken, en zo maar eens die kant op. Spannend!
Van alles hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef lenme het volgende:
kom bij de laatste check erachter dat het mischien ook wel handig is om mijn kaartje bij me te steken...
bij deze gebeurd kan me niet bedenken wat er nu nog mis kan gaan
Elke dag een schoon shirt, schone boxer en schone sokken. 1 extra broek, 1 trui, 1 longsleeve. Dat zijn de kleren die ik mee heb. Dan nog een handdoek. Een paar poncho's (niet alleen voor mezelf), rookwaren, toiletspullen, een beetje eten en wat bier. slaapzak aan het uiteinde zodat 'ie aan de bovenkant niet te zwaar is, luchtbed bovenop zodat ik geen blikken in mijn rug heb. Tentje en stoeltje los mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:00 schreef LazyBones het volgende:
Volgens mij nemen er heel veel mensen veel te veel mee. het is een festival, geen modeshow toch. als ik sommige posts hier lees
Dus....je gaat kamperen en je vergeet je tent ???quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Argh wat duf, je tent vergeten. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik die keihard vergeet, maar hij ligt al in de auto van vrienden die me morgen op komen halen. :.)
Nu maar hopen dat ik de rest wél heb geregeld. Alhoewel, anders is het vette pech.
Dat is het beste weer wat je kan hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:32 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Hoop van wel. Zolang het droog is en rond een graad of 20, ben ik tevreden!
Gezellig, zal je op de absentielijst zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok, als ik de LL site mag geloven moet dat goed zijn
kom wel even kijken denk ik
Kèn je noagoan...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ik de LL site mag geloven is alles goed, zelfs Anouk.
Nog iets meer dan 12 uur.quote:
Daaromquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat is het beste weer wat je kan hebben
Ik heb wat te drinken voor onderweg, waarvan ik ook niet verwacht dat het koud blijft, maar ik haal het wel pas morgen uit de koelkast.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren heel slim mijn bier en fris in de koelkast gezet, maar eigenlijk is dat natuurlijk zinloos, dat is toch niet meer koud als ik daar aan kom en mijn tent heb staan. Dus ik ga straks maar gewoon alles inpakken, dan staat het maar klaar en kan ik morgen langer blijven liggen.
Ik pak morgen ook nog wel een flesje drinken uit de koelkast, maar bier en de frisdrank voor op de camping ga ik nu maar eens inpakken, dan ben ik ook eens klaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb wat te drinken voor onderweg, waarvan ik ook niet verwacht dat het koud blijft, maar ik haal het wel pas morgen uit de koelkast.
De hekken waren rond 14.00 uur al open, volgens Twitter. En foto's vind je op de VPRO Mashup.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Tourniquet het volgende:
Al berichten vanuit Biddinghuizen? Hoe laat gingen de hekken open? Zijn camping 5, 6 en 7 al open?
Muziek (ipod) laat ik thuis, veels te zuinig op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik leg nog even wat spullen klaar (geld, pinpas, muziek voor onderweg, telefoon enzo) en dan ga ik slapen. Morgen vroeg op.
Heb je wel een podpad?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Muziek (ipod) laat ik thuis, veels te zuinig op.
Idd ja hahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:15 schreef Parafernalia het volgende:
Ik hoop dat ze de plek waarop deze dingen staan ver weg van de reguliere campings hebben gezet. Als je hierin ligt word je sowieso mikpunt van allerlei lollerei
Truste alvastquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:49 schreef petre86 het volgende:
campings 1 t/m 5 staan vol. 6 bijna en 7 gaat in de ochtend pas open. podpads staan op de split van 5 en 6. 5 en 6 gingen om 20u open.
Zo, nog iets meer dan 3 uur dienst en dan slapen
Gelukkig is het CDA fascisme nog niet tot Lowlands doorgedrongen. Ik had medelijden met de mensen die naar Dance Valley gingen of die nog naar Miseryland willen. Daar heb je helemaal het kermis meets woonboulevardgevoel als er een zero-tolerance op alles wat leuk is wordt gevoerd.quote:Wat op straat mag, mag op feest niet
Van onze verslaggeefster Sjoukje Budde
Achtergrond
Regio’s mogen per feest hun eigen drugsbeleid bepalen. . Lowlands: bij meer dan vijf joints, boete pinnen bij officier.
AMSTERDAM In de Haarlemmermeer vindt volgend weekend het dancefestival Mysteryland plaats en de instructies voor de politie Kennemerland zijn duidelijk: ‘Er mogen geen verdovende middelen het festivalterrein op. Alle drugs worden in beslaggenomen’, zegt Evy Elschot van de politie Kennemerland.
Dit werkt niet, zei Charles Dorpmans van verslavingsinstelling Novadic-Kentron gisteren in de Volkskrant . Het ‘zerotolerancebe - leid’ ten opzichte van drugs op dancefeesten leidt volgens hem juist tot veel meer drugsgebruik.
Bezoekers nemen al vóór de ingang een grotere hoeveelheid aan genotmiddelen in dan normaal.
Als het mis dreigt te gaan durven zij zich niet te melden bij de EHBOpost, uit angst om alsnog opgepakt te worden.
Maar deze constatering maakt weinig indruk op justitie in Haarlem.
‘Dat mensen hun hele voorraad in een keer opsnoepen, is niet onze verantwoordelijkheid’, zegt Michiel van der Heijden, persofficier van het parket Haarlem.
Ook in Amsterdam is dat het beleid.
Tijdens dancefeesten als Valtivest en Awakenings mag geen pilletje of jointje mee het terrein op.
Toch lijkt Amsterdam niet ongevoelig voor de kritiek. Volgens Mirjam Otten, woordvoerder van burgemeester Cohen, wordt er op dit moment gewerkt aan een evaluatie van het zerotolerancebeleid.
Daarbij wordt gekeken naar de ef - fecten als gevolg van het strenge beleid; onder meer het effect op de gezondheid van de bezoekers.
In de Tweede Kamer stelde GroenLinks gisteren schriftelijke vragen aan minister Klink van Volksgezondheid. Zij dringen erop aan dat Klink over zijn principiële weerstand tegen drugs en drugsgebruik heen stapt en de gezondheid van de drugsgebruikers vooropstelt.
Volgens Sjoerd Wynia van de Belangenvereniging Dance is het voor bezoekers onduidelijk wat wel of niet wordt gedoogd. De lokale justitie, politie en gemeente mogen per feest bepalen wat wel of niet is toegestaan. ‘In elke coffeeshop in Amsterdam mag je een zakje wiet halen, maar 10 kilometer verderop binnen de hekken van een festival mag je het dan ineens niet meer oproken’, aldus Wynia.
Ook de gebruikershoeveelheid die in Nederland wordt gedoogd, wordt bij feesten waar het zerotolerancebeleid geldt, in beslag genomen.
Wie meer in bezit heeft, krijgt een boete of een taakstraf, of wordt vervolgd.
Maar wat wordt verstaan onder die gebruikershoeveelheid, is per regio ook weer verschillend. In Amsterdam ligt die grens bijvoorbeeld bij drie pillen. Op het festival Lowlands in Biddinghuizen dat vandaag van start gaat, en waar ook dance op het programma staat, hanteert justitie als gebruikershoeveelheid vijf gram wiet. De politie controleert in burger en knijpt bij vijf jointjes een oogje dicht.
Volgens de politie Flevoland wordt iedereen die meer dan toegestaan bij zich draagt, direct overgebracht naar de officier van justitie.
Die zit klaar in een ingericht ‘rechtstraatje’ waar de verdachte zijn boete kan pinnen en meteen een afspraak kan maken met de reclassering voor een taakstraf.
Kut, had gehoopt op camping 4. Vorige keer was daar zelf op vrijdagmiddag nog vollop plaats.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:49 schreef petre86 het volgende:
campings 1 t/m 5 staan vol. 6 bijna en 7 gaat in de ochtend pas open. podpads staan op de split van 5 en 6. 5 en 6 gingen om 20u open.
Zo, nog iets meer dan 3 uur dienst en dan slapen
Dat matcht niet echt met deze foto:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Tourniquet het volgende:
Bandjes zijn donkerpaars met wit
Ah nevermind..keek verkeerd denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:11 schreef Gusev het volgende:
(uit ander topic...)
VR 15AUG:
23.10-01.10u NL 3
ZA 16 AUG:
16.05-17.55u NL 2
23.50-01.50u NL 3
01.50-06.30u NL 3
ZO 17 AUG:
23.20-01.20u NL3
Zaterdag dus heel de nacht te zien bij de VPRO
Serieus?? Wat kut voor je!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef Metalfrost het volgende:
Alweer terug
met gescheurde enkelbanden en twee kleine scheurtjes in het enkelbot.
Leuke greppel.
Yep.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:55 schreef peterfan het volgende:
[..]
Serieus?? Wat kut voor je!![]()
Oh men, ik ben er voor het eerst in 12 jaar niet. Kon wel janken toen ik vannacht de beelden zag!![]()
Je had een mooi gegipst been jah! nog een beetje kunnen slapen na je beoekje aan lelystad? (chauffeur ehbo van afgelopen nacht hierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef Metalfrost het volgende:
Alweer terug
met gescheurde enkelbanden en twee kleine scheurtjes in het enkelbot.
Leuke greppel.
Donderdagnacht toen mijn voet krak zei in de greppel, ben ik eerst naar de hoofd-ehbo-post gegaan om te kijken wat er aan de hand was, gewoon- en drukverband er omheen laten doen. Later naar Lelystad. Daar hebben ze mijn been nog eens laten nakijken en röntgenfoto's gemaakt. Echter konden ze niet opmaken of er werkelijk iets gebroken was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
Je had een mooi gegipst been jah! nog een beetje kunnen slapen na je beoekje aan lelystad? (chauffeur ehbo van afgelopen nacht hier)
Dankquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Shiiiit zeg..dat is echt klote
Sterkte
Maar had je dan niet terug gekund...met een roelstoel ofzo? Morfine erin en gaaaan..quote:
Waarom ben je dan niet op lowlands?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar had je dan niet terug gekund...met een roelstoel ofzo? Morfine erin en gaaaan..![]()
Ik zou er een rolstoel voor opeten man.
Lang verhaal..maar ben vorige week op Solar geweest...en dat was wel effe voldoende.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:12 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet op lowlands?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:34 schreef Burdie het volgende:
Hoi, groetjes van de dansende non.
PS is er dit jaar nog een fotokrantje uitgedeeld bij de uitgang? Ik heb 'm niet gezien, maar we gingen via de Kiss 'n' Ride.
ik was de enige echte non die er wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:42 schreef bonke het volgende:
[..]
hehe:) ik denk dat ik je gezien heb
tenminste ik heb een nonnetje gezien maar kan ook een ander zijn geweest
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
Mensen die nou al terug zijn missen een nacht
Kon je geen vrij vragen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
helaas wel ja.. Maar moet morgen alweer om 7u fris en fruitig naast mn bed staan, helaas..
* I_PANDA_I heeft morgenvroeg tentame,quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
ik ben er nog... maar ik ben er aan 't werkquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
dat kan kloppen aangezien ik op frequency zat in oostenrijkquote:
Had gekund ja, maar ouders en ik vonden het beste dat ik naar huis ging. De EHBO post en het ziekenhuis in Lelystad hadden hetzelfde idee.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar had je dan niet terug gekund...met een roelstoel ofzo? Morfine erin en gaaaan..![]()
Ik zou er een rolstoel voor opeten man.
Inderdaad best leukquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:57 schreef onkjoe het volgende:
Zit nu even na te genieten van Lucky Fonz III. Erg grappig
Was het je eerste?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar ouders en ik vonden het beste dat ik naar huis ging. De EHBO post en het ziekenhuis in Lelystad hadden hetzelfde idee.
Maar ja, wat gebeurd is, is gebeurd. Ik kan het toch niet terugdraaien. Ik zit met smart te wachten op een volgend Lowlands. In dit geval Lowlands 2009.
Ik vond No Age toch wel echt erg goed, Holy Fuck en Santogold vond ik ook erg leuk, voor de rest was de muziek niet heel bijzonder maar heb ik me prima vermaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:27 schreef ranja het volgende:
Ben weer thuis, inmiddels gedoucht en al![]()
Korte samenvatting: geweldig weekend zonder hoogtepunt. Of het zou de lamachoun met kebab vulling moeten zijn.
Ah, dat stukje miste ik gisteravond.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:20 schreef peaceman het volgende:
... Santogold van buiten meegekregen, maar dat deed me niet zoveel.
Voor ons eindigde de dag hier...
Aaah jij was er ook!! Geweldig was dat he? Eerst volleyballen buiten en daarna helemaal los nog voordat het begon. Ik weet alleen dat ze Fu-gee-la draaiden, daarna She wants to move van NERD draaiden en Jump dan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:41 schreef Severus het volgende:
Superleuke Lowlands, helemaal perfect met het goede weer! Franz Ferdinand, Underworld en de Jeugd waren mijn favorieten. Deadmau5 was vrijdagavond heerlijk! Jan Jaap was gisteren erg erg leuk. Ook de zaal die helemaal los ging voordat hij opkwam, geniaal! Voor de mensen die daar bij waren..welk nummer draaiden ze daar nou? Voor Kriss-Kross
En twee van FF.quote:Overigens stonden the Blood Red Shoes ook in het publiek en genoten ook.
Eensch!quote:
de baasist en de drummer liepen ineens achter MaJo en mij toen we zo'n 5 minuten na afloop van hun concert het voorste vak uit liepen. Ze waren een beetje verlegenquote:
Dat dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:56 schreef lienelien het volgende:
Ja, ehh, what's up met de 70539??
No Age dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
de baasist en de drummer liepen ineens achter MaJo en mij toen we zo'n 5 minuten na afloop van hun concert het voorste vak uit liepen. Ze waren een beetje verlegenZe gingen naar ehhmmm... iets in de Charlie
Het aantal verkochte kaarten hequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:56 schreef lienelien het volgende:
Ja, ehh, what's up met de 70539??
Iedereen liep weg na Chelsea Daggerquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vond The Fratellis een dikke tegenvaller.
Ik had de indruk dat er niet net zoveel mensen waren als dat er kaarten verkocht zijn. Met andere woorden, dat ticketopkopers oplichters met restanten zijn blijven zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:23 schreef Mathijz het volgende:
Ja hoor meerdere mensen dat zeggen. Geloof het zelf ook niet.
Wat een commerciele band ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef flyguy het volgende:
Plain white T's, doe voortaan alleen maar delliah en na drie keer zeggen is het duidelijk: nieuwe album in oktober....
Vond het wel meevallen met de drukte, alleen was de spreiding van de massa door het programma niet altijd heel goed. Maar als je dan aan de lege kant van het terrein liep kon je heerlijk zonder enige rij even aan de inwendige mens werken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:00 schreef Z het volgende:
Ik vond LL juist drukker dan ooit, qua mensen op het terrein, vooral zondag. De wachttijden worden wellicht ook verminderd door goede programmering en indeling van het terrein.
Dus moest ik alleen naar binnen om te feesten! En dat heb ik gedaan ook! Het is allemaal lekker overdreven en erg stoer natuurlijk, maar spelen kunnen ze echt wel! Drumsolo met 2 drummers tegen elkaar was erg cool en het stoer-schreeuw-en-bleer-gedoe wat veel rappers doen viel me alles mee. Heerlijk een klein uurtje flink staan springen en dansenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:09 schreef TAV74 het volgende:
NERD speelde de Alpha ook plat trouwens, maar dat is net niet helemaal mijn ding.
4 jaar geleden was het het aantal verkochte kaarten, sindsdien hebben ze gewoon elke keer de cijfers omgedraaid...quote:
Dat had ik je vooraf wel kunnen vertellenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vond The Fratellis een dikke tegenvaller.
Het was eigenlijk ons laatste optreden, maar gelukkig zijn we nog naar The Hives gegaan, wat een toffe band.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf wel kunnen vertellen
Ze hebben er eenmalig 5000 kaarten bij gedaan en op het laatste moment nog eens 500. De rest zijn natuurlijk alle medewerkers, pers en gastenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
grapjas, van 55.000 inééns naar 70.000? Dacht het niet.
Had dat dan ook gedaan!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf wel kunnen vertellen
Jammer dat dat ding zo vroeg dicht was, Elke keer als ik wilde was hij of dicht of er stond een enorme rij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ben die Giel ook TE vaak tegen gekomen ... :S
anyway ff een kort top lijstje:
Top:
2. BEUGELBAR (7 keer van binnen gezien en Emile iets van 14 keer)
die enorme rij was het probleem niet. als ze de tent leeg haalden kon die rij er makkelijk in. alleen dat vroeg dichtgaan (10 uur op zaterdag en al om 9 uur op zondag) ... da kan nie ..quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jammer dat dat ding zo vroeg dicht was, Elke keer als ik wilde was hij of dicht of er stond een enorme rij.
Herkende je me wel?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:10 schreef Breuls het volgende:
Thuis sinds gisteravond. Heeerlijk bijgeslapen, leuk festival gehad.
mbt die Bordello wel eens, maar voor de rest wel flauwekul stuk inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)n-hand-te-tellen.ece
Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef flyguy het volgende:
Plain white T's, doe voortaan alleen maar delliah en na drie keer zeggen is het duidelijk: nieuwe album in oktober....
kom op zeg, als je niet verder komt dan een straatje 13 in een dozijn nummers en ook nog eens geen enkele vorm van sfeer overbrengt ben je gewoon met een erg slecht optreden bezig. Dan lopen er alleen in Nederland echt tientallen betere bands rond.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?
daar hadden wij het ook al over, was inderdaad een mooie optie geweest. Misschien loopt er niet veel echt Maidenpubliek, maar er zullen er veel zijn die ze wel eens willen zien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:53 schreef Chooselife het volgende:
Waar ik van mening ben dat het op deze editie aan (muzikale) historie en kwaliteit ontbrak, had de LL organisatie ervan moeten profiteren dat Iron Maiden dit weekend in Nederland was. Prima Alpha act!
geen idee, maar wij gaan IN PRINCIPE (??) naar Lowlands University ... (rare mensjes die clipmakertjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Lowlands was!
Ik was nog op Lowlands TV!
Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gutter Twins vond ik wel een van de hoogtepunten. Heerlijke muziek. Helaas Sigur Ros gemist. dEUS was aardig. Volbeat was leuk. Killswitch Engage deed het aardig. PUSA was wel leuk om even te zien. Korpiklaani en Textures ook wel. Nightwish viel me erg tegen. Sex Pistols was niks.
Al met al een goed weekend gehad.
Ik ga er zo maar eens naar op zoek op 3voor12.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goed
Vraagje: Ben je er geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
Wel jammer dat 3voor12 De jeugd als nummer 1 neerzet...
da's overdreven, idd. Maar 't was wel goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
Wel jammer dat 3voor12 De jeugd als nummer 1 neerzet...
ik ging echt stuk toen ik die kliko en die tafel zagquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:58 schreef kwoth het volgende:
Kees was echt geweldig! Het was weer legendarisch, met meisjes in kliko's, een picknicktafel in het midden van de tent en al dat gecrowdsurf en polonaise!
Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vraagje: Ben je er geweest?
Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
gekkenhuis bij Pendulum:
heerlijke set
Heb zojuist de volgende reactie gestuurd naar dat artikel:quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.
Volgens mij heeft die schrijver niet in de gaten gehad dat Lowlands groter is dan de Alpha en Grolsch
En daarnaast heb ik het op bijna 3 kwartier geklokt uiteindelijk. Ik kwam zelfs te laat bij N*E*R*D.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.
tsja.. en ik ben het met het publiek eens wat daar uit zijn dak gaat. smaken verschillen, maar zeg dat erbij (in de review) en zeg niet dat iedereen the coffee moet smellen ...quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..
ja, ware het niet dat ze al jaren uitverkopen op 55000, zo ook dit jaar. Er waren er dus gewoon net zoveel als vorig jaar, alleen wat minder goed verspreid op bepaalde tijden door het wat mindere programma. Er waren momenten dat het bijvoorbeeld echt super rustig was in het gebied rondom de lima/bravoquote:[
- Stukkie drukker dan vorig jaar. Van 59.000 naar 70.000 vind ik ook nogal een sprong.
-
Waarom heeft niemand me erop gewezen dat hij er ook was? Ik wist van niks, had het wel graag gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok komt 'ie dan, random volgorde.
+
The flaming lips
stephen lynch
Ik zat tijdens Pendulum nasi te kanen bij de Suri (ook dit jaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..
Programmaboekje?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand me erop gewezen dat hij er ook was? Ik wist van niks, had het wel graag gezien.
Heb ik amper in gekeken.quote:
Nou, dan heb ik daar blijkbaar een hoop gemistquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:40 schreef rood_verzet het volgende:
line up van Pinkpop dit jaar was echt vele malen beter.
dat is duidelijkquote:
Denk het wel, RATM, Metallica, QotSA, Foo Fighters, eigenlijk geen een band op LL die daar aan kan tippenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik daar blijkbaar een hoop gemist
Ja, die zijn goed.quote:
Leuk detail is dat Metallica op LL had kunnen staan, maar dat de directeur nee heeft gezegd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Denk het wel, RATM, Metallica, QotSA, Foo Fighters, eigenlijk geen een band op LL die daar aan kan tippen
grote namen is niet hetzelfde als een goed programma...quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Denk het wel, RATM, Metallica, QotSA, Foo Fighters, eigenlijk geen een band op LL die daar aan kan tippen
Gaat jullie geen ene reet aan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Lotte: Verklaar dat laatste eens.
je hebt echt wat gemist, was een van mn hoogtepunten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand me erop gewezen dat hij er ook was? Ik wist van niks, had het wel graag gezien.
Klootzak, nu moesten metalheads het doen met Nightwish en Korpiklaani (was ook wel leuk)...beetje magerquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Leuk detail is dat Metallica op LL had kunnen staan, maar dat de directeur nee heeft gezegd.
Ach ja, het is niet anders. Volgende keer beter.quote:
Ik vind Metallica geen LL band, teveel stadionact.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Klootzak, nu moesten metalheads het doen met Nightwish en Korpiklaani (was ook wel leuk)...beetje mager
Bij lowlands dit jaar ontbrak het een beetje aan beide, maar goed dat is mijn meningquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
grote namen is niet hetzelfde als een goed programma...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Gaat jullie geen ene reet aan.
RATM was meesterlijk, absoluut lowlandswaardig. Eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
ben het wel deels met je eens hoor. Maar nog eens Qotsa of Foo Fighter hoeft van mij ook niet. En ik moet zeggen dat ik toch nog ene boel interessante dingen gezien heb, dat vind ik juist wel de charme van een festival als LL waar ook kleinere podia zijn waar voor mij onbekende acts staan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:49 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Bij lowlands dit jaar ontbrak het een beetje aan beide, maar goed dat is mijn mening
Metallica is toch not done als rechtgeaarde metalhead?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Klootzak, nu moesten metalheads het doen met Nightwish en Korpiklaani (was ook wel leuk)...beetje mager
Waarom niet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Metallica is toch not done als rechtgeaarde metalhead?
En dat is nu precies waarom LL zo leuk is. Dingen leren kennen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef rood_verzet het volgende:
Kan ook gewoon zijn dat ik net de verkeerde bands heb gezien, kende de helft van alle artiesten niet
Die maken toch geen metal meer en zijn sellouts en blablablablablablabla.quote:
Mmmmmmm, kippannenkoekquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet.
Jajaja, in de metalkerk is Metallica streng verboden, tenminste na 'The Black Album', maar goed, ik vind persoonlijk Load en Reload heel erg vet, geen metal, maar wel hele gave muziek en bovendien spelen ze vaak bijna alle nummers van hun eerste 5 albums... Dat gedoe met Napster en hun support voor de 'war on terror' irriteer ik me wel mateloos aanquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die maken toch geen metal meer en zijn sellouts en blablablablablablabla.
Wij rijden elk jaar langs de snackwagen aan het begin van de dijk Lelystad - Enkhuizen. Daar zijn wel altijd mensen, dat snap ik dan weer niet, het is niet te vreten. Dit jaar zijn we er ook niet gestopt. Een vriendin die mee was vertelde dat haar moeder koffie ging zetten en broodjes voor haar smeren, ik ben dus nog maar even meegegaan, ook een goede manier om het weekend af te sluiten. Er werd goed voor ons gezorgd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh trouwens, volgend jaar allemaal naar dat pannenkoekenhuis net een stukje voorbij die pompoenboerderij. Ik heb vanmorgen nog op een trampoline staan springen en een GENIALE superlekkere pannenkoek gehad. Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet. Wat een fantastische manier om te ontbrakken en lowlands af te sluiten.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef rood_verzet het volgende:
Luister niet echt naar wat de zgn 'rechtaardige metalheads' vinden, heb het eerst gedaan maar ik werd er een beetje een zuurpruim van.
Lange concerten zullen dat zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef rood_verzet het volgende:
bovendien spelen ze vaak bijna alle nummers van hun eerste 5 albums...
Nee joh, rijd gewoon even door naar Dubbel-op in Lelystad, onbeperkt pannenkoeken eten voor 11 euro ppquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh trouwens, volgend jaar allemaal naar dat pannenkoekenhuis net een stukje voorbij die pompoenboerderij. Ik heb vanmorgen nog op een trampoline staan springen en een GENIALE superlekkere pannenkoek gehad. Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet. Wat een fantastische manier om te ontbrakken en lowlands af te sluiten.
En alle mensen die met het festival te maken hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef Toad het volgende:
De cijfers op de fabriek is toch het bezoekersaantal? Ik hoop dat ze volgend jaar niet meer mensen toelaten.
Violgens mij had ik meer Lykke Li moeten horen, was vast leuk geweest. Ik luister nu wat mp3's van haar en die bevallen wel...quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:00 schreef MadGuy het volgende:
Mijn eerste Lowlands en welk een feest! Ik ben te dood voor een hele recensie, maar ik kan wel zeggen dat de grootste verrassingen voor mij Lucky Fonz III en Lykke Li waren. Beiden charmeerden mij enorm.
Na de EHBO er via de politiepost eruit met 250 euro boete op zak.. tja, als je via beveiliging naar de ehbo gaat zonder polsbandje.....quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:59 schreef Chooselife het volgende:
Ik was er trouwens getuige van dat op de rand van camping 1 2 gasten stiekem over het hek zijn binnengekomen. De eerste gozer had zo hard aan die punten gehangen dat het blood eruit stroomde.
Ben benieuwd of deze dudes nog een bandje (of een hardhandige exit) hebben gekregen.
Nee, dat is het niet. Was het ooit wel geloof ik. Maar na 2005, toen het wel erg druk was met 60.000 bezoekers zijn ze standaard op 55.000 gaan zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef Toad het volgende:
De cijfers op de fabriek is toch het bezoekersaantal? Ik hoop dat ze volgend jaar niet meer mensen toelaten.
Inderdaad stondhier ook in de krantquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gelukkig kwam ik voor de dj's en het feesten ipv voor de bandjes.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Was wel bijzonder, halverwege White Lies van Charlie naar India lopen terwijl -iedereen- naar Alpha gaat voor NERD.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:09 schreef TAV74 het volgende:
En nogmaals het was helemaal niet drukker dan vorig jaar, alleen minder goed verspreid op momenten doordat iedere redelijke naam heel veel toeschouwers trok.
Bij NERD was het ook heeeeel erg druk bij de Apha inderdaad!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Was wel bijzonder, halverwege White Lies van Charlie naar India lopen terwijl -iedereen- naar Alpha gaat voor NERD.
Beetje het gevoel alsof je in de auto rijdt terwijl het sneeuwt, dat al die vlokken op je afkomen.
Dat zie ik toch vrij regelmatig hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:09 schreef TAV74 het volgende:
Heb nu ook een halfvolle Alpha gezien, en dat komt zelden voor..
dat was ook leuk als je niet nuchter was hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:25 schreef petre86 het volgende:
Vannochtend heel vroeg (tussen 5.00u en 7.00u was het wel heel leuk om als nuchter persoon zoveel compleet-van-de-wereld zijnde personen langs te zien lopen.
clown met een zere elleboog gezien?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:25 schreef petre86 het volgende:
Vannochtend heel vroeg (tussen 5.00u en 7.00u was het wel heel leuk om als nuchter persoon zoveel compleet-van-de-wereld zijnde personen langs te zien lopen.
Lekker in de regen ook?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:25 schreef petre86 het volgende:
Waarom stond het er dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Was het ooit wel geloof ik. Maar na 2005, toen het wel erg druk was met 60.000 bezoekers zijn ze standaard op 55.000 gaan zitten.
En nogmaals het was helemaal niet drukker dan vorig jaar, alleen minder goed verspreid op momenten doordat iedere redelijke naam heel veel toeschouwers trok. Heb nu ook een halfvolle Alpha gezien, en dat komt zelden voor..
Eh ik bedoel bijna alle nummers tijdens hun concerten de laatste tijd zijn nummers van hun eerste 5 albumsquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lange concerten zullen dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |