Wat een commerciele band ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef flyguy het volgende:
Plain white T's, doe voortaan alleen maar delliah en na drie keer zeggen is het duidelijk: nieuwe album in oktober....
Vond het wel meevallen met de drukte, alleen was de spreiding van de massa door het programma niet altijd heel goed. Maar als je dan aan de lege kant van het terrein liep kon je heerlijk zonder enige rij even aan de inwendige mens werken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:00 schreef Z het volgende:
Ik vond LL juist drukker dan ooit, qua mensen op het terrein, vooral zondag. De wachttijden worden wellicht ook verminderd door goede programmering en indeling van het terrein.
Dus moest ik alleen naar binnen om te feesten! En dat heb ik gedaan ook! Het is allemaal lekker overdreven en erg stoer natuurlijk, maar spelen kunnen ze echt wel! Drumsolo met 2 drummers tegen elkaar was erg cool en het stoer-schreeuw-en-bleer-gedoe wat veel rappers doen viel me alles mee. Heerlijk een klein uurtje flink staan springen en dansenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:09 schreef TAV74 het volgende:
NERD speelde de Alpha ook plat trouwens, maar dat is net niet helemaal mijn ding.
4 jaar geleden was het het aantal verkochte kaarten, sindsdien hebben ze gewoon elke keer de cijfers omgedraaid...quote:
Dat had ik je vooraf wel kunnen vertellenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vond The Fratellis een dikke tegenvaller.
Het was eigenlijk ons laatste optreden, maar gelukkig zijn we nog naar The Hives gegaan, wat een toffe band.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf wel kunnen vertellen
Ze hebben er eenmalig 5000 kaarten bij gedaan en op het laatste moment nog eens 500. De rest zijn natuurlijk alle medewerkers, pers en gastenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
grapjas, van 55.000 inééns naar 70.000? Dacht het niet.
Had dat dan ook gedaan!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf wel kunnen vertellen
Jammer dat dat ding zo vroeg dicht was, Elke keer als ik wilde was hij of dicht of er stond een enorme rij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ben die Giel ook TE vaak tegen gekomen ... :S
anyway ff een kort top lijstje:
Top:
2. BEUGELBAR (7 keer van binnen gezien en Emile iets van 14 keer)
die enorme rij was het probleem niet. als ze de tent leeg haalden kon die rij er makkelijk in. alleen dat vroeg dichtgaan (10 uur op zaterdag en al om 9 uur op zondag) ... da kan nie ..quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jammer dat dat ding zo vroeg dicht was, Elke keer als ik wilde was hij of dicht of er stond een enorme rij.
Herkende je me wel?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:10 schreef Breuls het volgende:
Thuis sinds gisteravond. Heeerlijk bijgeslapen, leuk festival gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |