Brak.....
Kwart voor 9 opgestaan om alles op te ruimen en tent in te pakken in de regen. Is het daarna droog :S
Ontbeten en mama gebeld om me op te komen halen (ja ja, lui, luxe, whatever).
Gedropt in Elburg rond een uurtje of 11 om de was te kunnen doen, douchen etc etc etc...
Sinds een uur of 3 in mn eigen huisje. Spullen opruimen en verder met de verhuizing van vorige week (ik wil slapen, maar mn bed ligt helemaal vol met troep.... mensen die kabels gaan leggen voor de tv en dan alles op je bed leggen, grrrrrrrr).
Maar dus, lijstje van wat ik gezien heb (per dag ook 6 uur gewerkt, dus het is niet superveel):
The Presidents of the United States of America(Ken ik dat? Sommige liedjes wel, vond het een gezellige sfeer hebben)
The Wombats (leuk, grappig)
stukje Thrice (was ook leuk, ken het verder niet)
HIM (viel tegen, hebben hun beste tijd gehad, publiek was de helft minder aan het eind dan aan het begin, geluid wel beter dan in de Alpha paar jaar terug)
Infadels (jaaaa, leuk!)
Poppin' in: St. Paul & George Jacaranda (ja, dansen is niet mijn ding... maar wel gezellig hoor)
50 jaar nederpop (leuk leuk leuk)
Jaya The Cat (vrienden opzoeken en erachter komen dat het wel relaxte muziek is)
Franz Ferdinand (was benieuwd omdat ik de eerste keer vond tegenvallen, 2e keer gemist. Was verbaasd over de hoeveelheid mensen en hoe ze uit hun dak gingen. Goed optreden!)
eventjes naar 90's now geweest (zie poppin' in)
The Hives (jaaaa leuk, al leek de zanger tussendoor op een predikant. En dan onweer bij tick tick tick tick tick tick tick boom)
Jeremy's (verrassend goed voor een zenuwachtige eerste keer lowlands, leuk om te zien)
stukje Jamie Lidell (viel me tegen, had het anders verwacht, te warm, te rokerig.... eventjes tijd voor mezelf genomen).
Op zondag om 12 uur met de mensen van het werk verzamelen en cocktails gedronken