mbt die Bordello wel eens, maar voor de rest wel flauwekul stuk inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)n-hand-te-tellen.ece
Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef flyguy het volgende:
Plain white T's, doe voortaan alleen maar delliah en na drie keer zeggen is het duidelijk: nieuwe album in oktober....
kom op zeg, als je niet verder komt dan een straatje 13 in een dozijn nummers en ook nog eens geen enkele vorm van sfeer overbrengt ben je gewoon met een erg slecht optreden bezig. Dan lopen er alleen in Nederland echt tientallen betere bands rond.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?
daar hadden wij het ook al over, was inderdaad een mooie optie geweest. Misschien loopt er niet veel echt Maidenpubliek, maar er zullen er veel zijn die ze wel eens willen zien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:53 schreef Chooselife het volgende:
Waar ik van mening ben dat het op deze editie aan (muzikale) historie en kwaliteit ontbrak, had de LL organisatie ervan moeten profiteren dat Iron Maiden dit weekend in Nederland was. Prima Alpha act!
geen idee, maar wij gaan IN PRINCIPE (??) naar Lowlands University ... (rare mensjes die clipmakertjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Lowlands was!
Ik was nog op Lowlands TV!
Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gutter Twins vond ik wel een van de hoogtepunten. Heerlijke muziek. Helaas Sigur Ros gemist. dEUS was aardig. Volbeat was leuk. Killswitch Engage deed het aardig. PUSA was wel leuk om even te zien. Korpiklaani en Textures ook wel. Nightwish viel me erg tegen. Sex Pistols was niks.
Al met al een goed weekend gehad.
Ik ga er zo maar eens naar op zoek op 3voor12.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goed
Vraagje: Ben je er geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
Wel jammer dat 3voor12 De jeugd als nummer 1 neerzet...
da's overdreven, idd. Maar 't was wel goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
Wel jammer dat 3voor12 De jeugd als nummer 1 neerzet...
ik ging echt stuk toen ik die kliko en die tafel zagquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:58 schreef kwoth het volgende:
Kees was echt geweldig! Het was weer legendarisch, met meisjes in kliko's, een picknicktafel in het midden van de tent en al dat gecrowdsurf en polonaise!
Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vraagje: Ben je er geweest?
Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
gekkenhuis bij Pendulum:
heerlijke set
Heb zojuist de volgende reactie gestuurd naar dat artikel:quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.
Volgens mij heeft die schrijver niet in de gaten gehad dat Lowlands groter is dan de Alpha en Grolsch
En daarnaast heb ik het op bijna 3 kwartier geklokt uiteindelijk. Ik kwam zelfs te laat bij N*E*R*D.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.
tsja.. en ik ben het met het publiek eens wat daar uit zijn dak gaat. smaken verschillen, maar zeg dat erbij (in de review) en zeg niet dat iedereen the coffee moet smellen ...quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..
ja, ware het niet dat ze al jaren uitverkopen op 55000, zo ook dit jaar. Er waren er dus gewoon net zoveel als vorig jaar, alleen wat minder goed verspreid op bepaalde tijden door het wat mindere programma. Er waren momenten dat het bijvoorbeeld echt super rustig was in het gebied rondom de lima/bravoquote:[
- Stukkie drukker dan vorig jaar. Van 59.000 naar 70.000 vind ik ook nogal een sprong.
-
Waarom heeft niemand me erop gewezen dat hij er ook was? Ik wist van niks, had het wel graag gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok komt 'ie dan, random volgorde.
+
The flaming lips
stephen lynch
Ik zat tijdens Pendulum nasi te kanen bij de Suri (ook dit jaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..
Programmaboekje?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand me erop gewezen dat hij er ook was? Ik wist van niks, had het wel graag gezien.
Heb ik amper in gekeken.quote:
Nou, dan heb ik daar blijkbaar een hoop gemistquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:40 schreef rood_verzet het volgende:
line up van Pinkpop dit jaar was echt vele malen beter.
dat is duidelijkquote:
Denk het wel, RATM, Metallica, QotSA, Foo Fighters, eigenlijk geen een band op LL die daar aan kan tippenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik daar blijkbaar een hoop gemist
Ja, die zijn goed.quote:
Leuk detail is dat Metallica op LL had kunnen staan, maar dat de directeur nee heeft gezegd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Denk het wel, RATM, Metallica, QotSA, Foo Fighters, eigenlijk geen een band op LL die daar aan kan tippen
grote namen is niet hetzelfde als een goed programma...quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Denk het wel, RATM, Metallica, QotSA, Foo Fighters, eigenlijk geen een band op LL die daar aan kan tippen
Gaat jullie geen ene reet aan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Lotte: Verklaar dat laatste eens.
je hebt echt wat gemist, was een van mn hoogtepunten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand me erop gewezen dat hij er ook was? Ik wist van niks, had het wel graag gezien.
Klootzak, nu moesten metalheads het doen met Nightwish en Korpiklaani (was ook wel leuk)...beetje magerquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Leuk detail is dat Metallica op LL had kunnen staan, maar dat de directeur nee heeft gezegd.
Ach ja, het is niet anders. Volgende keer beter.quote:
Ik vind Metallica geen LL band, teveel stadionact.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Klootzak, nu moesten metalheads het doen met Nightwish en Korpiklaani (was ook wel leuk)...beetje mager
Bij lowlands dit jaar ontbrak het een beetje aan beide, maar goed dat is mijn meningquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
grote namen is niet hetzelfde als een goed programma...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Gaat jullie geen ene reet aan.
RATM was meesterlijk, absoluut lowlandswaardig. Eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
ben het wel deels met je eens hoor. Maar nog eens Qotsa of Foo Fighter hoeft van mij ook niet. En ik moet zeggen dat ik toch nog ene boel interessante dingen gezien heb, dat vind ik juist wel de charme van een festival als LL waar ook kleinere podia zijn waar voor mij onbekende acts staan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:49 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Bij lowlands dit jaar ontbrak het een beetje aan beide, maar goed dat is mijn mening
Metallica is toch not done als rechtgeaarde metalhead?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Klootzak, nu moesten metalheads het doen met Nightwish en Korpiklaani (was ook wel leuk)...beetje mager
Waarom niet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Metallica is toch not done als rechtgeaarde metalhead?
En dat is nu precies waarom LL zo leuk is. Dingen leren kennen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef rood_verzet het volgende:
Kan ook gewoon zijn dat ik net de verkeerde bands heb gezien, kende de helft van alle artiesten niet
Die maken toch geen metal meer en zijn sellouts en blablablablablablabla.quote:
Mmmmmmm, kippannenkoekquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet.
Jajaja, in de metalkerk is Metallica streng verboden, tenminste na 'The Black Album', maar goed, ik vind persoonlijk Load en Reload heel erg vet, geen metal, maar wel hele gave muziek en bovendien spelen ze vaak bijna alle nummers van hun eerste 5 albums... Dat gedoe met Napster en hun support voor de 'war on terror' irriteer ik me wel mateloos aanquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die maken toch geen metal meer en zijn sellouts en blablablablablablabla.
Wij rijden elk jaar langs de snackwagen aan het begin van de dijk Lelystad - Enkhuizen. Daar zijn wel altijd mensen, dat snap ik dan weer niet, het is niet te vreten. Dit jaar zijn we er ook niet gestopt. Een vriendin die mee was vertelde dat haar moeder koffie ging zetten en broodjes voor haar smeren, ik ben dus nog maar even meegegaan, ook een goede manier om het weekend af te sluiten. Er werd goed voor ons gezorgd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh trouwens, volgend jaar allemaal naar dat pannenkoekenhuis net een stukje voorbij die pompoenboerderij. Ik heb vanmorgen nog op een trampoline staan springen en een GENIALE superlekkere pannenkoek gehad. Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet. Wat een fantastische manier om te ontbrakken en lowlands af te sluiten.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef rood_verzet het volgende:
Luister niet echt naar wat de zgn 'rechtaardige metalheads' vinden, heb het eerst gedaan maar ik werd er een beetje een zuurpruim van.
Lange concerten zullen dat zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef rood_verzet het volgende:
bovendien spelen ze vaak bijna alle nummers van hun eerste 5 albums...
Nee joh, rijd gewoon even door naar Dubbel-op in Lelystad, onbeperkt pannenkoeken eten voor 11 euro ppquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh trouwens, volgend jaar allemaal naar dat pannenkoekenhuis net een stukje voorbij die pompoenboerderij. Ik heb vanmorgen nog op een trampoline staan springen en een GENIALE superlekkere pannenkoek gehad. Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet. Wat een fantastische manier om te ontbrakken en lowlands af te sluiten.
En alle mensen die met het festival te maken hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef Toad het volgende:
De cijfers op de fabriek is toch het bezoekersaantal? Ik hoop dat ze volgend jaar niet meer mensen toelaten.
Violgens mij had ik meer Lykke Li moeten horen, was vast leuk geweest. Ik luister nu wat mp3's van haar en die bevallen wel...quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:00 schreef MadGuy het volgende:
Mijn eerste Lowlands en welk een feest! Ik ben te dood voor een hele recensie, maar ik kan wel zeggen dat de grootste verrassingen voor mij Lucky Fonz III en Lykke Li waren. Beiden charmeerden mij enorm.
Na de EHBO er via de politiepost eruit met 250 euro boete op zak.. tja, als je via beveiliging naar de ehbo gaat zonder polsbandje.....quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:59 schreef Chooselife het volgende:
Ik was er trouwens getuige van dat op de rand van camping 1 2 gasten stiekem over het hek zijn binnengekomen. De eerste gozer had zo hard aan die punten gehangen dat het blood eruit stroomde.
Ben benieuwd of deze dudes nog een bandje (of een hardhandige exit) hebben gekregen.
Nee, dat is het niet. Was het ooit wel geloof ik. Maar na 2005, toen het wel erg druk was met 60.000 bezoekers zijn ze standaard op 55.000 gaan zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef Toad het volgende:
De cijfers op de fabriek is toch het bezoekersaantal? Ik hoop dat ze volgend jaar niet meer mensen toelaten.
Inderdaad stondhier ook in de krantquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gelukkig kwam ik voor de dj's en het feesten ipv voor de bandjes.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Was wel bijzonder, halverwege White Lies van Charlie naar India lopen terwijl -iedereen- naar Alpha gaat voor NERD.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:09 schreef TAV74 het volgende:
En nogmaals het was helemaal niet drukker dan vorig jaar, alleen minder goed verspreid op momenten doordat iedere redelijke naam heel veel toeschouwers trok.
Bij NERD was het ook heeeeel erg druk bij de Apha inderdaad!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Was wel bijzonder, halverwege White Lies van Charlie naar India lopen terwijl -iedereen- naar Alpha gaat voor NERD.
Beetje het gevoel alsof je in de auto rijdt terwijl het sneeuwt, dat al die vlokken op je afkomen.
Dat zie ik toch vrij regelmatig hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:09 schreef TAV74 het volgende:
Heb nu ook een halfvolle Alpha gezien, en dat komt zelden voor..
dat was ook leuk als je niet nuchter was hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:25 schreef petre86 het volgende:
Vannochtend heel vroeg (tussen 5.00u en 7.00u was het wel heel leuk om als nuchter persoon zoveel compleet-van-de-wereld zijnde personen langs te zien lopen.
clown met een zere elleboog gezien?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:25 schreef petre86 het volgende:
Vannochtend heel vroeg (tussen 5.00u en 7.00u was het wel heel leuk om als nuchter persoon zoveel compleet-van-de-wereld zijnde personen langs te zien lopen.
Lekker in de regen ook?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:25 schreef petre86 het volgende:
Waarom stond het er dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Was het ooit wel geloof ik. Maar na 2005, toen het wel erg druk was met 60.000 bezoekers zijn ze standaard op 55.000 gaan zitten.
En nogmaals het was helemaal niet drukker dan vorig jaar, alleen minder goed verspreid op momenten doordat iedere redelijke naam heel veel toeschouwers trok. Heb nu ook een halfvolle Alpha gezien, en dat komt zelden voor..
Eh ik bedoel bijna alle nummers tijdens hun concerten de laatste tijd zijn nummers van hun eerste 5 albumsquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lange concerten zullen dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |