abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60928704
quote:
mbt die Bordello wel eens, maar voor de rest wel flauwekul stuk inderdaad.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:26:41 #202
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60928730
een lekkere binnekomer:
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60928878
quote:
Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.

Volgens mij heeft die schrijver niet in de gaten gehad dat Lowlands groter is dan de Alpha en Grolsch
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60928968
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef flyguy het volgende:
Plain white T's, doe voortaan alleen maar delliah en na drie keer zeggen is het duidelijk: nieuwe album in oktober....
Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_60929087
Leuk lijstje:
Editors
Blood Red Shoes
MGMT
Lykke Li
Amy Macdonald
Los Campesinos
DJ Piaggo (hm, je spelt het niet zo volgens mij. iig, dat rijdende wagentje )
DJ Piaggio dus. Maar die heeft er dus al vaker gestaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Toad op 18-08-2008 17:49:33 ]
pi_60929092
plain white t's ken ik al een jaar of 5, heb ze paar maanden geleden ook in de melkweg gezien, vind het een toffe band maar de alpha was niet de juiste tent
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:43:26 #207
192683 AMDB
Visionair.
pi_60929113
Jezus, net pas thuis, heb van 12:15 tot 15:15 vastgestaan op de parkeerplaats

Muzikale hoogtepunt:

The Rascals

Leukste feestje:

Infadels

Grootste tegenvaller:

The Wombats

Meest intensieve concert:

Blood Red Shoes

Verder nog een eervolle vermelding voor dEUS, wat was dat mooi zeg.

En dat was het wel zo'n beetje, heb supergoed geslapen, oordopjes zijn echt een aanrader
pi_60929155
Ik vond de hoogtepunten ook op één hand te tellen. Weinig kwaliteit deze editie.

Zoals we vorig jaar Dinosaur Jr. hadden. Zoiets mis ik.
pi_60929169
Terug van 4 nachten werken @ lowlands.. 2.5, 5, 6 en 2 uur geslapen in totaal
dag
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:47:20 #210
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60929179
Zo, weer terug van een geweldig weekend..
In het kort de hoogtepuntjes: Santogold, Leine, JVT, Flaming Lips (feestje) en Hadouken!. De zondag was trouwens in zijn geheel een hoogtepunt.. Lucky Fonz III, Crystal Castles, dan gelijk door naar Sigur Rós en eindigen met 2,5 uur Kees (wat een held is dat!)
Trouwens tof dat ze de wortel toch nog hebben 'neergezet' in neergestorte versie..
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:49:53 #211
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60929225
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef crossover het volgende:

[..]

Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?
kom op zeg, als je niet verder komt dan een straatje 13 in een dozijn nummers en ook nog eens geen enkele vorm van sfeer overbrengt ben je gewoon met een erg slecht optreden bezig. Dan lopen er alleen in Nederland echt tientallen betere bands rond.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60929300
Waar ik van mening ben dat het op deze editie aan (muzikale) historie en kwaliteit ontbrak, had de LL organisatie ervan moeten profiteren dat Iron Maiden dit weekend in Nederland was. Prima Alpha act!
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:56:39 #213
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60929349
Mijn top-aan-Lowlands-lijstje:

The Roots was echt geniaal en ook nog een drumstick gevangen.
Black Sun Empire. Ik ging echt harrrrd.
Simian Mobile Disco was echt heel erg goed.
Elbow, ontzettend mooi.
N.E.R.D. voor het feestje.
Alle lol op camping 3, vooral de laatste nacht, met de high-five-goede-morgen en Piet de zwitser die zo heerlijk homo is.
Groovetube.
De mensen die de laatste nacht de 666-rij naar de God-tent hebben getekend. .
The Most Incredible, Baby
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:58:27 #214
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_60929389
Kees was echt geweldig! Het was weer legendarisch, met meisjes in kliko's, een picknicktafel in het midden van de tent en al dat gecrowdsurf en polonaise!

Verder heb ik erg genoten van Sigur Ros, Gutter Twins, No Age en de Flaming Lips. Er zijn ongetwijfeld meer bands die tof waren, maar mijn geheugen laat mij (na douchen en slapen sinds ik vanochtend thuis kwam) in de steek.

Oh, de jongen die zondagavond ongeveer een half uur zijn party-tent vasthield om zo te voorkomen dat de regen in zijn tent lekt was ook erg vermakelijk! Wel knap dat hij het zo lang volhield voordat hij besloot dat zijn vrienden niet meer zouden komen om hem te helpen en de party-tent toen af ging breken. Hilarisch!
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_60929412
Ik was er trouwens getuige van dat op de rand van camping 1 2 gasten stiekem over het hek zijn binnengekomen. De eerste gozer had zo hard aan die punten gehangen dat het blood eruit stroomde.

Ben benieuwd of deze dudes nog een bandje (of een hardhandige exit) hebben gekregen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:02:09 #216
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60929460
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:53 schreef Chooselife het volgende:
Waar ik van mening ben dat het op deze editie aan (muzikale) historie en kwaliteit ontbrak, had de LL organisatie ervan moeten profiteren dat Iron Maiden dit weekend in Nederland was. Prima Alpha act!
daar hadden wij het ook al over, was inderdaad een mooie optie geweest. Misschien loopt er niet veel echt Maidenpubliek, maar er zullen er veel zijn die ze wel eens willen zien.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60929471
Lowlands was !

Ik was nog op Lowlands TV!
PS4 online: micro_nl
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:07:36 #218
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60929536
Gutter Twins vond ik wel een van de hoogtepunten. Heerlijke muziek. Helaas Sigur Ros gemist. dEUS was aardig. Volbeat was leuk. Killswitch Engage deed het aardig. PUSA was wel leuk om even te zien. Korpiklaani en Textures ook wel. Nightwish viel me erg tegen. Sex Pistols was niks.

Al met al een goed weekend gehad.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60929588
Jongens, wat een feest. Guitarist, ik zag je gistermiddag nog lopen voor de india.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:13:17 #220
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60929639
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Lowlands was !

Ik was nog op Lowlands TV!
geen idee, maar wij gaan IN PRINCIPE (??) naar Lowlands University ... (rare mensjes die clipmakertjes )
pi_60929702
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gutter Twins vond ik wel een van de hoogtepunten. Heerlijke muziek. Helaas Sigur Ros gemist. dEUS was aardig. Volbeat was leuk. Killswitch Engage deed het aardig. PUSA was wel leuk om even te zien. Korpiklaani en Textures ook wel. Nightwish viel me erg tegen. Sex Pistols was niks.

Al met al een goed weekend gehad.
Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goed
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:17:19 #222
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60929718
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goed
Ik ga er zo maar eens naar op zoek op 3voor12.
pi_60929750

@ 2:01
pi_60929792
Wel jammer dat 3voor12 De jeugd als nummer 1 neerzet...
pi_60929831
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
Vraagje: Ben je er geweest?
pi_60929857
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
da's overdreven, idd. Maar 't was wel goed.

beste 4:

Gutter Twins, The Roots, Jamie Lidell en Flaming Lips.
pi_60929882
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:58 schreef kwoth het volgende:
Kees was echt geweldig! Het was weer legendarisch, met meisjes in kliko's, een picknicktafel in het midden van de tent en al dat gecrowdsurf en polonaise!
ik ging echt stuk toen ik die kliko en die tafel zag
heerlijk Keeswaardig feestje weer

verder vond ik Digitalism, Erol Alkan, Midnight Juggernauts, Miss Kittin, Modeselektor, The Kooks, Vive la Fete en Underworld erg goed. Elbow en The Rascals helaas gemist
pi_60929922
Ok komt 'ie dan, random volgorde.

+
The flaming lips
stephen lynch
tunng
sigur ros
mgmt
pendulum
djvt
kees van hondt
underworld
dmv mexico te karaoken met m'n vriendinnetje de magneetbar inkomen, gratis bier, en dan ineens heel hard wtf-en als de kooks in rare pakjes op het podium staan te zingen.
het bonthoedje dat ik uit de magneetbar jatte en de rest van het weekend niet meer afdeed
de sfeer
onze buurmannen
blood red shoes
gebedsgenezing + koffie + heavy metal bijbel bij de kerk en vervolgens elke keer als ik langsliep uitgebreid door een trosje refo's gegroet worden en gezellig kletsen.
dat bierlijk op camping 3 gistermiddag die zo dronken was dat 'ie k.o. in het gras lag en zichzelf had ondergepist, 40 mensen eromheen joelend.
pijnboompit pijnboompit
stomdronken losgaan in de 24batterij met demonhunter (toch?)
pendulum
jamie lidell
boerenkool met worst
de pizza's
DE THEETUIN. OMFG DIE IJSTHEE
mindless self indulgence
the tingtings, echt een aangename verrassing, ook al zag ik ze maar even
die converse tekenpaal, heel tof om de vorderingen te zien elke keer als ik langsliep.
dansende bamboeplanten
met een stel enorme relnichten dansen op het podium in de magneetbar.
de camping rickrollen, en gisteravond door stephen lynch gerickrolld worden

-
geen wortel, maar rommel op een stokje
n.e.r.d.
the opposites
dat mn tas stuk ging in de rij
en mn zonnebril ook
geen lucky strike
mn sociale omgeving die even een misstapje maakte in de bravo waardoor ik de volgende morgen m'n moeder huilend ging bellen terwijl ik over de camping liep.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:28:49 #229
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60929938
De beste die ik gezien heb waren The Roots, Elbow, Jamie Lidell en LeLe.
The Most Incredible, Baby
pi_60929989
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Vraagje: Ben je er geweest?
Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:31:10 #231
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60929990
gekkenhuis bij Pendulum:

heerlijke set
pi_60929998
@Lotte: Verklaar dat laatste eens.
pi_60930023
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.
Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.
pi_60930059
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
gekkenhuis bij Pendulum:

heerlijke set
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..
pi_60930083
Teruggekeerd van een weekendje Lowlands. Slopend, maar wel altijd héérlijk en goed te doen. Veel gesprongen, gebeukt en gedanst.

Muzikale hoogtepunten:

Vrijdag
  • Leine zingt Ingmar Heytze - Ondanks de technische mankementen (video die niet synchroon loopt met het geluid of gewoon vastliep) een erg intiem en oprecht optreden. Leine heeft echt een heerlijke stem.
  • The National - Veel mensen vonden het maar niks, maar ik vond het daarentegen echt een prachtconcert. Je zag dat ze er allemaal er helemaal voor gingen en alle emotie, passie en energie gooiden in hun muziek.
  • Slagsmalsklubben - Was erg geinig. Dansen en spacen.

Zaterdag
  • Kraak en Smaak - Erg gevarieerd optreden die van uiterst mellow naar uiterst funky en uptempo ging.
  • Underworld - Geniaal. Niets minder.

Zondag
  • Gogol Bordello - Erg typisch festivalbandje zoals iemand hier al eerder zei, maar desondanks erg leuk. Leuke feestpits.
  • MGMT - Tof optreden, vooral tijdens Kids toen ze (volgens mij zo stoned als wat) dat crowdsurfverbodsbord lieten crowdsurfen. Verder heel degelijk optreden. Veel psychedelischer dan ik gedacht had.
  • Shinedoe - Niet veel van gezien, maar van wat ik gehoord had klonk het totaal niet verkeerd. Goede opbouw en netjes getimede climaxen.

Opmerkingen/observaties/gezeik:

- Stukkie drukker dan vorig jaar. Van 59.000 naar 70.000 vind ik ook nogal een sprong.
    - De afsluitende zondag was echt madness. Crowdsurfende groenbakken (met iemand erin!) en dranghekken (met iemand erop!) en hele plantenbakken in de Bravo. Heb mezelf echt kapotgelachen erom.
    - Balkan Beats sloeg weer eens he-le-maal nergens op. In de zaal sta je middenin de rimboe en buiten zijn mensen aan het kutten met de overige planten. De security was ook echt alles behalve blij met het groepje dat na afsluiting vrolijk door bleef feesten.
    - Na een tijdje in de rij gestaan te hebben kwam ik er pas achter dat Converse een sponsor was van Lowlands en dat, wanneer je kleding of schoeisel van dat merk droeg, je via een zogenaamde 'fastlane' van ze sneller naar binnen kon.
  •   maandag 18 augustus 2008 @ 18:35:23 #236
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_60930084
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.

Volgens mij heeft die schrijver niet in de gaten gehad dat Lowlands groter is dan de Alpha en Grolsch
    Heb zojuist de volgende reactie gestuurd naar dat artikel:

Beste Erik,

Mischien had je je kunnen concentreren op hetgeen je niet kende, want zo te lezen heb je nogal wat gemist. Je stuk lijkt een ordinaire zeurpartij over alles wat je wel kent en veelal verafschuwd.
    Je had jezelf een veel leuker weekend kunnen bezorgen, maar dat moet je natuurlijk wel willen!

Nog even een kleine toevoeging. Als je je research gedaan had, had je geweten waarom The Sex Pistols op LL waren (aflasten van FOR) en de flinke vinger van Mojo in de Lowlandspap.

Beterschap gewenst.

Met vriendelijke groet,

Peaceman
    pi_60930133
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.
    En daarnaast heb ik het op bijna 3 kwartier geklokt uiteindelijk. Ik kwam zelfs te laat bij N*E*R*D.
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
    Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:39:00 #238
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_60930160
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

tsja.. en ik ben het met het publiek eens wat daar uit zijn dak gaat. smaken verschillen, maar zeg dat erbij (in de review) en zeg niet dat iedereen the coffee moet smellen ...
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:39:33 #239
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60930174
    quote:
    [

- Stukkie drukker dan vorig jaar. Van 59.000 naar 70.000 vind ik ook nogal een sprong.
    -
    ja, ware het niet dat ze al jaren uitverkopen op 55000, zo ook dit jaar. Er waren er dus gewoon net zoveel als vorig jaar, alleen wat minder goed verspreid op bepaalde tijden door het wat mindere programma. Er waren momenten dat het bijvoorbeeld echt super rustig was in het gebied rondom de lima/bravo
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:40:54 #240
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60930196
    Nou, beetje jammer dit jaar, vooral ivm vorig jaar, weinig goede rock of metal. Sfeer was over het algemeen wel goed, beetje jammer van de arrogante artiesten die er tussen zaten. Niet echt hoogtepunten tegen gekomen, line up van Pinkpop dit jaar was echt vele malen beter.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:41:45 #241
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_60930214
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:28 schreef BloodyLotte het volgende:
    Ok komt 'ie dan, random volgorde.

+
    The flaming lips
    stephen lynch
    Waarom heeft niemand me erop gewezen dat hij er ook was? Ik wist van niks, had het wel graag gezien.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:43:08 #242
    129638 Lov1
    Bring it on :)
    pi_60930241
    Zo, ook weer thuis! Het was mijn eerste LL, maar zeker niet de laatste! Supertoll Wel gesloopt, maar ik had ook niet anders verwacht

Bandjes die leuk waren (in random orderrrr):
    - The Hives (ik vind die zanger leuk ... klonk strak)
    - N.E.R.D (feestje bouwen!)
    - The Gutter Twins (wat een mooie stem heeft Mark Lanegan )
    - Black Mountain (behalve de uitstraling van de zangeres zéker een goed optreden!)
    - The Pedro Delgado's (gewoon een lekker potje country niet alles gezien, maar gezellig was t wel

Bandjes die ik gemist heb en wel had willen zien
    - Sigúr Ros
    - Ane Brun
    - Franz Ferdinand
    - Underworld

En ook kudo's voor het eten Goed geregeld en lekker! Pannekoek met suiker en kaneel
    Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
    pi_60930243
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik zat tijdens Pendulum nasi te kanen bij de Suri (ook dit jaar ). Het enige wat niet klonk als een compleet dolgedraaide ondefineerbare trukendoos was die Prodigy-remix die er opeens compleet loepzuiver ingedraaid werd (live mijn reet)
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:43:59 #244
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60930258
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Waarom heeft niemand me erop gewezen dat hij er ook was? Ik wist van niks, had het wel graag gezien.
    Programmaboekje?
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:45:04 #245
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_60930283
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Programmaboekje?
    Heb ik amper in gekeken.
    pi_60930285
    wat een prachtweekend...

mijn top 3 was:
    1. Sigur Ros
    2. Sigur Ros
    en 3. Sigur Ros

verder vond ik Black Mountain erg goed (alleen jammer dat de zangeres zo enorm bescheiden is)

andere hoogtepunten: The Flaming Lips, Franz Ferdindand, The Hives (wederom, als altijd)..
    Spread your love like a fever!
    pi_60930286
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:40 schreef rood_verzet het volgende:
    line up van Pinkpop dit jaar was echt vele malen beter.
    Nou, dan heb ik daar blijkbaar een hoop gemist
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:45:35 #248
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60930301
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Heb ik amper in gekeken.
    dat is duidelijk
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:46:05 #249
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60930316
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nou, dan heb ik daar blijkbaar een hoop gemist
    Denk het wel, RATM, Metallica, QotSA, Foo Fighters, eigenlijk geen een band op LL die daar aan kan tippen
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:46:06 #250
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_60930317
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:43 schreef Lov1 het volgende:
    Pannekoek met suiker en kaneel
    Ja, die zijn goed.
    pi_60930335
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Denk het wel, RATM, Metallica, QotSA, Foo Fighters, eigenlijk geen een band op LL die daar aan kan tippen
    Leuk detail is dat Metallica op LL had kunnen staan, maar dat de directeur nee heeft gezegd.
    pi_60930347
    Leuk raketijsluchtbed trouwens gezien nog, in de struiken bij camping 4.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:47:28 #253
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60930353
    quote:

[..]

grote namen is niet hetzelfde als een goed programma...
    pi_60930365
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    @Lotte: Verklaar dat laatste eens.
    Gaat jullie geen ene reet aan.
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

je hebt echt wat gemist, was een van mn hoogtepunten. keihard meegezongen met special ed, craig christ etc
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:48:03 #255
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60930366
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Leuk detail is dat Metallica op LL had kunnen staan, maar dat de directeur nee heeft gezegd.
    Klootzak, nu moesten metalheads het doen met Nightwish en Korpiklaani (was ook wel leuk)...beetje mager
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:48:08 #256
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_60930369
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef TAV74 het volgende:

[..]

dat is duidelijk
    Ach ja, het is niet anders. Volgende keer beter.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:49:16 #257
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60930401
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Klootzak, nu moesten metalheads het doen met Nightwish en Korpiklaani (was ook wel leuk)...beetje mager
    Ik vind Metallica geen LL band, teveel stadionact.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:49:18 #258
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60930402
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

grote namen is niet hetzelfde als een goed programma...
    Bij lowlands dit jaar ontbrak het een beetje aan beide, maar goed dat is mijn mening
    pi_60930409
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Gaat jullie geen ene reet aan.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:50:35 #260
    25794 Detroit
    Per aspera ad astra
    pi_60930429
    Oeh, lekker staan jumpen op No Age, wat een heerlijke bak herrie! Daarna dansen op de hitjes van Underworld. Het was erg fijn.
    So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
    pi_60930431
    quote:

[..]

RATM was meesterlijk, absoluut lowlandswaardig. Eens.

Metallica was goed, maar zeker niet in topvorm en totaal niet op z'n plek op Lowlands. QOTSA was werkelijk aller belabbertst, die zijn echt rijp voor hun pensioen, ongemotiveerde, volgevreten persiflage van de briljante band die ze ooit waren. FF is goed, maar nog nepper, commercieler en afgezaagder dan NERD.

De enige act op Pinkpop die ,naast RATM, echt Lowlandswaardig was deze editie was Justice, maar die waren er vorig jaar al. En misschien de Editors, die mij niet boeien, maar wel in vorm waren.....en hey, die waren er ook dit jaar.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:51:14 #262
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60930447
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:49 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Bij lowlands dit jaar ontbrak het een beetje aan beide, maar goed dat is mijn mening
    ben het wel deels met je eens hoor. Maar nog eens Qotsa of Foo Fighter hoeft van mij ook niet. En ik moet zeggen dat ik toch nog ene boel interessante dingen gezien heb, dat vind ik juist wel de charme van een festival als LL waar ook kleinere podia zijn waar voor mij onbekende acts staan.
    pi_60930467
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Metallica is toch not done als rechtgeaarde metalhead?
    pi_60930470
    Ik vond het donderdagavond en vrijdag overdag trouwens veeeeeeeeeeeeeeeeel rustiger dan de zaterdag en zondag (natuurlijk komen er altijd mensen later).
    pi_60930496
    Qua grote namen was rock werchter het beste dit jaar.
    Maar dat er niet zoveel grote namen / dingen die ik graag wilde zien op LL waren dit jaar heb ik wel ontzettend relaxed kunnen rondlopen. Niet dat eeuwige rondrennen van tent naar tent. Op dooie gemakje slenteren, beetje dit, beetje dat, in het gras liggen, mensen kijken. Nee hoor, niks te klagen, bijna alles wat ik zag was super.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:53:48 #266
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60930523
    Kan ook gewoon zijn dat ik net de verkeerde bands heb gezien, kende de helft van alle artiesten niet
    pi_60930545
    Check eens de google-ads trouwens. Nog steeds zwarthandelaren die voor een godsvermogen Lowlandskaartjes aanbieden
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:54:40 #268
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60930556
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Metallica is toch not done als rechtgeaarde metalhead?
    Waarom niet?
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:55:06 #269
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_60930575
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef rood_verzet het volgende:
    Kan ook gewoon zijn dat ik net de verkeerde bands heb gezien, kende de helft van alle artiesten niet
    En dat is nu precies waarom LL zo leuk is. Dingen leren kennen!
    pi_60930584
    Oh trouwens, volgend jaar allemaal naar dat pannenkoekenhuis net een stukje voorbij die pompoenboerderij. Ik heb vanmorgen nog op een trampoline staan springen en een GENIALE superlekkere pannenkoek gehad. Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet. Wat een fantastische manier om te ontbrakken en lowlands af te sluiten.
    pi_60930589
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Waarom niet?
    Die maken toch geen metal meer en zijn sellouts en blablablablablablabla.
    pi_60930612
    Weer over grote namen op LL? Het programma was prima. Ga voor grote namen lekker naar Pinkpop of werchter!
    pi_60930650
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef BloodyLotte het volgende:
    Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet.
    Mmmmmmm, kippannenkoek
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:59:53 #274
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60930720
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die maken toch geen metal meer en zijn sellouts en blablablablablablabla.
    Jajaja, in de metalkerk is Metallica streng verboden, tenminste na 'The Black Album', maar goed, ik vind persoonlijk Load en Reload heel erg vet, geen metal, maar wel hele gave muziek en bovendien spelen ze vaak bijna alle nummers van hun eerste 5 albums... Dat gedoe met Napster en hun support voor de 'war on terror' irriteer ik me wel mateloos aan

Luister niet echt naar wat de zgn 'rechtaardige metalheads' vinden, heb het eerst gedaan maar ik werd er een beetje een zuurpruim van.
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:59:54 #275
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_60930723
    quote:
    Oh trouwens, volgend jaar allemaal naar dat pannenkoekenhuis net een stukje voorbij die pompoenboerderij. Ik heb vanmorgen nog op een trampoline staan springen en een GENIALE superlekkere pannenkoek gehad. Er was geen kip daar, en dat snap ik echt niet. Wat een fantastische manier om te ontbrakken en lowlands af te sluiten.
    Wij rijden elk jaar langs de snackwagen aan het begin van de dijk Lelystad - Enkhuizen. Daar zijn wel altijd mensen, dat snap ik dan weer niet, het is niet te vreten. Dit jaar zijn we er ook niet gestopt. Een vriendin die mee was vertelde dat haar moeder koffie ging zetten en broodjes voor haar smeren, ik ben dus nog maar even meegegaan, ook een goede manier om het weekend af te sluiten. Er werd goed voor ons gezorgd.
    pi_60930735
    Mijn eerste Lowlands en welk een feest! Ik ben te dood voor een hele recensie, maar ik kan wel zeggen dat de grootste verrassingen voor mij Lucky Fonz III en Lykke Li waren. Beiden charmeerden mij enorm.

Gogol Bordello was weer een enorm feest. Heb me ook wel vermaakt bij Get Well Soon, hoewel ik dat iets magischer had verwacht. In een donker tentje had het misschien meer tot zijn recht gekomen.
    pi_60930773
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef rood_verzet het volgende:
    Luister niet echt naar wat de zgn 'rechtaardige metalheads' vinden, heb het eerst gedaan maar ik werd er een beetje een zuurpruim van.
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:01:44 #278
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_60930774
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef rood_verzet het volgende:
    bovendien spelen ze vaak bijna alle nummers van hun eerste 5 albums...
    Lange concerten zullen dat zijn.
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:02:21 #279
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_60930792
    quote:
    Nee joh, rijd gewoon even door naar Dubbel-op in Lelystad, onbeperkt pannenkoeken eten voor 11 euro pp .
    Alleen volgens mij niet open op maandag .
    KuikenGuppy
    pi_60930875
    De cijfers op de fabriek is toch het bezoekersaantal? Ik hoop dat ze volgend jaar niet meer mensen toelaten.
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:07:49 #281
    79665 Gewoonik
    Streng maar rechtvaardig
    pi_60930942
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef Toad het volgende:
    De cijfers op de fabriek is toch het bezoekersaantal? Ik hoop dat ze volgend jaar niet meer mensen toelaten.
    En alle mensen die met het festival te maken hebben.

Maar goed ik vondt het GEWELDIG. Veel gezien, veel ook niet.
    Met vriendelijke groet,
    Gewoonik
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:08:28 #282
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_60930969
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:00 schreef MadGuy het volgende:
    Mijn eerste Lowlands en welk een feest! Ik ben te dood voor een hele recensie, maar ik kan wel zeggen dat de grootste verrassingen voor mij Lucky Fonz III en Lykke Li waren. Beiden charmeerden mij enorm.
    Violgens mij had ik meer Lykke Li moeten horen, was vast leuk geweest. Ik luister nu wat mp3's van haar en die bevallen wel...
    pi_60930985
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 17:59 schreef Chooselife het volgende:
    Ik was er trouwens getuige van dat op de rand van camping 1 2 gasten stiekem over het hek zijn binnengekomen. De eerste gozer had zo hard aan die punten gehangen dat het blood eruit stroomde.

Ben benieuwd of deze dudes nog een bandje (of een hardhandige exit) hebben gekregen.
    Na de EHBO er via de politiepost eruit met 250 euro boete op zak.. tja, als je via beveiliging naar de ehbo gaat zonder polsbandje.....
    dag
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:09:39 #284
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60930997
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef Toad het volgende:
    Nee, dat is het niet. Was het ooit wel geloof ik. Maar na 2005, toen het wel erg druk was met 60.000 bezoekers zijn ze standaard op 55.000 gaan zitten.

En nogmaals het was helemaal niet drukker dan vorig jaar, alleen minder goed verspreid op momenten doordat iedere redelijke naam heel veel toeschouwers trok. Heb nu ook een halfvolle Alpha gezien, en dat komt zelden voor..
    pi_60931033
    quote:
    Inderdaad stondhier ook in de krant die kan beter zn baan opgeven idd
    pi_60931081
    quote:

[..]

Gelukkig kwam ik voor de dj's en het feesten ipv voor de bandjes.

x
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:12:30 #287
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_60931084
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:09 schreef TAV74 het volgende:

En nogmaals het was helemaal niet drukker dan vorig jaar, alleen minder goed verspreid op momenten doordat iedere redelijke naam heel veel toeschouwers trok.
    Was wel bijzonder, halverwege White Lies van Charlie naar India lopen terwijl -iedereen- naar Alpha gaat voor NERD.
    Beetje het gevoel alsof je in de auto rijdt terwijl het sneeuwt, dat al die vlokken op je afkomen.
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:13:49 #288
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60931122
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:12 schreef ranja het volgende:

[..]

Was wel bijzonder, halverwege White Lies van Charlie naar India lopen terwijl -iedereen- naar Alpha gaat voor NERD.
    Beetje het gevoel alsof je in de auto rijdt terwijl het sneeuwt, dat al die vlokken op je afkomen.
    Bij NERD was het ook heeeeel erg druk bij de Apha inderdaad!
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:16:10 #289
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60931188
    Mijn eerste Lowlands en wat voor één, compleet kapot.
    Vrijdag de ziekste avond met eerst echt compleet uit m'n plaat bij Pendulum, heerlijke pit was dat. En later natuurlijk de strakke set van Junkie XL en de topper van de avond met Deadmau5, wat een fucking held. Afsluiter was Sven Väth.
    Zaterdag lekker springen bij The Opposits, DJVT, N*E*R*D, Digitalism, Underworld en Balkan Beats. De avond maakten we af in de India bij Andy C en BSE, lekker kapot gaan.
    Zondag chillen in het gras bij Gogol Bordello en toch even de tent in bij The Hives. Vervolgens genoten van The Roots en maar weer lekker los bij Shinedoe en kapot gaan bij The Count & Sinden, ook 1 van de echte hoogtepunten. Afsluiter was Erol Alkan al dansend op picknick tafels.

Top:
    1. Deadmau5
    1. Pendulum
    3. The Count & Sinden
    4. Digitalism
    5. Junkie XL/Underworld

En bij deze moet ik nog even mijn excuses maken aan de jongen die donderdagavond in de greppel lag. Ik lachte je uit en wist niet dat je je been gebroken had. Beterschap!
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:17:08 #290
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_60931221
    quote:
    Heb nu ook een halfvolle Alpha gezien, en dat komt zelden voor..
    Dat zie ik toch vrij regelmatig hoor.
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:23:24 #291
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_60931390
    Sigur Rós. Epic.
    pi_60931435
    Vannochtend heel vroeg (tussen 5.00u en 7.00u was het wel heel leuk om als nuchter persoon zoveel compleet-van-de-wereld zijnde personen langs te zien lopen .
    dag
    pi_60931478
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:25 schreef petre86 het volgende:
    Vannochtend heel vroeg (tussen 5.00u en 7.00u was het wel heel leuk om als nuchter persoon zoveel compleet-van-de-wereld zijnde personen langs te zien lopen .
    dat was ook leuk als je niet nuchter was hoor

wel stervenskoud om die tijd trouwens
    pi_60931485
    quote:
    clown met een zere elleboog gezien?
    x
    pi_60931529
    quote:
    Lekker in de regen ook?
    pi_60931559
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:29 schreef Longmen het volgende:

[..]

Lekker in de regen ook?
    partytent
    pi_60931716
    wij hadden zaterdag op zondag op onze camping iemand die er heilig van overtuigd was dat een tent van opnze groep die van haar was, ze kon geen stap meer zetten zonder zich vast te houden ::') en ze dook gewokon de tent in ook waar dus al mensen lagen, uiteindelijk ios ze maar gehaald door dr vriendinnen, echt wat waren sommigen ver heen
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:35:29 #298
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_60931717
    quote:

[..]

Nee, dat is het niet. Was het ooit wel geloof ik. Maar na 2005, toen het wel erg druk was met 60.000 bezoekers zijn ze standaard op 55.000 gaan zitten.

En nogmaals het was helemaal niet drukker dan vorig jaar, alleen minder goed verspreid op momenten doordat iedere redelijke naam heel veel toeschouwers trok. Heb nu ook een halfvolle Alpha gezien, en dat komt zelden voor..
    Waarom stond het er dan?
    Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
    pi_60931731
    1. Sigur Ros
    2. The Flaming Lips
    3. Iron and Wine

Verder nog geniaal:
    - Yeasayer
    - Blood Red Shoes
    - Presidents of the USA (zoals verwacht)
    - deadmau5
    - Stephen Lynch (zoals verwacht)
    - Modeselektor (zoals verwacht)
    - Elbow
    - Dansen met Jón Þór Birgisson (oftewel, leadzanger van Sigur Ros) in de magneetbar.

En nu wordt er gedut..(sp?)
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:35:58 #300
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60931739
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Lange concerten zullen dat zijn.
    Eh ik bedoel bijna alle nummers tijdens hun concerten de laatste tijd zijn nummers van hun eerste 5 albums
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:36:34 #301
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_60931757
    Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.

Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')