mbt die Bordello wel eens, maar voor de rest wel flauwekul stuk inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)n-hand-te-tellen.ece
Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)n-hand-te-tellen.ece
Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef flyguy het volgende:
Plain white T's, doe voortaan alleen maar delliah en na drie keer zeggen is het duidelijk: nieuwe album in oktober....
kom op zeg, als je niet verder komt dan een straatje 13 in een dozijn nummers en ook nog eens geen enkele vorm van sfeer overbrengt ben je gewoon met een erg slecht optreden bezig. Dan lopen er alleen in Nederland echt tientallen betere bands rond.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?
daar hadden wij het ook al over, was inderdaad een mooie optie geweest. Misschien loopt er niet veel echt Maidenpubliek, maar er zullen er veel zijn die ze wel eens willen zien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:53 schreef Chooselife het volgende:
Waar ik van mening ben dat het op deze editie aan (muzikale) historie en kwaliteit ontbrak, had de LL organisatie ervan moeten profiteren dat Iron Maiden dit weekend in Nederland was. Prima Alpha act!
geen idee, maar wij gaan IN PRINCIPE (??) naar Lowlands University ... (rare mensjes die clipmakertjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Lowlands was!
Ik was nog op Lowlands TV!
Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gutter Twins vond ik wel een van de hoogtepunten. Heerlijke muziek. Helaas Sigur Ros gemist. dEUS was aardig. Volbeat was leuk. Killswitch Engage deed het aardig. PUSA was wel leuk om even te zien. Korpiklaani en Textures ook wel. Nightwish viel me erg tegen. Sex Pistols was niks.
Al met al een goed weekend gehad.
Ik ga er zo maar eens naar op zoek op 3voor12.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goed
Vraagje: Ben je er geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
Wel jammer dat 3voor12 De jeugd als nummer 1 neerzet...
da's overdreven, idd. Maar 't was wel goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
Wel jammer dat 3voor12 De jeugd als nummer 1 neerzet...
ik ging echt stuk toen ik die kliko en die tafel zagquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:58 schreef kwoth het volgende:
Kees was echt geweldig! Het was weer legendarisch, met meisjes in kliko's, een picknicktafel in het midden van de tent en al dat gecrowdsurf en polonaise!
Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vraagje: Ben je er geweest?
Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
gekkenhuis bij Pendulum:
heerlijke set
Heb zojuist de volgende reactie gestuurd naar dat artikel:quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.
Volgens mij heeft die schrijver niet in de gaten gehad dat Lowlands groter is dan de Alpha en Grolsch
En daarnaast heb ik het op bijna 3 kwartier geklokt uiteindelijk. Ik kwam zelfs te laat bij N*E*R*D.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.
tsja.. en ik ben het met het publiek eens wat daar uit zijn dak gaat. smaken verschillen, maar zeg dat erbij (in de review) en zeg niet dat iedereen the coffee moet smellen ...quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..
ja, ware het niet dat ze al jaren uitverkopen op 55000, zo ook dit jaar. Er waren er dus gewoon net zoveel als vorig jaar, alleen wat minder goed verspreid op bepaalde tijden door het wat mindere programma. Er waren momenten dat het bijvoorbeeld echt super rustig was in het gebied rondom de lima/bravoquote:[
- Stukkie drukker dan vorig jaar. Van 59.000 naar 70.000 vind ik ook nogal een sprong.
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |