abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60928704
quote:
mbt die Bordello wel eens, maar voor de rest wel flauwekul stuk inderdaad.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:26:41 #202
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60928730
een lekkere binnekomer:
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60928878
quote:
Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.

Volgens mij heeft die schrijver niet in de gaten gehad dat Lowlands groter is dan de Alpha en Grolsch
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60928968
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef flyguy het volgende:
Plain white T's, doe voortaan alleen maar delliah en na drie keer zeggen is het duidelijk: nieuwe album in oktober....
Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_60929087
Leuk lijstje:
Editors
Blood Red Shoes
MGMT
Lykke Li
Amy Macdonald
Los Campesinos
DJ Piaggo (hm, je spelt het niet zo volgens mij. iig, dat rijdende wagentje )
DJ Piaggio dus. Maar die heeft er dus al vaker gestaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Toad op 18-08-2008 17:49:33 ]
pi_60929092
plain white t's ken ik al een jaar of 5, heb ze paar maanden geleden ook in de melkweg gezien, vind het een toffe band maar de alpha was niet de juiste tent
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:43:26 #207
192683 AMDB
Visionair.
pi_60929113
Jezus, net pas thuis, heb van 12:15 tot 15:15 vastgestaan op de parkeerplaats

Muzikale hoogtepunt:

The Rascals

Leukste feestje:

Infadels

Grootste tegenvaller:

The Wombats

Meest intensieve concert:

Blood Red Shoes

Verder nog een eervolle vermelding voor dEUS, wat was dat mooi zeg.

En dat was het wel zo'n beetje, heb supergoed geslapen, oordopjes zijn echt een aanrader
pi_60929155
Ik vond de hoogtepunten ook op één hand te tellen. Weinig kwaliteit deze editie.

Zoals we vorig jaar Dinosaur Jr. hadden. Zoiets mis ik.
pi_60929169
Terug van 4 nachten werken @ lowlands.. 2.5, 5, 6 en 2 uur geslapen in totaal
dag
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:47:20 #210
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60929179
Zo, weer terug van een geweldig weekend..
In het kort de hoogtepuntjes: Santogold, Leine, JVT, Flaming Lips (feestje) en Hadouken!. De zondag was trouwens in zijn geheel een hoogtepunt.. Lucky Fonz III, Crystal Castles, dan gelijk door naar Sigur Rós en eindigen met 2,5 uur Kees (wat een held is dat!)
Trouwens tof dat ze de wortel toch nog hebben 'neergezet' in neergestorte versie..
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:49:53 #211
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60929225
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef crossover het volgende:

[..]

Nee dat vond ik juist niet. Ik vond het allemaal erg strak en ze zongen zuiver. Beetje hoog emo-gehalte wel, maar ze waren best okay terwijl ik ook zoiets had van: Plain White T's..?
kom op zeg, als je niet verder komt dan een straatje 13 in een dozijn nummers en ook nog eens geen enkele vorm van sfeer overbrengt ben je gewoon met een erg slecht optreden bezig. Dan lopen er alleen in Nederland echt tientallen betere bands rond.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60929300
Waar ik van mening ben dat het op deze editie aan (muzikale) historie en kwaliteit ontbrak, had de LL organisatie ervan moeten profiteren dat Iron Maiden dit weekend in Nederland was. Prima Alpha act!
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:56:39 #213
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60929349
Mijn top-aan-Lowlands-lijstje:

The Roots was echt geniaal en ook nog een drumstick gevangen.
Black Sun Empire. Ik ging echt harrrrd.
Simian Mobile Disco was echt heel erg goed.
Elbow, ontzettend mooi.
N.E.R.D. voor het feestje.
Alle lol op camping 3, vooral de laatste nacht, met de high-five-goede-morgen en Piet de zwitser die zo heerlijk homo is.
Groovetube.
De mensen die de laatste nacht de 666-rij naar de God-tent hebben getekend. .
The Most Incredible, Baby
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:58:27 #214
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_60929389
Kees was echt geweldig! Het was weer legendarisch, met meisjes in kliko's, een picknicktafel in het midden van de tent en al dat gecrowdsurf en polonaise!

Verder heb ik erg genoten van Sigur Ros, Gutter Twins, No Age en de Flaming Lips. Er zijn ongetwijfeld meer bands die tof waren, maar mijn geheugen laat mij (na douchen en slapen sinds ik vanochtend thuis kwam) in de steek.

Oh, de jongen die zondagavond ongeveer een half uur zijn party-tent vasthield om zo te voorkomen dat de regen in zijn tent lekt was ook erg vermakelijk! Wel knap dat hij het zo lang volhield voordat hij besloot dat zijn vrienden niet meer zouden komen om hem te helpen en de party-tent toen af ging breken. Hilarisch!
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_60929412
Ik was er trouwens getuige van dat op de rand van camping 1 2 gasten stiekem over het hek zijn binnengekomen. De eerste gozer had zo hard aan die punten gehangen dat het blood eruit stroomde.

Ben benieuwd of deze dudes nog een bandje (of een hardhandige exit) hebben gekregen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:02:09 #216
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60929460
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:53 schreef Chooselife het volgende:
Waar ik van mening ben dat het op deze editie aan (muzikale) historie en kwaliteit ontbrak, had de LL organisatie ervan moeten profiteren dat Iron Maiden dit weekend in Nederland was. Prima Alpha act!
daar hadden wij het ook al over, was inderdaad een mooie optie geweest. Misschien loopt er niet veel echt Maidenpubliek, maar er zullen er veel zijn die ze wel eens willen zien.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60929471
Lowlands was !

Ik was nog op Lowlands TV!
PS4 online: micro_nl
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:07:36 #218
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60929536
Gutter Twins vond ik wel een van de hoogtepunten. Heerlijke muziek. Helaas Sigur Ros gemist. dEUS was aardig. Volbeat was leuk. Killswitch Engage deed het aardig. PUSA was wel leuk om even te zien. Korpiklaani en Textures ook wel. Nightwish viel me erg tegen. Sex Pistols was niks.

Al met al een goed weekend gehad.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60929588
Jongens, wat een feest. Guitarist, ik zag je gistermiddag nog lopen voor de india.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:13:17 #220
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60929639
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Lowlands was !

Ik was nog op Lowlands TV!
geen idee, maar wij gaan IN PRINCIPE (??) naar Lowlands University ... (rare mensjes die clipmakertjes )
pi_60929702
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gutter Twins vond ik wel een van de hoogtepunten. Heerlijke muziek. Helaas Sigur Ros gemist. dEUS was aardig. Volbeat was leuk. Killswitch Engage deed het aardig. PUSA was wel leuk om even te zien. Korpiklaani en Textures ook wel. Nightwish viel me erg tegen. Sex Pistols was niks.

Al met al een goed weekend gehad.
Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goed
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:17:19 #222
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60929718
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Was ook balen dEUS en Sigur ros tegelijk. Met pijn in hart weg moeten gaan bij dEUS, maar ja Sigur maakte een hoop goed
Ik ga er zo maar eens naar op zoek op 3voor12.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60929750

@ 2:01
pi_60929792
Wel jammer dat 3voor12 De jeugd als nummer 1 neerzet...
pi_60929831
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
Vraagje: Ben je er geweest?
pi_60929857
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:20 schreef Longmen het volgende:
da's overdreven, idd. Maar 't was wel goed.

beste 4:

Gutter Twins, The Roots, Jamie Lidell en Flaming Lips.
pi_60929882
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:58 schreef kwoth het volgende:
Kees was echt geweldig! Het was weer legendarisch, met meisjes in kliko's, een picknicktafel in het midden van de tent en al dat gecrowdsurf en polonaise!
ik ging echt stuk toen ik die kliko en die tafel zag
heerlijk Keeswaardig feestje weer

verder vond ik Digitalism, Erol Alkan, Midnight Juggernauts, Miss Kittin, Modeselektor, The Kooks, Vive la Fete en Underworld erg goed. Elbow en The Rascals helaas gemist
pi_60929922
Ok komt 'ie dan, random volgorde.

+
The flaming lips
stephen lynch
tunng
sigur ros
mgmt
pendulum
djvt
kees van hondt
underworld
dmv mexico te karaoken met m'n vriendinnetje de magneetbar inkomen, gratis bier, en dan ineens heel hard wtf-en als de kooks in rare pakjes op het podium staan te zingen.
het bonthoedje dat ik uit de magneetbar jatte en de rest van het weekend niet meer afdeed
de sfeer
onze buurmannen
blood red shoes
gebedsgenezing + koffie + heavy metal bijbel bij de kerk en vervolgens elke keer als ik langsliep uitgebreid door een trosje refo's gegroet worden en gezellig kletsen.
dat bierlijk op camping 3 gistermiddag die zo dronken was dat 'ie k.o. in het gras lag en zichzelf had ondergepist, 40 mensen eromheen joelend.
pijnboompit pijnboompit
stomdronken losgaan in de 24batterij met demonhunter (toch?)
pendulum
jamie lidell
boerenkool met worst
de pizza's
DE THEETUIN. OMFG DIE IJSTHEE
mindless self indulgence
the tingtings, echt een aangename verrassing, ook al zag ik ze maar even
die converse tekenpaal, heel tof om de vorderingen te zien elke keer als ik langsliep.
dansende bamboeplanten
met een stel enorme relnichten dansen op het podium in de magneetbar.
de camping rickrollen, en gisteravond door stephen lynch gerickrolld worden

-
geen wortel, maar rommel op een stokje
n.e.r.d.
the opposites
dat mn tas stuk ging in de rij
en mn zonnebril ook
geen lucky strike
mn sociale omgeving die even een misstapje maakte in de bravo waardoor ik de volgende morgen m'n moeder huilend ging bellen terwijl ik over de camping liep.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:28:49 #229
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60929938
De beste die ik gezien heb waren The Roots, Elbow, Jamie Lidell en LeLe.
The Most Incredible, Baby
pi_60929989
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Vraagje: Ben je er geweest?
Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:31:10 #231
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60929990
gekkenhuis bij Pendulum:

heerlijke set
pi_60929998
@Lotte: Verklaar dat laatste eens.
pi_60930023
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee een maat van me wel, maar een optreden van een half uur op 1 zetten is erg overdreven. Zal best goed geweest zijn hoor, maar 1 is wat overdreven imo.
Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.
pi_60930059
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
gekkenhuis bij Pendulum:

heerlijke set
Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..
pi_60930083
Teruggekeerd van een weekendje Lowlands. Slopend, maar wel altijd héérlijk en goed te doen. Veel gesprongen, gebeukt en gedanst.

Muzikale hoogtepunten:

Vrijdag
  • Leine zingt Ingmar Heytze - Ondanks de technische mankementen (video die niet synchroon loopt met het geluid of gewoon vastliep) een erg intiem en oprecht optreden. Leine heeft echt een heerlijke stem.
  • The National - Veel mensen vonden het maar niks, maar ik vond het daarentegen echt een prachtconcert. Je zag dat ze er allemaal er helemaal voor gingen en alle emotie, passie en energie gooiden in hun muziek.
  • Slagsmalsklubben - Was erg geinig. Dansen en spacen.

Zaterdag
  • Kraak en Smaak - Erg gevarieerd optreden die van uiterst mellow naar uiterst funky en uptempo ging.
  • Underworld - Geniaal. Niets minder.

Zondag
  • Gogol Bordello - Erg typisch festivalbandje zoals iemand hier al eerder zei, maar desondanks erg leuk. Leuke feestpits.
  • MGMT - Tof optreden, vooral tijdens Kids toen ze (volgens mij zo stoned als wat) dat crowdsurfverbodsbord lieten crowdsurfen. Verder heel degelijk optreden. Veel psychedelischer dan ik gedacht had.
  • Shinedoe - Niet veel van gezien, maar van wat ik gehoord had klonk het totaal niet verkeerd. Goede opbouw en netjes getimede climaxen.

Opmerkingen/observaties/gezeik:

- Stukkie drukker dan vorig jaar. Van 59.000 naar 70.000 vind ik ook nogal een sprong.
    - De afsluitende zondag was echt madness. Crowdsurfende groenbakken (met iemand erin!) en dranghekken (met iemand erop!) en hele plantenbakken in de Bravo. Heb mezelf echt kapotgelachen erom.
    - Balkan Beats sloeg weer eens he-le-maal nergens op. In de zaal sta je middenin de rimboe en buiten zijn mensen aan het kutten met de overige planten. De security was ook echt alles behalve blij met het groepje dat na afsluiting vrolijk door bleef feesten.
    - Na een tijdje in de rij gestaan te hebben kwam ik er pas achter dat Converse een sponsor was van Lowlands en dat, wanneer je kleding of schoeisel van dat merk droeg, je via een zogenaamde 'fastlane' van ze sneller naar binnen kon.
  •   maandag 18 augustus 2008 @ 18:35:23 #236
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_60930084
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als het een topic op Fok was had ik gezegd: TS kan er niet mee omgaan.

Volgens mij heeft die schrijver niet in de gaten gehad dat Lowlands groter is dan de Alpha en Grolsch
    Heb zojuist de volgende reactie gestuurd naar dat artikel:

Beste Erik,

Mischien had je je kunnen concentreren op hetgeen je niet kende, want zo te lezen heb je nogal wat gemist. Je stuk lijkt een ordinaire zeurpartij over alles wat je wel kent en veelal verafschuwd.
    Je had jezelf een veel leuker weekend kunnen bezorgen, maar dat moet je natuurlijk wel willen!

Nog even een kleine toevoeging. Als je je research gedaan had, had je geweten waarom The Sex Pistols op LL waren (aflasten van FOR) en de flinke vinger van Mojo in de Lowlandspap.

Beterschap gewenst.

Met vriendelijke groet,

Peaceman
    pi_60930133
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk dat een half uur-durend optreden eigenlijk niet het beste kan zijn, maar qua sfeer was het imo zeker het beste.De Bravo overstroomde bijna.
    En daarnaast heb ik het op bijna 3 kwartier geklokt uiteindelijk. Ik kwam zelfs te laat bij N*E*R*D.
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
    Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:39:00 #238
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_60930160
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik ben het wel met de 3voor12-recensie eens. Wat een kermisact..
    tsja.. en ik ben het met het publiek eens wat daar uit zijn dak gaat. smaken verschillen, maar zeg dat erbij (in de review) en zeg niet dat iedereen the coffee moet smellen ...
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:39:33 #239
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_60930174
    quote:
    [

- Stukkie drukker dan vorig jaar. Van 59.000 naar 70.000 vind ik ook nogal een sprong.
    -
    ja, ware het niet dat ze al jaren uitverkopen op 55000, zo ook dit jaar. Er waren er dus gewoon net zoveel als vorig jaar, alleen wat minder goed verspreid op bepaalde tijden door het wat mindere programma. Er waren momenten dat het bijvoorbeeld echt super rustig was in het gebied rondom de lima/bravo
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:40:54 #240
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_60930196
    Nou, beetje jammer dit jaar, vooral ivm vorig jaar, weinig goede rock of metal. Sfeer was over het algemeen wel goed, beetje jammer van de arrogante artiesten die er tussen zaten. Niet echt hoogtepunten tegen gekomen, line up van Pinkpop dit jaar was echt vele malen beter.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')