Lang verhaal..maar ben vorige week op Solar geweest...en dat was wel effe voldoende.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:12 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet op lowlands?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:34 schreef Burdie het volgende:
Hoi, groetjes van de dansende non.
PS is er dit jaar nog een fotokrantje uitgedeeld bij de uitgang? Ik heb 'm niet gezien, maar we gingen via de Kiss 'n' Ride.
ik was de enige echte non die er wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:42 schreef bonke het volgende:
[..]
hehe:) ik denk dat ik je gezien heb
tenminste ik heb een nonnetje gezien maar kan ook een ander zijn geweest
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
Mensen die nou al terug zijn missen een nacht
Kon je geen vrij vragen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
helaas wel ja.. Maar moet morgen alweer om 7u fris en fruitig naast mn bed staan, helaas..
* I_PANDA_I heeft morgenvroeg tentame,quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
ik ben er nog... maar ik ben er aan 't werkquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
dat kan kloppen aangezien ik op frequency zat in oostenrijkquote:
Had gekund ja, maar ouders en ik vonden het beste dat ik naar huis ging. De EHBO post en het ziekenhuis in Lelystad hadden hetzelfde idee.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar had je dan niet terug gekund...met een roelstoel ofzo? Morfine erin en gaaaan..![]()
Ik zou er een rolstoel voor opeten man.
Inderdaad best leukquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:57 schreef onkjoe het volgende:
Zit nu even na te genieten van Lucky Fonz III. Erg grappig
Was het je eerste?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar ouders en ik vonden het beste dat ik naar huis ging. De EHBO post en het ziekenhuis in Lelystad hadden hetzelfde idee.
Maar ja, wat gebeurd is, is gebeurd. Ik kan het toch niet terugdraaien. Ik zit met smart te wachten op een volgend Lowlands. In dit geval Lowlands 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |