abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 14 augustus 2008 @ 18:21:47 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60831259
Packed!

Ingepakt! Op een paar essentials na zit alles erin en mijn rugtas zit niet eens vol.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60831639
Ook ingepakt, over een kwartier weg!!

Allemaal veel plezier!!
pi_60832145
Over een uur weg!!! Erg veel zin in! 5e keer! (1e keer in 1997, dus beleef mn zoveelste jeugd )
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:03:43 #54
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60832240
Ik heb gisteren heel slim mijn bier en fris in de koelkast gezet, maar eigenlijk is dat natuurlijk zinloos, dat is toch niet meer koud als ik daar aan kom en mijn tent heb staan. Dus ik ga straks maar gewoon alles inpakken, dan staat het maar klaar en kan ik morgen langer blijven liggen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60832487
't Zit in de tas! Nog een kwartiertje, dan ben ik weg
  Admin donderdag 14 augustus 2008 @ 19:39:05 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60833181
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren heel slim mijn bier en fris in de koelkast gezet, maar eigenlijk is dat natuurlijk zinloos, dat is toch niet meer koud als ik daar aan kom en mijn tent heb staan. Dus ik ga straks maar gewoon alles inpakken, dan staat het maar klaar en kan ik morgen langer blijven liggen.
Ik heb wat te drinken voor onderweg, waarvan ik ook niet verwacht dat het koud blijft, maar ik haal het wel pas morgen uit de koelkast.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:15:42 #57
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60834231
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik heb wat te drinken voor onderweg, waarvan ik ook niet verwacht dat het koud blijft, maar ik haal het wel pas morgen uit de koelkast.
Ik pak morgen ook nog wel een flesje drinken uit de koelkast, maar bier en de frisdrank voor op de camping ga ik nu maar eens inpakken, dan ben ik ook eens klaar.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60834934
Al berichten vanuit Biddinghuizen? Hoe laat gingen de hekken open? Zijn camping 5, 6 en 7 al open?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:49:43 #59
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60835119


Klaar.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Admin donderdag 14 augustus 2008 @ 21:25:27 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60836056
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Tourniquet het volgende:
Al berichten vanuit Biddinghuizen? Hoe laat gingen de hekken open? Zijn camping 5, 6 en 7 al open?
De hekken waren rond 14.00 uur al open, volgens Twitter. En foto's vind je op de VPRO Mashup.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60836350
LOL

pi_60836500
Erotic party burka style dan.

En tabee!

[ Bericht 31% gewijzigd door MadGuy op 14-08-2008 22:28:25 ]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:31:29 #63
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60838310
Ik leg nog even wat spullen klaar (geld, pinpas, muziek voor onderweg, telefoon enzo) en dan ga ik slapen. Morgen vroeg op.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60838628
ik ook, morgen om 7 uur rijden
  Admin donderdag 14 augustus 2008 @ 23:14:16 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60839559
Tijd om te pitten, morgen niet te laat op en rond de lunch pleite.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:14:59 #66
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60839579
yep, time to go
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60839677
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik leg nog even wat spullen klaar (geld, pinpas, muziek voor onderweg, telefoon enzo) en dan ga ik slapen. Morgen vroeg op.
Muziek (ipod) laat ik thuis, veels te zuinig op.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:13:40 #68
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60841175
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

Muziek (ipod) laat ik thuis, veels te zuinig op.
Heb je wel een podpad?

http://www.podpads.com/podpad-breaks.asp

WTF...kost 480 euro excl. ticket.

Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:15:23 #69
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60841216
Ik hoop dat ze de plek waarop deze dingen staan ver weg van de reguliere campings hebben gezet. Als je hierin ligt word je sowieso mikpunt van allerlei lollerei
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:13:32 #70
202348 Susi
Temple of Love
pi_60842374
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:15 schreef Parafernalia het volgende:
Ik hoop dat ze de plek waarop deze dingen staan ver weg van de reguliere campings hebben gezet. Als je hierin ligt word je sowieso mikpunt van allerlei lollerei
Idd ja haha

Ik ga morgenmiddag pas. Heb wel zin !
pi_60844302
campings 1 t/m 5 staan vol. 6 bijna en 7 gaat in de ochtend pas open. podpads staan op de split van 5 en 6. 5 en 6 gingen om 20u open.

Zo, nog iets meer dan 3 uur dienst en dan slapen
dag
pi_60844808
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 04:49 schreef petre86 het volgende:
campings 1 t/m 5 staan vol. 6 bijna en 7 gaat in de ochtend pas open. podpads staan op de split van 5 en 6. 5 en 6 gingen om 20u open.

Zo, nog iets meer dan 3 uur dienst en dan slapen
Truste alvast
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 07:12:13 #73
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60844950
quote:
Wat op straat mag, mag op feest niet
Van onze verslaggeefster Sjoukje Budde

Achtergrond

Regio’s mogen per feest hun eigen drugsbeleid bepalen. . Lowlands: bij meer dan vijf joints, boete pinnen bij officier.

AMSTERDAM In de Haarlemmermeer vindt volgend weekend het dancefestival Mysteryland plaats en de instructies voor de politie Kennemerland zijn duidelijk: ‘Er mogen geen verdovende middelen het festivalterrein op. Alle drugs worden in beslaggenomen’, zegt Evy Elschot van de politie Kennemerland.

Dit werkt niet, zei Charles Dorpmans van verslavingsinstelling Novadic-Kentron gisteren in de Volkskrant . Het ‘zerotolerancebe - leid’ ten opzichte van drugs op dancefeesten leidt volgens hem juist tot veel meer drugsgebruik.

Bezoekers nemen al vóór de ingang een grotere hoeveelheid aan genotmiddelen in dan normaal.

Als het mis dreigt te gaan durven zij zich niet te melden bij de EHBOpost, uit angst om alsnog opgepakt te worden.

Maar deze constatering maakt weinig indruk op justitie in Haarlem.

‘Dat mensen hun hele voorraad in een keer opsnoepen, is niet onze verantwoordelijkheid’, zegt Michiel van der Heijden, persofficier van het parket Haarlem.

Ook in Amsterdam is dat het beleid.

Tijdens dancefeesten als Valtivest en Awakenings mag geen pilletje of jointje mee het terrein op.

Toch lijkt Amsterdam niet ongevoelig voor de kritiek. Volgens Mirjam Otten, woordvoerder van burgemeester Cohen, wordt er op dit moment gewerkt aan een evaluatie van het zerotolerancebeleid.

Daarbij wordt gekeken naar de ef - fecten als gevolg van het strenge beleid; onder meer het effect op de gezondheid van de bezoekers.

In de Tweede Kamer stelde GroenLinks gisteren schriftelijke vragen aan minister Klink van Volksgezondheid. Zij dringen erop aan dat Klink over zijn principiële weerstand tegen drugs en drugsgebruik heen stapt en de gezondheid van de drugsgebruikers vooropstelt.

Volgens Sjoerd Wynia van de Belangenvereniging Dance is het voor bezoekers onduidelijk wat wel of niet wordt gedoogd. De lokale justitie, politie en gemeente mogen per feest bepalen wat wel of niet is toegestaan. ‘In elke coffeeshop in Amsterdam mag je een zakje wiet halen, maar 10 kilometer verderop binnen de hekken van een festival mag je het dan ineens niet meer oproken’, aldus Wynia.

Ook de gebruikershoeveelheid die in Nederland wordt gedoogd, wordt bij feesten waar het zerotolerancebeleid geldt, in beslag genomen.

Wie meer in bezit heeft, krijgt een boete of een taakstraf, of wordt vervolgd.

Maar wat wordt verstaan onder die gebruikershoeveelheid, is per regio ook weer verschillend. In Amsterdam ligt die grens bijvoorbeeld bij drie pillen. Op het festival Lowlands in Biddinghuizen dat vandaag van start gaat, en waar ook dance op het programma staat, hanteert justitie als gebruikershoeveelheid vijf gram wiet. De politie controleert in burger en knijpt bij vijf jointjes een oogje dicht.

Volgens de politie Flevoland wordt iedereen die meer dan toegestaan bij zich draagt, direct overgebracht naar de officier van justitie.

Die zit klaar in een ingericht ‘rechtstraatje’ waar de verdachte zijn boete kan pinnen en meteen een afspraak kan maken met de reclassering voor een taakstraf.
Gelukkig is het CDA fascisme nog niet tot Lowlands doorgedrongen. Ik had medelijden met de mensen die naar Dance Valley gingen of die nog naar Miseryland willen. Daar heb je helemaal het kermis meets woonboulevardgevoel als er een zero-tolerance op alles wat leuk is wordt gevoerd.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60845539
net een sms van vrienden gehad. Het was een teringherrie vannacht. En ijskoud
pi_60845695
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 04:49 schreef petre86 het volgende:
campings 1 t/m 5 staan vol. 6 bijna en 7 gaat in de ochtend pas open. podpads staan op de split van 5 en 6. 5 en 6 gingen om 20u open.

Zo, nog iets meer dan 3 uur dienst en dan slapen
Kut, had gehoopt op camping 4. Vorige keer was daar zelf op vrijdagmiddag nog vollop plaats.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')