Ik heb het eens gehad met een concert in de Melkweg. Maar ik was al in Diemen toen ik eraan dacht. En niet alleen mijn kaartje, ook die van een vriendin zou ik meenemen. Gelukkig was er nog iemand die onze kant op moest en ze even mee kon nemen, maar wel 2 van de 3 bands gemist.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:29 schreef lenme het volgende:
[..]
Ook een keer gehad naar fiels of rock gelukkig kwam ik er al naar 5 kilometer op weg te zijn achter.
Jij bent zeker vrijdagnacht bij DJ Promo te vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:18 schreef lenme het volgende:
toet toet boink boink hakken en zaagen zaagen en hakken pom pom pom
ik kan het op de lowlands site en heb effe op site van nerd niks vindenquote:
Eric zegt dat ze niet komen en ik zeg van wel.quote:
Ja ik was even bezig met andere dingen en heb een slechte opvoeding genoten, waardoor ik dus ook niet snel een nieuwe topic open als het vol is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sorry voor degene die het vorige topic afsloot, het duurde me te lang.
echt waar?>quote:
Ik heb de orginele plek niet gevonden wel iemand die het heeft gecopy'd daar vandaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is voor ons niet te controleren of iets op rapidshare daadwerkelijk vrijgegeven is. Een link naar die set op inqontrol is wel toegestaan mocht je die nog terugkunnen vinden daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar valt ook weer te downloaden.
Fear is the grease of society.
dat mag ik graag in het twents kijkenquote:
mm had ik op waldrock eentje die niet meer meeging of we zijn kaartje nog konden verkopen, jah doe het zelf ga ik geen energie in steken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef MOD het volgende:
Net nog een kaartje weten te verpatsen....... Altijd leuk, mensen die op het laatste moment afzeggen
Dan snap ik niet hoe ik elke dag volgepland heb met acts?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef Buschetta het volgende:
checkt programma
eerste 4 jaar gegaan voor 40/65 gulden (25euro) ofzo... Een hoop topartiesten.
Nu jaren later kost het zo'n 7x duurder en geen enkele topact....
En degene die daar eventueel wel onder zouden vallen stonden toen "in de bloei van hun carrieres" op Lowlands...... das dus 10 jaar geleden ;')
erg middelmatig programma....
noem het maar gerust ondermaatsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef Buschetta het volgende:
checkt programma
eerste 4 jaar gegaan voor 40/65 gulden (25euro) ofzo... Een hoop topartiesten.
Nu jaren later kost het zo'n 7x duurder en geen enkele topact....
En degene die daar eventueel wel onder zouden vallen stonden toen "in de bloei van hun carrieres" op Lowlands...... das dus 10 jaar geleden ;')
erg middelmatig programma....
Het gaat mij niet zozeer om de headliners.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef lenme het volgende:
probleem heb ik ook niet. zijn vaak heel andere bands waar ik voor naar een festival ga dan de head-liners
Kaartje gewonnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef petre86 het volgende:
't is dat het me niks kost, maar voor het programma was ik ook niet gegaan
Middelmatige smaak?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe ik elke dag volgepland heb met acts?
Alles wordt duurder door mensen als jij die het gewoon maar pikken dat naast de "core-business" mensen tot op de laatste cent worden uitgeknepen met festival bier van 3% en een patatje voor 5 euro of meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga dan allemaal lekker niet
wat een gezeik![]()
alles wordt duurder, welkom in het echte leven
in de tent als ik in mijn slaapzak lig.... anders gaat mijn broek echt niet uit!!!quote:
LL is een breed festivalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ook zoiets, waarom moeten er van die achterlijke hardhousedj's worden aangetrokken, zit er een grote LTS/MTS in Dronten ofzo
Ik ga ook niet meer voor de namen, anders zou ik er nog minder zin in hebben dan dat ik nu al heb
Ik vrees dat ik met deze - in vergelijking met de recente edities 2005 en 2006 - bedroevende line-up een jaartje hetzelfde moet doen. Lowlands Light, ofzo... Dát of gewoon in willekeurige tenten nieuwe bands ontdekken. Lijkt me eigenlijk een beter plan. Ik denk dan maar niet aan welke prijs ik betaal voor "nieuwe bandjes ontdekken".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef MOD het volgende:
Ik geloof dat ik hoogstens maar drie acts ga bezoeken ofzo..
De rest wordt t gewoon flowen en chillen en bier drinken en opgaan in de massa
Het gaat me meer om de prijs-kwaliteit verhouding. LL is het best georganiseerde festival wat ik ken. Wat eten, drinken, sanitaire voorzieningen, campings, ruimte ed. betreft is het goed/heel goed. Alleen als ik dit jaar de line-up zie vraag ik me toch af wat er mis is gegaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga dan allemaal lekker niet
wat een gezeik![]()
alles wordt duurder, welkom in het echte leven
Snel tevredenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe ik elke dag volgepland heb met acts?
Het bier dat ik wil drinken drink ik en in de tussentijd ga ik wel eens wat rondkijken en kijken of ik muziek nog kan waarderen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:23 schreef lenme het volgende:
De bands die ik wil zien ga ik heen ga in de tussentijd wel eens wat rondkijken en kijken of ik bier nog lekker vind
Er is volgens mij allen maar dance en een heel hoop volk bij gekomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is nu veel meer een totaalfestival waar 10 keer zoveel te beleven is als in het begin.
Ik ook maar zoals altijd was vroeger altijd alles beter. Ik ga wel weer zien wat er voorbij komt en vermaak me vast en zeker wel de komende dagen.quote:Maar ik verlang toch ook nog wel een beeje terug naar de oudere edities.
Volgens mij als we in oude edities gaan kijken zullen er ook wel genoeg bands tussen gestaan hebben waarvan we nu denken wie waren dat dan. Maar de hoeveelheid kort bekende bandjes lijkt zeker toe genomen.quote:Er staan nu echt veel meer onedayflies op Lowlands, waarbij als je over 2 jaar t programma nog eens nakijkt, denkt 'Wie?'
De bands van de oudere edities zijn eigenlijk allemaal nog bekend.
Maar dat ligt niet aan Lowlands, dat ligt aan de huidige muziekindustrie.
Oopsquote:35007, The Afghan Whigs, African Headcharge, Arrested Development, Bettie Serveert
Biohazard,Bivouac, Frank Black, Jeff Buckley, Candlebox, Compulsion, Cop Shoot Cop, Cypress Hill, Daryll-Ann, Dead Moon, dEUS, Dig, Dread Zone, Eat Static, G. Love & Special Sauce, Gang Starr, The Genitorturers, Gorefest, Helmet, Jeru the Damaja, Julia P., Hersheimer, Michael Katon, The Lemonheads, Les Tambours du Bronx, The Levellers, Life Of Agony, Live, Lotion, Man Or Astro-Man, Megadog, Moonlizards, Morphine, Mother Tongue, Motorpsycho, Mucky Pup, Heather Nova, Oasis, The Offspring, Paradise Lost, Pavement, Quazar, Quicksand, Red Red Meat, Reverend Horton Heat, Rollins Band, Sebadoh, Senser, Shootyz Groove, Speedy J, Stabbing Westward, The Tea Party, Terrorvision, They Might Be Giants, Tindersticks, Transglobal Underground, Underworld, Victims Family.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef AMDB het volgende:
Zeiken op de line-up is niet interessant, ik wil weten welke topact er afgezegd heeft.
Dat is toch wel even andere poep dan wat er dit jaar komt, behalve dan die er 14 (!) jaar geleden ook al stonden danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Basp1 het volgende:
Oopstoch stiekum best veel grote namen en weinig oneday flies.
dEUS stond er toen ook al![]()
En kwam rollins ook niet spoken word doen dit jaar.![]()
In de 1e 3 jaar ongeveer had je 2 tot 3 tenten met bandjes. Dat was 't. Er was nog niet eens een Foxtrot/Echo ofzo. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is volgens mij allen maar dance en een heel hoop volk bij gekomen.
Vroeger kon je gewoon nog naar theater zonder eerst lang in de rij te staan.
verder is er gewoon nog een flinke hoeveelheid dance bij gekomen dat was er in het begin nog niet bij.
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef BloodyLotte het volgende:
De degelijke tent, veel beter. Het gaat regenen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, ik ga maar eens het blokkenschema bekijken.
Nèh..dat doe ik pas als m'n tent staat en ik met een biertje op mn stoeltje zitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, ik ga maar eens het blokkenschema bekijken.
Ik heb allen m'n dun slaapzakjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fleece dekentje ingepakt, lama komen die koude nachten
Voor mij ook, maar dat verandert niks aan het feit dat de line-up wel eens beter is geweest....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef WalterSobchak het volgende:
wat ben ik blij dat ik niet zo'n zure zeikerd ben
Alleen al het programma van de Bravo en X-Ray is voldoende om mijn dagen te vullen. En dan nog elke dag een keertje naar de alpha, en ofwell Grolsch, ofwel India, ofwel Lima.
Tja, niet iedereen heeft zo'n manische 'tjakka!!!'-mentaliteitquote:Vroeger was alles beter, en het is te duur, en er komen te weinig leuke bands, en het is te druk, en er is te veel dance, boehoehoehoe![]()
Dit wordt mn tiende keer, en ik vermaak me eigenlijk elk jaar nog beter dan het jaar ervoor.
Had ik ook, maar nu dus met extra fleece layer! *NEW!!* *IMPROVED!!* *AWESOMENESSSSS!!!1!!*quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb allen m'n dun slaapzakje
heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fleece dekentje ingepakt, lama komen die koude nachten
En als je het niet nodig hebt lekker in de tas laten zitten. Maar ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik echtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:07 schreef SickBitch het volgende:
[..]
heb ik ook gedaanis vast wel lekker
quote:From: Ticketmaster.nl <info@ticketservice.nl>
Reply-To: info@ticketservice.nl
Errors-To: info@ticketservice.nl
User-Agent: ticketFast/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed;
boundary="Boundary_(ID_D50JNR5En95uSoYxtXxtrM)"
Message-Id: <20080813163400.5EC57415FA2@ticketmaster.co.uk>
Date: Wed, 13 Aug 2008 16:34:00 +0000 (UTC)
Hartelijk dank voor het gebruik maken van ticketFast van Ticket Service =
Nederland.
Uw bevestigingsnummer is: XXXX721XX332XXXX.
Hoe kan ik mijn tickets downloaden?
- Ga naar www.ticketmaster.nl
- Log in op Mijn Account met uw e-mailadres en wachtwoord
- Ga naar "Haal mijn TicketFast tickets op"
- Klik op "Mijn tickets bekijken" of "Mijn tickets downloaden" om ze op =
te slaan=20
- Controleer a.u.b. of de juiste gegevens zijn geprint.
Wel 2 millimeter!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef BloodyLotte het volgende:
De degelijke tent, veel beter. Het gaat regenen.
Dat willen we zienquote:
Same here .. vrijdag en zaterdag zit ik vol .. zondag .. NO CLEU waar ik heen ga..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:45 schreef Maarten1 het volgende:
ik heb de vrijdag en de zaterdag wel zo'n beetje volgepland, zondag heb ik nog weinig staan
aanraders?
Aldus iemand op Graz, volgens mij maken mensen zich nog iets te vroeg zorgen...quote:Erik van Eerdenburg was daarstraks op Radio 3 voor een kort interview.
In principe liep alles op schema, alleen is er schijnbaar 1 grote band die mogelijk op het allerlaatste moment zou kunnen afzeggen omdat ze problemen hebben de grens over te komen.
Hij wilde alleen niet zeggen welke band...
Ok ik heb het mis ; (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Uuh dus nerd komt niet >? wie gaat die vervangen :p of heb ik het nu mis ?
Nou ja, en aangezien de organisatie van Lowlands dit jaar hele andere namen als "grote band" beschouwt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aldus iemand op Graz, volgens mij maken mensen zich nog iets te vroeg zorgen...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou ja, en aangezien de organisatie van Lowlands dit jaar hele andere namen als "grote band" beschouwt...
Lijkt me stugge reden dat was ook al lang voor lowlands bekendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Maar NERD moet nog wel van vrijdag op zaterdag terugkomen uit Japan, daar zal de aanname wel op gebaseerd zijn.
Wat denk je... Hiphop... Moeilijkheden met over de grens komen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom zou een band problemen hebben de grens over te komen? Strafblad of iets dergelijks?
ze willen ons beschermen tegen die baggerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat denk je... Hiphop... Moeilijkheden met over de grens komen...
Dat heb ik niet bedoeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ze willen ons beschermen tegen die bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel balen jah :S kan je je stalenhutkoffer niet voldouwen en moet je alles meeslepenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef miekd het volgende:
En toen deed de auto het niet meer![]()
ERG fijn.
okquote:
quote:dat is waar, maar 99% kan mij niet bekorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
persoonlijke mening![]()
Dat kanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok
[..]
dat is waar, maar 99% kan mij niet bekoren
persoonlijke mening
Ik moet de shit naar Utrecht krijgen, en daar kan een vriened van me het wel fixen om me in zijn auto te ladenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef lenme het volgende:
[..]
Dat is wel balen jah :S kan je je stalenhutkoffer niet voldouwen en moet je alles meeslepen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja.. en de eerste persoon die over Timmuh!!! begint ... die doe ik wat !!!!
Timmuh!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
begin d'r niet overquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
Gitaar meenemen alsof je daar de blits mee kan maken met zoveel betere gitaristen overdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
* ebeaydojraes gaat persoon zoeken met vervelende gitaar op de camping die mijn rust verstoort om iemand mee op z'n kop te rammuh
Wij hebben wel eens een gitaar meegenomen en dat was best leuk. Ook de mensen om ons heen vonden het erg gezellig. Beter dan een oude boombox met kutgeluid.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef lenme het volgende:
[..]
Gitaar meenemen alsof je daar de blits mee kan maken met zoveel betere gitaristen overdag
Oi! Niet zo over onze boombox van 3 tientjes he?!?!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens een gitaar meegenomen en dat was best leuk. Ook de mensen om ons heen vonden het erg gezellig. Beter dan een oude boombox met kutgeluid.
Niet specifiek die van jullie hoor, ik generaliseerde een beetje. Die van jullie is prima. Mits 3 campings verderop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oi! Niet zo over onze boombox van 3 tientjes he?!?!
wat is julle repetoir?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
daar hebbuh we geen radio voor nodig. we gaan gewoon zoals elk jaar weer op de verbindingsroad liedjes zingen om 03:00
LoL ! vooral op 2:20 hahahahaquote:
dan durf ik nog een keer mee te zingen... ik ben dan net zo loepzuiver als een kraaiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
valser heb je het nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef miekd het volgende:
En toen deed de auto het niet meer![]()
ERG fijn.
quote:Martijn Van Veen (*knip*)
Hoi Martijn,
Het programma zoals deze op onze staat is compleet.
Afgelopen week zijn er enkele acts uitgevallen, maar gelukkig hadden we snel vervangers gevonden.
Mvg
tsja.. alleen het blokkenschema nie...quote:
Lekker in de open polder.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n goedkope tent van de kijkshop houdt deze wind nooit.
* Tinuzzz_Talpa checkt FoBo. Bij ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker in de open polder.![]()
Dan mag je wel bij mij in de tent hoor..
Volgens de mensen van Lowlands wel gewoon.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Markeerstift het volgende:
Komt NERD nu wel of niet ?
Ja lach maar, als het eenmaal zover is hou ik je eraanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker in de open polder.![]()
Dan mag je wel bij mij in de tent hoor..
Af! Ik sta al drie jaar op de wachtlijst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
* Tinuzzz_Talpa checkt FoBo. Bij ook.
Denk je serieus dat ik dat erg vind?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lach maar, als het eenmaal zover is hou ik je eraan.
en ik dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lach maar, als het eenmaal zover is hou ik je eraan.
perry sportquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Irving het volgende:
Kut ik moet nog een tent kopenWaar kan je ze redelijk goedkoop krijgen en zijn ze niet te groot om mee te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |