mm had ik op waldrock eentje die niet meer meeging of we zijn kaartje nog konden verkopen, jah doe het zelf ga ik geen energie in steken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef MOD het volgende:
Net nog een kaartje weten te verpatsen....... Altijd leuk, mensen die op het laatste moment afzeggen
Dan snap ik niet hoe ik elke dag volgepland heb met acts?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef Buschetta het volgende:
checkt programma
eerste 4 jaar gegaan voor 40/65 gulden (25euro) ofzo... Een hoop topartiesten.
Nu jaren later kost het zo'n 7x duurder en geen enkele topact....
En degene die daar eventueel wel onder zouden vallen stonden toen "in de bloei van hun carrieres" op Lowlands...... das dus 10 jaar geleden ;')
erg middelmatig programma....
noem het maar gerust ondermaatsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef Buschetta het volgende:
checkt programma
eerste 4 jaar gegaan voor 40/65 gulden (25euro) ofzo... Een hoop topartiesten.
Nu jaren later kost het zo'n 7x duurder en geen enkele topact....
En degene die daar eventueel wel onder zouden vallen stonden toen "in de bloei van hun carrieres" op Lowlands...... das dus 10 jaar geleden ;')
erg middelmatig programma....
Het gaat mij niet zozeer om de headliners.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef lenme het volgende:
probleem heb ik ook niet. zijn vaak heel andere bands waar ik voor naar een festival ga dan de head-liners
Kaartje gewonnen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef petre86 het volgende:
't is dat het me niks kost, maar voor het programma was ik ook niet gegaan
Middelmatige smaak?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe ik elke dag volgepland heb met acts?
Alles wordt duurder door mensen als jij die het gewoon maar pikken dat naast de "core-business" mensen tot op de laatste cent worden uitgeknepen met festival bier van 3% en een patatje voor 5 euro of meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga dan allemaal lekker niet
wat een gezeik![]()
alles wordt duurder, welkom in het echte leven
in de tent als ik in mijn slaapzak lig.... anders gaat mijn broek echt niet uit!!!quote:
LL is een breed festivalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ook zoiets, waarom moeten er van die achterlijke hardhousedj's worden aangetrokken, zit er een grote LTS/MTS in Dronten ofzo
Ik ga ook niet meer voor de namen, anders zou ik er nog minder zin in hebben dan dat ik nu al heb
Ik vrees dat ik met deze - in vergelijking met de recente edities 2005 en 2006 - bedroevende line-up een jaartje hetzelfde moet doen. Lowlands Light, ofzo... Dát of gewoon in willekeurige tenten nieuwe bands ontdekken. Lijkt me eigenlijk een beter plan. Ik denk dan maar niet aan welke prijs ik betaal voor "nieuwe bandjes ontdekken".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:01 schreef MOD het volgende:
Ik geloof dat ik hoogstens maar drie acts ga bezoeken ofzo..
De rest wordt t gewoon flowen en chillen en bier drinken en opgaan in de massa
Het gaat me meer om de prijs-kwaliteit verhouding. LL is het best georganiseerde festival wat ik ken. Wat eten, drinken, sanitaire voorzieningen, campings, ruimte ed. betreft is het goed/heel goed. Alleen als ik dit jaar de line-up zie vraag ik me toch af wat er mis is gegaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga dan allemaal lekker niet
wat een gezeik![]()
alles wordt duurder, welkom in het echte leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |