abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 15:44:40 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60796687
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Let er maar eens op, de voorspelling gaat over een periode van 24 uur he. Vaak hebben mensen het ook niet eens door dat het regent als ze binnen zitten. Maar zelfs zachte regen kan op een festival na een tijdje toch een behoorlijke sfeerbederver worden.

Maar goed, voor morgen ziet het er niet slecht uit, de rest van het weekend zien we wel, al moet ik de hele dag in de tent blijven zitten, gezellig zal het worden
ik ben veel buiten voor mijn werk dus heb dat wel door hoor en ik vind ook dat regen vaak ook een sfeerverhogend kan werken op festival
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 15:45:41 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60796722
als het zo koud is er snachts veel minder te doen op de campings dat is wel een beetje nadelig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_60796747
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef MadGuy het volgende:
Heb een heerlijk warm slaapzakje.
Die van mij zou goed moeten zijn tot iets van 3 graden boven nul, no way dus. Bij een graad of 13 moet ik me al echt in gaan pakken anders kan ik niet slapen van de kou.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:47:09 #164
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60796764
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Woah, de nachten worden zelfs nog iets kouder. 10 graden is echt fokking fris.
Mooi, dan heb ik een reden om dronken met kleren en al mijn bed in te gaan.

Zojuist even boodschappen gedaan. 12 blikken bier, 2 flesjes drinken, wat Sultana (nou ja, zoiets van huismerk), nootjes, shag, aanstekers, poncho's en nu ben ik volgens mij compleet. Hoewel, Fred & Ed was er niet, dus die morgen misschien nog even en vrijdagochtend wat witte bolletjes.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:47:29 #165
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60796780
het zal nooti zo koud worden als op Pinkpop in 2001 ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:47:57 #166
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60796795
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
het zal nooti zo koud worden als op Pinkpop in 2001 ...
En ook niet zo warm als Lowlands 2001.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60796821
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik ben veel buiten voor mijn werk dus heb dat wel door hoor en ik vind ook dat regen vaak ook een sfeerverhogend kan werken op festival
Mwah, het heeft z'n grappige kanten maar zodra het hele terrein doorweekt is en alles in de tent vochtig is dan heb ik het wel gehad, heb ik liever zo'n lowlands als jaren geleden dat het het hele weekend 30 graden was. Was overdags wel afzien maar 's nachts echt geweldig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60796851
Ah joh, het regent bijna altijd wel op Lowlands, en het blijft ook tof met regen.
pi_60796882
Ik mis de jaren waarin het gewoon altijd zonnig was op Lowlands. De ontblote bovenlijven, de sinaasappelgevechten, de spontane watergevechten in de douchegebouwen, kleddernat naar buiten lopen en alweer bijna droog zijn voor je terug bent bij de tent. Steunend en kreunend een soort overhangetjes maken om nog een beetje schaduw te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_60796883
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Mooi, dan heb ik een reden om dronken met kleren en al mijn bed in te gaan.
Ik ben al blij als ik überhaupt op mijn matje wakker word op festivals, kleren uittrekken komt er zelden van.
quote:
Zojuist even boodschappen gedaan. 12 blikken bier, 2 flesjes drinken, wat Sultana (nou ja, zoiets van huismerk), nootjes, shag, aanstekers, poncho's en nu ben ik volgens mij compleet. Hoewel, Fred & Ed was er niet, dus die morgen misschien nog even en vrijdagochtend wat witte bolletjes.
Ga ook maar eens shoppen, het zonnetje schijnt nou
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:53:09 #171
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60796956
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben al blij als ik überhaupt op mijn matje wakker word op festivals, kleren uittrekken komt er zelden van.
[..]

Ga ook maar eens shoppen, het zonnetje schijnt nou
Ik werd laatst thuis ook wakker in mijn kleren, dat was iets te veel van het goede. En dat aan het begin van het plaatselijke Popweekend, een zwaar weekend.

Ik had mazzel met het weer, geen regen, dat begon pas weer toen ik net thuis was.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60797000
Naar lowlands toe is gewoon Sixflags aanhouden? Ga voor de 4de keer naar lowlands toe, maar rijd nu voor het eerst zelf daarnaartoe, De polder in is makkelijk maar volgens mij staat Lowlands zelf altijd slecht aangegeven, en zijn we eerdere edities ergens op de gok afgeslagen. Anyone?
pi_60797088
Ehm, Harderwijk aanhouden of zo?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:57:50 #174
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60797098
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef lunko1979 het volgende:
Naar lowlands toe is gewoon Sixflags aanhouden? Ga voor de 4de keer naar lowlands toe, maar rijd nu voor het eerst zelf daarnaartoe, De polder in is makkelijk maar volgens mij staat Lowlands zelf altijd slecht aangegeven, en zijn we eerdere edities ergens op de gok afgeslagen. Anyone?
http://maps.google.nl. Werkt ideaal, ik kwam er zelfs laatst achter dat je simpel de route kunt verslepen naar een andere weg en dan gelijk de nieuwe route krijgt.

Mijn ervaring is overigens dat het makkelijk te vinden is, hangt er misschien van af van welke kant je komt of het goed aangegeven is. Maar ik heb nooit zelf gereden, dus ik kan altijd nog op de chauffeur hopen als ik het niet weet.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60797125
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef lunko1979 het volgende:
Naar lowlands toe is gewoon Sixflags aanhouden? Ga voor de 4de keer naar lowlands toe, maar rijd nu voor het eerst zelf daarnaartoe, De polder in is makkelijk maar volgens mij staat Lowlands zelf altijd slecht aangegeven, en zijn we eerdere edities ergens op de gok afgeslagen. Anyone?
Ja, wij gaan altijd Harderwijk eraf, en dan inderdaad Sixflags aanhouden, gaat prima.
pi_60797145
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef lunko1979 het volgende:
Naar lowlands toe is gewoon Sixflags aanhouden? Ga voor de 4de keer naar lowlands toe, maar rijd nu voor het eerst zelf daarnaartoe, De polder in is makkelijk maar volgens mij staat Lowlands zelf altijd slecht aangegeven, en zijn we eerdere edities ergens op de gok afgeslagen. Anyone?
uit de nieuwsbrief van vandaag:
quote:
VERVOER
De makkelijkste en snelste manier om naar Lowlands te komen is met het openbaar vervoer. Als je uit Noord Holland komt, kun je het beste naar station Lelystad Centrum reizen en anders naar station ’t Harde (Let op: niet Harderwijk). Vanaf daar rijden gratis pendelbussen naar het terrein.

Als je wordt gebracht, laat de chauffeur dan de borden ‘P Lowlands’ volgen tot aan de borden ‘Kiss ’N Ride'. Hetzelfde geldt wanneer je iemand komt ophalen. Op deze locaties kun je op je gemak en zonder gevaar of verkeershinder tent en bagage uit- of inladen.

Let op: deze route is dit jaar anders, dus volg écht alleen de borden en vertrouw niet op de route van de voorbije jaren. Bovendien verandert de Kiss 'N Ride locatie gedurende het festival. Volg dus altijd de borden!

Alle, gedetailleerde info over vervoer vind je HIER.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 15:59:21 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60797148
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
het zal nooti zo koud worden als op Pinkpop in 2001 ...
damn toen vroor het 's nachts bijna
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef lunko1979 het volgende:
Naar lowlands toe is gewoon Sixflags aanhouden? Ga voor de 4de keer naar lowlands toe, maar rijd nu voor het eerst zelf daarnaartoe, De polder in is makkelijk maar volgens mij staat Lowlands zelf altijd slecht aangegeven, en zijn we eerdere edities ergens op de gok afgeslagen. Anyone?
gewoon Walibi aanhouden, bordjes six Flags wordt lastig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 16:00:53 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60797195
Ze zullen toch niet via een andere route dan de dijk de kiss n ride regelen? de dijk hoort wel bij alle Lowlandspret hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:11:44 #179
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60797568
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef rubbereend het volgende:
Ze zullen toch niet via een andere route dan de dijk de kiss n ride regelen? de dijk hoort wel bij alle Lowlandspret hoor
Het is voor alle ouders die denken hun kroost even snel af te zetten of op te halen wel te hopen. Ik heb er al eens vrij lang staan wachten, zowel op de heenweg als de terugweg.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60797831
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:51 schreef vogelkooi het volgende:
-Nee, doen we niet
@black slablath
hmm, ik heb hem toendertijd van de inqontrol site af geplukt.
En het is een set, geen cd.
Maar als jij het beter vind, vind ik dat ook .
Fear is the grease of society.
pi_60798220
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Het is voor alle ouders die denken hun kroost even snel af te zetten of op te halen wel te hopen. Ik heb er al eens vrij lang staan wachten, zowel op de heenweg als de terugweg.
Naar Six Flags rijden, tegen de verkeersleiders zeggen dat je een lékker dagje in de Golaith gaat vertoeven, richting de Six Flags-parkeerplaats rijden, kroost afzetten bij het (bijna-)backstage-gedeelte, je plotseling "bedenken" en omkeren, en dan zonder files naar huis rijden. Werkt altijd.
pi_60798320
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

@black slablath
hmm, ik heb hem toendertijd van de inqontrol site af geplukt.
En het is een set, geen cd.
Maar als jij het beter vind, vind ik dat ook .
Het is voor ons niet te controleren of iets op rapidshare daadwerkelijk vrijgegeven is. Een link naar die set op inqontrol is wel toegestaan mocht je die nog terugkunnen vinden daar.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:38:42 #183
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60798416
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Naar Six Flags rijden, tegen de verkeersleiders zeggen dat je een lékker dagje in de Golaith gaat vertoeven, richting de Six Flags-parkeerplaats rijden, kroost afzetten bij het (bijna-)backstage-gedeelte, je plotseling "bedenken" en omkeren, en dan zonder files naar huis rijden. Werkt altijd.
Dat weet ook lang niet iedereen natuurlijk. Het is altijd goed druk op de kiss-n-ride.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60798460
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dat weet ook lang niet iedereen natuurlijk. Het is altijd goed druk op de kiss-n-ride.
Daarom vertel ik het ook . Ik ken zelfs mensen (die niet op de camping sliepen) die vorig jaar elke dag hun auto op die parkeerplaats hebben neergezet.
pi_60798478
Zijn er uberhaupt mensen die een combi ticket met sixflags kopen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:42:47 #186
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60798559
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:40 schreef Longmen het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die een combi ticket met sixflags kopen?
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Waarom zou je dat in vredesnaam doen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:43:48 #187
202369 lenme
ook ik hier
pi_60798593
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Waarom zou je dat in vredesnaam doen
ik zit net met huisgenoot te praten en die zegt dat het veel gedaan wordt door mensen die het lowlands voer maar niks vinden en daar gaan eten
Say what you will... I am The Kill
The only thing that keeps you really truly safe from being real
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:44:16 #188
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60798613
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Waarom zou je dat in vredesnaam doen
Misschien omdat je niet van muziek houdt, maar wel dol bent op pretparken en kamperen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:44:49 #189
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60798632
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef lenme het volgende:

[..]

ik zit net met huisgenoot te praten en die zegt dat het veel gedaan wordt door mensen die het lowlands voer maar niks vinden en daar gaan eten
Lowlandsvoer.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60798645
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

En ook niet zo warm als Lowlands 2001.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60798668
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef lenme het volgende:

[..]

ik zit net met huisgenoot te praten en die zegt dat het veel gedaan wordt door mensen die het lowlands voer maar niks vinden en daar gaan eten
LL voer niks vinden?
Nee die fastfood van een pretpark dan
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:46:30 #192
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60798674
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef lenme het volgende:

[..]

ik zit net met huisgenoot te praten en die zegt dat het veel gedaan wordt door mensen die het lowlands voer maar niks vinden en daar gaan eten
ze willen patatjes op een bordje zeker.. tss
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Misschien omdat je niet van muziek houdt, maar wel dol bent op pretparken en kamperen.
Logisch, dan kies je het moment uit dat de muziek de pret overstemt
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60798716
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef lenme het volgende:

[..]

ik zit net met huisgenoot te praten en die zegt dat het veel gedaan wordt door mensen die het lowlands voer maar niks vinden en daar gaan eten
Denk dat er op lowlands meer keuze is qua voer dan in Walibiworld
pi_60798821
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Waarom zou je dat in vredesnaam doen
Nou ja, omdat de line-up ruk is bijvoorbeeld, echt spectaculair vind ik hem dit jaar ook weer niet... Persoonlijk ben ik niet zo goed in achtbanen als ik een kater heb. Voor mij gaat het er niet snel van komen dus
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60798848
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mis de jaren waarin het gewoon altijd zonnig was op Lowlands. De ontblote bovenlijven, de sinaasappelgevechten, de spontane watergevechten in de douchegebouwen, kleddernat naar buiten lopen en alweer bijna droog zijn voor je terug bent bij de tent. Steunend en kreunend een soort overhangetjes maken om nog een beetje schaduw te hebben.
Kijk, jij snapt het!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:52:10 #196
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60798864
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Aoristus het volgende:

[..]

ze willen patatjes op een bordje zeker.. tss
[..]

Logisch, dan kies je het moment uit dat de muziek de pret overstemt
Misschien is het combiticket wel handiger en goedkoper dan 3 dagen apart pretpark betalen en een reguliere camping.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:52:29 #197
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60798873
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, omdat de line-up ruk is bijvoorbeeld, echt spectaculair vind ik hem dit jaar ook weer niet... Persoonlijk ben ik niet zo goed in achtbanen als ik een kater heb. Voor mij gaat het er niet snel van komen dus
Ook dat nog inderdaad, de helft van de bezoekers loopt daar een beetje lam te zwalken, moet je nog uitkijken ook wat er uit de lucht valt

Kun je trouwens niet een huisje huren op zo'n pretpark?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:53:56 #198
202369 lenme
ook ik hier
pi_60798923
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

LL voer niks vinden?
Nee die fastfood van een pretpark dan
laat mijn huisgenoot het niet horen die werkt er
Say what you will... I am The Kill
The only thing that keeps you really truly safe from being real
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:54:21 #199
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60798936
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kijk, jij snapt het!
Ik vind hitte anders ook niks, daar kan ik niet zo goed tegen. 2001 was dan ook aardig afzien en op zondagavond was ik zo kapot dat ik maar naar huis ben gegaan (voor het programma hoefde ik niet te blijven en het kwam wel goed uit met vervoer).

Regen is ook niet alles, zeker niet als het een heel weekend is. Doe maar een lekker zonnig en een graadje of 23. Maar dat schijnt zelden te lukken als ik naar een festival ga.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60798964
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ook dat nog inderdaad, de helft van de bezoekers loopt daar een beetje lam te zwalken, moet je nog uitkijken ook wat er uit de lucht valt

Kun je trouwens niet een huisje huren op zo'n pretpark?
http://www.podpads.com/ FAIL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')