quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende: Het is nu veel meer een totaalfestival waar 10 keer zoveel te beleven is als in het begin.
Er is volgens mij allen maar dance en een heel hoop volk bij gekomen.
Vroeger kon je gewoon nog naar theater zonder eerst lang in de rij te staan.
verder is er gewoon nog een flinke hoeveelheid dance bij gekomen dat was er in het begin nog niet bij.
quote:
Maar ik verlang toch ook nog wel een beeje terug naar de oudere edities.
Ik ook maar zoals altijd was vroeger altijd alles beter. Ik ga wel weer zien wat er voorbij komt en vermaak me vast en zeker wel de komende dagen.
quote:
Er staan nu echt veel meer onedayflies op Lowlands, waarbij als je over 2 jaar t programma nog eens nakijkt, denkt 'Wie?'
De bands van de oudere edities zijn eigenlijk allemaal nog bekend.
Maar dat ligt niet aan Lowlands, dat ligt aan de huidige muziekindustrie.
Volgens mij als we in oude edities gaan kijken zullen er ook wel genoeg bands tussen gestaan hebben waarvan we nu denken wie waren dat dan. Maar de hoeveelheid kort bekende bandjes lijkt zeker toe genomen.
Om de proef op de som te nemen toch maar eens het programma van mijn eerste jaar 1994 te bekijken.
quote:
35007, The Afghan Whigs, African Headcharge, Arrested Development, Bettie Serveert
Biohazard,Bivouac, Frank Black, Jeff Buckley, Candlebox, Compulsion, Cop Shoot Cop, Cypress Hill, Daryll-Ann, Dead Moon, dEUS, Dig, Dread Zone, Eat Static, G. Love & Special Sauce, Gang Starr, The Genitorturers, Gorefest, Helmet, Jeru the Damaja, Julia P., Hersheimer, Michael Katon, The Lemonheads, Les Tambours du Bronx, The Levellers, Life Of Agony, Live, Lotion, Man Or Astro-Man, Megadog, Moonlizards, Morphine, Mother Tongue, Motorpsycho, Mucky Pup, Heather Nova, Oasis, The Offspring, Paradise Lost, Pavement, Quazar, Quicksand, Red Red Meat, Reverend Horton Heat, Rollins Band, Sebadoh, Senser, Shootyz Groove, Speedy J, Stabbing Westward, The Tea Party, Terrorvision, They Might Be Giants, Tindersticks, Transglobal Underground, Underworld, Victims Family.
Oops

toch stiekum best veel grote namen en weinig oneday flies.
dEUS stond er toen ook al
En kwam rollins ook niet spoken word doen dit jaar.
Wat een kopieerders kunnen ze nu niets nieuws vinden

Nee volgens mij is er in die tijd gewoon een scene geweest waar meer talent of zo naar boven kwam.
Zoals sommige hier al roepen als nerd niet zou doorgaan oasis erbij die stonden er toen ook al.
Ik ga zeker dit jaar naar mijn helden van de claw boys claw kijken
En de grote namen die er wel staan daarvan heb ik de meeste al op werchter gezien dit jaar.
Ik vind het eigenlijk fout om te zeggen maar anouk had een erg goed optreden op werchter, dus misschien ga ik die ook nog wel kijken op lowlands