abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60802602
De bands die ik wil zien ga ik heen ga in de tussentijd wel eens wat rondkijken en kijken of ik bier nog lekker vind
Say what you will... I am The Kill
The only thing that keeps you really truly safe from being real
pi_60802622
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef MOD het volgende:

[..]

Kaartje gewonnen?
Nope, ben crew
dag
pi_60802660
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:55 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dan snap ik niet hoe ik elke dag volgepland heb met acts?
Snel tevreden . Of je bent gewoon het type festivalganger dat moeilijk stil kan zitten. Ik ken er ook een paar die altijd van tent naar tent hoppen en altijd moeilijk doen over de overlap enzo .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60802685
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:23 schreef lenme het volgende:
De bands die ik wil zien ga ik heen ga in de tussentijd wel eens wat rondkijken en kijken of ik bier nog lekker vind
Het bier dat ik wil drinken drink ik en in de tussentijd ga ik wel eens wat rondkijken en kijken of ik muziek nog kan waarderen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60802908
oh jullie zijn weer aan het zeiken op de line up
underground forever baby
pi_60803023
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is nu veel meer een totaalfestival waar 10 keer zoveel te beleven is als in het begin.
Er is volgens mij allen maar dance en een heel hoop volk bij gekomen.

Vroeger kon je gewoon nog naar theater zonder eerst lang in de rij te staan.
verder is er gewoon nog een flinke hoeveelheid dance bij gekomen dat was er in het begin nog niet bij.
quote:
Maar ik verlang toch ook nog wel een beeje terug naar de oudere edities.
Ik ook maar zoals altijd was vroeger altijd alles beter. Ik ga wel weer zien wat er voorbij komt en vermaak me vast en zeker wel de komende dagen.
quote:
Er staan nu echt veel meer onedayflies op Lowlands, waarbij als je over 2 jaar t programma nog eens nakijkt, denkt 'Wie?'
De bands van de oudere edities zijn eigenlijk allemaal nog bekend.
Maar dat ligt niet aan Lowlands, dat ligt aan de huidige muziekindustrie.
Volgens mij als we in oude edities gaan kijken zullen er ook wel genoeg bands tussen gestaan hebben waarvan we nu denken wie waren dat dan. Maar de hoeveelheid kort bekende bandjes lijkt zeker toe genomen.

Om de proef op de som te nemen toch maar eens het programma van mijn eerste jaar 1994 te bekijken.
quote:
35007, The Afghan Whigs, African Headcharge, Arrested Development, Bettie Serveert
Biohazard,Bivouac, Frank Black, Jeff Buckley, Candlebox, Compulsion, Cop Shoot Cop, Cypress Hill, Daryll-Ann, Dead Moon, dEUS, Dig, Dread Zone, Eat Static, G. Love & Special Sauce, Gang Starr, The Genitorturers, Gorefest, Helmet, Jeru the Damaja, Julia P., Hersheimer, Michael Katon, The Lemonheads, Les Tambours du Bronx, The Levellers, Life Of Agony, Live, Lotion, Man Or Astro-Man, Megadog, Moonlizards, Morphine, Mother Tongue, Motorpsycho, Mucky Pup, Heather Nova, Oasis, The Offspring, Paradise Lost, Pavement, Quazar, Quicksand, Red Red Meat, Reverend Horton Heat, Rollins Band, Sebadoh, Senser, Shootyz Groove, Speedy J, Stabbing Westward, The Tea Party, Terrorvision, They Might Be Giants, Tindersticks, Transglobal Underground, Underworld, Victims Family.
Oops toch stiekum best veel grote namen en weinig oneday flies.

dEUS stond er toen ook al

En kwam rollins ook niet spoken word doen dit jaar.

Wat een kopieerders kunnen ze nu niets nieuws vinden Nee volgens mij is er in die tijd gewoon een scene geweest waar meer talent of zo naar boven kwam.

Zoals sommige hier al roepen als nerd niet zou doorgaan oasis erbij die stonden er toen ook al.

Ik ga zeker dit jaar naar mijn helden van de claw boys claw kijken

En de grote namen die er wel staan daarvan heb ik de meeste al op werchter gezien dit jaar.

Ik vind het eigenlijk fout om te zeggen maar anouk had een erg goed optreden op werchter, dus misschien ga ik die ook nog wel kijken op lowlands
pi_60803038
Zeiken op de line-up is niet interessant, ik wil weten welke topact er afgezegd heeft.
pi_60803072
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef AMDB het volgende:
Zeiken op de line-up is niet interessant, ik wil weten welke topact er afgezegd heeft.
pi_60803130
Oh ja, dat komt er ook nog eens bij...
pi_60803198
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Basp1 het volgende:

Oops toch stiekum best veel grote namen en weinig oneday flies.

dEUS stond er toen ook al

En kwam rollins ook niet spoken word doen dit jaar.
Dat is toch wel even andere poep dan wat er dit jaar komt, behalve dan die er 14 (!) jaar geleden ook al stonden dan .
pi_60803207
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Er is volgens mij allen maar dance en een heel hoop volk bij gekomen.

Vroeger kon je gewoon nog naar theater zonder eerst lang in de rij te staan.
verder is er gewoon nog een flinke hoeveelheid dance bij gekomen dat was er in het begin nog niet bij.
[..]
In de 1e 3 jaar ongeveer had je 2 tot 3 tenten met bandjes. Dat was 't. Er was nog niet eens een Foxtrot/Echo ofzo. Dat bedoel ik.
pi_60803249
[quote]Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

[..]

Er is nu inderdaad wat meer 'gangbare dance' bijgekomen: de Bravo-tent van nu kan echter nog niet eens in de schaduw staan van wat het ooit geweest is (je weet wel: 'vroeger' toen ie nog achter de Alpha stond, er nog wel eens een hele emmer met muntjes midden op de dansvloer stond en...)

Hoe dan ook: heb er weer reteveel zin in!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:49:57 #63
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_60803331
wat ben ik blij dat ik niet zo'n zure zeikerd ben

Alleen al het programma van de Bravo en X-Ray is voldoende om mijn dagen te vullen. En dan nog elke dag een keertje naar de alpha, en ofwell Grolsch, ofwel India, ofwel Lima.

Vroeger was alles beter, en het is te duur, en er komen te weinig leuke bands, en het is te druk, en er is te veel dance, boehoehoehoe
Dit wordt mn tiende keer, en ik vermaak me eigenlijk elk jaar nog beter dan het jaar ervoor.
Are these the nazis, Walter?
pi_60803333
Morgen eindelijk lowlands Komt moeder met nog een tentje naar huis.
Nu heb ik dus een luxe probleem. Of ik neem een degelijke 3persoonstent mee van 4,5 kg. Of ik neem een klein tentje mee dat niet eens een binnentent heeft, maar wel maar 1,5kg weegt. Wat denken jullie? Ik leun nu meer naar de degelijke tent, omdat ik er toch niet echt mee hoef te lopen (het is geen wandelvakantie :p) en de iets betere kwaliteit toch wel fijn zal zijn met dit weer.
pi_60803498
De degelijke tent, veel beter. Het gaat regenen.
pi_60803520
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef BloodyLotte het volgende:
De degelijke tent, veel beter. Het gaat regenen.
underground forever baby
pi_60803530
danku
pi_60803589
Zo, ik ga maar eens het blokkenschema bekijken.
pi_60803627
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
pi_60803656
Fleece dekentje ingepakt, lama komen die koude nachten
pi_60803685
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Nèh..dat doe ik pas als m'n tent staat en ik met een biertje op mn stoeltje zit
pi_60803699
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb allen m'n dun slaapzakje
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_60803763
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef WalterSobchak het volgende:
wat ben ik blij dat ik niet zo'n zure zeikerd ben

Alleen al het programma van de Bravo en X-Ray is voldoende om mijn dagen te vullen. En dan nog elke dag een keertje naar de alpha, en ofwell Grolsch, ofwel India, ofwel Lima.
Voor mij ook, maar dat verandert niks aan het feit dat de line-up wel eens beter is geweest....
quote:
Vroeger was alles beter, en het is te duur, en er komen te weinig leuke bands, en het is te druk, en er is te veel dance, boehoehoehoe
Dit wordt mn tiende keer, en ik vermaak me eigenlijk elk jaar nog beter dan het jaar ervoor.
Tja, niet iedereen heeft zo'n manische 'tjakka!!!'-mentaliteit .

Maar als ik het niet leuk vond ging ik niet, dat lijkt me duidelijk.
pi_60803826
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik heb allen m'n dun slaapzakje
Had ik ook, maar nu dus met extra fleece layer! *NEW!!* *IMPROVED!!* *AWESOMENESSSSS!!!1!!*

Eh, ik begin zelf ook manisch te worden volgens mij .
pi_60803879
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
heb ik ook gedaan is vast wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')