Dat heb ik niet bedoeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ze willen ons beschermen tegen die bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel balen jah :S kan je je stalenhutkoffer niet voldouwen en moet je alles meeslepenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef miekd het volgende:
En toen deed de auto het niet meer![]()
ERG fijn.
okquote:
quote:dat is waar, maar 99% kan mij niet bekorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
persoonlijke mening![]()
Dat kanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok
[..]
dat is waar, maar 99% kan mij niet bekoren
persoonlijke mening
Ik moet de shit naar Utrecht krijgen, en daar kan een vriened van me het wel fixen om me in zijn auto te ladenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef lenme het volgende:
[..]
Dat is wel balen jah :S kan je je stalenhutkoffer niet voldouwen en moet je alles meeslepen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja.. en de eerste persoon die over Timmuh!!! begint ... die doe ik wat !!!!
Timmuh!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
begin d'r niet overquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
Gitaar meenemen alsof je daar de blits mee kan maken met zoveel betere gitaristen overdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
* ebeaydojraes gaat persoon zoeken met vervelende gitaar op de camping die mijn rust verstoort om iemand mee op z'n kop te rammuh
Wij hebben wel eens een gitaar meegenomen en dat was best leuk. Ook de mensen om ons heen vonden het erg gezellig. Beter dan een oude boombox met kutgeluid.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef lenme het volgende:
[..]
Gitaar meenemen alsof je daar de blits mee kan maken met zoveel betere gitaristen overdag
Oi! Niet zo over onze boombox van 3 tientjes he?!?!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens een gitaar meegenomen en dat was best leuk. Ook de mensen om ons heen vonden het erg gezellig. Beter dan een oude boombox met kutgeluid.
Niet specifiek die van jullie hoor, ik generaliseerde een beetje. Die van jullie is prima. Mits 3 campings verderop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oi! Niet zo over onze boombox van 3 tientjes he?!?!
wat is julle repetoir?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
daar hebbuh we geen radio voor nodig. we gaan gewoon zoals elk jaar weer op de verbindingsroad liedjes zingen om 03:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |