En als je het niet nodig hebt lekker in de tas laten zitten. Maar ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik echtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:07 schreef SickBitch het volgende:
[..]
heb ik ook gedaanis vast wel lekker
quote:From: Ticketmaster.nl <info@ticketservice.nl>
Reply-To: info@ticketservice.nl
Errors-To: info@ticketservice.nl
User-Agent: ticketFast/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed;
boundary="Boundary_(ID_D50JNR5En95uSoYxtXxtrM)"
Message-Id: <20080813163400.5EC57415FA2@ticketmaster.co.uk>
Date: Wed, 13 Aug 2008 16:34:00 +0000 (UTC)
Hartelijk dank voor het gebruik maken van ticketFast van Ticket Service =
Nederland.
Uw bevestigingsnummer is: XXXX721XX332XXXX.
Hoe kan ik mijn tickets downloaden?
- Ga naar www.ticketmaster.nl
- Log in op Mijn Account met uw e-mailadres en wachtwoord
- Ga naar "Haal mijn TicketFast tickets op"
- Klik op "Mijn tickets bekijken" of "Mijn tickets downloaden" om ze op =
te slaan=20
- Controleer a.u.b. of de juiste gegevens zijn geprint.
Wel 2 millimeter!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef BloodyLotte het volgende:
De degelijke tent, veel beter. Het gaat regenen.
Dat willen we zienquote:
Same here .. vrijdag en zaterdag zit ik vol .. zondag .. NO CLEU waar ik heen ga..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:45 schreef Maarten1 het volgende:
ik heb de vrijdag en de zaterdag wel zo'n beetje volgepland, zondag heb ik nog weinig staan
aanraders?
Aldus iemand op Graz, volgens mij maken mensen zich nog iets te vroeg zorgen...quote:Erik van Eerdenburg was daarstraks op Radio 3 voor een kort interview.
In principe liep alles op schema, alleen is er schijnbaar 1 grote band die mogelijk op het allerlaatste moment zou kunnen afzeggen omdat ze problemen hebben de grens over te komen.
Hij wilde alleen niet zeggen welke band...
Ok ik heb het mis ; (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Uuh dus nerd komt niet >? wie gaat die vervangen :p of heb ik het nu mis ?
Nou ja, en aangezien de organisatie van Lowlands dit jaar hele andere namen als "grote band" beschouwt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aldus iemand op Graz, volgens mij maken mensen zich nog iets te vroeg zorgen...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou ja, en aangezien de organisatie van Lowlands dit jaar hele andere namen als "grote band" beschouwt...
Lijkt me stugge reden dat was ook al lang voor lowlands bekendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Maar NERD moet nog wel van vrijdag op zaterdag terugkomen uit Japan, daar zal de aanname wel op gebaseerd zijn.
Wat denk je... Hiphop... Moeilijkheden met over de grens komen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom zou een band problemen hebben de grens over te komen? Strafblad of iets dergelijks?
ze willen ons beschermen tegen die baggerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat denk je... Hiphop... Moeilijkheden met over de grens komen...
Dat heb ik niet bedoeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ze willen ons beschermen tegen die bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel balen jah :S kan je je stalenhutkoffer niet voldouwen en moet je alles meeslepenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef miekd het volgende:
En toen deed de auto het niet meer![]()
ERG fijn.
okquote:
quote:dat is waar, maar 99% kan mij niet bekorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
persoonlijke mening![]()
Dat kanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok
[..]
dat is waar, maar 99% kan mij niet bekoren
persoonlijke mening
Ik moet de shit naar Utrecht krijgen, en daar kan een vriened van me het wel fixen om me in zijn auto te ladenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef lenme het volgende:
[..]
Dat is wel balen jah :S kan je je stalenhutkoffer niet voldouwen en moet je alles meeslepen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja.. en de eerste persoon die over Timmuh!!! begint ... die doe ik wat !!!!
Timmuh!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
begin d'r niet overquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
Gitaar meenemen alsof je daar de blits mee kan maken met zoveel betere gitaristen overdagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
* ebeaydojraes gaat persoon zoeken met vervelende gitaar op de camping die mijn rust verstoort om iemand mee op z'n kop te rammuh
Wij hebben wel eens een gitaar meegenomen en dat was best leuk. Ook de mensen om ons heen vonden het erg gezellig. Beter dan een oude boombox met kutgeluid.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:48 schreef lenme het volgende:
[..]
Gitaar meenemen alsof je daar de blits mee kan maken met zoveel betere gitaristen overdag
Oi! Niet zo over onze boombox van 3 tientjes he?!?!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens een gitaar meegenomen en dat was best leuk. Ook de mensen om ons heen vonden het erg gezellig. Beter dan een oude boombox met kutgeluid.
Niet specifiek die van jullie hoor, ik generaliseerde een beetje. Die van jullie is prima. Mits 3 campings verderop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oi! Niet zo over onze boombox van 3 tientjes he?!?!
wat is julle repetoir?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
daar hebbuh we geen radio voor nodig. we gaan gewoon zoals elk jaar weer op de verbindingsroad liedjes zingen om 03:00
LoL ! vooral op 2:20 hahahahaquote:
dan durf ik nog een keer mee te zingen... ik ben dan net zo loepzuiver als een kraaiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
valser heb je het nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef miekd het volgende:
En toen deed de auto het niet meer![]()
ERG fijn.
quote:Martijn Van Veen (*knip*)
Hoi Martijn,
Het programma zoals deze op onze staat is compleet.
Afgelopen week zijn er enkele acts uitgevallen, maar gelukkig hadden we snel vervangers gevonden.
Mvg
tsja.. alleen het blokkenschema nie...quote:
Lekker in de open polder.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef CherryLips het volgende:
M'n goedkope tent van de kijkshop houdt deze wind nooit.
* Tinuzzz_Talpa checkt FoBo. Bij ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker in de open polder.![]()
Dan mag je wel bij mij in de tent hoor..
Volgens de mensen van Lowlands wel gewoon.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:47 schreef Markeerstift het volgende:
Komt NERD nu wel of niet ?
Ja lach maar, als het eenmaal zover is hou ik je eraanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker in de open polder.![]()
Dan mag je wel bij mij in de tent hoor..
Af! Ik sta al drie jaar op de wachtlijst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
* Tinuzzz_Talpa checkt FoBo. Bij ook.
Denk je serieus dat ik dat erg vind?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lach maar, als het eenmaal zover is hou ik je eraan.
en ik dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lach maar, als het eenmaal zover is hou ik je eraan.
perry sportquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Irving het volgende:
Kut ik moet nog een tent kopenWaar kan je ze redelijk goedkoop krijgen en zijn ze niet te groot om mee te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |