En als je het niet nodig hebt lekker in de tas laten zitten. Maar ik heb het 1 keer meegemaakt dat ik echtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:07 schreef SickBitch het volgende:
[..]
heb ik ook gedaanis vast wel lekker
quote:From: Ticketmaster.nl <info@ticketservice.nl>
Reply-To: info@ticketservice.nl
Errors-To: info@ticketservice.nl
User-Agent: ticketFast/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed;
boundary="Boundary_(ID_D50JNR5En95uSoYxtXxtrM)"
Message-Id: <20080813163400.5EC57415FA2@ticketmaster.co.uk>
Date: Wed, 13 Aug 2008 16:34:00 +0000 (UTC)
Hartelijk dank voor het gebruik maken van ticketFast van Ticket Service =
Nederland.
Uw bevestigingsnummer is: XXXX721XX332XXXX.
Hoe kan ik mijn tickets downloaden?
- Ga naar www.ticketmaster.nl
- Log in op Mijn Account met uw e-mailadres en wachtwoord
- Ga naar "Haal mijn TicketFast tickets op"
- Klik op "Mijn tickets bekijken" of "Mijn tickets downloaden" om ze op =
te slaan=20
- Controleer a.u.b. of de juiste gegevens zijn geprint.
Wel 2 millimeter!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:56 schreef BloodyLotte het volgende:
De degelijke tent, veel beter. Het gaat regenen.
Dat willen we zienquote:
Same here .. vrijdag en zaterdag zit ik vol .. zondag .. NO CLEU waar ik heen ga..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:45 schreef Maarten1 het volgende:
ik heb de vrijdag en de zaterdag wel zo'n beetje volgepland, zondag heb ik nog weinig staan
aanraders?
Aldus iemand op Graz, volgens mij maken mensen zich nog iets te vroeg zorgen...quote:Erik van Eerdenburg was daarstraks op Radio 3 voor een kort interview.
In principe liep alles op schema, alleen is er schijnbaar 1 grote band die mogelijk op het allerlaatste moment zou kunnen afzeggen omdat ze problemen hebben de grens over te komen.
Hij wilde alleen niet zeggen welke band...
Ok ik heb het mis ; (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Uuh dus nerd komt niet >? wie gaat die vervangen :p of heb ik het nu mis ?
Nou ja, en aangezien de organisatie van Lowlands dit jaar hele andere namen als "grote band" beschouwt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aldus iemand op Graz, volgens mij maken mensen zich nog iets te vroeg zorgen...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou ja, en aangezien de organisatie van Lowlands dit jaar hele andere namen als "grote band" beschouwt...
Lijkt me stugge reden dat was ook al lang voor lowlands bekendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Maar NERD moet nog wel van vrijdag op zaterdag terugkomen uit Japan, daar zal de aanname wel op gebaseerd zijn.
Wat denk je... Hiphop... Moeilijkheden met over de grens komen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom zou een band problemen hebben de grens over te komen? Strafblad of iets dergelijks?
ze willen ons beschermen tegen die baggerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat denk je... Hiphop... Moeilijkheden met over de grens komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |