je bent slappe tieten en rood haar vergetenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lowlandsvieze alto's met dreads en vrouwen met lubberende bandshirts en wandelschoenen
!
Ja en mannen met bierbuiken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
je bent slappe tieten en rood haar vergeten
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
vrouwen met lubberende bandshirts en wandelschoenen
Lekker kortzichtig...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lowlandsvieze alto's met dreads en vrouwen met lubberende bandshirts en wandelschoenen
!
DAT VALT HEEL ERG MEE HOOR!!!!???!?!!!?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
!
Je vergeet de groen/grijs gestreepte girlies met skinny jeans en All Stars...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
!
En we hebben er zin inquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je vergeet de groen/grijs gestreepte girlies met skinny jeans en All Stars...
na een paar biertjes ben je niet meer alleen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:42 schreef P8 het volgende:
ik heb besloten dat ik toch maar heen ga.
Twee vrienden waren te laat met een kaartje, waardoor ik als enige een kaartje had. Gister heb ik besloten dat ik gewoon alleen heenga. Nouja, mijn pa en broer gaan ook, maar ik was niet van plan om daar 24/7 bij te zitten.
Maar ik had begrepen dat er ook een hele zooi fokkers bij elkaar gaan staan?
Juist!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
TerugVindBesteOpenerVanLowlandsOoit
misschien valt het wel zwaar tegen, maar het is idd wel iets wat je eigenlijk een keer gewoon gedaan moet hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lijkt me stiekem nog best wel vet om alleen naar een festival te gaan en daar gewoon mensen leren kennen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
TerugVindBesteOpenerVanLowlandsOoit
goed voor je ontwikkelingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:06 schreef P8 het volgende:
[..]
misschien valt het wel zwaar tegen, maar het is idd wel iets wat je eigenlijk een keer gewoon gedaan moet hebben
niemand! geniaal tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef snorfiets het volgende:
Nou in mn uppie lijkt met er geen zak aan. Wie moet je dan oprapen als je tijdens het naar de tent slingeren te ver slingert?
Nou weet ik niet hoe dat bij jullie gaat maar wij raken elkaar naarmate de avond/nacht vordert altijd allemaal kwijt omdat we stomdronken zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef snorfiets het volgende:
Nou in mn uppie lijkt met er geen zak aan. Wie moet je dan oprapen als je tijdens het naar de tent slingeren te ver slingert?
Een vreemde. Misschien wel een lekker wijf, weet jij veel.quote:Op zaterdag 9 augustus 200820:20 schreef snorfiets het volgende:
En dan de geniale terugvind-smsjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 200820:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoe dat bij jullie gaat maar wij raken elkaar naarmate de avond/nacht vordert altijd allemaal kwijt omdat we stomdronken zijn
quote:Ik sta in die grote tent
quote:Wij staan rechts voorin!
herkenbaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan de geniale terugvind-smsjes.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe laat gaat de camping trouwens open? op de site staat 18u, maar onze achterburen van vorig jaar waren al ver voor die tijd binnen
ok, thanksquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaren geleden was het 21:00, toen 19:00 en nu theoretisch inderdaad 18:00. Maar al een paar jaar staat iedereen vanaf 12:00 voor de deur en gaan ze om 15:00 open.
Houd er wel rekening mee dat er dus wel een paar uur stáát voordat je binnen bent als je op donderdag al gaat.quote:
Zodra ik wakker ben en na een ontbijtje ben ik op het terrein. Kan je ook prima zittenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:54 schreef snorfiets het volgende:
lekker voor de tent zitten is toch relaxed? alsof je voor 12 uur al het festival terrein op gaat.
laat mij maar lekker een paar uurtjes voor de tent zitten, eitje bakken, zonne, muziek hard aan, genieten (L)
x
Inderdaad. Dus stop wat extra blikken bier in je rugzak, dan heb je in de rij ook alvast plezierquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat er dus wel een paar uur stáát voordat je binnen bent als je op donderdag al gaat.
dat weet ik ja, vorig jaar moest ik pissen toen ik halverwege in de rij stondquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat er dus wel een paar uur stáát voordat je binnen bent als je op donderdag al gaat.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht van wel maar staat dat niet op de site?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zodra ik wakker ben en na een ontbijtje ben ik op het terrein. Kan je ook prima zitten
Gaan er trouwens ook al bussen op de donderdagavond?
quote:Bio-logisch! / 8-8-2008
Wij zijn om. In deze tijden van kreperende diersoorten en smeltende poolkappen zouden we bijna vergeten dat we ook van binnen hoognodig aan ons milieu moeten werken. Eten!
Wie bij biologisch voedsel nog steeds aan verpieterde peentjes en grauw-gerimpelde biefstuk denkt, heeft te lang in de koeling van de buurtsuper gehangen... Restaurants, bars en zelfs alleseter Jamie Oliver zweren bij biologische ingrediënten. Dat heeft maar deels iets te maken met de 'oh-nee-het-milieu'-trend, maar des te meer met gezondheid en smaak.
Omdat lekker, gezond en eerlijk eten op Lowlands belangrijk is, hebben we dit jaar extra veel biologische en fairtrade cateraars uitgenodigd. Oude vertrouwde is natuurlijk Oxfam Novib met haar 'fairground'. Op zoek naar wat nieuws? Kom dan een langs bij 'Vant Land', of de Fair Food Company. Een biologisch omeletje haal je bij La Place en bij Ben & Jerry's is het ijs volledig biologisch. De vis die je op Lowlands eet is trouwens op verantwoorde wijze gevangen, conform de Viswijzer.
Je kunt niet alleen biologisch eten maar ook biologisch drinken! Het nieuwe Theehuis op Cape Lowlands is een tipi waar diverse soorten exotische, biologische thee wordt geschonken. Bij Acai kun je een lekker, puur natuur fruitsapje scoren en ook Douwe Egberts doet mee. De koffie op Lowlands draagt het Utz Kapeh keurmerk.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht van wel maar staat dat niet op de site?
quote:EXTRA (LANGE) TREINEN
NS zet rond Lowlands extra (lange) treinen in:
Donderdag 14 augustus tussen 11.00 en 18.00 uur
Donderdag beperkt pendelbussen tussen 14:00 uur-24:00 uur
Dan moet je donderdag om 03:00 komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:23 schreef Aoristus het volgende:
hm, ik hou niet van wachten in rijen, maar in het donker zet je je tent niet op. Dilemma
als het pleehuisje met lichtbakken over het terrein schijnt. Goed idee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je donderdag om 03:00 komen
En bedankt voor je PM
Om de spanning nog maar even te verhogen.quote:vrijdag 15 augustus tot en met maandag 18 augustus 2008
Onzeker, met een 50% kans dat het tijdens het weekeinde droog blijft. De temperatuur handhaaft zich waarschijnlijk rond de normale waarde voor deze tijd van het jaar.
zaterdag 09 augustus 2008 15.44 uur
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef Technoviking het volgende:
Het is nu iig kloteweer.
Als het zo moet verkoop ik m'n kaartje.
Ik sprak laatst met mensen die woensdag al gaan rijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:52 schreef Technoviking het volgende:
Wij gaan op donderdag om 11 uur rijden. E.T.A. @ "De dijk"; 12:30 u.
Een vriend van me is eens in een dronken bui op zondag op "pelgrimstocht" naar Lowlands gegaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik sprak laatst met mensen die woensdag al gaan rijden
Openen met Alamo Race track en vlak daarvoor die stortbuiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:52 schreef Technoviking het volgende:
Leuke sfeerfoto van vrijdagmiddag, 2007:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:21 schreef Technoviking het volgende:
Het is nu iig kloteweer.
Als het zo moet verkoop ik m'n kaartje.
Hey, ik zat bij jou in de bus! Volgens mij waren ze ons gewoon vergeten, want we hebben nog een hele tijd staan bellen met connexxion om maar te zorgen dat we opgepikt werden. Wat stond ik daar aggressief te worden, dacht op een gegeven moment dat we gewoon echt moesten gaan lopen ofzo. Filerijden op de dijk staat mij overigens niks van bij. Wij waren ook wel wat eerder op de camping. Strange.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
2 jaar terug was het echt een ramp met het vervoer naar het terrein. We waren vroeg op station Lelystad, zodat we met een van de eerste bussen naar het festivalterrein konden en dus de grote massa voor zouden zijn. Nou, we zaten in de tweede bus, dus dat ging prima. Maar toen reed de bus verkeerd. Vervolgens kwam er heel veel rook uit de bus en was een van de banden doorgebrand ofzo, weet ik veel. Hebben we in de middle of nowhere ergens bij zo'n vieze polderweg ruim 3 uur in de berm zitten wachten op een nieuwe bus (wat erg lang duurde omdat we verkeerd waren gereden en niemand wist waar we precies zaten) En toen waren we na een paar uur filerijden op de dijk pas om 21.00 bij de ingang.
Maar op de Foto's van het terrein is het onderstel nog wel te zien!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:07 schreef Tourniquet het volgende:
Uit den ouden doosch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, misschien was het dan geen 21.00, maar die file weet ik nog wel goed. Omdat we verkeerd waren gereden, kwam de bus op een verkeerd punt de dijk op, waardoor die al helemaal vol stond met auto's en andere bussen, waardoor dat echt heeeeeel langzaam ging. Pas toen we voorbij die camping waren kon de bus de andere auto's voorbij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hey, ik zat bij jou in de bus! Volgens mij waren ze ons gewoon vergeten, want we hebben nog een hele tijd staan bellen met connexxion om maar te zorgen dat we opgepikt werden. Wat stond ik daar aggressief te worden, dacht op een gegeven moment dat we gewoon echt moesten gaan lopen ofzo. Filerijden op de dijk staat mij overigens niks van bij. Wij waren ook wel wat eerder op de camping. Strange.
hier staan we op die kutbus te wachten:
[ afbeelding ]
Gelukkig dit jaar, net als vorig jaar met onze eigen geragde bus.
Dat veranderd echt nog wel een keer of 12....quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
fok.. tis opgeschoten .. :
hursday Night
A couple of evening thunderstorms around; otherwise, mainly cloudy, breezy and cold
Low: 11°C
RealFeel®: 6°C
View the Hour-By-Hour™ Forecast
Winds: SSW at 35km/h
Wind Gusts: 70 km/h
Min UV Index: N/A
Thunderstorm
Probability: 43%
Amount of
Precipitation: 1.5mm
Amount of Rain: 1.5mm
M'n zusje heeft 't vorig jaar gered met ¤50,-. Ik het zesvoudige daarvanquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is een beetje een redelijk zakgeldbudget vinden jullie?
Dat is mijn budget ook altijd.. Meestal red ik een weekend LL met 150-200 euroquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:19 schreef Aoristus het volgende:
ik zat te denken aan 50 per dag, maar zo'n t-shirt is natuurlijk alleen al iets van 25 euri
¤50? Dan verzamel je of het hele festival bekertjes of je parasiteert op je reisgenoten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
M'n zusje heeft 't vorig jaar gered met ¤50,-. Ik het zesvoudige daarvan.
Ligt aan de persoon dus.
Als je je eigen eten voor het hele weekend meeneemt en je alleen maar water uit de kraan drinkt kan je in principe voor 0 euro gaan natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb 't de afgelopen keer volgens mij onder de 100,- weten te houden (exc. inkopen vooraf). Als je rustig aan doet met bier is het best te doen.
Zo veel had ik niet mee. Ontbijtje voor vrijdagochtend, paar 6packs lauw bier en wat te snacken voor s' nachts bij de tent. Best goedkoop te doen dat Lowlands, ook als je veel op het terrein eet. Moet je alleen niet zo veel zuipen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je je eigen eten voor het hele weekend meeneemt en je alleen maar water uit de kraan drinkt kan je in principe voor 0 euro gaan natuurlijk![]()
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef crossover het volgende:
Pff ik moet nog veel kopen volgens mij![]()
Is er niet ergens een lijstje te vinden wat er echt essentieel is?
Ik houd het wel minimaal aan kleding. Geen zin om veel te sjouwen.
Bij de LaPlace.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zijn er tosti's op LL?
de 50 per dag die al genoemd is. Shirts niet meegerekend. Koop ik ook nooit eigenlijk...quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is een beetje een redelijk zakgeldbudget vinden jullie?
vergeet de pannenkoeken en de Surinamer nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef crossover het volgende:
Jaaaaaaaa die tosti's![]()
Daar ga ik het hele weekend op teren. En bier, dan.
Ik heb vorig jaar ook maar weinig uitgegeven, en eigenlijk alles aan bier... 4 dagen vrijwel niets eten kan bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Technoviking het volgende:
2 jaar geleden 300 euro, vorig jaar maar 100 ofzo.
Heb ook het hele weekend maar 2 tosti's en een halve pannenkoek gegeten.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef vogelkooi het volgende:
Muntjes kun je ook pinnen?
http://www.perrysport.nl/(...)-base-camp/zoek_yes/quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie weet waar ik nog op het laatste moment een goedkope tent kan kopen?
moet ik ook nog even doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
decathlon of bristol. Als je geluk hebt bij de kijkshopquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Jup. Toen ik vorig jaar 40 muntjes pinde kreeg ik er 80quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef vogelkooi het volgende:
Muntjes kun je ook pinnen?
Topshelf wil ze ook wel eens goedkoop hebben. Haalde daar laatst een 2p. koepeltent afgeprijsd van 90 euro naar 25 euro. Katoen/Polyester combi, dus ook niet zo zweterig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
decathlon of bristol. Als je geluk hebt bij de kijkshop
Netjes, dat is er vast een met een duurzame rits. Ik trek meestal die binnentent aan gort als het katoen weer eens tussen het treintje van de rits komt. Eigenlijk is dat meer traditie dan uitzonderingquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Topshelf wil ze ook wel eens goedkoop hebben. Haalde daar laatst een 2p. koepeltent afgeprijsd van 90 euro naar 25 euro. Katoen/Polyester combi, dus ook niet zo zweterig.
handig dat je die muntjes ook kunt pinnen! Bij een automaat of bij een bemande kassa of iets dergelijks? Hoef ik niet achterlijk veel contant mee te nemen.
quote:
Weheheh owned!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:34 schreef Technoviking het volgende:
Ik heb een tent geleend van m'n broertje, ga ik dat ding ophalen, is het een 6 persoons tent van 10 kilo.
geloof me, inklappen is kutquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:48 schreef On het volgende:
Een vriend van mij heeft een tent die je alleen hoeft uit te klappen, de cheater.
dat denk je maar het is eigenlijk even makkelijk. De uitleg is wel onmogelijk stom. Daarom bestaat er youtubequote:
ja de uitleg was vooral het probleem, de gebruiksaanwijzing niet snappen enzo en dan na een uur erachter komen dat je t heel anders moet doen, was best lulligquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef steeg het volgende:
[..]
dat denk je maar het is eigenlijk even makkelijk. De uitleg is wel onmogelijk stom. Daarom bestaat er youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |