Hey, ik zat bij jou in de bus! Volgens mij waren ze ons gewoon vergeten, want we hebben nog een hele tijd staan bellen met connexxion om maar te zorgen dat we opgepikt werden. Wat stond ik daar aggressief te worden, dacht op een gegeven moment dat we gewoon echt moesten gaan lopen ofzo. Filerijden op de dijk staat mij overigens niks van bij. Wij waren ook wel wat eerder op de camping. Strange.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
2 jaar terug was het echt een ramp met het vervoer naar het terrein. We waren vroeg op station Lelystad, zodat we met een van de eerste bussen naar het festivalterrein konden en dus de grote massa voor zouden zijn. Nou, we zaten in de tweede bus, dus dat ging prima. Maar toen reed de bus verkeerd. Vervolgens kwam er heel veel rook uit de bus en was een van de banden doorgebrand ofzo, weet ik veel. Hebben we in de middle of nowhere ergens bij zo'n vieze polderweg ruim 3 uur in de berm zitten wachten op een nieuwe bus (wat erg lang duurde omdat we verkeerd waren gereden en niemand wist waar we precies zaten) En toen waren we na een paar uur filerijden op de dijk pas om 21.00 bij de ingang.
Maar op de Foto's van het terrein is het onderstel nog wel te zien!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:07 schreef Tourniquet het volgende:
Uit den ouden doosch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, misschien was het dan geen 21.00, maar die file weet ik nog wel goed. Omdat we verkeerd waren gereden, kwam de bus op een verkeerd punt de dijk op, waardoor die al helemaal vol stond met auto's en andere bussen, waardoor dat echt heeeeeel langzaam ging. Pas toen we voorbij die camping waren kon de bus de andere auto's voorbij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hey, ik zat bij jou in de bus! Volgens mij waren ze ons gewoon vergeten, want we hebben nog een hele tijd staan bellen met connexxion om maar te zorgen dat we opgepikt werden. Wat stond ik daar aggressief te worden, dacht op een gegeven moment dat we gewoon echt moesten gaan lopen ofzo. Filerijden op de dijk staat mij overigens niks van bij. Wij waren ook wel wat eerder op de camping. Strange.
hier staan we op die kutbus te wachten:
[ afbeelding ]
Gelukkig dit jaar, net als vorig jaar met onze eigen geragde bus.
Dat veranderd echt nog wel een keer of 12....quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
fok.. tis opgeschoten .. :
hursday Night
A couple of evening thunderstorms around; otherwise, mainly cloudy, breezy and cold
Low: 11°C
RealFeel®: 6°C
View the Hour-By-Hour™ Forecast
Winds: SSW at 35km/h
Wind Gusts: 70 km/h
Min UV Index: N/A
Thunderstorm
Probability: 43%
Amount of
Precipitation: 1.5mm
Amount of Rain: 1.5mm
M'n zusje heeft 't vorig jaar gered met ¤50,-. Ik het zesvoudige daarvanquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is een beetje een redelijk zakgeldbudget vinden jullie?
Dat is mijn budget ook altijd.. Meestal red ik een weekend LL met 150-200 euroquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:19 schreef Aoristus het volgende:
ik zat te denken aan 50 per dag, maar zo'n t-shirt is natuurlijk alleen al iets van 25 euri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |