¤50? Dan verzamel je of het hele festival bekertjes of je parasiteert op je reisgenoten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
M'n zusje heeft 't vorig jaar gered met ¤50,-. Ik het zesvoudige daarvan.
Ligt aan de persoon dus.
Als je je eigen eten voor het hele weekend meeneemt en je alleen maar water uit de kraan drinkt kan je in principe voor 0 euro gaan natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb 't de afgelopen keer volgens mij onder de 100,- weten te houden (exc. inkopen vooraf). Als je rustig aan doet met bier is het best te doen.
Zo veel had ik niet mee. Ontbijtje voor vrijdagochtend, paar 6packs lauw bier en wat te snacken voor s' nachts bij de tent. Best goedkoop te doen dat Lowlands, ook als je veel op het terrein eet. Moet je alleen niet zo veel zuipen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je je eigen eten voor het hele weekend meeneemt en je alleen maar water uit de kraan drinkt kan je in principe voor 0 euro gaan natuurlijk![]()
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef crossover het volgende:
Pff ik moet nog veel kopen volgens mij![]()
Is er niet ergens een lijstje te vinden wat er echt essentieel is?
Ik houd het wel minimaal aan kleding. Geen zin om veel te sjouwen.
Bij de LaPlace.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zijn er tosti's op LL?
de 50 per dag die al genoemd is. Shirts niet meegerekend. Koop ik ook nooit eigenlijk...quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is een beetje een redelijk zakgeldbudget vinden jullie?
vergeet de pannenkoeken en de Surinamer nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef crossover het volgende:
Jaaaaaaaa die tosti's![]()
Daar ga ik het hele weekend op teren. En bier, dan.
Ik heb vorig jaar ook maar weinig uitgegeven, en eigenlijk alles aan bier... 4 dagen vrijwel niets eten kan bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Technoviking het volgende:
2 jaar geleden 300 euro, vorig jaar maar 100 ofzo.
Heb ook het hele weekend maar 2 tosti's en een halve pannenkoek gegeten.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef vogelkooi het volgende:
Muntjes kun je ook pinnen?
http://www.perrysport.nl/(...)-base-camp/zoek_yes/quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie weet waar ik nog op het laatste moment een goedkope tent kan kopen?
moet ik ook nog even doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
decathlon of bristol. Als je geluk hebt bij de kijkshopquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Jup. Toen ik vorig jaar 40 muntjes pinde kreeg ik er 80quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef vogelkooi het volgende:
Muntjes kun je ook pinnen?
Topshelf wil ze ook wel eens goedkoop hebben. Haalde daar laatst een 2p. koepeltent afgeprijsd van 90 euro naar 25 euro. Katoen/Polyester combi, dus ook niet zo zweterig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
decathlon of bristol. Als je geluk hebt bij de kijkshop
Netjes, dat is er vast een met een duurzame rits. Ik trek meestal die binnentent aan gort als het katoen weer eens tussen het treintje van de rits komt. Eigenlijk is dat meer traditie dan uitzonderingquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Topshelf wil ze ook wel eens goedkoop hebben. Haalde daar laatst een 2p. koepeltent afgeprijsd van 90 euro naar 25 euro. Katoen/Polyester combi, dus ook niet zo zweterig.
handig dat je die muntjes ook kunt pinnen! Bij een automaat of bij een bemande kassa of iets dergelijks? Hoef ik niet achterlijk veel contant mee te nemen.
quote:
Weheheh owned!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:34 schreef Technoviking het volgende:
Ik heb een tent geleend van m'n broertje, ga ik dat ding ophalen, is het een 6 persoons tent van 10 kilo.
geloof me, inklappen is kutquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:48 schreef On het volgende:
Een vriend van mij heeft een tent die je alleen hoeft uit te klappen, de cheater.
dat denk je maar het is eigenlijk even makkelijk. De uitleg is wel onmogelijk stom. Daarom bestaat er youtubequote:
ja de uitleg was vooral het probleem, de gebruiksaanwijzing niet snappen enzo en dan na een uur erachter komen dat je t heel anders moet doen, was best lulligquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef steeg het volgende:
[..]
dat denk je maar het is eigenlijk even makkelijk. De uitleg is wel onmogelijk stom. Daarom bestaat er youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |