http://www.perrysport.nl/(...)-base-camp/zoek_yes/quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie weet waar ik nog op het laatste moment een goedkope tent kan kopen?
moet ik ook nog even doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
decathlon of bristol. Als je geluk hebt bij de kijkshopquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Jup. Toen ik vorig jaar 40 muntjes pinde kreeg ik er 80quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef vogelkooi het volgende:
Muntjes kun je ook pinnen?
Topshelf wil ze ook wel eens goedkoop hebben. Haalde daar laatst een 2p. koepeltent afgeprijsd van 90 euro naar 25 euro. Katoen/Polyester combi, dus ook niet zo zweterig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
decathlon of bristol. Als je geluk hebt bij de kijkshop
Netjes, dat is er vast een met een duurzame rits. Ik trek meestal die binnentent aan gort als het katoen weer eens tussen het treintje van de rits komt. Eigenlijk is dat meer traditie dan uitzonderingquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Topshelf wil ze ook wel eens goedkoop hebben. Haalde daar laatst een 2p. koepeltent afgeprijsd van 90 euro naar 25 euro. Katoen/Polyester combi, dus ook niet zo zweterig.
handig dat je die muntjes ook kunt pinnen! Bij een automaat of bij een bemande kassa of iets dergelijks? Hoef ik niet achterlijk veel contant mee te nemen.
quote:
Weheheh owned!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:34 schreef Technoviking het volgende:
Ik heb een tent geleend van m'n broertje, ga ik dat ding ophalen, is het een 6 persoons tent van 10 kilo.
geloof me, inklappen is kutquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:48 schreef On het volgende:
Een vriend van mij heeft een tent die je alleen hoeft uit te klappen, de cheater.
dat denk je maar het is eigenlijk even makkelijk. De uitleg is wel onmogelijk stom. Daarom bestaat er youtubequote:
ja de uitleg was vooral het probleem, de gebruiksaanwijzing niet snappen enzo en dan na een uur erachter komen dat je t heel anders moet doen, was best lulligquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef steeg het volgende:
[..]
dat denk je maar het is eigenlijk even makkelijk. De uitleg is wel onmogelijk stom. Daarom bestaat er youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |