¤50? Dan verzamel je of het hele festival bekertjes of je parasiteert op je reisgenoten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
M'n zusje heeft 't vorig jaar gered met ¤50,-. Ik het zesvoudige daarvan.
Ligt aan de persoon dus.
Als je je eigen eten voor het hele weekend meeneemt en je alleen maar water uit de kraan drinkt kan je in principe voor 0 euro gaan natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb 't de afgelopen keer volgens mij onder de 100,- weten te houden (exc. inkopen vooraf). Als je rustig aan doet met bier is het best te doen.
Zo veel had ik niet mee. Ontbijtje voor vrijdagochtend, paar 6packs lauw bier en wat te snacken voor s' nachts bij de tent. Best goedkoop te doen dat Lowlands, ook als je veel op het terrein eet. Moet je alleen niet zo veel zuipen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je je eigen eten voor het hele weekend meeneemt en je alleen maar water uit de kraan drinkt kan je in principe voor 0 euro gaan natuurlijk![]()
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:39 schreef crossover het volgende:
Pff ik moet nog veel kopen volgens mij![]()
Is er niet ergens een lijstje te vinden wat er echt essentieel is?
Ik houd het wel minimaal aan kleding. Geen zin om veel te sjouwen.
Bij de LaPlace.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zijn er tosti's op LL?
de 50 per dag die al genoemd is. Shirts niet meegerekend. Koop ik ook nooit eigenlijk...quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is een beetje een redelijk zakgeldbudget vinden jullie?
vergeet de pannenkoeken en de Surinamer nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:58 schreef crossover het volgende:
Jaaaaaaaa die tosti's![]()
Daar ga ik het hele weekend op teren. En bier, dan.
Ik heb vorig jaar ook maar weinig uitgegeven, en eigenlijk alles aan bier... 4 dagen vrijwel niets eten kan bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:53 schreef Technoviking het volgende:
2 jaar geleden 300 euro, vorig jaar maar 100 ofzo.
Heb ook het hele weekend maar 2 tosti's en een halve pannenkoek gegeten.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef vogelkooi het volgende:
Muntjes kun je ook pinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |