misschien valt het wel zwaar tegen, maar het is idd wel iets wat je eigenlijk een keer gewoon gedaan moet hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lijkt me stiekem nog best wel vet om alleen naar een festival te gaan en daar gewoon mensen leren kennen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
TerugVindBesteOpenerVanLowlandsOoit
goed voor je ontwikkelingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:06 schreef P8 het volgende:
[..]
misschien valt het wel zwaar tegen, maar het is idd wel iets wat je eigenlijk een keer gewoon gedaan moet hebben
niemand! geniaal tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef snorfiets het volgende:
Nou in mn uppie lijkt met er geen zak aan. Wie moet je dan oprapen als je tijdens het naar de tent slingeren te ver slingert?
Nou weet ik niet hoe dat bij jullie gaat maar wij raken elkaar naarmate de avond/nacht vordert altijd allemaal kwijt omdat we stomdronken zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:20 schreef snorfiets het volgende:
Nou in mn uppie lijkt met er geen zak aan. Wie moet je dan oprapen als je tijdens het naar de tent slingeren te ver slingert?
Een vreemde. Misschien wel een lekker wijf, weet jij veel.quote:Op zaterdag 9 augustus 200820:20 schreef snorfiets het volgende:
En dan de geniale terugvind-smsjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 200820:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou weet ik niet hoe dat bij jullie gaat maar wij raken elkaar naarmate de avond/nacht vordert altijd allemaal kwijt omdat we stomdronken zijn
quote:Ik sta in die grote tent
quote:Wij staan rechts voorin!
herkenbaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan de geniale terugvind-smsjes.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe laat gaat de camping trouwens open? op de site staat 18u, maar onze achterburen van vorig jaar waren al ver voor die tijd binnen
ok, thanksquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaren geleden was het 21:00, toen 19:00 en nu theoretisch inderdaad 18:00. Maar al een paar jaar staat iedereen vanaf 12:00 voor de deur en gaan ze om 15:00 open.
Houd er wel rekening mee dat er dus wel een paar uur stáát voordat je binnen bent als je op donderdag al gaat.quote:
Zodra ik wakker ben en na een ontbijtje ben ik op het terrein. Kan je ook prima zittenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:54 schreef snorfiets het volgende:
lekker voor de tent zitten is toch relaxed? alsof je voor 12 uur al het festival terrein op gaat.
laat mij maar lekker een paar uurtjes voor de tent zitten, eitje bakken, zonne, muziek hard aan, genieten (L)
x
Inderdaad. Dus stop wat extra blikken bier in je rugzak, dan heb je in de rij ook alvast plezierquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat er dus wel een paar uur stáát voordat je binnen bent als je op donderdag al gaat.
dat weet ik ja, vorig jaar moest ik pissen toen ik halverwege in de rij stondquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat er dus wel een paar uur stáát voordat je binnen bent als je op donderdag al gaat.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht van wel maar staat dat niet op de site?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zodra ik wakker ben en na een ontbijtje ben ik op het terrein. Kan je ook prima zitten
Gaan er trouwens ook al bussen op de donderdagavond?
quote:Bio-logisch! / 8-8-2008
Wij zijn om. In deze tijden van kreperende diersoorten en smeltende poolkappen zouden we bijna vergeten dat we ook van binnen hoognodig aan ons milieu moeten werken. Eten!
Wie bij biologisch voedsel nog steeds aan verpieterde peentjes en grauw-gerimpelde biefstuk denkt, heeft te lang in de koeling van de buurtsuper gehangen... Restaurants, bars en zelfs alleseter Jamie Oliver zweren bij biologische ingrediënten. Dat heeft maar deels iets te maken met de 'oh-nee-het-milieu'-trend, maar des te meer met gezondheid en smaak.
Omdat lekker, gezond en eerlijk eten op Lowlands belangrijk is, hebben we dit jaar extra veel biologische en fairtrade cateraars uitgenodigd. Oude vertrouwde is natuurlijk Oxfam Novib met haar 'fairground'. Op zoek naar wat nieuws? Kom dan een langs bij 'Vant Land', of de Fair Food Company. Een biologisch omeletje haal je bij La Place en bij Ben & Jerry's is het ijs volledig biologisch. De vis die je op Lowlands eet is trouwens op verantwoorde wijze gevangen, conform de Viswijzer.
Je kunt niet alleen biologisch eten maar ook biologisch drinken! Het nieuwe Theehuis op Cape Lowlands is een tipi waar diverse soorten exotische, biologische thee wordt geschonken. Bij Acai kun je een lekker, puur natuur fruitsapje scoren en ook Douwe Egberts doet mee. De koffie op Lowlands draagt het Utz Kapeh keurmerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |