abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60669905

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:21:06 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60669948
Fipo!! Joehoeoeoeoeoe!! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:22:06 #3
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60669983
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat heb ik dus altijd, dat ik iets wil wat totaal niet in is.
Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60670006
Ik ga een schoonheidsslaapje doen.
Succes met het corset Isegrim!
pi_60670016
200
pi_60670037
Ik denk dat ik 'm gevonden heb.

pi_60670040
Resultaten 1 - 3 van 3 voor neiglege. (0,02 seconden)

lol. en het eerste resultaat is van mij
hoe schrijf je dat
pi_60670067
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

hoe schrijf je dat
Negligé bedoel je?
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:25:13 #9
70532 loveli
N
pi_60670081
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Dames, ik wil even wat mode-advies van jullie, kan dat? Ik ben sinds een jaar ofzo in het bezit van een mooi korset, namelijk deze:

[ afbeelding ]

Nou zit ik een beetje op Wehkamp rond te kijken en ik zoek naar een bloesje wat eronder kan. Wat vinden jullie?
Niet bij Wehkamp kopen, maar korset meenemen naar de winkel en passen. Zelf heb ik een paar underbust korsetjes (overbust zijn mij altijd plaatselijk te ruim) en je kunt niet goed voorspellen hoe iets onder je korset valt. Natuurlijk geldt hoe strakker het bloesje, des te minder stof je hoeft weg te werken en dat vindt je huid fijn. Plooien en knopen onder je korset zijn het eerste uur niet storend, maar als je tot diep in de nacht doormoet is het niet vriendelijk voor je vel.

Ik heb een paar keer een bloesje in de winkel gezien waarvan ik wist dat het geweldig zou staan onder m'n korset, maar dat viel vies tegen toen ik het aanpaste. Uiteindelijk paste het simpelste Bandolera bloesje er het beste bij.

Maar hoe erg is het zonder bloesje? En denk je echt dat mensen naar je vetbubbels kijken als je in een strapless rijgveterkorset rondloopt? Hell no!
crap in = crap out
pi_60670089
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Sugar het volgende:

[..]

Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.
Smaken verschillen. Ik vind het sexy. Ik zou het niet 'gewoon op straat' aandoen, maar wel naar een feest ofzo.
pi_60670130
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet bij Wehkamp kopen, maar korset meenemen naar de winkel en passen. Zelf heb ik een paar underbust korsetjes (overbust zijn mij altijd plaatselijk te ruim) en je kunt niet goed voorspellen hoe iets onder je korset valt. Natuurlijk geldt hoe strakker het bloesje, des te minder stof je hoeft weg te werken en dat vindt je huid fijn. Plooien en knopen onder je korset zijn het eerste uur niet storend, maar als je tot diep in de nacht doormoet is het niet vriendelijk voor je vel.

Ik heb een paar keer een bloesje in de winkel gezien waarvan ik wist dat het geweldig zou staan onder m'n korset, maar dat viel vies tegen toen ik het aanpaste. Uiteindelijk paste het simpelste Bandolera bloesje er het beste bij.

Maar hoe erg is het zonder bloesje? En denk je echt dat mensen naar je vetbubbels kijken als je in een strapless rijgveterkorset rondloopt? Hell no!
Eh nee, ze kijken ergens anders naar. Maar ik moet me er prettig in voelen en zonder bloesje zou ik het alleen aandoen naar, eh, kinky gelegenheden.
pi_60670159
200, en nog steeds niet slank
pi_60670163
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Sugar het volgende:

[..]

dan vind je m'n nieuwe pyjama vast helemaal ordinair
(zo iets maar dan helemaal zwart met een gouden kroontje ipv een strikje of een roosje)
pi_60670170
Zijn we met z'n allen al 200 kilo afgevallen?

Edit: nee dus, maar net over de helft.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:29:21 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60670224
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

hoe schrijf je dat
Je schrijft inderdaad neglige (met accent aigu, maar ik tik op een laptop). Een van de eerste hits daarvan, is mooi bruikbaar in dat sneue missverkiezing-topic
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:29:21 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60670226
Potver, ik herinner me ineens dat ik ook nog zo'n ding heb. Die zal vast wel weer passen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:30:34 #17
70532 loveli
N
pi_60670276
Dit is ook ideaal onder een korset:
http://www.galleryserpent(...)s.aspx?productID=151
(was ik nou degene die riep dat je niets online moest kopen?)

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 08-08-2008 22:35:20 (even een betere link geplaatst) ]
crap in = crap out
pi_60670495
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef loveli het volgende:
Dit is ook ideaal onder een korset:
http://www.galleryserpent(...)s.aspx?productID=151
(was ik nou degene die riep dat je niets online moest kopen?)
Zoiets inderdaad! Alleen dan niet in zulke debiele Wild Wild West-kleurtjes.
pi_60670565
Mijn wodka en ik gaan naar een feestje.
pi_60670573
Ik vind corsetten helemaal geweldig. Ik heb er zelf ook 1, alleen heb ik die dus maar 1 x buitenhuis aangehad. Jammer.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:41:30 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60670701
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef Isegrim het volgende:
Zijn we met z'n allen al 200 kilo afgevallen?

Edit: nee dus, maar net over de helft.
dan moet ik toch maar in het lijstje, dan schieten we een eind op
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60670724
Zo'n ding heb je toch maximaal 5 minuten aan PF? Dan maakt het niet meer uit of het ordinair is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:43:16 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60670763
of gewoon zo'n bodyblouse?? kheb er laatst eentje van DEPT gekocht die er volgens mij heel mooi onder zou staan....
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:45:36 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60670853
Vanavond heb ik mezelf verwend met een bezoekje aan de sauna. Als ik mijn buik inhield zag ik er in de weerspiegeling van het raam best oke uit. Ik deed dus een paar rondjes en besloot me eens even te wegen. Van al dat zweten zou ik vast nog wel een paar 100 gram afgevallen zijn. Niet dus. 67 kilo gaf dat ding aan Nog zwaarder dan vorige week maandag. Bah.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 08-08-2008 23:00:13 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60671288
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef YPPY het volgende:
Zo'n ding heb je toch maximaal 5 minuten aan PF? Dan maakt het niet meer uit of het ordinair is.
Misschien toch maar een echte pyjama kopen
en idd.. ik had hem niet lang aan
pi_60671343
Ah, mooi topic om een tvp te plaatsen. :p Ik was mijn wachtwoord kwijt, na een mailtje had ik het snel weer..
Qua gewicht ben ik nog hetzelfde, maar ik sport nu 3 dagen per week in de sportschool (afgezien van vandaag) en ik ga het lopen er weer bij doen. Sporten hou ik nu 3 weken vol, wat ik best goed vind.
Avondeten gaat nog steeds fout, maarja.. Ik eet wel meer rijst.

Ik ga niet op alles van jullie reageren, gaat echt te snel hier. Ik lurk wel nog mee.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:24:46 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60672133
Hoi! Ik heb net 2 blikken ansjovis verzwolgen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:35:44 #28
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60672478
teeveepee... ik ga zo maar eens slapen ofzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60672542
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
zwanger!
pi_60672585
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

zwanger!
Ik dacht aan Jona en de wallevis
pi_60673900
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:

Zout!!!!

Diner prima gelukt! Ik had natuurlijk het geluk dat voordat het gas opging ik de vulling voor de groenten al gefruit had. De saus inkoken, dat ging prima in de oven. Hoewel ik even vergeten was dat stoom heel heet was, dus toen ik de boel ging inspecteren heb ik mijn hoofd een pietsje verbrand.
pi_60673946
zout is niet slecht
mits geen slechte nieren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:27:40 #33
163650 Greys
pi_60673952
Verzwolgen zegt ze.....

Oh en ladies, Mamma Mia the Movie is een giller.
Zó fout dat het weer leuk is. Toen Pierce Brosnan zijn eerste liedje begon te zingen gilde de hele zaal van het lachen, tenen krom, plaatsvervangende schaamte

En ik heb geen B&J genomen
Wel een flesje water en een handje Malthezers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60674022
Greys! Ben trots op je! Malthesers zijn volgens mij minder calorierijk dan een emmer BenJ's

Worden al die abba liedjes niet verkracht dan als ze zo vals worden gezongen?
pi_60674052
Awww fuck, nu wil ik ook, Greys
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:35:23 #36
163650 Greys
pi_60674083
Pierce B. is eigenlijk de enige die heel beroerd zingt. Maar dat heeft ook wel weer wat.
Colin Firth zingt maar 1 nummer (I can still recall our last summer ) en dat doet ie schattig. Meryl Streep zingt verrassend goed trouwens. Alleen vind ik The Winner Takes it All zo'n kutnummer en dat zingt ze ook zo overdramatisch.

Overigens... er waren ook een aantal mannen die met hun vrouwen mee moesten.
Na afloop stond er eentje buiten een beetje te mokken bij de uitgang en toen ik vroeg 'Was het zó erg?' zong die man 1 zinnetje: "I don't wanna talk....." Nou toen kon je me wegdragen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60674099

Pierce Brosnan kan me gestolen worden, maar ik heb een zwak voor Colin Firth
pi_60674112
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Pierce B. is eigenlijk de enige die heel beroerd zingt. Maar dat heeft ook wel weer wat.
Colin Firth zingt maar 1 nummer (I can still recall our last summer ) en dat doet ie schattig. Meryl Streep zingt verrassend goed trouwens. Alleen vind ik The Winner Takes it All zo'n kutnummer en dat zingt ze ook zo overdramatisch.

Na afloop stond er eentje buiten een beetje te mokken bij de uitgang en toen ik vroeg 'Was het zó erg?' zong die man 1 zinnetje: "I don't wanna talk....." Nou toen kon je me wegdragen
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:43:17 #39
163650 Greys
pi_60674243
Ja echt, om te gillen toch? Da's humor van de bovenste plank als je zo als vent reageert

Hier, aan het einde, kan je even zien hoe tenenkrommend Pierce zingt:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60674281
ik wil OOOOOOOKKKKK!!!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:54:17 #41
163650 Greys
pi_60674465
Er waren ook meiden overigens die het echt een afgrijselijke film vonden.
Je moet er niet teveel van verwachten, geen hoogstaand verhaal, maar je komt wel helemaal happy-de-peppie de zaal uit. Er zat een kerel achter ons ook alle nummers mee te brommen. I haaaave a dreaaaaam, a songggg to singgggg en dan met zo'n fluisterende bas
Wel leuk ook dat de echte 'Bennie' een paar keer in een flits te zien was in de film!

Oh kijk, deze geeft een goede compilatie van allemaal korte stukjes van een hoop liedjes, kan je zien dat niet alles heel beroerd wordt gezongen:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60674783
Heb net die compilatie gezien en ik geloof niet dat ik er heen wil!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:14:14 #43
163650 Greys
pi_60674846

Jawel joh, eerst een paar borrels en dan is het hártstikke leuk
Ik koop hem wel op DVD als ie uit is, dan gaan we samen kijken (en meeblčren).
Zullen we die buurman van jou even terugpakken

Maar goed. Waar waren we.
Oh ja. De Malthezers waren lekker

En ik vind het corset van Ise tof! Ik zou alleen niet weten wanneer ik zoiets aan kon trekken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:14:13 #44
331 Merel
Be here now.
pi_60675727
Ja hoi, ik moet drie topics bijlezen, maar even een tvp.

Ik kan niemand vinden die met mij naar Mama Mia wil
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60677099
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Greys het volgende:
Ja echt, om te gillen toch? Da's humor van de bovenste plank als je zo als vent reageert

Hier, aan het einde, kan je even zien hoe tenenkrommend Pierce zingt:

prachtig zegt de wodka
pi_60677755
Wat keigaaf! Nu wil ik ook naar Mama Mia. Zo fout, zo leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60677922
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 02:14 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, ik moet drie topics bijlezen, maar even een tvp.

Ik kan niemand vinden die met mij naar Mama Mia wil
Dan ga je toch in je eentje?
(tvp)
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:06:04 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60678089
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Greys het volgende:

Da's dan wel weer leuk ja .

Ik háááááát musicalachtige dingesen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:09:15 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60678107
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:06 schreef Vivi het volgende:
Ik ook .

Morgen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:17:17 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60678154
Dean vond die compilatie het einde, hij ging zelfs dansen.

Straks moet ik zijn naam veranderen in Gaylord.

zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:21:10 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60678184
Wheheh..dat commentaar op YouTube

stiegy97291 (1 day ago) Show Hide 0

thank you Thomas01crowe all the singing and coach lessons in the world could not have helped pierce brosnan..
pi_60678549
goedemorgen dames ik was al vroeg op o de 1e olymmpische beachvolleybalwedstrijd te kijken
en was weer mooooooi

en nu ga ik zo nog ff weer proberen te slapen.

nog wel wat last van mijn mond, zit een blauwe plek onder mijn kies.... au
pi_60678676
Goeiemorgen! Ik ga zo lekker even met een bootje het water op..

Gister sateh gehad en wijn Whéé, ik wil slank worden mét alcohol
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60678697
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:17 schreef Vivi het volgende:
Dean vond die compilatie het einde, hij ging zelfs dansen.

Straks moet ik zijn naam veranderen in Gaylord.

Ik neem aan je kind, want anders moet je je vriend eens even nader inspecteren
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60679550
Ik ben ook niet zo van de musicals behalve de filmversie van Jesus Christ Superstar en de filmversie van Hair. Ik zal even op you tube twee liedjes opzoeken waar ik altijd bij moet huilen zó melodramatisch zijn ze, maar das soms fijn.

Dis alvast 1 uit Hair:

't liedje begint pas bij minuut 2 of zo.
pi_60679652
En dit is de dramaqueenking uit JCS. (ik zit nu al weer te sobben )
pi_60679779
Wow, jubileum . En ik zou het nog bijna missen ook ...

@Conleche, ben je eigenlijk in Amsterdam op dit moment? (ik mis ook alles) Want ik was bijna vandaag naar Amsterdam gegaan, als ik niet zo moe was en nog zoveel andere dingen had moeten doen, maar dan had ik wel langs willen komen bij je . Nu is dat plan verzet naar over een week of 3/4 .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60679952
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:27 schreef Chicolate het volgende:
Wow, jubileum . En ik zou het nog bijna missen ook ...

@Conleche, ben je eigenlijk in Amsterdam op dit moment? (ik mis ook alles) Want ik was bijna vandaag naar Amsterdam gegaan, als ik niet zo moe was en nog zoveel andere dingen had moeten doen, maar dan had ik wel langs willen komen bij je . Nu is dat plan verzet naar over een week of 3/4 .
Neuh, ben in la Belgique. Over een week of 3/4 ben ik er zeker wel en voor langere tijd, want mijn collega zit dan met z'n gat in het ZuidFranse zand. Dus dan ben je te allen tijden welkom!
pi_60680293
Weet niet of er hier Pete Murray fans zijn, maar de voorverkoop van zijn concert in Paradiso (24 november) is vandaag gestart. Pete

[ Bericht 7% gewijzigd door conleche op 09-08-2008 12:52:11 ]
pi_60680403
Oh en om weer eens wat on topics te posten: die 60,7 die ik nu weeg is op de Belgische weegschaal hč en jullie weten natuurlijk allemaal dat die op zijn minst een halve kilo méér aangeeft dan mijn officiele. Dus: 59, ik kom eraan!!!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:28:33 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60680810
moggeh. ik heb kapot lang uitgeslapen heerlijk. nu een rondje door t huis, al bedden verschonend en kleren opruimend, stofzuigend en dat laatste raam zemend... en dan ehh... lezen ofzo?

lekkah, weekend!

over B&J: zo'n godsgruwelijke zonde was dat nou ook weer neit hoor, gisteren. in t kleine bekertje zaten ongeveer 310 ckal. iets minder dan in een magnum dus... niet dat ik die vaak eet... maar t is niet alsof ik 800 ckal aan ijs heb zitten wegwerken ofzo. hmpfg.
pi_60681033
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef kwakveense het volgende:
over B&J: zo'n godsgruwelijke zonde was dat nou ook weer neit hoor, gisteren. in t kleine bekertje zaten ongeveer 310 ckal. iets minder dan in een magnum dus...
Iets meer dan een magnum (260 kCal volgens Ola)
pi_60681120
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Da's dan wel weer leuk ja .

Oh kijk dan vooral niet Sweeney Todd
Mja.. das een lugubere musical
pi_60681225
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
Oh en om weer eens wat on topics te posten: die 60,7 die ik nu weeg is op de Belgische weegschaal hč en jullie weten natuurlijk allemaal dat die op zijn minst een halve kilo méér aangeeft dan mijn officiele. Dus: 59, ik kom eraan!!!
skinny bitch
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:48:16 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60681270
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef computergirl het volgende:

[..]

Iets meer dan een magnum (260 kCal volgens Ola)
oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....
pi_60681557
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....
Kwakveense, trek het je nou in vredesnaam niet zo aan! Slecht voor je hart en dat heeft het toch al te verduren na de B&J's
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:01:39 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60681575
Vanochtend ben ik weer bij de sportschool op de weegschaal gaan staan (met de angst in mijn benen) en hij gaf in elk geval iets minder aan dan laatst (afgelopen zondag). Ik kan er echt nog niet blij van worden, maar elke vermindering is natuurlijk wel fijn en oké.

Ik weet ook niet zo goed wat kleren (sporthemdje, sportschoenen, bh, onderbroek, schoenen en sokken) wegen. En ik weet ook niet wat normaal is om per week/maand/weet-ik-wat af te vallen.

Tinkepink, wat rot dat de weegschaal juist tegenviel! Dat is zo balen soms, vervelend, hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60681582
Je hart moet al wel minder bloed rondpompen dan eerst,
dus dat is wel relax!
pi_60681630
Sugar, volgende keer in een string sporten en kijken of het scheelt (draag jij geen broek tijdens het sporten, trouwens? )
pi_60681631
Hey ik luister toevallig net naar ABBA. Ik ben al fan sinds ik 1m hoog was maar ik haaaat musicals!

Gevulde koeken zijn zeer calorierijk, je kunt ze dan ook prima eten als lunch

Mijn gewicht is vreselijk, ik ben heel dik (ik lijk echt wel op fraulein). Straks maar weer ff gauw sporten dan.
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:05:06 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60681652
Oh, ja, sportbroek vergat ik nog!
pi_60681661
Oh ik dacht wel van
wow m'n buik is plat woei
ik ben dunnn
kijk ik naar beneden
blijft m'n vet opeens heupen te creëren

dat was niet de afspraak
pi_60681696

Kut. Vraag niet waarom, maar kut.
pi_60681703
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef kwakveense het volgende:

[..]

260 is een gewone magnum, zonder nootjes.
Maar ik heb net een bakje roomyoghurt op van 270 kcal, dus ik zeg effe niks
pi_60681717
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:01 schreef Sugar het volgende:
Vanochtend ben ik weer bij de sportschool op de weegschaal gaan staan (met de angst in mijn benen) en hij gaf in elk geval iets minder aan dan laatst (afgelopen zondag). Ik kan er echt nog niet blij van worden, maar elke vermindering is natuurlijk wel fijn en oké.

Ik weet ook niet zo goed wat kleren (sporthemdje, sportschoenen, bh, onderbroek, schoenen en sokken) wegen. En ik weet ook niet wat normaal is om per week/maand/weet-ik-wat af te vallen.

Tinkepink, wat rot dat de weegschaal juist tegenviel! Dat is zo balen soms, vervelend, hoor.
Ik weeg zowel thuis als bij de sportschool, in beide gevallen op zo'n digitale glasplaatweegschaal; in de sportschool ben ik ongeveer 2kg zwaarder. Dat is wel meestal in de avond, waar ik thuis altijd 's ochtends weeg.

Toen ik daar voor het eerst mezelf woog was ik 78,8kg ofzo! (en afgelopen woensdag 75,5kg).
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:07:36 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60681718
coldfeet: jahaaaaaaaaa i ben al aan t proberen, moet je nagaan!

marz: het duurde even voor ik besefte dat we "de vrouw" fraulen noemen... sommige van mijn vrienden noemen míj namelijk zo dus ik dacht dat je vond dat je ent zo dik als ik was maar ik was al in de war hoe julie die bijnaam kenden

hm ik geloof dat ik zelf afval van B&J -- was vanochtend op een recordlaagte van 82 kilo jeeeej

[ Bericht 6% gewijzigd door kwakveense op 09-08-2008 13:49:17 ]
pi_60681750
nou nou, afvallen van B&J ?
pi_60681791
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef Isegrim het volgende:

Kutknuffels dan maar
pi_60681841
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef Isegrim het volgende:

pi_60681875
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef kwakveense het volgende:
coldfeet: jahaaaaaaaaa i ben al aan t proberen, moet je nagaan!

marz: het duurde even voor ik besefte dat we "de vrouw" fraulen noemen... sommige van mijn vrienden noemen míj namelijk zo dus ik dacht dat je vond dat je ent zo dik als ik was maar ik was al in de war hoe julie die bijnaam kenden
Agossie! neehoor, ik zou mezelf nooit (openlijk ) vergelijken met anderen hier.
pi_60681901
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
PF: nieuwe smiley ontdekt?

Ise, succes en/of beterschap!
pi_60681941
nee ik was hem kwijt
pi_60682126
Thanks. Vandaag gaat geen leuke dag worden. Maar goed...

Gisteravond wel vrij veel wodka gedronken, maar niet lopen snacken o.i.d. Er waren geeneens snacks. Een feestje zonder snacks.
pi_60682169
een feestje zonder snacks
pi_60682230
Ik heb gister heel veel rum gedronken, toen een baileys in bad en toen gecrasht in bed en vanmorgen had ik zo'n onmeunige nekkramp en koppijn dat mij een paracetamol gebracht moest worden aleer ik overeind kon komen.

Heb ooit een soort whiplash opgelopen ofzo waardoor ik soms ontzettende nekkramp heb die uitstraalt naar mijn linkeroor, -oog en kaak. Nasty!
pi_60682253
Aan het begin van de avond waren er tompoezen en dat was 't. Het was wel erg gezellig trouwens. We hebben karaoke gedaan.
pi_60682267
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
een feestje zonder seks
Dat las ik
pi_60682303
Ik heb Nikita van Elton John vertolkt. Jeugdsentiment.

pi_60682328
Hey Nikita is it cold... in your little corner of the world ? !

/karaoke marz
pi_60682361
Nikita staat heel hoog in mijn top 10 allertijden. VAN ALLERSLECHTSTE SONGS EVER DAN !!!

Wat een draak!!
pi_60682406
Ja vreselijk, ik zit er nu naar te luisteren. Die slechte keyboarddeuntjes eronder maken het helemaal compleet.

Mijn lievelings Elton is Don't go breakin my heart die moet je samen karaoke'en!
pi_60682415
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Nikita staat heel hoog in mijn top 10 allertijden. VAN ALLERSLECHTSTE SONGS EVER DAN !!!

Wat een draak!!
Ik vind het prachtig. Maar ik vind ook bijna elk nummer mooi dat Q Music 's ochtends tijdens het Foute Uur draait.
pi_60682465
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig. Maar ik vind ook bijna elk nummer mooi dat Q Music 's ochtends tijdens het Foute Uur draait.
aahw
pi_60682473
ik vind het stiekem ook wel een leuk lied
pi_60682486
Ik schijn een slechte muzieksmaak te hebben. Al vind ik mijn favorieten erg meevallen:

- Simon & Garfunkel
- Boudewijn de Groot
- Tears for Fears
- The Cure
- Alanis Morisette
- Chris Isaak
pi_60682501
Oh, en meer recent Mika en Robbie Williams.
pi_60682525
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik schijn een slechte muzieksmaak te hebben. Al vind ik mijn favorieten erg meevallen:

- Simon & Garfunkel
Hun Central Park concert luister ik in de auto
pi_60682530
Ik vind bijv dit liedje ook leuk

pi_60682565
Laatst had ik op een feestje een mix van ABBA, Tori Amos en drum&bass opgezet, werd ook niet erg gewaardeerd.

@filmpje: it's been to long ?
pi_60682662
sowieso @ filmpje
pi_60682667
Ik vind maar weinig vrouwelijke artiesten leuk trouwens. De vrouwelijke artiesten die ik leuk vind, zijn vaak de artiesten die ook nogal in trek zijn bij de lesbische gemeenschap. Alanis Morisette, Melissa Etheridge...

Zou dat iets betekenen?
pi_60682675
ik vind deze ook leuk

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:50:39 #103
163650 Greys
pi_60682676
@Viev: Dean houdt gewoon van vrolijke deuntjes en slechte zang. Beetje als K3 en daar houden de meeste kindjes van, dus (nog) geen zorgen

@Co, 59 kilo, wat klinkt dat gewellllllllllllldig!

@Ise, is het onvermijdelijk dat vandaag een klotedag wordt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:51:35 #104
163650 Greys
pi_60682704
Ik ga vandaag over een week naar Hoofddorp trouwens, daar is een of ander feest met een groot buitenpodium waar de Nederlandse Abba ook optreedt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60682742
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind maar weinig vrouwelijke artiesten leuk trouwens. De vrouwelijke artiesten die ik leuk vind, zijn vaak de artiesten die ook nogal in trek zijn bij de lesbische gemeenschap. Alanis Morisette, Melissa Etheridge...

Zou dat iets betekenen?
is alanis lesbisch

oh en deze chicks dan ?

pi_60682769
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
sowieso @ filmpje
Mij krijg je er wel emo van hoor vd week zat ik in de auto tranen te plengen bij een liedje van Tracy Chapman. HALLO PMS
pi_60682790
O dan moet je one word van anouk luisteren

zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:58:09 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60682846
oh een knuffel voor isegrim, dat was ik nog vergeten

*knuffel*
pi_60682898
een voor Isegrim

en tevens een tvp, man wat gaan jullie hard!!!!!!!!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60682976
Het was deze. Lekker cheesy....
pi_60682986
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik ga vandaag over een week naar Hoofddorp trouwens, daar is een of ander feest met een groot buitenpodium waar de Nederlandse Abba ook optreedt.
Greys, ga je mee naar Pete? Dan worden we z'n groupie
pi_60683011
Ik wil lang haar al twee jaar maar ik laat steeds de dode puntjes weghalen en dan blijft het dezelfde lengte
pi_60683019
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:04 schreef -marz- het volgende:
Het was deze. Lekker cheesy....
Dan vind je deze ook mooi denk ik!!

pi_60683030
Ja die is ook mooi, maar qua tranen doet die het beduidend minder voor mij
pi_60683056
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil lang haar al twee jaar maar ik laat steeds de dode puntjes weghalen en dan blijft het dezelfde lengte
Ik ook had jij eerst niet lang haar?
pi_60683137
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:08 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik ook had jij eerst niet lang haar?
Nou ik vind het niet echt lang of zo..

zo en nu zonder dooie puntjes (en ik leun achterover dan lijkt het langer)
quote:
let niet op de foto
pi_60683147
Anouk is okay. Amy Winehouse is .
pi_60683156
Alanis Morisette is niet lesbisch bij mijn weten, maar haar muziek doet het goed in de lesboscene. Althans, in de tijd dat ik nog connecties had in de lesboscene.
pi_60683161
een zonnebril in je haar is trouwens best lelijk
pi_60683176
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
@Ise, is het onvermijdelijk dat vandaag een klotedag wordt?
Het is onvermijdelijk dat minstens 50% van deze dag klote wordt.
pi_60683209
Deze ook fijn. Ik ben nu getimeworped naar m'n tienerjaren

en dees
Bekijk deze YouTube-video

Ik ga m'n LP weer afstoffen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:21:01 #122
163650 Greys
pi_60683293
Ik heb wel wat aangericht met de Youtube clipjes he?

Co, het is wel een zeer smakelijk hapje die Pete
Ik ga ff kieken, want het is op een maandag, dus dan zou ik maandagmiddag en dinsdagochtend vrij moeten nemen en ik weet niet of ik die dagen nog heb. Denk je dat het vandaag uitverkocht is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60683328
Nu is het schouderlengte, ik wil weer naar zo lang! Lang geleden:

Al heb ik nu wel aanzienlijk minder tijd om lang haar goed te verzorgen en mijn haar is nogal fijntjes..
pi_60683337
Tracy Chapman is ook tof. Die stem.
pi_60683360
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel wat aangericht met de Youtube clipjes he?

Co, het is wel een zeer smakelijk hapje die Pete
Ik ga ff kieken, want het is op een maandag, dus dan zou ik maandagmiddag en dinsdagochtend vrij moeten nemen en ik weet niet of ik die dagen nog heb. Denk je dat het vandaag uitverkocht is?
Begint pas om half negen 's avonds, dus eventueel alleen dinsdagochtend vrij nemen is prima. Ik heb 2 kaartjes gekocht, dus als jij nu kijkt of je kan, dan hou ik dat 2e kaartje nog even voor jou....
pi_60683371
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef -marz- het volgende:
Nu is het schouderlengte, ik wil weer naar zo lang! Lang geleden:
[ afbeelding ]

Al heb ik nu wel aanzienlijk minder tijd om lang haar goed te verzorgen en mijn haar is nogal fijntjes..

ik zie hem niet
pi_60683391
ik heb nu 15 cm korter dan wat jij hebt en ik wil ook zo iets of 5 cm langer
pi_60683443
linkje dan?

Gezeik altijd met die foto's.
pi_60683505
Anyway, met een grote bos haar lijk je wel slanker
pi_60683521
eerst zag ik hem niet maar nu wel
ik dacht eigk dat je bruin haar had
pi_60683547
Verkeerd gedacht.
pi_60683558
Ik ook, maar dat komt door dat menneke in d'r icon. Zo werken die stomme hersenen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:39:07 #133
163650 Greys
pi_60683636
Wat leuk! Ik had ook een heel ander beeld bij marz, wat een leuke dame
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60683774
Had ik hier nooit eerder een pic gepost?

Jullie dachten dat ik een klein kereltje met scherpe hoektanden was
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Wat ben jij toch eeuwig complimenteus

Nou goed dat ik eens een pic post anders wisten jullie op de meeting niet wie die blonde meid met die grote bek was
pi_60683801
of ik heb eerder foto's van je gezien
of je lijkt op iemand die ik ken
pi_60684216
Ik weet niet... maar ik bedenk me net dat die foto minstens 6 jaar oud is

Daarna heb ik mijn haren afgeknipt en ben ik oud, dik en lelijk geworden!!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:08:36 #137
14746 k_i_m
pi_60684258
Na het boodschappen doen bij de Makro ( . . ) bleek mijn moeder mijn kind nog niet te willen teruggeven. Nu was dat ook niet zo heel erg, want de schoonmaakster is al twee weken niet geweest, dus er is vanalles echt smerig. Vooral de badkamer. Daar heb ik nu anderhalve fles bleek ingegooid en nu ruikt alles raar .

Ik haat schoonmaken .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:33:29 #138
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60684641
Ik zit netjes op mijn 70 kilo .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60684664
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vaker laten knippen. Klinkt maf, maar zo werkt het wel volgens mijn kapster. Als je eens in het halfjaar naar de kapper gaat, is er zoveel dood dat al je 'gespaarde' haar er weer af moet. Ga je iedere 6-8 weken, is er minder dood, hoeft er minder af en blijft er dus meer over . Als er eenmaal punten dood zijn, steken ze elkaar aan ofzo en gaat het doodgaan sneller. Aldus mijn kapster . Ik had vroeger zelf superlang haar, maar dat hoefde maar 1x per jaar geknipt te worden, en dan nog was er geen dode punt te vinden. Tegenwoordig moet ik er, nu er een model in zit, ook vaker aan geloven .

Ise

Ik weet weer waarom ik een hekel heb aan schoenen kopen en waarom ik altijd op mannenschoenen loop. Ik was het vergeten, had het verdrongen, maar na mijn schoenenzoektocht van vandaag weet ik het weer en ben ik weer verdrietig . Ik had mooie gevonden, al een wonder want ik wil zwarte skate/sportschoenen met gekleurde 'accenten'. Nou, prachtig paar gevonden, niet duur, prima. Nu komt het leuke ... vrouwen worden geacht geen voeten groter dan maat 41 te hebben en mijn schuiten zijn een mooie 42,5 . Weg schoenendroom, weg goed humeur. Waarom? Nu heb ik dus geen nieuwe schoenen, zijn mijn oude kapot en wil ik ook nooit meer op zoek naar nieuwe omdat ze niet eens gemaakt worden in mijn maat ...

Tot zover Chicolate die zielig doet, ik ga wel douchen/strijken/schrijven ...

Edit: shit he, megapost . Ik moet het bijna wel gemist hebben ofzo ...
pi_60684949
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:08 schreef k_i_m het volgende:
Na het boodschappen doen bij de Makro ( . . ) bleek mijn moeder mijn kind nog niet te willen teruggeven. Nu was dat ook niet zo heel erg, want de schoonmaakster is al twee weken niet geweest, dus er is vanalles echt smerig. Vooral de badkamer. Daar heb ik nu anderhalve fles bleek ingegooid en nu ruikt alles raar .

Ik haat schoonmaken .
Ik vind schoonmaken echt fijn. Als ik me zwaar klote voel, dan ga ik poetsen en dat helpt. Srsly.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:59:10 #141
14746 k_i_m
pi_60684993
En het allerergste is dat de Oreo's in de aanbieding waren bij de Makro . En nu liggen er 3 pakken Oreo met melkchocolade in de koelkast. Ik weet niet eens meer hoe chocolade smaakt .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:59:54 #142
14746 k_i_m
pi_60685005
Goed. Nog drie uur zonder kind. Wat zal ik eens doen..... .
In my life
Why do I smile
pi_60685007
OMG die zou ik echt niet kopen, Oreo's, want dat is één van die dingen die ik echt echt echt echt niet kan weerstaan.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:03:59 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60685059
quote:
Ik ook! Wat ben je slank marz! En jong! En wat een mooie haarkleur!
pi_60685079
Nooit gehad oreo's!

God, I'm in luf. En dan in combinatie met die stem. Ik glij van m'n stoel.......

Ik ga m'n vreemdgaan-met-permissie- lijstje aanpassen. Move over George C. Kom d'r maar in Pete!!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:05:49 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60685088
Lees net dat het een foto van 6 jaar geleden is Geen wonder dat je me zo jong leek op de foto!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:06:15 #147
163650 Greys
pi_60685094
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
Ik zit netjes op mijn 70 kilo .
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Tutten, scrubben, smeren? Of gewoon lekker NIETS, languit op de bank
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:00 schreef Isegrim het volgende:
OMG die zou ik echt niet kopen, Oreo's, want dat is één van die dingen die ik echt echt echt echt niet kan weerstaan.
Gelukkig ben ik na twee van die dingetjes al misselijk, anders zou hier ook een heel pak op gaan

@Chicolate: dat zou ik ook zeggen, als ik kapster was
En het lijkt me echt moeilijk leuke schoenen kopen met zo'n onhandige maat zeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:07:09 #148
163650 Greys
pi_60685117
Arghhhhhhhh Co. Die ogen
Hapje voor Co, hapje voor Greys????????
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60685119
Ik kan rustig een heel pak Oreo's opeten. Vooral die met een laagje witte chocolade eromheen. Die zijn om te huilen zo lekker.
pi_60685137
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:05 schreef conleche het volgende:
Noot gehad oreo's!

God, I'm in luf. En dan in combinatie met die stem. Ik glij van m'n stoel.......
[ afbeelding ]

Ik ga m'n vreemdgaan-met-permissie- lijstje aanpassen. Move over George C. Kom d'r maar in Pete!!
Ik vind d'r niks an. Maar behalve qua muziek heb ik ook qua mannen een wat rare smaak.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:08:34 #151
163650 Greys
pi_60685150
quote:
Marz, bij nader inzien klinkt dit juist helemaal niet zo complimenteus
Net alsof ik een beeld voor me had van een NIET leuke dame en dat dat wel zo bleek te zijn.
Maar zo bedoelde ik het niet dus he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60685229
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
De oreo's opeten? Zodat 'het kind' er is, krijg je daar vast geen kans meer voor
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
@Chicolate: dat zou ik ook zeggen, als ik kapster was
En het lijkt me echt moeilijk leuke schoenen kopen met zo'n onhandige maat zeg!
Dat zei ik ook al tegen haar, maar zelfs een vriendin van mn ouders, die zelf kapster is, zei dit ook. En die is wel zo eerlijk om te vertellen wat wel en niet werkt .

Ik koop meestal 2 paar schoenen per jaar. En die moeten verdomd lekker zitten anders koop ik ze net zo goed niet . Dat is nu meer dan een jaar geleden, misschien wel 2, in de tussentijd niets leuks meer gezien. Alleen zijn ze nu kapot. Allebei de paren. Ben zelfs begonnen mn oude hardloopschoenen voor 'normaal' te gebruiken, maar ook die willen nu kapot gaan ... dus tja ... iemand een idee waar ze sportschoenen/skateschoenen in grotere maten verkopen? (liefst geen mannenschoenen, want mannen worden geacht brede voeten te hebben, en ook dat heb ik niet )
pi_60685299
Er is een speciaalzaak in grote maten in Rotterdam, Nieuwe Binnenweg. Caland Schoenen. Die hebben ook voor dames mooie schoenen in grote maten. Maar ik weet niet of ze ook sportachtige schoenen hebben.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:21:04 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60685316
In Alkmaar is ook een grotevoetenschoenenwinkel. Ik weet alleen niet of ze er ook skateschoenen verkopen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:24:57 #155
14746 k_i_m
pi_60685365
quote:

[..]

[..]

Tutten, scrubben, smeren? Of gewoon lekker NIETS, languit op de bank
[..]
Nee, ik moet de kledingkast nog uitruimen . Die staat in de kamer van het kind. Dus dat moet eigenlijk wel nu dan. Ik ben wel snel klaar met uitruimen denk ik. Ik pleur gewoon alles weg. Als het al past is het van 5 jaar geleden, dat kan ik toch niet meer aan, volgens Oprah.
In my life
Why do I smile
pi_60685378
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vaker laten knippen. Klinkt maf, maar zo werkt het wel volgens mijn kapster. Als je eens in het halfjaar naar de kapper gaat, is er zoveel dood dat al je 'gespaarde' haar er weer af moet. Ga je iedere 6-8 weken, is er minder dood, hoeft er minder af en blijft er dus meer over . Als er eenmaal punten dood zijn, steken ze elkaar aan ofzo en gaat het doodgaan sneller. Aldus mijn kapster . Ik had vroeger zelf superlang haar, maar dat hoefde maar 1x per jaar geknipt te worden, en dan nog was er geen dode punt te vinden. Tegenwoordig moet ik er, nu er een model in zit, ook vaker aan geloven .

Ise

Ik weet weer waarom ik een hekel heb aan schoenen kopen en waarom ik altijd op mannenschoenen loop. Ik was het vergeten, had het verdrongen, maar na mijn schoenenzoektocht van vandaag weet ik het weer en ben ik weer verdrietig . Ik had mooie gevonden, al een wonder want ik wil zwarte skate/sportschoenen met gekleurde 'accenten'. Nou, prachtig paar gevonden, niet duur, prima. Nu komt het leuke ... vrouwen worden geacht geen voeten groter dan maat 41 te hebben en mijn schuiten zijn een mooie 42,5 . Weg schoenendroom, weg goed humeur. Waarom? Nu heb ik dus geen nieuwe schoenen, zijn mijn oude kapot en wil ik ook nooit meer op zoek naar nieuwe omdat ze niet eens gemaakt worden in mijn maat ...

Tot zover Chicolate die zielig doet, ik ga wel douchen/strijken/schrijven ...

Edit: shit he, megapost . Ik moet het bijna wel gemist hebben ofzo ...
Popje toch! Ik ga elke twee maanden trouwens
Ik koop vaak leuke herenschoenen met mijn maatje 41.. is dat geen optie?
pi_60685392
Ik heb nog best veel hele leuke kleren (rokjes ) liggen die nu niet meer passen maar straks als ik op mijn streefgewicht zit zeker wel. Of dan zijn ze te groot natuurlijk, kan ook nog.

Ik zie er vooral naar uit om mijn mooiste jurkje weer aan te trekken.
pi_60685412
Ik heb zo een verjaardag maar ik heb geen cadeau
pi_60685427
Niet nog ergens iets liggen wat jij ooit hebt gekregen maar heel lelijk vindt?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:29:11 #160
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60685433
quote:
Hoi .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60685434
Ik ken haar al 18 jaar maar blijkbaar niet goed genoeg
pi_60685440
Stomme douche iets zal het wel worden
pff
pi_60685447
Cadeaus uitzoeken is altijd lastig vind ik, tenzij je precies weet wat iemand wil hebben. Vooral voor mannen vind ik het moeilijk.
pi_60685454
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stomme douche iets zal het wel worden
pff
Een douche vind ik maar een raar cadeau.
pi_60685463
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Een douche vind ik maar een raar cadeau.

aahw
ik bel haar wel even op dat ik me niet zo lekker voel en dat ik geen cadeau heb
en dat als ze iets weet dat ze het krijgt
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:41:57 #166
163650 Greys
pi_60685593
Voel je je echt niet zo lekker of gebruik je dat als geen-cadeau-excuus?
Kan je haar geen zelfgeknutselde tegoedbon geven voor een avondje Mamma Mia the Movie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60685631
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Voel je je echt niet zo lekker of gebruik je dat als geen-cadeau-excuus?
Kan je haar geen zelfgeknutselde tegoedbon geven voor een avondje Mamma Mia the Movie?
Nee ik heb net geslapen, ik voel me echt niet lekker
Jaaaa goed idee thx, held!
pi_60685646
o wacht ze viert het samen met haar vriend
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:48:42 #169
163650 Greys
pi_60685698
Dan geef je haar vriend een fles wijn/drank en haar die gefröbelde kadobon!
Fles wijn gewoon van je ouders jatten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60685803
Greys jij bent echt een lieverd
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:00:28 #171
163650 Greys
pi_60685861
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:56 schreef -marz- het volgende:
Greys jij bent echt een lieverd
Dankjewel, maar ik weet niet zo goed waar ik het aan te danken heb
Ik vind jullie allemaal leuk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60685920
Ik vind het leuk dat je ons allemaal leuk vindt

Ik moest vandaag lachen en daar schrok ik van. Lang niet gedaan.
pi_60686179
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

dan doe je toch iets fout ... lachen is gezond ... lachen is leuk ... de slappe lach krijgen als je net heel klef/romantisch loopt te doen met je vriend iets minder, maar eigenlijk is zelfs dat leuk

Bedankt Ise, Tink en PF . Ik ga dan denk ik toch maar googlen op groteschoenenwinkels, en meteen uitzoeken of ze ook skatezooi hebben. En anders over een paar weken/maanden inderdaad maar weer mannenschoenen kopen. Zou er toch nu wel aan gewend moeten zijn .
pi_60686236
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Moet je wel zo af en toe doen hoor! Lachen is gezond
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:31:21 #175
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_60686342
Mag je hier ook mee doen als je wilt aankomen om strakker in t vel te komen????
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_60686357
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Nee.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:33:22 #177
88139 JoeyT
pi_60686377
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee.
????
pi_60686397
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

????
Ja dan ga je weer klieren net zo als de vorige keer.
Doei
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:34:29 #179
163650 Greys
pi_60686408
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Wie weet kan je even aan SHE vragen of ze daar nog goede tips voor heeft!
(Dat klinkt alsof zij de expert in aankomen is, maar zo bedoel ik het uiteraard niet Zij heeft misschien een idee qua voeding, hoe je gezond en wel het beste aan kunt komen!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:35:27 #180
163650 Greys
pi_60686429
Oh
Ik geloof dat ik me in iets loop te mengen waar ik me beter niet in kan mengen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:37:14 #181
88139 JoeyT
pi_60686475
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dan ga je weer klieren net zo als de vorige keer.
Doei
Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt?
pi_60686483
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt?
Oh dan hoop ik je dat ik je met iemand door de waar haal
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:39:33 #183
88139 JoeyT
pi_60686512
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie weet kan je even aan SHE vragen of ze daar nog goede tips voor heeft!
(Dat klinkt alsof zij de expert in aankomen is, maar zo bedoel ik het uiteraard niet Zij heeft misschien een idee qua voeding, hoe je gezond en wel het beste aan kunt komen!)
De kennis heb ik wel, de zelfdiscipline des te minder . Dus dacht leek me een leuke manier om mezelf te stimuleren. Bovendien heb ik 5 jaar lang als personal trainer gewerkt dus kan ik ook goede tips geven .

En anders start ik wel mn eigen topic...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:40:10 #184
163650 Greys
pi_60686529
Wat typ je weer een onbegrijpelijke zinnen PF

En zeg even sorry tegen Joey
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:40:13 #185
88139 JoeyT
pi_60686531
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh dan hoop ik je dat ik je met iemand door de waar haal
Ik ken je van het Singles topic en daar houdt het wel mee op... Je had me zelfs een foto gestuurd
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:41:35 #186
163650 Greys
pi_60686562
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De kennis heb ik wel, de zelfdiscipline des te minder . Dus dacht leek me een leuke manier om mezelf te stimuleren. Bovendien heb ik 5 jaar lang als personal trainer gewerkt dus kan ik ook goede tips geven .

En anders start ik wel mn eigen topic...
Wat mij betreft: wees welkom!
En wat PF betreft: daar wen je wel aan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60686663
Ik heb net 10 km gerend. Toen ik thuiskwam had ik dorst, maar ik wilde ook zien of ik al 59 nog wat zou wegen. De dorst won het en ik klokte zo een halve liter water naar binnen. Daarna gewogen en ik weeg nu 60,1. Heb ik dat.

10k is best ver en ik heb 659 cal. verbruikt en pas 279 gegeten. Nu maar even douchen....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:48:37 #188
163650 Greys
pi_60686690
Wacht maar tot je straks geplast hebt, jij dunnerd jij!
Dus je staat gewoon in de MIN qua calorietjes vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60686709
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ken je van het Singles topic en daar houdt het wel mee op... Je had me zelfs een foto gestuurd

jij was toch altijd met miss_s aan het bitchen
of was dat mr box
pi_60686723
oh maar miss_s is toch opgerot niet meer onder ons dus eigenlijk maakt het verder ook vrij weinig uit
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:50:43 #191
88139 JoeyT
pi_60686741
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

jij was toch altijd met miss_s aan het bitchen
of was dat mr box
Nee sorry en mr box heb ik nooit van gehoord
pi_60686745
oh ik beschuldig mensen weer voor van alles
sorry

succes
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:57:26 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60686859
als je n halve liter water opklokt en je weegt 60,1, dan weeg je dus excl. water 59.6...

zoiets?
pi_60686900
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef kwakveense het volgende:
als je n halve liter water opklokt en je weegt 60,1, dan weeg je dus excl. water 59.6...

zoiets?
Ja dat zal wel, maar ik heb het niet gezien, dus dan telt het niet
pi_60686922
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat zal wel, maar ik heb het niet gezien, dus dan telt het niet
pi_60687268
Vandaag gegeten tot nu toe. Best weinig, maar ik heb dan ook de halve dag vanaf 14.00 tot 17.00 uur liggen pitten. Het is wel gezond! Laatste tijd nogal moe door mijn werk. In het weekend is het dan echt tijd voor dag-dutjes. Ik kan ook niet meer lekker uitslapen sinds dat damn weekritme. Vervolgens slaap ik 's avonds ook nog steeds prima, dat had ik vroeger niet (toen ik nog student was).

Product Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet Verwijder Dagelijks
Feta schapenkaas vet 40 gram 104 5 8 Verwijder dit product
Krentenbol 2 bolletje 268 1 3 Verwijder dit product
Banaan 1 stuks 88 0 0 Verwijder dit product
Rode bessen 1 schaaltje 24 0 0 Verwijder dit product
Tomaat 1 stuks 8 0 0 Verwijder dit product
Ui rauw 1 stuks 16 0 0 Verwijder dit product
Komkommer 1 schaaltje 9 0 0 Verwijder dit product
Soepgroenten rauw 50 gram 11 0 0 Verwijder dit product
Kwark mager 1 schaaltje 92 1 1 Verwijder dit product
Yoghurt mager 1 schaaltje 50 0 0 Verwijder dit product
Muesli 2 eetlepel 79 1 2 Verwijder dit product
Kikkererwten gekookt 4 opscheplepel 154 1 4 Verwijder dit product
Rode bessen 1 schaaltje 24 0 0 Verwijder dit product
Volkorenbrood 1 snee 77 0 1 Verwijder dit product
Dagdeel totaal 1004 8 20
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:20:44 #197
14746 k_i_m
pi_60687285
Bij mij kan een kopje koffie al bijna een halve kilo schelen.

ja, ik heb het een keer geprobeerd .
In my life
Why do I smile
pi_60687316
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef kwakveense het volgende:

zoiets?
Volg de discussie (nog) niet, ben niet bijgelezen, maar ik ben soms na 200 gram yoghurt opeens 1 kg zwaarder
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:26:14 #199
88139 JoeyT
pi_60687409
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij kan een kopje koffie al bijna een halve kilo schelen.

ja, ik heb het een keer geprobeerd .

Als je een halve liter koffie drinkt ja...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:26:55 #200
88139 JoeyT
pi_60687426
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:22 schreef Fruity het volgende:

[..]

Volg de discussie (nog) niet, ben niet bijgelezen, maar ik ben soms na 200 gram yoghurt opeens 1 kg zwaarder

Ik lig hier dubbel. Wat een leuk topic
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:28:28 #201
14746 k_i_m
pi_60687440
Oja jongens, ik kan ook een keer posten wat ik gegeten heb .

2 waldkornboterhammen met gekookt ei en dunne ham

En ik ga zo sla maken met gerookte kip, avocado, biologische trostomaten en doperwtjes. En crouteletons. Maar die mogen niet . Ik twijfel alleen nog of ik niet de kip weglaat en een (vegetarische) griekse rondo voor mezelf bak... Die zijn toch wel erg . Of ik doe het gewoon allebei, als beloning dat er nog steeds 3 pakken Oreo intact in de ijskast liggen .

En deze liggen ook nog keurig in het vriesvak te wachten;

De Makro is de handlanger van satan! .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:29:49 #202
163650 Greys
pi_60687471
Als ik naar een bakje Ben & Jerries KIJK ben ik al spontaan een halve kilo zwaarder!
Grapje natuurlijk Had ik het gister nou maar genomen in de bios, nu heb ik er trek in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:30:48 #203
163650 Greys
pi_60687499
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:28 schreef k_i_m het volgende:
De Makro is de handlanger van satan! .
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60687830
Ik kom best vaak in de Makro, maar op de 1 of andere manier trek ik de food-afdeling niet. Ik struin altijd met veel plezier door de non food en neem dan menig winstpakker mee , maar dan zie ik al dat eten en zo hoog en in zulke grote verpakkingen en dan word ik ongelukkig en ga ik maar naar de kassa om m'n tomtommetje en Lost dvdtjes af te rekenen......
pi_60688723
KIM, ik heb de hele middag tassenwinkels afgestruind en ik heb nog niet DE tas
Lancel had heel onpraktische tassen, Longchamp was te grof en Tod's te klein. Die Tod's waren trouwens wel
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:08:27 #206
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60689495
Ik heb weer mazzel dit weekend, alleen fruit gegeten en sapjes gedronken. Met dank aan onze halfjaarlijkse kristalnacht.
Wat waren we lief en verliefd
Voor ons is dat elke keer weer therapeutisch.

En ik ben zeker een paar kg lichter

* SHE gaat nog even nazwijmelen

Ik ben overigens een vaste Makro/Hanos/Lukas shopper, lekkere oesters, lam, mooie argentijnse lende, goede keuze dressings. Love it.
pi_60690068
Als jullie mij vanaf maandag ineens kwijt zijn, dan is dat omdat mijn Macje in het ziekenhuis ligt. De voeding is kapot aan het gaan.
pi_60690103
noes!
ik heb er twee maar mijn macje is sowieso stuk papa is nu onderdeel aan 't halen
(voeding is de oplader toch?)
pi_60690128
De mijne is een desktop; voeding zorgt voor de stroomvoorziening.
pi_60690737
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:26 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik lig hier dubbel. Wat een leuk topic
Ja he maar dat is niet de bedoeling

Ik ben weer weg. Ga weer druk bezig met doen alsof ik een sociaal leven heb . En druk doen alsof ik een vermoeiende baan heb. Kom iig niet aan, om maar ontopic te blijven. En heb een afspraak met een dietiste. Eerste mogelijkheid was eind september . Dus dat schiet ook zo lekker op.

Fijn weekend allemaal
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:16:17 #211
14746 k_i_m
pi_60691002
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:47 schreef conleche het volgende:
Ik kom best vaak in de Makro, maar op de 1 of andere manier trek ik de food-afdeling niet. Ik struin altijd met veel plezier door de non food en neem dan menig winstpakker mee , maar dan zie ik al dat eten en zo hoog en in zulke grote verpakkingen en dan word ik ongelukkig en ga ik maar naar de kassa om m'n tomtommetje en Lost dvdtjes af te rekenen......
Ik sta daar altijd urenlang naar ouderwetse snoepjes te staren, UBERverpakkingen borrelhapjes en om het af te maken moet ik ook altijd even langs de emmers met pindakaas. Heerlijk .

Ik moet trouwens ook altijd even naar de visafdeling. Even griezelen. Gelukkig liggen ze hier niet levend in het schap .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:17:13 #212
14746 k_i_m
pi_60691029
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, ik heb de hele middag tassenwinkels afgestruind en ik heb nog niet DE tas
Lancel had heel onpraktische tassen, Longchamp was te grof en Tod's te klein. Die Tod's waren trouwens wel
Shit! Je hebt toch wel iets anders gekocht he? Om te compenseren dat je niks gevonden hebt? .
In my life
Why do I smile
pi_60691086
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef conleche het volgende:

10k is best ver en ik heb 659 cal. verbruikt en pas 279 gegeten.
Ik wordt toch echt een beetje verdrietig van dit soort opmerkingen.
Ik weet niet hoe jij aan dat aantal van 659 kcal komt, maar dat lijkt mij een beetje aan de hoge kant voor 10km, 279 is buitegewoon aan de lage kant aangzien het al bijna avond is op dat moment.

Als je echt zin hebt om je als een anorexia patient te gedragen kan je natuurlijk voor en na het sporten op de weegschaal gaan staan, als je dan verschil ziet: gefeliciteerd! Je hebt flink gezweet!
Het is nl de methode waarbij (top)sporters zoals marathonlopers en wielrenners meten of ze niet te veel vocht zijn kwijt geraakt.
pi_60691111
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:17 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Shit! Je hebt toch wel iets anders gekocht he? Om te compenseren dat je niks gevonden hebt? .
Mijn echtgenoot dreigde me te vermoorden als ik schoenen zou kopen dus toen heb ik de Dille & Kamille maar leeggekocht, en allemaal sjieke thee-tjes gekocht

Avenue Louise is wel
pi_60691382
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik wordt toch echt een beetje verdrietig van dit soort opmerkingen.
Ik weet niet hoe jij aan dat aantal van 659 kcal komt, maar dat lijkt mij een beetje aan de hoge kant voor 10km, 279 is buitegewoon aan de lage kant aangzien het al bijna avond is op dat moment.

Als je echt zin hebt om je als een anorexia patient te gedragen kan je natuurlijk voor en na het sporten op de weegschaal gaan staan, als je dan verschil ziet: gefeliciteerd! Je hebt flink gezweet!
Het is nl de methode waarbij (top)sporters zoals marathonlopers en wielrenners meten of ze niet te veel vocht zijn kwijt geraakt.
Ik geloof dat jij moet ophouden om je zo te fixeren dat ik te weinig zou eten! Wat weet jij nu van het feit dat ik om 12 uur m'n bed uitkwam, dat ik sws het grootste gedeelte van m'n calorieen altijd 's avonds eet en dat ik beslist geen anorexianeigingen heb!! Dat van dat vocht en die 59 kilo was natuurlijk niet serieus bedoeld: ik weet heus wel dat dat vocht is en niet reeel. Ik had gewoon zin om die 5 te zien op de weegschaal en jij doet het nu net voorkomen dat ik de godganse dag op de weegschaal sta. Je moet smileys leren lezen!! Ik val nu zo uit omdat dit niet de eerste keer is dat jij net doet of ik anorexia heb. Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is.

En hoe ik aan dat getal van 659 kom?? Dat zei m'n iPod, heb het niet zelf verzonnen. Dus als jij je voortaan op andere mensen kan richten: thanks!!

-edit- Ter aanvulling: Ik ben sinds februari 2007 bezig, ben nu zo'n 12 ŕ 13 kilo afgevallen. Dat is driekwart kilo per maand. Dat lijkt mij aardig geleidelijk!

[ Bericht 6% gewijzigd door conleche op 09-08-2008 21:41:15 ]
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:15:21 #216
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60692351
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef conleche het volgende:

[..]

-edit- Ter aanvulling: Ik ben sinds februari 2007 bezig, ben nu zo'n 12 ŕ 13 kilo afgevallen. Dat is driekwart kilo per maand. Dat lijkt mij aardig geleidelijk!
lijkt me ook een heel heel mooi tempo en je moet je niet teveel aantrekken van anderen, want uiteindelijk gaat het erom dat jij blij met jezelf en je lijf bent

en ik eet ook de meeste calorieen savonds, en er zijn dagen dat ik pas om zeven uur of later eet savonds en smiddags pas om 1 uur ontbijt... dus dan heb ik om half zeven ook nog maar iets van 300 cal gehad..
(komt niet heel vaak voor, maar ik snap wel dat dat soms gebeurt idd)...

verder heb ik last van mijn tandvlees... is dus helemaal blauw en beurs en 1 kies voelt erg vervelend aan.. net of dr aluminumfolie op zit als ik eet....

hoop dat het morgen een beetje over is als ik met vriendlief uit eten ga....

we hebben vandaag nieuwe relatieringen gekocht want de mijne was al een hele poos veeeeel te groot...
dus nu hebben we nieuwe uitgezocht, omdat we 5 jaar samen zijn...
met inscriptie : naam en dan 10-08-03

helemaal weer blij mee
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:17:08 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60692404
en o ja nog ff over de schoenen en zo... ik heb maar kleine voetjes voor mijn lengte...
heb maat 40 met mijn 185 cm... dus eigenlijk helemaal nooit problemen met schoenen kopen.. heb dan ook best wel veel schoenen
pi_60692560
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij moet ophouden om je zo te fixeren dat ik te weinig zou eten! Wat weet jij nu van het feit dat ik om 12 uur m'n bed uitkwam, dat ik sws het grootste gedeelte van m'n calorieen altijd 's avonds eet en dat ik beslist geen anorexianeigingen heb!! Dat van dat vocht en die 59 kilo was natuurlijk niet serieus bedoeld: ik weet heus wel dat dat vocht is en niet reeel. Ik had gewoon zin om die 5 te zien op de weegschaal en jij doet het nu net voorkomen dat ik de godganse dag op de weegschaal sta. Je moet smileys leren lezen!! Ik val nu zo uit omdat dit niet de eerste keer is dat jij net doet of ik anorexia heb. Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is.

En hoe ik aan dat getal van 659 kom?? Dat zei m'n iPod, heb het niet zelf verzonnen. Dus als jij je voortaan op andere mensen kan richten: thanks!!
Ik had deze reactie uiteraard verwacht. Ik richt mij op wie ik wil zolang ik niet geband ben, maar je mag me gerust negeren (doet iedereen toch al ).
Je kan wel boos worden, maar ik meen het echt serieus. Zelfs al heb je een pizza gegeten, dan kom je nog niet of nauwelijks boven de 1000 kcal. Ik blijf een wijsneus: voor je metablisme is het in ieder geval beter om overdag meer te eten en 's avonds heel licht.
En meer dan 1x per dag op de weegschaal staan . Sorry.

695 leek me nog al aan de hoge kant omdat ik zelf 3 keer per week 10K loop, en mijn Polar geval verteld mij op basis van gemeten hartslag/loopduur dat ik dan zo'n 350 kcal verbruikt heb (hoger bij een interval training), een getal waar ik ook weinig waarde aan hecht trouwens.

Er stonden geen smileys in jouw post trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 09-08-2008 22:33:46 ]
pi_60692575
Ja leuk. Zeur gewoon niet zo.
pi_60692608
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je het tegen mij?
pi_60693130
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik had deze reactie uiteraard verwacht. Ik richt mij op wie ik wil zolang ik niet geband ben, maar je mag me gerust negeren (doet iedereen toch al ).
Je kan wel boos worden, maar ik meen het echt serieus. Zelfs al heb je een pizza gegeten, dan kom je nog niet of nauwelijks boven de 1000 kcal. Ik blijf een wijsneus: voor je metablisme is het in ieder geval beter om overdag meer te eten en 's avonds heel licht.
En meer dan 1x per dag op de weegschaal staan . Sorry.

695 leek me nog al aan de hoge kant omdat ik zelf 3 keer per week 10K loop, en mijn Polar geval verteld mij op basis van gemeten hartslag/loopduur dat ik dan zo'n 350 kcal verbruikt heb (hoger bij een interval training), een getal waar ik ook weinig waarde aan hecht trouwens.

Er stonden geen smileys in jouw post trouwens.

Toen ik pizza at, heb ik dat alleen gemeld en geen lijstje gepost, (want niet ingevoerd.) maar zat toen niet alleen boven de 1000, maar zelfs boven de 2000 denk ik. Ik vind het heel vervelend dat jij de boel aan het verdraaien bent, want ik zit bijna elke dag boven de 1200 en als ik 1x een lijstje post met 980 cal. dan denk ik: moet ik dit wel posten, want dan gaat computergirl weer zeuren.
Nogmaals: ik duik bijna onder de 60 en daar hik ik al maanden tegen aan, dus als ik dan 2x per dag op de weegschaal ga staan is dat geen patroon.

Misschien loop jij minder hard dan ik(10k in 55 minuten), weet ik veel: mijn iPod zegt 659 en als dat er maar 459 zijn is het ook best: het feit dat ik het verschil met de ingenomen cal. vermeldde was sws al omdat het uitzonderlijk was.

Anyway: als je kritiek hebt prima, maar dan wel met ware feiten en niet met onzin. Dank U.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:04:17 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60693560
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eensch.

Vandaag bij mijn ouders geweest. Mijn oom en tante waren er ook en die hadden hun Jack Russelltje meegenomen. Wat een schatje . Heeft bij mij op schoot gezeten enzo .

Over het eten zeg ik maar niks . Ze hebben echt een overheerlijke frietzaak daar in het dorp .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:13:29 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60693807
Oeh, gezellig hier. Niet vechten dames. Het viel mij ook op dat conleche, als ze een lijstje post, meestal onder de 1000 kcal blijft. Maar gezien het feit dat ze al heel lang bezig is met afvallen en dat heel rustig aan gaat, ga ik er vanuit dat ze geen anorectische neigingen heeft. Overigens zat ik de afgelopen 4 dagen ook iedere dag onder de 1200 kcal,en dat terwijl ik er niet eens mijn best voor deed.

Hier net tijdens het bbq-en ruim 1500 kcal naar binnengewerkt (over de gehele dag 2100 kcal, dus eigenlijk nog wel oke). Het meerendeel is niet eens te wijten aan het vlees, maar aan de vreselijke sachertorte die mijn man heeft gebakken. Volgens zijn berekeningen bevalt een stukje van 2 bij 2 bij 2 al bijna 300 kcal..... (6 eieren, pakje boter, 4 gigantische chocoladerepen van 65% en nog een extra reep omdat het nog niet lekker genoeg was, en verder nog jam, meel, bloem en waarschijnlijk ook wel suiker denk ik.. Schandalig lekker.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:23:46 #224
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60694083
quote:
das echt onzin, een avondmaaltijd, ook bestaand uit redelijk gezonde dingen, kan makkelijk 700 ckal bevatten.
ik ontbijt met ca. 150 ckal (meer krijg ik niet weg) en als ik dan hard werk de hele dag eet ik pas als ik er weer aan denk, tegen een uur of drie, mn volgende twee boterhammetjes met beleg (totaal ca. 200 ckal).

ik weet dat ik t beter zou moeten verdelen, idealiter, maar dan nog zit ik dus ook als ik nietgoed oplet s middags nog maar aan 350 ckal. en ik kom geen dag onder de duizend uit... (en ook hier: 14 kilo in 11 maanden eraf)

er zijn echt zat mensen om je op te fixeren als je zin hebt om anorexia tegen te gaan (zoek maar eens op lage gewichten op valtaf.nl) en conleche is in alles wat ik van haar meekrijg niet zo iemand. ik lees namelijk ook vaak vanalles over lekker koken en genieten van goed eten etc....

ook al kan metmelk zichzelf prima verdedigen, ik vind dit gewoon rotopmerkingen, en het verpest de sfeer. puh.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:25:05 #225
14746 k_i_m
pi_60694117
Oooh, hij heeft hem echt gemaakt zoals het hoort . Ik maak het met een kant en klaar pakje .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2008 @ 00:26:43 #226
163650 Greys
pi_60695529
SHE, wat is een kristalnacht?

Computergirl, doe niet zo aanvallend! Je kunt dat soort dingen, als je al zoiets vermoed, toch ook op een normale toon zeggen? Snap dit niet zo.
Niet dat het belangrijk is of dat ik het zou moeten zeggen, maar je kunt me op mijn woord geloven dat Conleche alles behalve anorexisch bezig is. Ze geniet van de lekkere dingen van het leven en is helemaal niet dwangmatig bezig. We deden laatst een dagje sauna en toen hebben we een lekker groot bord bittergarnituur op zitten smikkelen en andere lekkere dingen gegeten en gedronken. Waarom zeg ik dit eigenlijk uberhaupt

Zo, ander onderwerp.
Heb een gezellig avondje in de kroeg gezeten vanaaf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:44:19 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60695818

[ Bericht 23% gewijzigd door Vivi op 10-08-2008 00:52:41 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2008 @ 00:53:52 #228
163650 Greys
pi_60695964
Oh
Ik voel me ineens een enorm provinciaaltje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60696131
Was het gezellig Greysie?

Ik ga nog 1 ding erover posten omdat ook Tinkepink denkt dat ik vaak onder de 1000 zit en dat kan best komen, juist omdat Computergirl dat de hele tijd zegt. Brainwashing!!

Opgezocht en:

Maandag: 1281
Dinsdag: 1264
Woensdag: 1107
Donderdag: 963
Vrijdag heb ik niet ingevoerd vanwege de vele ingredienten, maar ik heb van alles meegegeten van m'n diner, dus ik schat dat ik die dag 1800 ŕ 2000 cal. heb gegeten.
Vandaag: 1224

Das maar 1x onder de 1000 dus. I rest my case.
pi_60696202
Ik dacht aan chrystal meth......maar weet ook niet precies wat dat is eiks.....ff googelen.

-o nee, dat zal niet!!
quote:

Wat is Crystal Meth:
Crystal Meth is een drug die wordt gemaakt van huishoudmiddeltjes. De ingredienten kunnen in bijna elk huishouden gevonden worden. Er wordt een mix gemaakt van anti-vries middel, alkaline(inhoud van batterijen), anti-hoestmiddel, lucifers en kattegrit. Producten die je normaal nooit in je lijf zou willen hebben, zorgen er samen voor dat de gebruiker zich tijdelijk heel energiek voelt. Na een keer gebruiken vraagt je lichaam om meer en kun je niet meer zonder deze giftige mix.
pi_60696395
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:25 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij?
Nee tegen dat meisje achter je.
pi_60696430
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:06 schreef conleche het volgende:
Ik dacht aan chrystal meth......maar weet ook niet precies wat dat is eiks.....ff googelen.

-o nee, dat zal niet!!

[..]

gross
pi_60696721
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

gross
Ik lees het lijstje nog eens en lucifers

Dus ik nog eens gegoogeld:

quote:
Crystal Meth (Methamfetamine of speed, chalk, ijs, crank, glas) is een versterkte vorm van speed, een soort superspeed dus. Crystal meth bestaat uit een helder witte, gekristalliseerde substantie. Je kunt Crystal Meth slikken, opsnuiven, roken of injecteren. Crystal Meth wordt voornamelijk verkocht in poedervorm. Door de poeder te verdunnen met water is het mogelijk om het te injecteren in een bloedvat. Het oproken van Crystal Meth wordt gecombineerd met tabak of marihuana. En andere manier is inhaleren.: Bij inhaleren wordt crystal-meth poeder op een stukje aluminiumfolie gelegd en verhit. De dampen die daarbij vrijkomen worden vaak met een rietje ingeademd.

Het gaat de gebruikers van Crystal Meth om het oppeppend effect dat zowel werkt op het lichaam als op de geest. De kracht van het effect hangt af van de dosis en de manier waarop Crystal Meth wordt gebruikt. Een van de effecten is dat vermoeidheid niet meer wordt gevoeld en dat de eetlust verdwijnt. De lichamelijke effecten zijn een verhoogde bloeddruk en een versnelde pols. De pupillen worden groter en de spieren spannen zich. Bijeffecten zijn hoofdpijn en duizeligheid. Crystal Meth maakt de gebruiker tijdelijk energievol, vrolijk en zelfverzekerd. De zelfkritiek verdwijnt en het praten gaat gemakkelijker en vlotter. Soms pakt het gebruik van Crystal Meth anders uit: de gebruiker kan er prikkelbaar, onrustig en angstig door worden. Klachten van regelmatige gebruikers zijn chronische vermoeidheid, lusteloosheid en neerslachtigheid. Het seksuele vermogen mindert drastisch.

Dit lijkt mij iets meer accuraat
pi_60696824
Nog een Pete Murray liefhebber hier!
Ik moet nog even kijken naar welk concert ik ga.
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:49:27 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60699619
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:53 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik voel me ineens een enorm provinciaaltje
Lekker kuiken!
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:50:40 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60699623
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:06 schreef conleche het volgende:

-o nee, dat zal niet!!

[..]

Ik zie SHE al naakt boven een kookpot met batterijen en kattegrit dansen!
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:52:54 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60699636
MDMA..poepsnoep...
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:14:04 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60700113
ik dacht aan smijten met glazen en make-up gheyle neucksecks....

*blonde provinciaal is*
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:24:36 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60700216
Ik snap er helemaal geen drol van .
Wat heeft SHE nou gedaan?
Als jullie er als provinciaaltjes nog wel iets van kunnen maken, wat maakt dat mij dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_60700255
Ik snap er ook niks van. Bij Kristalnacht denk ik aan iets heel anders, maar dat zal SHE wel niet gedaan hebben
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60700352
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:43 schreef Liejannuh het volgende:
Nog een Pete Murray liefhebber hier!
Ik moet nog even kijken naar welk concert ik ga.

Als je ook naar Paradiso gaat: gezellig!

Lijstje van gisteren:

12:00 ontbijt 60.00 gram bio ei 85 7.80 0.00 6.00
13:30 lunch 40.00 gram garnalen (hollandse, grijze) 36 7.20 0.00 0.80
13:30 lunch 15.00 gram Salade gourmande (Delhaize) 1 0.18 0.12 0.01
13:30 lunch 25.00 gram cocktailsaus 85 0.34 3.12 7.90
13:30 lunch 11.00 gram appel 5 0.09 1.28 0.00
15:45 tussendoortje 276.00 gram meloen (water) 66 2.76 13.80 0.00
19:00 tussendoortje 50.00 ml wodka 121 0.00 0.00 0.00
20:00 diner 175.00 gram gehakt (gehaktbrood) 449 26.25 0.00 35.00
20:00 diner 1.00 stuk icy cornet zonder suiker (Ijsboerke) 147 4.00 22.50 9.00
20:00 diner 8.00 gram pecan noten (gepeld) 55 0.74 1.11 5.76
20:00 diner 100.00 gram witte bonen (hak) 68 6.00 11.00 0.00
20:00 diner 162.00 gram salade met bieslook (delhaize) 106 2.27 5.83 8.42

Totaal ontbijt 85 7.80 0.00 6.00
Totaal lunch 127 7.82 4.53 8.71
Totaal tussendoortje 187 2.76 13.80 0.00
Totaal diner 825 39.25 40.44 58.18

Verhouding: 100% 20% 20% 58%

Totaal aantal cal.: 1224
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:39:32 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60700369
MDMA (--> Ecstasy) wordt in den volksmuil ook wel kristalletjes genoemd .
pi_60700418
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:39 schreef Vivi het volgende:
MDMA (--> Ecstasy) wordt in den volksmuil ook wel kristalletjes genoemd .
Ik eet heel af en toe ook nog weleens zo'n M&M,(1x per jaar of zo) maar wij noemen het altijd "spul". Dus als je aan iemand vraagt hoe een feest was, dan is het : Heb je nog aan de spullen gezeten?
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:45:56 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60700440
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik eet heel af en toe ook nog weleens zo'n M&M,(1x per jaar of zo) maar wij noemen het altijd "spul". Dus als je aan iemand vraagt hoe een feest was, dan is het : Heb je nog aan de spullen gezeten?
Ik heb vroeger regelmatig mijn neus gepoederd met sos, maar XTC heb ik nog nooit geprobeerd...(da's dan zo ongeveer het enige, want verder heb ik alles wel een keer in het volslanke lijfje gepropt ) .

Ben een beetje anti geworden (voor mezelf dan ) .
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:47:40 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60700469
Ik was gisteren trouwens keurig bezig, totdat ik mezelf vergreep aan een zakje zoute sticks...

Ik zat toen op 2000, te overzien, maar je valt er niet van af natuurlijk.

Maar goed, vandaag weer netjes begonnen...alleen vanaaf wel uit eten.
pi_60700624
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb vroeger regelmatig mijn neus gepoederd met sos, maar XTC heb ik nog nooit geprobeerd...(da's dan zo ongeveer het enige, want verder heb ik alles wel een keer in het volslanke lijfje gepropt ) .

Ben een beetje anti geworden (voor mezelf dan ) .
Ik heb vroeger ook weleens coke gedaan, maar das niks voor mij. Ging ik plots de hele avond kletsen met mensen waar ik normaal gesproken binnen 5 minuten mee zou zijn uitgepraat en van die grootse plannen, waar natuurlijk he-le-maal niets van terecht is gekomen. Niet te vergeten die depressieve katers!! Liters alcohol kon je dan drinken zonder ooit echt dronken te raken. Zeer anti ik nu ook!

Maar XTC: heerlijk! Niet teveel hč, ik wil wel nog enigszins de controle houden, maar dat dansen is dan zo fijn. Omdat ik er dan weinig tot geen alcohol bij drink heb ik de volgende dag ook nauwelijks een kater. Toch doe ik het heel weinig, omdat ik gewoon niet meer zo vaak naar die feesten ga....
pi_60700649
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Vivi het volgende:
Ik was gisteren trouwens keurig bezig, totdat ik mezelf vergreep aan een zakje zoute sticks...

Ik zat toen op 2000, te overzien, maar je valt er niet van af natuurlijk.

Maar goed, vandaag weer netjes begonnen...alleen vanaaf wel uit eten.
Stukkie vlees met groenten. Citroensorbetje toe. Eigenlijk is uit eten gaan heel makkelijk als je aan op dieet bent!
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:00:33 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60700650
O o o, en ik maar denken dat jullie allemaal van die brave huismoedertjes zijn! .

Ik ben sollicitatiebrieven aan het schrijven, o.a. naar de politie . Wel even opletten dat ik hem niet vanaf m'n Viking84-adres verstuur, want een beetje politieagent zal mij wel even googlen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:11:11 #249
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60700815
Niet helemaal Vief, Er zijn twee soorten xtc ; ene komt in pilvorm, waarbij je eigenlijk nooit weet wat je in je giechel stopt. Er zit wel mdma in, maar meestal aangevuld met andere rommel. Of het bevat een andere verbinding zoals Mda, of zelfs Mdea.
De zuivere variant (xtc )zijn kristallen of poeder ( zien er ook uit als kristallen ), die breek je af van een kristal en verpulver je.
Dat is zuivere Mdma.
Geen katers, wel de high. Geen emo-dips of andere vreemde consequenties. Je wordt er ook meer stoned en loom van dan helemaal freaky, kletsgraag en hyper.

Kristallen zijn vrij onbekend omdat ze simpelweg moeilijk te krijgen zijn. Een dealer heeft er veel meer aan om pillen te verkopen. ( dat bevat immers maar een percentage van de pure stof )
Kristallen zijn dus geen slang voor xtc; het is een heel ander produkt .

Tot zover de les, drugs voor beginners/provinciaaltjes ( grapje dames )

Vandaag moet ik weer streng aan de eitjes en kipfilet; ik heb me een beetje misdragen gisteren. Zojuist ook hardgelopen, maar met mijn rokerslongetjes haal ik de 10km niet; sterker nog, er kwamen geen 2 cijfers in voor
Het scheelt ook dat ik hardlopen meer haat dan welke sport dan ook. Nu de kramp uit mijn schenen masseren en dan eitjes koken
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:49:21 #250
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60701635
hardlopen, misschien zou ik dat ook moeten doen... ik hou er alleen niet zo van als mensen me kunnen zien

maar k ga t wel doen, want dan voel ik me straks helemaal braaf enzo.

(evy les 1, dat dan weer wel...)
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:50:29 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60701656
goedemorgen dames ik ben ook wel een echt provinciaaltje denk ik kheb nog nooit any sort of drugs geprobeerd.. wel meerdere malen ongelofelijk dronken geweest.. maar moet zeggen dat dat alweer jaren geleden is (denk vooral tussen mijn 14 en 18e) , en dat is mezelf tegenwoordig veeeeeel betr onder controle heb... als ik nu drink (en dat is maar een paar keer per jaar) dan drink ik tot ik het gevoel krijg aangeschoten te zijn en doe het dan een stuk rustiger aan ofzo.... ben dus nooit meer laveloos dronken, maar gewoon gezellig aanwezig
en die kristallen klinken in elk geval wel boeiend maja ik zal me dr maar niet aan wagen....

ik heb eindelijk eens een nacht heel erg goed geslapen. Nu pas een half uurtje wakker en ga lekker rustig aan doen... we zouden nog ff beachvolleybal kijken, maar het regent hier. dus denk niet dat dat gaat lukken... (niet echt leuk om in de regen naar in de modder spelende volleyballers te kijken)...

ik heb gister overdag goed gezond gegeten, alleen savonds was ik aan het zondigen en had ik van vriendlief een gebakken ei en gebakken aardappeltjes gegeten... en dat was heerlijk, maar ook erg vet... en toen werd mijn maag nogal opstandig en ben ik de hele avond beroerd geweest en heb 2 keer boven de plee gehangen... dus was geen succes.... direct gestraft voor mijn zonden ofzo haha

@conleche, je calorieinname deze week klinkt helemaal niet zo verkeerd hoor. Ik denk dat ik over het algemeen ook vaak tussen de 1000 en 1250 cal zit....

@Viking, solliciteren bij de politie! spannend hoor. Schijnt een erg strenge sollicitatieprocedure te zijn, met psychologische en fysieke test enzo maar wel heel erg tof!

@She, keurig dat je al hebt hardgelopen ennnuh ik haal ook de 10 km niet hoor.... heb een ongelofelijke hekel aan hardlopen, ben best sportief en sport al mijn hele leven fanatiek (en op een leuk niveau), maar dat hardlopen wordt nooit wat voor mij....

zal zo maar eens ff gaan ontbijten en langs de weegschaal lopen
pi_60701780
MDMA is tof. Mijn en ik nemen het een paar keer per jaar, en dan gewoon thuis. Heerlijk gevoel krijg je ervan. En het werkt voor mij ook therapeutisch, omdat ik dan kan praten over dingen waar ik normaal heel moeilijk over praat. Het is niet voor niks ook wel in de psychiatrie gebruikt.

We hebben alleen geen leverancier meer dus de laatste keer is inmiddels al driekwart jaar geleden ofzo.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:06:35 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60701962
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

@Viking, solliciteren bij de politie! spannend hoor. Schijnt een erg strenge sollicitatieprocedure te zijn, met psychologische en fysieke test enzo maar wel heel erg tof!
Het gaat om een bureaubaan .
Aan fysieke tests begin ik niet eens .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:10:31 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60702040
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het gaat om een bureaubaan .
Aan fysieke tests begin ik niet eens .
haha naja dat had ik niet door natuurlijk... kortzichtig, maar ik dacht direct politie-politie
maar op het bureau is het vast en zeker wel tof werk
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:23:16 #255
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60702268
zooo k ben weer terug van hardlopen (sukkel-joggen meer...) maar ook al is t maar les 1, flnk bezweet ben ik wel, dus nu lekker onder de douche en dan vanmiddag fijn gedownloade filmpjes kijken
pi_60702510
SHE! Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alweer aan het rennen bent, na die operatie?
pi_60703195
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:56 schreef Isegrim het volgende:
MDMA is tof. Mijn en ik nemen het een paar keer per jaar, en dan gewoon thuis. Heerlijk gevoel krijg je ervan. En het werkt voor mij ook therapeutisch, omdat ik dan kan praten over dingen waar ik normaal heel moeilijk over praat. Het is niet voor niks ook wel in de psychiatrie gebruikt.

We hebben alleen geen leverancier meer dus de laatste keer is inmiddels al driekwart jaar geleden ofzo.
Ik vond het ook wel leuk en merkte idd dat ik makkelijker dingen vertelde zonder er bij na te denken of het raar was etc. maar wat ik NIET wou vertellen heb ik ook echt niet gedaan
pi_60703208
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
SHE! Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alweer aan het rennen bent, na die operatie?
Oja de operatie

Ik moet vandaag les 6 doen
anders haal ik nooit de 5km wedstrijd eind september
pi_60703236
Net hargelopen, interval gedaan. Met lopen erbij zit ik nu op 4,45 km totaal 28 min harlopen (joggen) en 6 min. lopen. Best handig trouwens http://www.afstandmeten.nl/
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:15:55 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60703239
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Sterker nog, ik had dat al veel eerder moeten doen van de orthopeed.
Ware het niet dat ik een smerige, luie, niet-sporter ben.
Ging best goed, alleen onverharde weg lukt niet.
pi_60703282
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Sterker nog, ik had dat al veel eerder moeten doen van de orthopeed.
Ware het niet dat ik een smerige, luie, niet-sporter ben.
Ging best goed, alleen onverharde weg lukt niet.
Haha. Ik vind hardlopen ook stomachtig Maar het is wel goed..
Op mijn nieuwe opleiding moet ik wss sporten
pi_60703300
OK, dat verrast me van je orthopeed dan Hoe lang is t nu geleden, een week of 4? Dat betekent dat de wrijving in je knie nu weer wat minder wordt, het duurt een week of 6 om weer back to normal te gaan na een kijkoperatie.
pi_60703321
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vond het ook wel leuk en merkte idd dat ik makkelijker dingen vertelde zonder er bij na te denken of het raar was etc. maar wat ik NIET wou vertellen heb ik ook echt niet gedaan
Nee, het is niet zo dat AL je remming ineens weg is, maar het is wel veel makkelijker om over 'diepe' gevoelens te praten of over moeilijke / traumatische dingen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:24:38 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60703406
Wat bedoel je met wrijving? Ik heb helemaal geen wrijving
Ik had alleen wat overrekte banden en die krengen moeten aan het werk; juist niets doen is ineffectief.
Ik moest juist na wondgenezing zsm fietsen, zwemmen en lopen. Maar in mijn geval ook omdat ze willen weten of ze strak genoeg zijn nu.
pi_60703446
Kijkoperaties doen ze 'onder water', en met het doorspoelen van de knie verwijder je het normale smeermiddel van gewrichten (hoe heet dat spul ookalweer?). Dat maakt je lijf dan opnieuw aan, maar tot die tijd 'wrijft' je gewricht.
pi_60703537
synoviaal vocht
pi_60703611
Vandaag gegeten als ontbijt
0,5 Hard broodje met rozijnen en 0,5 hard broodje met pindakaas
Yoghurt met rode bessen
Kopje thee, kopje koffie (met zoetstof)
Na het hardlopen
Handje cashewnoten
Wil nu gaan douchen maar heb totaal geen zin. Het wordt een lazy-zondag
pi_60703704
Ik zal nog ff mijn lijstje van gisteren geven:

O: 2 gekookte eieren
T: ananas
L: twee zuurdesemboterhammen met kipfilet-bieslook
D: salade van rucola, artisjokharten, kerstomaatjes, rode paprika en mediterrane geitenkaas
S: paar blokjes mediterrane geitenkaas

Die kaas is echt té lekker. Met stukjes zongedroogde tomaat, olijf etc.

Vandaag tot nu toe twee gekookte eieren, elk met een plakje rookvlees eromheen. En nu ben ik aan het bedenken wat ik vanavond ga maken.
pi_60703742
Mijn liistje van vandaag:

twee kopjes thee
15 amandelen
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:40:28 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60703788
zooo jullie hebben beide weinig gegeten

ik heb een schaaltje optimel met meusli gehad
en 2 grote bakken thee
en net 6 kleine suikervrije dropjes (Zout)
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:40:38 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60703794
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Kijkoperaties doen ze 'onder water', en met het doorspoelen van de knie verwijder je het normale smeermiddel van gewrichten (hoe heet dat spul ookalweer?). Dat maakt je lijf dan opnieuw aan, maar tot die tijd 'wrijft' je gewricht.
Oh bedoel je dat, dat is na een paar weken weer hersteld hoor.
Ik mocht in elk geval na 4 weken weer beginnen. ( eerst zwemmen, dan fietsen, dan lopen ). Ik moest zelfs..maar ik had nog niet zo'n zin en bij mij zijn de banden nog wel erg pijnlijk.
Na beweging stroomt er ook nog wel wat vocht in de knie, dus het is duidelijk dat eea nog niet helemaal jofel werkt. Ik ben het echter eens met de orthopeed dat beweging belangrijk is en dat je daar ook niet te lang mee moet wachten.
Ik moet ook de omliggende spieren zsm sterk krijgen zodat het de schokdemping wat bevordert. ( denk aan kuiten, quadriceps )
pi_60703881
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb anders best veel van die kaas gehad, in totaal tegen de 100 gram en dat is meer dan 300 kcal. Maar ik was gister laat op, dus ik heb inderdaad weinig 'eetmomenten' gehad.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:43:52 #273
14746 k_i_m
pi_60703883
quote:

en 2 grote bakken thee
Weet je dat je muesli en cruesli altijd fout schrijft? .
In my life
Why do I smile
pi_60703918
quote:

en 2 grote bakken thee
nee dat is veel

het is
20 amandelen
1 kiwi

maar.. ik ben dan ook pas een half uur wakker
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:47:19 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60703988
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Weet je dat je muesli en cruesli altijd fout schrijft? .
haha nu wel.... thx
pi_60704003
thx schrijf je trouwens als thanks !
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:49:05 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60704041
dat weet ik ook PF
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:49:28 #278
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60704052
Ik zal maar niet vertellen wat ik gegeten heb vandaag

Na het lopen een pizza tonijn.
Laatste stukje van de kwarktaart en ik ga zo nog watermeloen grazen.
Ik keek naar de kipfilets, de haricot verts en mijn ferme meloenen in mijn sport BH en dacht...ja daaaaaaaaaaaaaag

Soms vind ik het wel leuk om het slechte voorbeeld te geven
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:50:31 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60704079
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:49 schreef SHE het volgende:

Ik keek naar de kipfilets, de haricot verts en mijn ferme meloenen in mijn sport BH en dacht...ja daaaaaaaaaaaaaag

het smokkelgen
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:54:44 #280
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60704178
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

het smokkelgen
Zou je bijna gaan denken

Maar ik heb een ijzeren discipline. Alleen het kan niet altijd feest zijn; dus zo nu en dan doe ik lekker tegendraads.

Het zullen de naweeen van de love/peace & hapiness nacht wel zijn. Dan heb ik altijd weer het gevoel dat er meer is op aarde dan buns of steel en maatje 32
want wat er echt toe doet is pizza, kwarktaart en trekdrop
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:54:56 #281
14746 k_i_m
pi_60704183
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:49 schreef SHE het volgende:

Ik probeer mijn wederhelft over te halen voor pizza vanavond. Maar hij wil niet .
In my life
Why do I smile
pi_60704206
Ik ga vanavond dit maken:

http://www.bbc.co.uk/food(...)icroaste_85530.shtml

Ik heb nog nooit butternut squash (hoe heten die dingen in 't Nederlands?) op.
pi_60704269
Ik had gister pizza
en lempur
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:58:05 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60704276
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:54 schreef SHE het volgende:

[..]

Zou je bijna gaan denken

Maar ik heb een ijzeren discipline. Alleen het kan niet altijd feest zijn; dus zo nu en dan doe ik lekker tegendraads.

Het zullen de naweeen van de love/peace & hapiness nacht wel zijn. Dan heb ik altijd weer het gevoel dat er meer is op aarde dan buns of steel en maatje 32
want wat er echt toe doet is pizza, kwarktaart en trekdrop
en dat is dr ook en de stofwisseling moet op gang blijven
me heeft ook een ijzeren discipline (moet ook wel om 42 kg af te vallen denk ik )

maaruh vanavond eet ik alles waar ik zin in heb en heb net een paar blokjes volvette oude kaas op

vanmorgen echter wel mooi 78,4 op de schaal
pi_60704283
Ik heb ook een rondje gerend met mn mannetje, het was zelfs zijn idee. Heb gekeken of ik nog in mn zwempak paste en dat ging, dus morgen ga ik weer eens baantjes trekken. Dat is heel lang geleden dus het zal afzien worden

Idd BJ jij hebt het heel goed gedaan en het resultaat mag er wezen
pi_60704289
Ik (Nederlander) at thuis Indonesisch
ging ik naar een vriendinnetje met een Indonesisch vriendje met Indonesische ouders..
Hadden ze plakjes gekookte worst en blokjes kaas staan
pi_60704317
Ik vandaag tot nog toe: gekookt ei, stukjes kipfilet met light mayo
en ik ga nu aan een stuk gehaktbrood van gisteren met voor de sier wat tomaatjes.

Voor vanavond staat er een restje kalkoen op het programma met witlof ham/kaas uit de oven. Nog steeds geen gas, maar ik red me aardig met eierkoker, magnetron en oven!
pi_60704329
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vanavond dit maken:

http://www.bbc.co.uk/food(...)icroaste_85530.shtml

Ik heb nog nooit butternut squash (hoe heten die dingen in 't Nederlands?) op.
Ik laat de kaas weg trouwens.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:00:47 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60704343
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik probeer mijn wederhelft over te halen voor pizza vanavond. Maar hij wil niet .
Geen seks.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2008 @ 14:01:59 #290
163650 Greys
pi_60704394
Ik heb alleen een halve appelflap op.
Maar ik ben dan ook pas net uit bed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 augustus 2008 @ 14:04:36 #291
163650 Greys
pi_60704459
Straks even een groot stuk lopen met het hondje. Heel harde wind hier en het hondje heeft heul grote oren, dus ik mag de lijn wel goed vasthouden, het gaat vast op vliegeren lijken
En dan even scrubben en zonnebanken vanmiddag en de epilator voor de zekerheid nog maar een keertje over de beentjes halen. Over twee weken weer een weekje naar Madeira

Oh en SHE, dit provinciaaltje dankt je hartelijk voor de les
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:05:31 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_60704489
Ik ben uit het lijstje gegooid en kan ook niet meer op het dieet-forum

Wat eet ik toch altijd veel... normaal per dag:
1 mueslibol met boter
4 sneetjes brood
1 kom soep
1 tomaat, 2 appels, 1 kiwi en nog 1 ander stuk fruit
handje amandelen
Avondeten, veel !

Maar ik sport nu weer 1 1/2 uur per dag dus ik ben sinds 2 week weer eens een kilo kwijt. Zit nu toch echt op 69.6 kg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_60704520
Is het eigenlijk wel de tijd voor buttenut squash? Ik lees op Wikipedia dat het eigenlijk een wintergroente is. Toch heb ik ze laatst nog zien liggen bij de Turk volgens mij. Nou ja, als ze het niet hebben, verzin ik wel iets anders.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:12:46 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60704656
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ging ik plots de hele avond kletsen met mensen waar ik normaal gesproken binnen 5 minuten mee zou zijn uitgepraat en van die grootse plannen, waar natuurlijk he-le-maal niets van terecht is gekomen. Niet te vergeten die depressieve katers!!
Eigenlijk kan je het dus vergelijken met het proberen te organiseren van een Fok! Meet .
pi_60704700
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eigenlijk kan je het dus vergelijken met het proberen te organiseren van een Fok! Meet .
Die fokmeet staat toch gewoon? In mijn agenda staat: 11 oktober 20.oo uur. Utrecht. Fok.
pi_60704705
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar ik sport nu weer 1 1/2 uur per dag dus ik ben sinds 2 week weer eens een kilo kwijt. Zit nu toch echt op 69.6 kg
Zo. Wat doe je dan allemaal voor sport?
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:16:11 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60704724
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Die fokmeet staat toch gewoon? In mijn agenda staat: 11 oktober 20.oo uur. Utrecht. Fok.
Oh ja, ik ga het ook meteen opschrijven!
pi_60704877
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

8 uur pas?
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:25:42 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_60704999
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef -marz- het volgende:

[..]

Zo. Wat doe je dan allemaal voor sport?
Fietsen (2 x per week 1 1/2 uur)
Zwemmen (1 x per week 60 baantjes)
Hardlopen ( 2x per week 40 min.)
6 dagen in de week 1 1/4 wandelen.

Dat zo ongeveer maar dat probeer ik wel aan te houden moet ook wel met de hoeveelheden die ik eet geloof ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:26:03 #300
14746 k_i_m
pi_60705012
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Geen seks.
Te laat .
In my life
Why do I smile
pi_60705014
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

8 uur pas?
Er moeten nog mensen werken op zaterdag en zo kunnen zij ook komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')