Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat heb ik dus altijd, dat ik iets wil wat totaal niet in is.
Negligé bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Resultaten 1 - 3 van 3 voor neiglege. (0,02 seconden)
lol. en het eerste resultaat is van mij
hoe schrijf je dat
Niet bij Wehkamp kopen, maar korset meenemen naar de winkel en passen. Zelf heb ik een paar underbust korsetjes (overbust zijn mij altijd plaatselijk te ruim) en je kunt niet goed voorspellen hoe iets onder je korset valt. Natuurlijk geldt hoe strakker het bloesje, des te minder stof je hoeft weg te werken en dat vindt je huid fijn. Plooien en knopen onder je korset zijn het eerste uur niet storend, maar als je tot diep in de nacht doormoet is het niet vriendelijk voor je vel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Dames, ik wil even wat mode-advies van jullie, kan dat?Ik ben sinds een jaar ofzo in het bezit van een mooi korset, namelijk deze:
[ afbeelding ]
Nou zit ik een beetje op Wehkamp rond te kijken en ik zoek naar een bloesje wat eronder kan. Wat vinden jullie?
Smaken verschillen. Ik vind het sexy. Ik zou het niet 'gewoon op straat' aandoen, maar wel naar een feest ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet bij Wehkamp kopen, maar korset meenemen naar de winkel en passen. Zelf heb ik een paar underbust korsetjes (overbust zijn mij altijd plaatselijk te ruim) en je kunt niet goed voorspellen hoe iets onder je korset valt. Natuurlijk geldt hoe strakker het bloesje, des te minder stof je hoeft weg te werken en dat vindt je huid fijn. Plooien en knopen onder je korset zijn het eerste uur niet storend, maar als je tot diep in de nacht doormoet is het niet vriendelijk voor je vel.
Ik heb een paar keer een bloesje in de winkel gezien waarvan ik wist dat het geweldig zou staan onder m'n korset, maar dat viel vies tegen toen ik het aanpaste. Uiteindelijk paste het simpelste Bandolera bloesje er het beste bij.
Maar hoe erg is het zonder bloesje? En denk je echt dat mensen naar je vetbubbels kijken als je in een strapless rijgveterkorset rondloopt? Hell no!
dan vind je m'n nieuwe pyjama vast helemaal ordinairquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.
Je schrijft inderdaad neglige (met accent aigu, maar ik tik op een laptop). Een van de eerste hits daarvan, is mooi bruikbaar in dat sneue missverkiezing-topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Resultaten 1 - 3 van 3 voor neiglege. (0,02 seconden)
lol. en het eerste resultaat is van mij
hoe schrijf je dat
Zoiets inderdaad! Alleen dan niet in zulke debiele Wild Wild West-kleurtjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef loveli het volgende:
Dit is ook ideaal onder een korset:
http://www.galleryserpent(...)s.aspx?productID=151
(was ik nou degene die riep dat je niets online moest kopen?)
dan moet ik toch maar in het lijstje, dan schieten we een eind opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef Isegrim het volgende:
Zijn we met z'n allen al 200 kilo afgevallen?
Edit: nee dus, maar net over de helft.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef YPPY het volgende:
Zo'n ding heb je toch maximaal 5 minuten aan PF? Dan maakt het niet meer uit of het ordinair is.
zwanger!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Hoi! Ik heb net 2 blikken ansjovis verzwolgen!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Hoi! Ik heb net 2 blikken ansjovis verzwolgen!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Pierce B. is eigenlijk de enige die heel beroerd zingt. Maar dat heeft ook wel weer wat.
Colin Firth zingt maar 1 nummer (I can still recall our last summer) en dat doet ie schattig. Meryl Streep zingt verrassend goed trouwens. Alleen vind ik The Winner Takes it All zo'n kutnummer en dat zingt ze ook zo overdramatisch.
Overigens... er waren ook een aantal mannen die met hun vrouwen mee moesten.
Na afloop stond er eentje buiten een beetje te mokken bij de uitgang en toen ik vroeg 'Was het zó erg?' zong die man 1 zinnetje: "I don't wanna talk....." Nou toen kon je me wegdragen
prachtig zegt de wodkaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Greys het volgende:
Ja echt, om te gillen toch? Da's humor van de bovenste plank als je zo als vent reageert![]()
Hier, aan het einde, kan je even zien hoe tenenkrommend Pierce zingt:
Dan ga je toch in je eentje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:14 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, ik moet drie topics bijlezen, maar even een tvp.
Ik kan niemand vinden die met mij naar Mama Mia wil
Da's dan wel weer leuk jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Pierce B. is eigenlijk de enige die heel beroerd zingt. Maar dat heeft ook wel weer wat.
Colin Firth zingt maar 1 nummer (I can still recall our last summer) en dat doet ie schattig. Meryl Streep zingt verrassend goed trouwens. Alleen vind ik The Winner Takes it All zo'n kutnummer en dat zingt ze ook zo overdramatisch.
Overigens... er waren ook een aantal mannen die met hun vrouwen mee moesten.
Na afloop stond er eentje buiten een beetje te mokken bij de uitgang en toen ik vroeg 'Was het zó erg?' zong die man 1 zinnetje: "I don't wanna talk....." Nou toen kon je me wegdragen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:17 schreef Vivi het volgende:
Dean vond die compilatie het einde, hij ging zelfs dansen.
Straks moet ik zijn naam veranderen in Gaylord.
Neuh, ben in la Belgique. Over een week of 3/4 ben ik er zeker wel en voor langere tijd, want mijn collega zit dan met z'n gat in het ZuidFranse zand. Dus dan ben je te allen tijden welkom!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:27 schreef Chicolate het volgende:
Wow, jubileum. En ik zou het nog bijna missen ook ...
@Conleche, ben je eigenlijk in Amsterdam op dit moment? (ik mis ook alles) Want ik was bijna vandaag naar Amsterdam gegaan, als ik niet zo moe was en nog zoveel andere dingen had moeten doen, maar dan had ik wel langs willen komen bij je. Nu is dat plan verzet naar over een week of 3/4
.
Iets meer dan een magnum (260 kCal volgens Ola)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef kwakveense het volgende:
over B&J: zo'n godsgruwelijke zonde was dat nou ook weer neit hoor, gisteren. in t kleine bekertje zaten ongeveer 310 ckal. iets minder dan in een magnum dus...
Oh kijk dan vooral niet Sweeney Toddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's dan wel weer leuk ja.
Ik háááááát musicalachtige dingesen![]()
skinny bitchquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
Oh en om weer eens wat on topics te posten: die 60,7 die ik nu weeg is op de Belgische weegschaal hč en jullie weten natuurlijk allemaal dat die op zijn minst een halve kilo méér aangeeft dan mijn officiele. Dus: 59, ik kom eraan!!!
oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Iets meer dan een magnum (260 kCal volgens Ola)
Kwakveense, trek het je nou in vredesnaam niet zo aan! Slecht voor je hartquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....
260 is een gewone magnum, zonder nootjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....
Ik weeg zowel thuis als bij de sportschool, in beide gevallen op zo'n digitale glasplaatweegschaal; in de sportschool ben ik ongeveer 2kg zwaarder. Dat is wel meestal in de avond, waar ik thuis altijd 's ochtends weeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:01 schreef Sugar het volgende:
Vanochtend ben ik weer bij de sportschool op de weegschaal gaan staan (met de angst in mijn benen) en hij gaf in elk geval iets minder aan dan laatst (afgelopen zondag). Ik kan er echt nog niet blij van worden, maar elke vermindering is natuurlijk wel fijn en oké.
Ik weet ook niet zo goed wat kleren (sporthemdje, sportschoenen, bh, onderbroek, schoenen en sokken) wegen. En ik weet ook niet wat normaal is om per week/maand/weet-ik-wat af te vallen.
Tinkepink, wat rot dat de weegschaal juist tegenviel! Dat is zo balen soms, vervelend, hoor.
Agossie!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef kwakveense het volgende:
coldfeet: jahaaaaaaaaai ben al aan t proberen, moet je nagaan!
marz: het duurde even voor ik besefte dat we "de vrouw" fraulen noemen... sommige van mijn vrienden noemen míj namelijk zo dus ik dacht dat je vond dat je ent zo dik als ik wasmaar ik was al in de war hoe julie die bijnaam kenden
![]()
Dat las ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
een feestje zonder seks
Ik vind het prachtig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Nikita staat heel hoog in mijn top 10 allertijden. VAN ALLERSLECHTSTE SONGS EVER DAN !!!
Wat een draak!!
aahwquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig.Maar ik vind ook bijna elk nummer mooi dat Q Music 's ochtends tijdens het Foute Uur draait.
Hun Central Park concert luister ik in de autoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik schijn een slechte muzieksmaak te hebben.Al vind ik mijn favorieten erg meevallen:
- Simon & Garfunkel
is alanis lesbischquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind maar weinig vrouwelijke artiesten leuk trouwens. De vrouwelijke artiesten die ik leuk vind, zijn vaak de artiesten die ook nogal in trek zijn bij de lesbische gemeenschap. Alanis Morisette, Melissa Etheridge...
Zou dat iets betekenen?
Mij krijg je er wel emo van hoorquote:
Greys, ga je mee naar Pete? Dan worden we z'n groupiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik ga vandaag over een week naar Hoofddorp trouwens, daar is een of ander feest met een groot buitenpodium waar de Nederlandse Abba ook optreedt.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil lang haaral twee jaar maar ik laat steeds de dode puntjes weghalen en dan blijft het dezelfde lengte
Nou ik vind het niet echt lang of zo..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:08 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik ookhad jij eerst niet lang haar?
let niet op de fotoquote:
Het is onvermijdelijk dat minstens 50% van deze dag klote wordt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
@Ise, is het onvermijdelijk dat vandaag een klotedag wordt?
Begint pas om half negen 's avonds, dus eventueel alleen dinsdagochtend vrij nemen is prima. Ik heb 2 kaartjes gekocht, dus als jij nu kijkt of je kan, dan hou ik dat 2e kaartje nog even voor jou....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel wat aangericht met de Youtube clipjes he?![]()
Co, het is wel een zeer smakelijk hapje die Pete![]()
Ik ga ff kieken, want het is op een maandag, dus dan zou ik maandagmiddag en dinsdagochtend vrij moeten nemen en ik weet niet of ik die dagen nog heb. Denk je dat het vandaag uitverkocht is?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef -marz- het volgende:
Nu is het schouderlengte, ik wil weer naar zo lang! Lang geleden:
[ afbeelding ]
Al heb ik nu wel aanzienlijk minder tijd om lang haar goed te verzorgen en mijn haar is nogal fijntjes..
Wat ben jij toch eeuwig complimenteusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Wat leuk! Ik had ook een heel ander beeld bij marz, wat een leuke dame
Vaker laten knippen. Klinkt maf, maar zo werkt het wel volgens mijn kapster. Als je eens in het halfjaar naar de kapper gaat, is er zoveel dood dat al je 'gespaarde' haar er weer af moet. Ga je iedere 6-8 weken, is er minder dood, hoeft er minder af en blijft er dus meer overquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil lang haaral twee jaar maar ik laat steeds de dode puntjes weghalen en dan blijft het dezelfde lengte
Ik vind schoonmaken echt fijn. Als ik me zwaar klote voel, dan ga ik poetsen en dat helpt. Srsly.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:08 schreef k_i_m het volgende:
Na het boodschappen doen bij de Makro (.
. ) bleek mijn moeder mijn kind nog niet te willen teruggeven. Nu was dat ook niet zo heel erg, want de schoonmaakster is al twee weken niet geweest, dus er is vanalles echt smerig. Vooral de badkamer. Daar heb ik nu anderhalve fles bleek ingegooid en nu ruikt alles raar
.
Ik haat schoonmaken.
Ik ook! Wat ben je slank marz! En jong! En wat een mooie haarkleur!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
quote:
Tutten, scrubben, smeren? Of gewoon lekker NIETS, languit op de bankquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Nog drie uur zonder kind. Wat zal ik eens doen......
Gelukkig ben ik na twee van die dingetjes al misselijk, anders zou hier ook een heel pak op gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:00 schreef Isegrim het volgende:
OMG die zou ik echt niet kopen, Oreo's, want dat is één van die dingen die ik echt echt echt echt niet kan weerstaan.
Ik vind d'r niks an.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:05 schreef conleche het volgende:
Noot gehad oreo's!
God, I'm in luf. En dan in combinatie met die stem. Ik glij van m'n stoel.......
[ afbeelding ]
Ik ga m'n vreemdgaan-met-permissie- lijstje aanpassen. Move over George C. Kom d'r maar in Pete!!
Marz, bij nader inzien klinkt dit juist helemaal niet zo complimenteusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
De oreo's opeten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Nog drie uur zonder kind. Wat zal ik eens doen......
Dat zei ik ook al tegen haar, maar zelfs een vriendin van mn ouders, die zelf kapster is, zei dit ook. En die is wel zo eerlijk om te vertellen wat wel en niet werktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
@Chicolate: dat zou ik ook zeggen, als ik kapster was![]()
En het lijkt me echt moeilijk leuke schoenen kopen met zo'n onhandige maat zeg!
Nee, ik moet de kledingkast nog uitruimenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Tutten, scrubben, smeren? Of gewoon lekker NIETS, languit op de bank
[..]
Popje toch! Ik ga elke twee maanden trouwensquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vaker laten knippen. Klinkt maf, maar zo werkt het wel volgens mijn kapster. Als je eens in het halfjaar naar de kapper gaat, is er zoveel dood dat al je 'gespaarde' haar er weer af moet. Ga je iedere 6-8 weken, is er minder dood, hoeft er minder af en blijft er dus meer over. Als er eenmaal punten dood zijn, steken ze elkaar aan ofzo en gaat het doodgaan sneller. Aldus mijn kapster
. Ik had vroeger zelf superlang haar, maar dat hoefde maar 1x per jaar geknipt te worden, en dan nog was er geen dode punt te vinden. Tegenwoordig moet ik er, nu er een model in zit, ook vaker aan geloven
.
Ise
Ik weet weer waarom ik een hekel heb aan schoenen kopen en waarom ik altijd op mannenschoenen loop. Ik was het vergeten, had het verdrongen, maar na mijn schoenenzoektocht van vandaag weet ik het weer en ben ik weer verdrietig. Ik had mooie gevonden, al een wonder want ik wil zwarte skate/sportschoenen met gekleurde 'accenten'. Nou, prachtig paar gevonden, niet duur, prima. Nu komt het leuke ... vrouwen worden geacht geen voeten groter dan maat 41 te hebben en mijn schuiten zijn een mooie 42,5
. Weg schoenendroom, weg goed humeur. Waarom?
Nu heb ik dus geen nieuwe schoenen, zijn mijn oude kapot en wil ik ook nooit meer op zoek naar nieuwe omdat ze niet eens gemaakt worden in mijn maat ...
Tot zover Chicolate die zielig doet, ik ga wel douchen/strijken/schrijven ...
Edit: shit he, megapost. Ik moet het bijna wel gemist hebben ofzo ...
Hoiquote:
Een douche vind ik maar een raar cadeau.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stomme douche iets zal het wel worden
pff
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een douche vind ik maar een raar cadeau.![]()
Nee ik heb net geslapen, ik voel me echt niet lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Voel je je echt niet zo lekker of gebruik je dat als geen-cadeau-excuus?
Kan je haar geen zelfgeknutselde tegoedbon geven voor een avondje Mamma Mia the Movie?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het leuk dat je ons allemaal leuk vindt
Ik moest vandaag lachen en daar schrok ik van. Lang niet gedaan.
Moet je wel zo af en toe doen hoor! Lachen is gezondquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het leuk dat je ons allemaal leuk vindt
Ik moest vandaag lachen en daar schrok ik van. Lang niet gedaan.
Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Mag je hier ook mee doen als je wilt aankomen om strakker in t vel te komen????
????quote:
Wie weet kan je even aan SHE vragen of ze daar nog goede tips voor heeft!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Mag je hier ook mee doen als je wilt aankomen om strakker in t vel te komen????
Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dan ga je weer klieren net zo als de vorige keer.
Doei
Oh dan hoop ik je dat ik je met iemand door de waar haalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt?
De kennis heb ik wel, de zelfdiscipline des te minderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet kan je even aan SHE vragen of ze daar nog goede tips voor heeft!
(Dat klinkt alsof zij de expert in aankomen is, maar zo bedoel ik het uiteraard nietZij heeft misschien een idee qua voeding, hoe je gezond en wel het beste aan kunt komen!)
Ik ken je van het Singles topic en daar houdt het wel mee op... Je had me zelfs een foto gestuurdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik je dat ik je met iemand door de waar haal
Wat mij betreft: wees welkom!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kennis heb ik wel, de zelfdiscipline des te minder. Dus dacht leek me een leuke manier om mezelf te stimuleren. Bovendien heb ik 5 jaar lang als personal trainer gewerkt dus kan ik ook goede tips geven
.
En anders start ik wel mn eigen topic...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken je van het Singles topic en daar houdt het wel mee op... Je had me zelfs een foto gestuurd
Nee sorry en mr box heb ik nooit van gehoordquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
jij was toch altijd met miss_s aan het bitchen
of was dat mr box
Ja dat zal wel, maar ik heb het niet gezien, dus dan telt het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef kwakveense het volgende:
als je n halve liter water opklokt en je weegt 60,1, dan weeg je dus excl. water 59.6...
zoiets?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar ik heb het niet gezien, dus dan telt het niet
Volg de discussie (nog) niet, ben niet bijgelezen, maar ik ben soms na 200 gram yoghurt opeens 1 kg zwaarderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef kwakveense het volgende:
als je n halve liter water opklokt en je weegt 60,1, dan weeg je dus excl. water 59.6...
zoiets?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij kan een kopje koffie al bijna een halve kilo schelen.
ja, ik heb het een keer geprobeerd.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:22 schreef Fruity het volgende:
[..]
Volg de discussie (nog) niet, ben niet bijgelezen, maar ik ben soms na 200 gram yoghurt opeens 1 kg zwaarder
Ja he maar dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik lig hier dubbel. Wat een leuk topic
Ik sta daar altijd urenlang naar ouderwetse snoepjes te staren, UBERverpakkingen borrelhapjes en om het af te maken moet ik ook altijd even langs de emmers met pindakaas. Heerlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:47 schreef conleche het volgende:
Ik kom best vaak in de Makro, maar op de 1 of andere manier trek ik de food-afdeling niet. Ik struin altijd met veel plezier door de non food en neem dan menig winstpakker mee, maar dan zie ik al dat eten en zo hoog en in zulke grote verpakkingen en dan word ik ongelukkig en ga ik maar naar de kassa om m'n tomtommetje en Lost dvdtjes af te rekenen......
Shit! Je hebt toch wel iets anders gekocht he? Om te compenseren dat je niks gevonden hebt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, ik heb de hele middag tassenwinkels afgestruind en ik heb nog niet DE tas
Lancel had heel onpraktische tassen, Longchamp was te grof en Tod's te klein. Die Tod's waren trouwens wel
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef conleche het volgende:
10k is best ver en ik heb 659 cal. verbruikt en pas 279 gegeten.
Mijn echtgenoot dreigde me te vermoorden als ik schoenen zou kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Shit! Je hebt toch wel iets anders gekocht he? Om te compenseren dat je niks gevonden hebt?.
Ik geloof dat jij moet ophouden om je zo te fixeren dat ik te weinig zou eten! Wat weet jij nu van het feit dat ik om 12 uur m'n bed uitkwam, dat ik sws het grootste gedeelte van m'n calorieen altijd 's avonds eet en dat ik beslist geen anorexianeigingen heb!! Dat van dat vocht en die 59 kilo was natuurlijk niet serieus bedoeld: ik weet heus wel dat dat vocht is en niet reeel. Ik had gewoon zin om die 5 te zien op de weegschaal en jij doet het nu net voorkomen dat ik de godganse dag op de weegschaal sta. Je moet smileys leren lezen!! Ik val nu zo uit omdat dit niet de eerste keer is dat jij net doet of ik anorexia heb. Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik wordt toch echt een beetje verdrietig van dit soort opmerkingen.
![]()
Ik weet niet hoe jij aan dat aantal van 659 kcal komt, maar dat lijkt mij een beetje aan de hoge kant voor 10km, 279 is buitegewoon aan de lage kant aangzien het al bijna avond is op dat moment.
Als je echt zin hebt om je als een anorexia patient te gedragen kan je natuurlijk voor en na het sporten op de weegschaal gaan staan, als je dan verschil ziet: gefeliciteerd! Je hebt flink gezweet!
Het is nl de methode waarbij (top)sporters zoals marathonlopers en wielrenners meten of ze niet te veel vocht zijn kwijt geraakt.
lijkt me ook een heel heel mooi tempoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
-edit- Ter aanvulling: Ik ben sinds februari 2007 bezig, ben nu zo'n 12 ŕ 13 kilo afgevallen. Dat is driekwart kilo per maand. Dat lijkt mij aardig geleidelijk!![]()
Ik had deze reactie uiteraard verwacht. Ik richt mij op wie ik wil zolang ik niet geband ben, maar je mag me gerust negeren (doet iedereen toch alquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij moet ophouden om je zo te fixeren dat ik te weinig zou eten! Wat weet jij nu van het feit dat ik om 12 uur m'n bed uitkwam, dat ik sws het grootste gedeelte van m'n calorieen altijd 's avonds eet en dat ik beslist geen anorexianeigingen heb!! Dat van dat vocht en die 59 kilo was natuurlijk niet serieus bedoeld: ik weet heus wel dat dat vocht is en niet reeel. Ik had gewoon zin om die 5 te zien op de weegschaal en jij doet het nu net voorkomen dat ik de godganse dag op de weegschaal sta. Je moet smileys leren lezen!! Ik val nu zo uit omdat dit niet de eerste keer is dat jij net doet of ik anorexia heb. Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is.
En hoe ik aan dat getal van 659 kom?? Dat zei m'n iPod, heb het niet zelf verzonnen. Dus als jij je voortaan op andere mensen kan richten: thanks!!
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja leuk. Zeur gewoon niet zo.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik had deze reactie uiteraard verwacht. Ik richt mij op wie ik wil zolang ik niet geband ben, maar je mag me gerust negeren (doet iedereen toch al).
Je kan wel boos worden, maar ik meen het echt serieus. Zelfs al heb je een pizza gegeten, dan kom je nog niet of nauwelijks boven de 1000 kcal. Ik blijf een wijsneus: voor je metablisme is het in ieder geval beter om overdag meer te eten en 's avonds heel licht.
En meer dan 1x per dag op de weegschaal staan. Sorry.
695 leek me nog al aan de hoge kant omdat ik zelf 3 keer per week 10K loop, en mijn Polar geval verteld mij op basis van gemeten hartslag/loopduur dat ik dan zo'n 350 kcal verbruikt heb (hoger bij een interval training), een getal waar ik ook weinig waarde aan hecht trouwens.
Er stonden geensmileys in jouw post trouwens.
Eensch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja leuk. Zeur gewoon niet zo.
das echt onzin, een avondmaaltijd, ook bestaand uit redelijk gezonde dingen, kan makkelijk 700 ckal bevatten.quote:Je kan wel boos worden, maar ik meen het echt serieus. Zelfs al heb je een pizza gegeten, dan kom je nog niet of nauwelijks boven de 1000 kcal. Ik blijf een wijsneus: voor je metablisme is het in ieder geval beter om overdag meer te eten en 's avonds heel licht.
quote:
Wat is Crystal Meth:
Crystal Meth is een drug die wordt gemaakt van huishoudmiddeltjes. De ingredienten kunnen in bijna elk huishouden gevonden worden. Er wordt een mix gemaakt van anti-vries middel, alkaline(inhoud van batterijen), anti-hoestmiddel, lucifers en kattegrit. Producten die je normaal nooit in je lijf zou willen hebben, zorgen er samen voor dat de gebruiker zich tijdelijk heel energiek voelt. Na een keer gebruiken vraagt je lichaam om meer en kun je niet meer zonder deze giftige mix.
grossquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:06 schreef conleche het volgende:
Ik dacht aan chrystal meth......maar weet ook niet precies wat dat is eiks.....ff googelen.
-o nee, dat zal niet!!
[..]
Ik lees het lijstje nog eens en lucifersquote:
quote:Crystal Meth (Methamfetamine of speed, chalk, ijs, crank, glas) is een versterkte vorm van speed, een soort superspeed dus. Crystal meth bestaat uit een helder witte, gekristalliseerde substantie. Je kunt Crystal Meth slikken, opsnuiven, roken of injecteren. Crystal Meth wordt voornamelijk verkocht in poedervorm. Door de poeder te verdunnen met water is het mogelijk om het te injecteren in een bloedvat. Het oproken van Crystal Meth wordt gecombineerd met tabak of marihuana. En andere manier is inhaleren.: Bij inhaleren wordt crystal-meth poeder op een stukje aluminiumfolie gelegd en verhit. De dampen die daarbij vrijkomen worden vaak met een rietje ingeademd.
Het gaat de gebruikers van Crystal Meth om het oppeppend effect dat zowel werkt op het lichaam als op de geest. De kracht van het effect hangt af van de dosis en de manier waarop Crystal Meth wordt gebruikt. Een van de effecten is dat vermoeidheid niet meer wordt gevoeld en dat de eetlust verdwijnt. De lichamelijke effecten zijn een verhoogde bloeddruk en een versnelde pols. De pupillen worden groter en de spieren spannen zich. Bijeffecten zijn hoofdpijn en duizeligheid. Crystal Meth maakt de gebruiker tijdelijk energievol, vrolijk en zelfverzekerd. De zelfkritiek verdwijnt en het praten gaat gemakkelijker en vlotter. Soms pakt het gebruik van Crystal Meth anders uit: de gebruiker kan er prikkelbaar, onrustig en angstig door worden. Klachten van regelmatige gebruikers zijn chronische vermoeidheid, lusteloosheid en neerslachtigheid. Het seksuele vermogen mindert drastisch.
Lekker kuiken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:53 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik voel me ineens een enorm provinciaaltje
Ik zie SHE al naakt boven een kookpot met batterijen en kattegrit dansen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:06 schreef conleche het volgende:
Ik dacht aan chrystal meth......maar weet ook niet precies wat dat is eiks.....ff googelen.
-o nee, dat zal niet!!
[..]
Als je ook naar Paradiso gaat: gezellig!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:43 schreef Liejannuh het volgende:
Nog eenPete
Murray
liefhebber hier!
Ik moet nog even kijken naar welk concert ik ga.![]()
Ik eet heel af en toe ook nog weleens zo'n M&M,(1x per jaar of zo) maar wij noemen het altijd "spul". Dus als je aan iemand vraagt hoe een feest was, dan is het : Heb je nog aan de spullen gezeten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:39 schreef Vivi het volgende:
MDMA (--> Ecstasy) wordt in den volksmuil ook wel kristalletjes genoemd.
Ik heb vroeger regelmatig mijn neus gepoederd met sos, maar XTC heb ik nog nooit geprobeerd...(da's dan zo ongeveer het enige, want verder heb ik alles wel een keer in het volslanke lijfje geproptquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik eet heel af en toe ook nog weleens zo'n M&M,(1x per jaar of zo) maar wij noemen het altijd "spul". Dus als je aan iemand vraagt hoe een feest was, dan is het : Heb je nog aan de spullen gezeten?
Ik heb vroeger ook weleens coke gedaan, maar das niks voor mij. Ging ik plots de hele avond kletsen met mensen waar ik normaal gesproken binnen 5 minuten mee zou zijn uitgepraat en van die grootse plannen, waar natuurlijk he-le-maal niets van terecht is gekomen. Niet te vergeten die depressieve katers!! Liters alcohol kon je dan drinken zonder ooit echt dronken te raken. Zeer anti ik nu ook!quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger regelmatig mijn neus gepoederd met sos, maar XTC heb ik nog nooit geprobeerd...(da's dan zo ongeveer het enige, want verder heb ik alles wel een keer in het volslanke lijfje gepropt) .
Ben een beetje anti geworden (voor mezelf dan) .
Stukkie vlees met groenten. Citroensorbetje toe. Eigenlijk is uit eten gaan heel makkelijk als je aan op dieet bent!quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Vivi het volgende:
Ik was gisteren trouwens keurig bezig, totdat ik mezelf vergreep aan een zakje zoute sticks...
Ik zat toen op 2000, te overzien, maar je valt er niet van af natuurlijk.
Maar goed, vandaag weer netjes begonnen...alleen vanaaf wel uit eten.
Het gaat om een bureaubaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Viking, solliciteren bij de politie! spannend hoor. Schijnt een erg strenge sollicitatieprocedure te zijn, met psychologische en fysieke test enzomaar wel heel erg tof!
haha naja dat had ik niet door natuurlijk... kortzichtig, maar ik dacht direct politie-politiequote:Op zondag 10 augustus 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat om een bureaubaan.
Aan fysieke tests begin ik niet eens![]()
.
Ik vond het ook wel leuk en merkte idd dat ik makkelijker dingen vertelde zonder er bij na te denken of het raar was etc. maar wat ik NIET wou vertellen heb ik ook echt niet gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:56 schreef Isegrim het volgende:
MDMA is tof.Mijn
en ik nemen het een paar keer per jaar, en dan gewoon thuis. Heerlijk gevoel krijg je ervan. En het werkt voor mij ook therapeutisch, omdat ik dan kan praten over dingen waar ik normaal heel moeilijk over praat. Het is niet voor niks ook wel in de psychiatrie gebruikt.
We hebben alleen geen leverancier meerdus de laatste keer is inmiddels al driekwart jaar geleden ofzo.
Oja de operatiequote:Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
SHE! Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alweer aan het rennen bent, na die operatie?
Sterker nog, ik had dat al veel eerder moeten doen van de orthopeed.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
SHE! Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alweer aan het rennen bent, na die operatie?
Haha. Ik vind hardlopen ook stomachtigquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had dat al veel eerder moeten doen van de orthopeed.
Ware het niet dat ik een smerige, luie, niet-sporter ben.
Ging best goed, alleen onverharde weg lukt niet.
Nee, het is niet zo dat AL je remming ineens weg is, maar het is wel veel makkelijker om over 'diepe' gevoelens te praten of over moeilijke / traumatische dingen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vond het ook wel leuk en merkte idd dat ik makkelijker dingen vertelde zonder er bij na te denken of het raar was etc. maar wat ik NIET wou vertellen heb ik ook echt niet gedaan
Oh bedoel je dat, dat is na een paar weken weer hersteld hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Kijkoperaties doen ze 'onder water', en met het doorspoelen van de knie verwijder je het normale smeermiddel van gewrichten (hoe heet dat spul ookalweer?). Dat maakt je lijf dan opnieuw aan, maar tot die tijd 'wrijft' je gewricht.
Ik heb anders best veel van die kaas gehad, in totaal tegen de 100 gram en dat is meer dan 300 kcal. Maar ik was gister laat op, dus ik heb inderdaad weinig 'eetmomenten' gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
zooo jullie hebben beide weinig gegeten
Weet je dat je muesli en cruesli altijd fout schrijft?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb een schaaltje optimel met meusli gehad
en 2 grote bakken thee
en net 6 kleine suikervrije dropjes (Zout)
nee dat is veelquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb een schaaltje optimel met meusli gehad
en 2 grote bakken thee
en net 6 kleine suikervrije dropjes (Zout)
haha nu wel.... thxquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je dat je muesli en cruesli altijd fout schrijft?.
het smokkelgenquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat ik gegeten heb vandaag
Na het lopen een pizza tonijn.
Laatste stukje van de kwarktaart en ik ga zo nog watermeloen grazen.
Ik keek naar de kipfilets, de haricot verts en mijn ferme meloenen in mijn sport BH en dacht...ja daaaaaaaaaaaaaag
Soms vind ik het wel leuk om het slechte voorbeeld te geven
Zou je bijna gaan denkenquote:
Ik probeer mijn wederhelft over te halen voor pizza vanavond. Maar hij wil nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:49 schreef SHE het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat ik gegeten heb vandaag
Na het lopen een pizza tonijn.
Laatste stukje van de kwarktaart en ik ga zo nog watermeloen grazen.
Ik keek naar de kipfilets, de haricot verts en mijn ferme meloenen in mijn sport BH en dacht...ja daaaaaaaaaaaaaag
Soms vind ik het wel leuk om het slechte voorbeeld te geven
en dat is dr ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Zou je bijna gaan denken
Maar ik heb een ijzeren discipline. Alleen het kan niet altijd feest zijn; dus zo nu en dan doe ik lekker tegendraads.
Het zullen de naweeen van de love/peace & hapiness nacht wel zijn. Dan heb ik altijd weer het gevoel dat er meer is op aarde dan buns of steel en maatje 32![]()
want wat er echt toe doet is pizza, kwarktaart en trekdrop
Ik laat de kaas weg trouwens.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga vanavond dit maken:
http://www.bbc.co.uk/food(...)icroaste_85530.shtml
Ik heb nog nooit butternut squash (hoe heten die dingen in 't Nederlands?) op.
Geen seks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik probeer mijn wederhelft over te halen voor pizza vanavond. Maar hij wil niet.
Eigenlijk kan je het dus vergelijken met het proberen te organiseren van een Fok! Meetquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ging ik plots de hele avond kletsen met mensen waar ik normaal gesproken binnen 5 minuten mee zou zijn uitgepraat en van die grootse plannen, waar natuurlijk he-le-maal niets van terecht is gekomen. Niet te vergeten die depressieve katers!!
Die fokmeet staat toch gewoon? In mijn agenda staat: 11 oktober 20.oo uur. Utrecht. Fok.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je het dus vergelijken met het proberen te organiseren van een Fok! Meet.
Zo. Wat doe je dan allemaal voor sport?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar ik sport nu weer 1 1/2 uur per dag dus ik ben sinds 2 week weer eens een kilo kwijt. Zit nu toch echt op 69.6 kg
Oh ja, ik ga het ook meteen opschrijven!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Die fokmeet staat toch gewoon? In mijn agenda staat: 11 oktober 20.oo uur. Utrecht. Fok.
8 uur pas?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Die fokmeet staat toch gewoon? In mijn agenda staat: 11 oktober 20.oo uur. Utrecht. Fok.
Fietsen (2 x per week 1 1/2 uur)quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zo. Wat doe je dan allemaal voor sport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |