quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:17 schreef Vivi het volgende:
Dean vond die compilatie het einde, hij ging zelfs dansen.
Straks moet ik zijn naam veranderen in Gaylord.
Neuh, ben in la Belgique. Over een week of 3/4 ben ik er zeker wel en voor langere tijd, want mijn collega zit dan met z'n gat in het ZuidFranse zand. Dus dan ben je te allen tijden welkom!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:27 schreef Chicolate het volgende:
Wow, jubileum. En ik zou het nog bijna missen ook ...
@Conleche, ben je eigenlijk in Amsterdam op dit moment? (ik mis ook alles) Want ik was bijna vandaag naar Amsterdam gegaan, als ik niet zo moe was en nog zoveel andere dingen had moeten doen, maar dan had ik wel langs willen komen bij je. Nu is dat plan verzet naar over een week of 3/4
.
Iets meer dan een magnum (260 kCal volgens Ola)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef kwakveense het volgende:
over B&J: zo'n godsgruwelijke zonde was dat nou ook weer neit hoor, gisteren. in t kleine bekertje zaten ongeveer 310 ckal. iets minder dan in een magnum dus...
Oh kijk dan vooral niet Sweeney Toddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's dan wel weer leuk ja.
Ik háááááát musicalachtige dingesen![]()
skinny bitchquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
Oh en om weer eens wat on topics te posten: die 60,7 die ik nu weeg is op de Belgische weegschaal hè en jullie weten natuurlijk allemaal dat die op zijn minst een halve kilo méér aangeeft dan mijn officiele. Dus: 59, ik kom eraan!!!
oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Iets meer dan een magnum (260 kCal volgens Ola)
Kwakveense, trek het je nou in vredesnaam niet zo aan! Slecht voor je hartquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....
260 is een gewone magnum, zonder nootjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....
Ik weeg zowel thuis als bij de sportschool, in beide gevallen op zo'n digitale glasplaatweegschaal; in de sportschool ben ik ongeveer 2kg zwaarder. Dat is wel meestal in de avond, waar ik thuis altijd 's ochtends weeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:01 schreef Sugar het volgende:
Vanochtend ben ik weer bij de sportschool op de weegschaal gaan staan (met de angst in mijn benen) en hij gaf in elk geval iets minder aan dan laatst (afgelopen zondag). Ik kan er echt nog niet blij van worden, maar elke vermindering is natuurlijk wel fijn en oké.
Ik weet ook niet zo goed wat kleren (sporthemdje, sportschoenen, bh, onderbroek, schoenen en sokken) wegen. En ik weet ook niet wat normaal is om per week/maand/weet-ik-wat af te vallen.
Tinkepink, wat rot dat de weegschaal juist tegenviel! Dat is zo balen soms, vervelend, hoor.
Agossie!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef kwakveense het volgende:
coldfeet: jahaaaaaaaaai ben al aan t proberen, moet je nagaan!
marz: het duurde even voor ik besefte dat we "de vrouw" fraulen noemen... sommige van mijn vrienden noemen míj namelijk zo dus ik dacht dat je vond dat je ent zo dik als ik wasmaar ik was al in de war hoe julie die bijnaam kenden
![]()
Dat las ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
een feestje zonder seks
Ik vind het prachtig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Nikita staat heel hoog in mijn top 10 allertijden. VAN ALLERSLECHTSTE SONGS EVER DAN !!!
Wat een draak!!
aahwquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig.Maar ik vind ook bijna elk nummer mooi dat Q Music 's ochtends tijdens het Foute Uur draait.
Hun Central Park concert luister ik in de autoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik schijn een slechte muzieksmaak te hebben.Al vind ik mijn favorieten erg meevallen:
- Simon & Garfunkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |