abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:21:10 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60678184
Wheheh..dat commentaar op YouTube

stiegy97291 (1 day ago) Show Hide 0

thank you Thomas01crowe all the singing and coach lessons in the world could not have helped pierce brosnan..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60678549
goedemorgen dames ik was al vroeg op o de 1e olymmpische beachvolleybalwedstrijd te kijken
en was weer mooooooi

en nu ga ik zo nog ff weer proberen te slapen.

nog wel wat last van mijn mond, zit een blauwe plek onder mijn kies.... au
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60678676
Goeiemorgen! Ik ga zo lekker even met een bootje het water op..

Gister sateh gehad en wijn Whéé, ik wil slank worden mét alcohol
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60678697
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:17 schreef Vivi het volgende:
Dean vond die compilatie het einde, hij ging zelfs dansen.

Straks moet ik zijn naam veranderen in Gaylord.

Ik neem aan je kind, want anders moet je je vriend eens even nader inspecteren
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_60679550
Ik ben ook niet zo van de musicals behalve de filmversie van Jesus Christ Superstar en de filmversie van Hair. Ik zal even op you tube twee liedjes opzoeken waar ik altijd bij moet huilen zó melodramatisch zijn ze, maar das soms fijn.

Dis alvast 1 uit Hair:

't liedje begint pas bij minuut 2 of zo.
pi_60679652
En dit is de dramaqueenking uit JCS. (ik zit nu al weer te sobben )
pi_60679779
Wow, jubileum . En ik zou het nog bijna missen ook ...

@Conleche, ben je eigenlijk in Amsterdam op dit moment? (ik mis ook alles) Want ik was bijna vandaag naar Amsterdam gegaan, als ik niet zo moe was en nog zoveel andere dingen had moeten doen, maar dan had ik wel langs willen komen bij je . Nu is dat plan verzet naar over een week of 3/4 .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60679952
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:27 schreef Chicolate het volgende:
Wow, jubileum . En ik zou het nog bijna missen ook ...

@Conleche, ben je eigenlijk in Amsterdam op dit moment? (ik mis ook alles) Want ik was bijna vandaag naar Amsterdam gegaan, als ik niet zo moe was en nog zoveel andere dingen had moeten doen, maar dan had ik wel langs willen komen bij je . Nu is dat plan verzet naar over een week of 3/4 .
Neuh, ben in la Belgique. Over een week of 3/4 ben ik er zeker wel en voor langere tijd, want mijn collega zit dan met z'n gat in het ZuidFranse zand. Dus dan ben je te allen tijden welkom!
pi_60680293
Weet niet of er hier Pete Murray fans zijn, maar de voorverkoop van zijn concert in Paradiso (24 november) is vandaag gestart. Pete

[ Bericht 7% gewijzigd door conleche op 09-08-2008 12:52:11 ]
pi_60680403
Oh en om weer eens wat on topics te posten: die 60,7 die ik nu weeg is op de Belgische weegschaal hè en jullie weten natuurlijk allemaal dat die op zijn minst een halve kilo méér aangeeft dan mijn officiele. Dus: 59, ik kom eraan!!!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:28:33 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60680810
moggeh. ik heb kapot lang uitgeslapen heerlijk. nu een rondje door t huis, al bedden verschonend en kleren opruimend, stofzuigend en dat laatste raam zemend... en dan ehh... lezen ofzo?

lekkah, weekend!

over B&J: zo'n godsgruwelijke zonde was dat nou ook weer neit hoor, gisteren. in t kleine bekertje zaten ongeveer 310 ckal. iets minder dan in een magnum dus... niet dat ik die vaak eet... maar t is niet alsof ik 800 ckal aan ijs heb zitten wegwerken ofzo. hmpfg.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60681033
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef kwakveense het volgende:
over B&J: zo'n godsgruwelijke zonde was dat nou ook weer neit hoor, gisteren. in t kleine bekertje zaten ongeveer 310 ckal. iets minder dan in een magnum dus...
Iets meer dan een magnum (260 kCal volgens Ola)
pi_60681120
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Da's dan wel weer leuk ja .

Ik háááááát musicalachtige dingesen
Oh kijk dan vooral niet Sweeney Todd
Mja.. das een lugubere musical
pi_60681225
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
Oh en om weer eens wat on topics te posten: die 60,7 die ik nu weeg is op de Belgische weegschaal hè en jullie weten natuurlijk allemaal dat die op zijn minst een halve kilo méér aangeeft dan mijn officiele. Dus: 59, ik kom eraan!!!
skinny bitch
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:48:16 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60681270
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef computergirl het volgende:

[..]

Iets meer dan een magnum (260 kCal volgens Ola)
oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....
pi_60681557
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oh! in mijn lijstje is een almond 330 ckal... nou ja, t punt is, dat t best meevalt, een gevulde koek is 280... twee stroopwafels is ook 280... etc. en bovendien eet ik t bijna nooit....
Kwakveense, trek het je nou in vredesnaam niet zo aan! Slecht voor je hart en dat heeft het toch al te verduren na de B&J's
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:01:39 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60681575
Vanochtend ben ik weer bij de sportschool op de weegschaal gaan staan (met de angst in mijn benen) en hij gaf in elk geval iets minder aan dan laatst (afgelopen zondag). Ik kan er echt nog niet blij van worden, maar elke vermindering is natuurlijk wel fijn en oké.

Ik weet ook niet zo goed wat kleren (sporthemdje, sportschoenen, bh, onderbroek, schoenen en sokken) wegen. En ik weet ook niet wat normaal is om per week/maand/weet-ik-wat af te vallen.

Tinkepink, wat rot dat de weegschaal juist tegenviel! Dat is zo balen soms, vervelend, hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60681582
Je hart moet al wel minder bloed rondpompen dan eerst,
dus dat is wel relax!
pi_60681630
Sugar, volgende keer in een string sporten en kijken of het scheelt (draag jij geen broek tijdens het sporten, trouwens? )
pi_60681631
Hey ik luister toevallig net naar ABBA. Ik ben al fan sinds ik 1m hoog was maar ik haaaat musicals!

Gevulde koeken zijn zeer calorierijk, je kunt ze dan ook prima eten als lunch

Mijn gewicht is vreselijk, ik ben heel dik (ik lijk echt wel op fraulein). Straks maar weer ff gauw sporten dan.
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:05:06 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60681652
Oh, ja, sportbroek vergat ik nog!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60681661
Oh ik dacht wel van
wow m'n buik is plat woei
ik ben dunnn
kijk ik naar beneden
blijft m'n vet opeens heupen te creëren

dat was niet de afspraak
pi_60681696

Kut. Vraag niet waarom, maar kut.
pi_60681703
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef kwakveense het volgende:

[..]

260 is een gewone magnum, zonder nootjes.
Maar ik heb net een bakje roomyoghurt op van 270 kcal, dus ik zeg effe niks
pi_60681717
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:01 schreef Sugar het volgende:
Vanochtend ben ik weer bij de sportschool op de weegschaal gaan staan (met de angst in mijn benen) en hij gaf in elk geval iets minder aan dan laatst (afgelopen zondag). Ik kan er echt nog niet blij van worden, maar elke vermindering is natuurlijk wel fijn en oké.

Ik weet ook niet zo goed wat kleren (sporthemdje, sportschoenen, bh, onderbroek, schoenen en sokken) wegen. En ik weet ook niet wat normaal is om per week/maand/weet-ik-wat af te vallen.

Tinkepink, wat rot dat de weegschaal juist tegenviel! Dat is zo balen soms, vervelend, hoor.
Ik weeg zowel thuis als bij de sportschool, in beide gevallen op zo'n digitale glasplaatweegschaal; in de sportschool ben ik ongeveer 2kg zwaarder. Dat is wel meestal in de avond, waar ik thuis altijd 's ochtends weeg.

Toen ik daar voor het eerst mezelf woog was ik 78,8kg ofzo! (en afgelopen woensdag 75,5kg).
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:07:36 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60681718
coldfeet: jahaaaaaaaaa i ben al aan t proberen, moet je nagaan!

marz: het duurde even voor ik besefte dat we "de vrouw" fraulen noemen... sommige van mijn vrienden noemen míj namelijk zo dus ik dacht dat je vond dat je ent zo dik als ik was maar ik was al in de war hoe julie die bijnaam kenden

hm ik geloof dat ik zelf afval van B&J -- was vanochtend op een recordlaagte van 82 kilo jeeeej

[ Bericht 6% gewijzigd door kwakveense op 09-08-2008 13:49:17 ]
pi_60681750
nou nou, afvallen van B&J ?
pi_60681791
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef Isegrim het volgende:

Kutknuffels dan maar
pi_60681841
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef Isegrim het volgende:

pi_60681875
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef kwakveense het volgende:
coldfeet: jahaaaaaaaaa i ben al aan t proberen, moet je nagaan!

marz: het duurde even voor ik besefte dat we "de vrouw" fraulen noemen... sommige van mijn vrienden noemen míj namelijk zo dus ik dacht dat je vond dat je ent zo dik als ik was maar ik was al in de war hoe julie die bijnaam kenden
Agossie! neehoor, ik zou mezelf nooit (openlijk ) vergelijken met anderen hier.
pi_60681901
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
PF: nieuwe smiley ontdekt?

Ise, succes en/of beterschap!
pi_60681941
nee ik was hem kwijt
pi_60682126
Thanks. Vandaag gaat geen leuke dag worden. Maar goed...

Gisteravond wel vrij veel wodka gedronken, maar niet lopen snacken o.i.d. Er waren geeneens snacks. Een feestje zonder snacks.
pi_60682169
een feestje zonder snacks
pi_60682230
Ik heb gister heel veel rum gedronken, toen een baileys in bad en toen gecrasht in bed en vanmorgen had ik zo'n onmeunige nekkramp en koppijn dat mij een paracetamol gebracht moest worden aleer ik overeind kon komen.

Heb ooit een soort whiplash opgelopen ofzo waardoor ik soms ontzettende nekkramp heb die uitstraalt naar mijn linkeroor, -oog en kaak. Nasty!
pi_60682253
Aan het begin van de avond waren er tompoezen en dat was 't. Het was wel erg gezellig trouwens. We hebben karaoke gedaan.
pi_60682267
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
een feestje zonder seks
Dat las ik
pi_60682303
Ik heb Nikita van Elton John vertolkt. Jeugdsentiment.

pi_60682328
Hey Nikita is it cold... in your little corner of the world ? !

/karaoke marz
pi_60682361
Nikita staat heel hoog in mijn top 10 allertijden. VAN ALLERSLECHTSTE SONGS EVER DAN !!!

Wat een draak!!
pi_60682406
Ja vreselijk, ik zit er nu naar te luisteren. Die slechte keyboarddeuntjes eronder maken het helemaal compleet.

Mijn lievelings Elton is Don't go breakin my heart die moet je samen karaoke'en!
pi_60682415
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Nikita staat heel hoog in mijn top 10 allertijden. VAN ALLERSLECHTSTE SONGS EVER DAN !!!

Wat een draak!!
Ik vind het prachtig. Maar ik vind ook bijna elk nummer mooi dat Q Music 's ochtends tijdens het Foute Uur draait.
pi_60682465
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig. Maar ik vind ook bijna elk nummer mooi dat Q Music 's ochtends tijdens het Foute Uur draait.
aahw
pi_60682473
ik vind het stiekem ook wel een leuk lied
pi_60682486
Ik schijn een slechte muzieksmaak te hebben. Al vind ik mijn favorieten erg meevallen:

- Simon & Garfunkel
- Boudewijn de Groot
- Tears for Fears
- The Cure
- Alanis Morisette
- Chris Isaak
pi_60682501
Oh, en meer recent Mika en Robbie Williams.
pi_60682525
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik schijn een slechte muzieksmaak te hebben. Al vind ik mijn favorieten erg meevallen:

- Simon & Garfunkel
Hun Central Park concert luister ik in de auto
pi_60682530
Ik vind bijv dit liedje ook leuk

pi_60682565
Laatst had ik op een feestje een mix van ABBA, Tori Amos en drum&bass opgezet, werd ook niet erg gewaardeerd.

@filmpje: it's been to long ?
pi_60682662
sowieso @ filmpje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')