zwanger!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Hoi! Ik heb net 2 blikken ansjovis verzwolgen!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Hoi! Ik heb net 2 blikken ansjovis verzwolgen!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Pierce B. is eigenlijk de enige die heel beroerd zingt. Maar dat heeft ook wel weer wat.
Colin Firth zingt maar 1 nummer (I can still recall our last summer) en dat doet ie schattig. Meryl Streep zingt verrassend goed trouwens. Alleen vind ik The Winner Takes it All zo'n kutnummer en dat zingt ze ook zo overdramatisch.
Overigens... er waren ook een aantal mannen die met hun vrouwen mee moesten.
Na afloop stond er eentje buiten een beetje te mokken bij de uitgang en toen ik vroeg 'Was het zó erg?' zong die man 1 zinnetje: "I don't wanna talk....." Nou toen kon je me wegdragen
prachtig zegt de wodkaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Greys het volgende:
Ja echt, om te gillen toch? Da's humor van de bovenste plank als je zo als vent reageert![]()
Hier, aan het einde, kan je even zien hoe tenenkrommend Pierce zingt:
Dan ga je toch in je eentje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:14 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, ik moet drie topics bijlezen, maar even een tvp.
Ik kan niemand vinden die met mij naar Mama Mia wil
Da's dan wel weer leuk jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Pierce B. is eigenlijk de enige die heel beroerd zingt. Maar dat heeft ook wel weer wat.
Colin Firth zingt maar 1 nummer (I can still recall our last summer) en dat doet ie schattig. Meryl Streep zingt verrassend goed trouwens. Alleen vind ik The Winner Takes it All zo'n kutnummer en dat zingt ze ook zo overdramatisch.
Overigens... er waren ook een aantal mannen die met hun vrouwen mee moesten.
Na afloop stond er eentje buiten een beetje te mokken bij de uitgang en toen ik vroeg 'Was het zó erg?' zong die man 1 zinnetje: "I don't wanna talk....." Nou toen kon je me wegdragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |