Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat heb ik dus altijd, dat ik iets wil wat totaal niet in is.
Negligé bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Resultaten 1 - 3 van 3 voor neiglege. (0,02 seconden)
lol. en het eerste resultaat is van mij
hoe schrijf je dat
Niet bij Wehkamp kopen, maar korset meenemen naar de winkel en passen. Zelf heb ik een paar underbust korsetjes (overbust zijn mij altijd plaatselijk te ruim) en je kunt niet goed voorspellen hoe iets onder je korset valt. Natuurlijk geldt hoe strakker het bloesje, des te minder stof je hoeft weg te werken en dat vindt je huid fijn. Plooien en knopen onder je korset zijn het eerste uur niet storend, maar als je tot diep in de nacht doormoet is het niet vriendelijk voor je vel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Dames, ik wil even wat mode-advies van jullie, kan dat?Ik ben sinds een jaar ofzo in het bezit van een mooi korset, namelijk deze:
[ afbeelding ]
Nou zit ik een beetje op Wehkamp rond te kijken en ik zoek naar een bloesje wat eronder kan. Wat vinden jullie?
Smaken verschillen. Ik vind het sexy. Ik zou het niet 'gewoon op straat' aandoen, maar wel naar een feest ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet bij Wehkamp kopen, maar korset meenemen naar de winkel en passen. Zelf heb ik een paar underbust korsetjes (overbust zijn mij altijd plaatselijk te ruim) en je kunt niet goed voorspellen hoe iets onder je korset valt. Natuurlijk geldt hoe strakker het bloesje, des te minder stof je hoeft weg te werken en dat vindt je huid fijn. Plooien en knopen onder je korset zijn het eerste uur niet storend, maar als je tot diep in de nacht doormoet is het niet vriendelijk voor je vel.
Ik heb een paar keer een bloesje in de winkel gezien waarvan ik wist dat het geweldig zou staan onder m'n korset, maar dat viel vies tegen toen ik het aanpaste. Uiteindelijk paste het simpelste Bandolera bloesje er het beste bij.
Maar hoe erg is het zonder bloesje? En denk je echt dat mensen naar je vetbubbels kijken als je in een strapless rijgveterkorset rondloopt? Hell no!
dan vind je m'n nieuwe pyjama vast helemaal ordinairquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
Korsetten daarentegen zie je juist óveral. En ik vind het allemaal niet mooi, vooral ordinair met zulke bloesjes eronder.
Je schrijft inderdaad neglige (met accent aigu, maar ik tik op een laptop). Een van de eerste hits daarvan, is mooi bruikbaar in dat sneue missverkiezing-topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Resultaten 1 - 3 van 3 voor neiglege. (0,02 seconden)
lol. en het eerste resultaat is van mij
hoe schrijf je dat
Zoiets inderdaad! Alleen dan niet in zulke debiele Wild Wild West-kleurtjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef loveli het volgende:
Dit is ook ideaal onder een korset:
http://www.galleryserpent(...)s.aspx?productID=151
(was ik nou degene die riep dat je niets online moest kopen?)
dan moet ik toch maar in het lijstje, dan schieten we een eind opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef Isegrim het volgende:
Zijn we met z'n allen al 200 kilo afgevallen?
Edit: nee dus, maar net over de helft.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef YPPY het volgende:
Zo'n ding heb je toch maximaal 5 minuten aan PF? Dan maakt het niet meer uit of het ordinair is.
zwanger!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Hoi! Ik heb net 2 blikken ansjovis verzwolgen!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Hoi! Ik heb net 2 blikken ansjovis verzwolgen!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Pierce B. is eigenlijk de enige die heel beroerd zingt. Maar dat heeft ook wel weer wat.
Colin Firth zingt maar 1 nummer (I can still recall our last summer) en dat doet ie schattig. Meryl Streep zingt verrassend goed trouwens. Alleen vind ik The Winner Takes it All zo'n kutnummer en dat zingt ze ook zo overdramatisch.
Overigens... er waren ook een aantal mannen die met hun vrouwen mee moesten.
Na afloop stond er eentje buiten een beetje te mokken bij de uitgang en toen ik vroeg 'Was het zó erg?' zong die man 1 zinnetje: "I don't wanna talk....." Nou toen kon je me wegdragen
prachtig zegt de wodkaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Greys het volgende:
Ja echt, om te gillen toch? Da's humor van de bovenste plank als je zo als vent reageert![]()
Hier, aan het einde, kan je even zien hoe tenenkrommend Pierce zingt:
Dan ga je toch in je eentje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:14 schreef Merel het volgende:
Ja hoi, ik moet drie topics bijlezen, maar even een tvp.
Ik kan niemand vinden die met mij naar Mama Mia wil
Da's dan wel weer leuk jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Greys het volgende:
Pierce B. is eigenlijk de enige die heel beroerd zingt. Maar dat heeft ook wel weer wat.
Colin Firth zingt maar 1 nummer (I can still recall our last summer) en dat doet ie schattig. Meryl Streep zingt verrassend goed trouwens. Alleen vind ik The Winner Takes it All zo'n kutnummer en dat zingt ze ook zo overdramatisch.
Overigens... er waren ook een aantal mannen die met hun vrouwen mee moesten.
Na afloop stond er eentje buiten een beetje te mokken bij de uitgang en toen ik vroeg 'Was het zó erg?' zong die man 1 zinnetje: "I don't wanna talk....." Nou toen kon je me wegdragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |