Tja, kijk even of je iets herkend in de symptomen ( je doc zal het wel weten )quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik had ooit geperforeerde blinde darm + buikvlies onsteking enz
maar. ik heb ook niet bedacht dat ik een 1 of andere ziekte heb,
ik beschreef het aan m'n dokter en die kwam met van alles aanzetten..
ik heb juist liever geen ziekte, wat me ook logisch lijkt..
Oh, dat sloeg op het chillen, braaf eten en sporten.quote:
Hemel, ik dacht dat je ineens 6 kilo was aangekomen of uit je streefbroek was geknapt, johquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat sloeg op het chillen, braaf eten en sporten.
Dat is dus niet goed, je darmen horen geen lawaai te maken of te rommelen. Dan zijn ze gewoon geirriteerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En m'n darmen waren heeeeel actief (ze luisterde)
maar dat kan ook gewoon betekenen dat ik actieve darmen heb..
nou ik heb nu veel granen koekjes gegeten en melk gedronken en 6-8 boterhammen en ik at al maanden (bijna) geen broodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja, kijk even of je iets herkend in de symptomen ( je doc zal het wel weten )
perioden van extreme moeheid, afwisselend goede/matte huid, ongecontroleerde aanvallen van ernstige buikpijn, rommelende darmen, intolerantie voor melk, suikers, granen ( reactie darmen is dan heviger ) , opgezette buik ( constant , ook wanneer darmen rustig zijn ) , prikkelbaar, typische intolerantie voor specifieke voedingsmiddelen.
IBS is geen duidelijke ziekte; het is iets wat je hebt als je buiten alle andere typerende darm-aandoeningen valt
Gaat vaak wel samen met suiker of granen allergie. Maar dat is logisch, beiden zetten de darmen behoorlijk aan het werk en dat is nu net iets waar een geirriteerde darm geen trek in heeft.
Oh okequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat heb ik misschien drie keer gedaan in een paar maanden. Nee joh, zooo ongezond eet ik ook niet!
Oh maar uit eten heb ik nooit last..en in het buitenland ook niet..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Ik lees nu net over je geperforeerde darm etc. Mijn vriend heeft dat ook gehad en kan sindsdien ook niet meer alles eten, en hij heeft ontzettend vaak buikpijn en diarree. Daar zijn mijn klachten nog mild bij.
De theorie van zijn huisarts is dat, naast leefregels als niet te vet eten, vezelfs nemen etc., hij ook hygiene in acht moet nemen. Darmklachten komen, naast of in combinatie met bv. IBS, ook heel vaak voort uit het innemen van bacterien. En als je darm al extra gevoelig is, kan-ie niet veel aan. Let dus op je snijplanken etc. en kijk uit voor kruisbesmetting. Denk ook dat het geen toeval is dat mensen vaak klachten krijgen als ze uit eten gaan of ergens een snack halen; ik denk dat dat veel te maken heeft met hoe en waar het eten is bereid.
Da's misschien wel mooier omdat het ook glimt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik zou een zijden blousje nemen
niet van katoen/linnen
ik denk dat een witte of een zwarte met knoopjes en een kraag (zijden)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's misschien wel mooier omdat het ook glimt.
Ik lijk overigens héél slank als ik dat ding aan heb. Behalve m'n tieten, die bulken er aan alle kanten overheen.
Dat ziet er wel tof uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
op deze manier
Je kunt ook je brulshirt eroverheen doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat wilde ik eigenlijk, zoiets romantisch, zodat je een beetje zo'n kostuumdrama-effect krijgt.
Jij bent echt geobsedeerd door mijn brulshirt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook je brulshirt eroverheen doen.
(sorry, kon 't niet laten).
Dat gaat me wat te ver maar het bloesje is wel supertof.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
of meer piraten stijl?
[ afbeelding ]
You got mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij bent echt geobsedeerd door mijn brulshirt.Het zijn die tieten hè?
![]()
Ja natuurlijk niet de rest van de outfitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat gaat me wat te ver maar het bloesje is wel supertof.
Ow gelukkig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk niet de rest van de outfithet ging om de blouse!
Whahahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooh wacht
die ENORME tieten
ben jij dat![]()
![]()
?
Als het al niet goed past waardoor je vetlellen krijgt zou ik er zeker niet nog iets onder proppen. Dan kan je beter zo'n half truitje eroverheen doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Niet aandoen is ook zonde!
Je moet wel een beetje door die plaatjes heenkijken eh
Ja, maar zo groot zijn ze dus helemaal niet. Dat kwam echt door het brulshirt met die strategisch geplaatste ogen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooh wacht
die ENORME tieten
ben jij dat![]()
![]()
?
bolero/cardiganquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als het al niet goed past waardoor je vetlellen krijgt zou ik er zeker niet nog iets onder proppen. Dan kan je beter zo'n half truitje eroverheen doen.
[ afbeelding ]
Ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whahahaha.
Het brulshirtverhaal krijgt nog een staartje!.
Eronder is juist mooier, ik heb dat al even getest met een t-shirtje, maar dat is niet echt mooi natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als het al niet goed past waardoor je vetlellen krijgt zou ik er zeker niet nog iets onder proppen. Dan kan je beter zo'n half truitje eroverheen doen.
[ afbeelding ]
Dat vind ik er altijd zó raar uit zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmja, dat vind ik dus eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik er altijd zó raar uit zien.
Net alsof je iets hebt gekocht op de kinderafdeling of dat het truitje gekrompen is in de was.
Uitverkocht.quote:
Hihihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat heb ik dus altijd, dat ik iets wil wat totaal niet in is.
marktplaats?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Ja, dat heb ik dus altijd, dat ik iets wil wat totaal niet in is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |