Marz, bij nader inzien klinkt dit juist helemaal niet zo complimenteusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Wat leuk! Ik had ook een heel ander beeld bij marz, wat een leuke dame
De oreo's opeten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Nog drie uur zonder kind. Wat zal ik eens doen......
Dat zei ik ook al tegen haar, maar zelfs een vriendin van mn ouders, die zelf kapster is, zei dit ook. En die is wel zo eerlijk om te vertellen wat wel en niet werktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
@Chicolate: dat zou ik ook zeggen, als ik kapster was![]()
En het lijkt me echt moeilijk leuke schoenen kopen met zo'n onhandige maat zeg!
Nee, ik moet de kledingkast nog uitruimenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Tutten, scrubben, smeren? Of gewoon lekker NIETS, languit op de bank
[..]
Popje toch! Ik ga elke twee maanden trouwensquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vaker laten knippen. Klinkt maf, maar zo werkt het wel volgens mijn kapster. Als je eens in het halfjaar naar de kapper gaat, is er zoveel dood dat al je 'gespaarde' haar er weer af moet. Ga je iedere 6-8 weken, is er minder dood, hoeft er minder af en blijft er dus meer over. Als er eenmaal punten dood zijn, steken ze elkaar aan ofzo en gaat het doodgaan sneller. Aldus mijn kapster
. Ik had vroeger zelf superlang haar, maar dat hoefde maar 1x per jaar geknipt te worden, en dan nog was er geen dode punt te vinden. Tegenwoordig moet ik er, nu er een model in zit, ook vaker aan geloven
.
Ise
Ik weet weer waarom ik een hekel heb aan schoenen kopen en waarom ik altijd op mannenschoenen loop. Ik was het vergeten, had het verdrongen, maar na mijn schoenenzoektocht van vandaag weet ik het weer en ben ik weer verdrietig. Ik had mooie gevonden, al een wonder want ik wil zwarte skate/sportschoenen met gekleurde 'accenten'. Nou, prachtig paar gevonden, niet duur, prima. Nu komt het leuke ... vrouwen worden geacht geen voeten groter dan maat 41 te hebben en mijn schuiten zijn een mooie 42,5
. Weg schoenendroom, weg goed humeur. Waarom?
Nu heb ik dus geen nieuwe schoenen, zijn mijn oude kapot en wil ik ook nooit meer op zoek naar nieuwe omdat ze niet eens gemaakt worden in mijn maat ...
Tot zover Chicolate die zielig doet, ik ga wel douchen/strijken/schrijven ...
Edit: shit he, megapost. Ik moet het bijna wel gemist hebben ofzo ...
Hoiquote:
Een douche vind ik maar een raar cadeau.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Stomme douche iets zal het wel worden
pff
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een douche vind ik maar een raar cadeau.![]()
Nee ik heb net geslapen, ik voel me echt niet lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Voel je je echt niet zo lekker of gebruik je dat als geen-cadeau-excuus?
Kan je haar geen zelfgeknutselde tegoedbon geven voor een avondje Mamma Mia the Movie?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het leuk dat je ons allemaal leuk vindt
Ik moest vandaag lachen en daar schrok ik van. Lang niet gedaan.
Moet je wel zo af en toe doen hoor! Lachen is gezondquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het leuk dat je ons allemaal leuk vindt
Ik moest vandaag lachen en daar schrok ik van. Lang niet gedaan.
Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Mag je hier ook mee doen als je wilt aankomen om strakker in t vel te komen????
????quote:
Wie weet kan je even aan SHE vragen of ze daar nog goede tips voor heeft!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Mag je hier ook mee doen als je wilt aankomen om strakker in t vel te komen????
Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dan ga je weer klieren net zo als de vorige keer.
Doei
Oh dan hoop ik je dat ik je met iemand door de waar haalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt?
De kennis heb ik wel, de zelfdiscipline des te minderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet kan je even aan SHE vragen of ze daar nog goede tips voor heeft!
(Dat klinkt alsof zij de expert in aankomen is, maar zo bedoel ik het uiteraard nietZij heeft misschien een idee qua voeding, hoe je gezond en wel het beste aan kunt komen!)
Ik ken je van het Singles topic en daar houdt het wel mee op... Je had me zelfs een foto gestuurdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik je dat ik je met iemand door de waar haal
Wat mij betreft: wees welkom!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kennis heb ik wel, de zelfdiscipline des te minder. Dus dacht leek me een leuke manier om mezelf te stimuleren. Bovendien heb ik 5 jaar lang als personal trainer gewerkt dus kan ik ook goede tips geven
.
En anders start ik wel mn eigen topic...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken je van het Singles topic en daar houdt het wel mee op... Je had me zelfs een foto gestuurd
Nee sorry en mr box heb ik nooit van gehoordquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
jij was toch altijd met miss_s aan het bitchen
of was dat mr box
Ja dat zal wel, maar ik heb het niet gezien, dus dan telt het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef kwakveense het volgende:
als je n halve liter water opklokt en je weegt 60,1, dan weeg je dus excl. water 59.6...
zoiets?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar ik heb het niet gezien, dus dan telt het niet
Volg de discussie (nog) niet, ben niet bijgelezen, maar ik ben soms na 200 gram yoghurt opeens 1 kg zwaarderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef kwakveense het volgende:
als je n halve liter water opklokt en je weegt 60,1, dan weeg je dus excl. water 59.6...
zoiets?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij kan een kopje koffie al bijna een halve kilo schelen.
ja, ik heb het een keer geprobeerd.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:22 schreef Fruity het volgende:
[..]
Volg de discussie (nog) niet, ben niet bijgelezen, maar ik ben soms na 200 gram yoghurt opeens 1 kg zwaarder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |