is alanis lesbischquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind maar weinig vrouwelijke artiesten leuk trouwens. De vrouwelijke artiesten die ik leuk vind, zijn vaak de artiesten die ook nogal in trek zijn bij de lesbische gemeenschap. Alanis Morisette, Melissa Etheridge...
Zou dat iets betekenen?
Mij krijg je er wel emo van hoorquote:
Greys, ga je mee naar Pete? Dan worden we z'n groupiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik ga vandaag over een week naar Hoofddorp trouwens, daar is een of ander feest met een groot buitenpodium waar de Nederlandse Abba ook optreedt.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil lang haaral twee jaar maar ik laat steeds de dode puntjes weghalen en dan blijft het dezelfde lengte
Nou ik vind het niet echt lang of zo..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:08 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik ookhad jij eerst niet lang haar?
let niet op de fotoquote:
Het is onvermijdelijk dat minstens 50% van deze dag klote wordt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Greys het volgende:
@Ise, is het onvermijdelijk dat vandaag een klotedag wordt?
Begint pas om half negen 's avonds, dus eventueel alleen dinsdagochtend vrij nemen is prima. Ik heb 2 kaartjes gekocht, dus als jij nu kijkt of je kan, dan hou ik dat 2e kaartje nog even voor jou....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel wat aangericht met de Youtube clipjes he?![]()
Co, het is wel een zeer smakelijk hapje die Pete![]()
Ik ga ff kieken, want het is op een maandag, dus dan zou ik maandagmiddag en dinsdagochtend vrij moeten nemen en ik weet niet of ik die dagen nog heb. Denk je dat het vandaag uitverkocht is?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef -marz- het volgende:
Nu is het schouderlengte, ik wil weer naar zo lang! Lang geleden:
[ afbeelding ]
Al heb ik nu wel aanzienlijk minder tijd om lang haar goed te verzorgen en mijn haar is nogal fijntjes..
Wat ben jij toch eeuwig complimenteusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Wat leuk! Ik had ook een heel ander beeld bij marz, wat een leuke dame
Vaker laten knippen. Klinkt maf, maar zo werkt het wel volgens mijn kapster. Als je eens in het halfjaar naar de kapper gaat, is er zoveel dood dat al je 'gespaarde' haar er weer af moet. Ga je iedere 6-8 weken, is er minder dood, hoeft er minder af en blijft er dus meer overquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil lang haaral twee jaar maar ik laat steeds de dode puntjes weghalen en dan blijft het dezelfde lengte
Ik vind schoonmaken echt fijn. Als ik me zwaar klote voel, dan ga ik poetsen en dat helpt. Srsly.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:08 schreef k_i_m het volgende:
Na het boodschappen doen bij de Makro (.
. ) bleek mijn moeder mijn kind nog niet te willen teruggeven. Nu was dat ook niet zo heel erg, want de schoonmaakster is al twee weken niet geweest, dus er is vanalles echt smerig. Vooral de badkamer. Daar heb ik nu anderhalve fles bleek ingegooid en nu ruikt alles raar
.
Ik haat schoonmaken.
Ik ook! Wat ben je slank marz! En jong! En wat een mooie haarkleur!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef Greys het volgende:
Wat leuk! Ik had ook een heel ander beeld bij marz, wat een leuke dame
quote:
Tutten, scrubben, smeren? Of gewoon lekker NIETS, languit op de bankquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Nog drie uur zonder kind. Wat zal ik eens doen......
Gelukkig ben ik na twee van die dingetjes al misselijk, anders zou hier ook een heel pak op gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:00 schreef Isegrim het volgende:
OMG die zou ik echt niet kopen, Oreo's, want dat is één van die dingen die ik echt echt echt echt niet kan weerstaan.
Ik vind d'r niks an.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:05 schreef conleche het volgende:
Noot gehad oreo's!
God, I'm in luf. En dan in combinatie met die stem. Ik glij van m'n stoel.......
[ afbeelding ]
Ik ga m'n vreemdgaan-met-permissie- lijstje aanpassen. Move over George C. Kom d'r maar in Pete!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |