Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Mag je hier ook mee doen als je wilt aankomen om strakker in t vel te komen????
????quote:
Wie weet kan je even aan SHE vragen of ze daar nog goede tips voor heeft!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef JoeyT het volgende:
Mag je hier ook mee doen als je wilt aankomen om strakker in t vel te komen????
Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dan ga je weer klieren net zo als de vorige keer.
Doei
Oh dan hoop ik je dat ik je met iemand door de waar haalquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet waar je het over hebt?
De kennis heb ik wel, de zelfdiscipline des te minderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet kan je even aan SHE vragen of ze daar nog goede tips voor heeft!
(Dat klinkt alsof zij de expert in aankomen is, maar zo bedoel ik het uiteraard nietZij heeft misschien een idee qua voeding, hoe je gezond en wel het beste aan kunt komen!)
Ik ken je van het Singles topic en daar houdt het wel mee op... Je had me zelfs een foto gestuurdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik je dat ik je met iemand door de waar haal
Wat mij betreft: wees welkom!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kennis heb ik wel, de zelfdiscipline des te minder. Dus dacht leek me een leuke manier om mezelf te stimuleren. Bovendien heb ik 5 jaar lang als personal trainer gewerkt dus kan ik ook goede tips geven
.
En anders start ik wel mn eigen topic...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken je van het Singles topic en daar houdt het wel mee op... Je had me zelfs een foto gestuurd
Nee sorry en mr box heb ik nooit van gehoordquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
jij was toch altijd met miss_s aan het bitchen
of was dat mr box
Ja dat zal wel, maar ik heb het niet gezien, dus dan telt het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef kwakveense het volgende:
als je n halve liter water opklokt en je weegt 60,1, dan weeg je dus excl. water 59.6...
zoiets?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar ik heb het niet gezien, dus dan telt het niet
Volg de discussie (nog) niet, ben niet bijgelezen, maar ik ben soms na 200 gram yoghurt opeens 1 kg zwaarderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:57 schreef kwakveense het volgende:
als je n halve liter water opklokt en je weegt 60,1, dan weeg je dus excl. water 59.6...
zoiets?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij kan een kopje koffie al bijna een halve kilo schelen.
ja, ik heb het een keer geprobeerd.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:22 schreef Fruity het volgende:
[..]
Volg de discussie (nog) niet, ben niet bijgelezen, maar ik ben soms na 200 gram yoghurt opeens 1 kg zwaarder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |