Ja he maar dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik lig hier dubbel. Wat een leuk topic
Ik sta daar altijd urenlang naar ouderwetse snoepjes te staren, UBERverpakkingen borrelhapjes en om het af te maken moet ik ook altijd even langs de emmers met pindakaas. Heerlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:47 schreef conleche het volgende:
Ik kom best vaak in de Makro, maar op de 1 of andere manier trek ik de food-afdeling niet. Ik struin altijd met veel plezier door de non food en neem dan menig winstpakker mee, maar dan zie ik al dat eten en zo hoog en in zulke grote verpakkingen en dan word ik ongelukkig en ga ik maar naar de kassa om m'n tomtommetje en Lost dvdtjes af te rekenen......
Shit! Je hebt toch wel iets anders gekocht he? Om te compenseren dat je niks gevonden hebt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, ik heb de hele middag tassenwinkels afgestruind en ik heb nog niet DE tas
Lancel had heel onpraktische tassen, Longchamp was te grof en Tod's te klein. Die Tod's waren trouwens wel
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef conleche het volgende:
10k is best ver en ik heb 659 cal. verbruikt en pas 279 gegeten.
Mijn echtgenoot dreigde me te vermoorden als ik schoenen zou kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Shit! Je hebt toch wel iets anders gekocht he? Om te compenseren dat je niks gevonden hebt?.
Ik geloof dat jij moet ophouden om je zo te fixeren dat ik te weinig zou eten! Wat weet jij nu van het feit dat ik om 12 uur m'n bed uitkwam, dat ik sws het grootste gedeelte van m'n calorieen altijd 's avonds eet en dat ik beslist geen anorexianeigingen heb!! Dat van dat vocht en die 59 kilo was natuurlijk niet serieus bedoeld: ik weet heus wel dat dat vocht is en niet reeel. Ik had gewoon zin om die 5 te zien op de weegschaal en jij doet het nu net voorkomen dat ik de godganse dag op de weegschaal sta. Je moet smileys leren lezen!! Ik val nu zo uit omdat dit niet de eerste keer is dat jij net doet of ik anorexia heb. Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik wordt toch echt een beetje verdrietig van dit soort opmerkingen.
![]()
Ik weet niet hoe jij aan dat aantal van 659 kcal komt, maar dat lijkt mij een beetje aan de hoge kant voor 10km, 279 is buitegewoon aan de lage kant aangzien het al bijna avond is op dat moment.
Als je echt zin hebt om je als een anorexia patient te gedragen kan je natuurlijk voor en na het sporten op de weegschaal gaan staan, als je dan verschil ziet: gefeliciteerd! Je hebt flink gezweet!
Het is nl de methode waarbij (top)sporters zoals marathonlopers en wielrenners meten of ze niet te veel vocht zijn kwijt geraakt.
lijkt me ook een heel heel mooi tempoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
-edit- Ter aanvulling: Ik ben sinds februari 2007 bezig, ben nu zo'n 12 à 13 kilo afgevallen. Dat is driekwart kilo per maand. Dat lijkt mij aardig geleidelijk!![]()
Ik had deze reactie uiteraard verwacht. Ik richt mij op wie ik wil zolang ik niet geband ben, maar je mag me gerust negeren (doet iedereen toch alquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij moet ophouden om je zo te fixeren dat ik te weinig zou eten! Wat weet jij nu van het feit dat ik om 12 uur m'n bed uitkwam, dat ik sws het grootste gedeelte van m'n calorieen altijd 's avonds eet en dat ik beslist geen anorexianeigingen heb!! Dat van dat vocht en die 59 kilo was natuurlijk niet serieus bedoeld: ik weet heus wel dat dat vocht is en niet reeel. Ik had gewoon zin om die 5 te zien op de weegschaal en jij doet het nu net voorkomen dat ik de godganse dag op de weegschaal sta. Je moet smileys leren lezen!! Ik val nu zo uit omdat dit niet de eerste keer is dat jij net doet of ik anorexia heb. Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is.
En hoe ik aan dat getal van 659 kom?? Dat zei m'n iPod, heb het niet zelf verzonnen. Dus als jij je voortaan op andere mensen kan richten: thanks!!
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja leuk. Zeur gewoon niet zo.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik had deze reactie uiteraard verwacht. Ik richt mij op wie ik wil zolang ik niet geband ben, maar je mag me gerust negeren (doet iedereen toch al).
Je kan wel boos worden, maar ik meen het echt serieus. Zelfs al heb je een pizza gegeten, dan kom je nog niet of nauwelijks boven de 1000 kcal. Ik blijf een wijsneus: voor je metablisme is het in ieder geval beter om overdag meer te eten en 's avonds heel licht.
En meer dan 1x per dag op de weegschaal staan. Sorry.
695 leek me nog al aan de hoge kant omdat ik zelf 3 keer per week 10K loop, en mijn Polar geval verteld mij op basis van gemeten hartslag/loopduur dat ik dan zo'n 350 kcal verbruikt heb (hoger bij een interval training), een getal waar ik ook weinig waarde aan hecht trouwens.
Er stonden geensmileys in jouw post trouwens.
Eensch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja leuk. Zeur gewoon niet zo.
das echt onzin, een avondmaaltijd, ook bestaand uit redelijk gezonde dingen, kan makkelijk 700 ckal bevatten.quote:Je kan wel boos worden, maar ik meen het echt serieus. Zelfs al heb je een pizza gegeten, dan kom je nog niet of nauwelijks boven de 1000 kcal. Ik blijf een wijsneus: voor je metablisme is het in ieder geval beter om overdag meer te eten en 's avonds heel licht.
quote:
Wat is Crystal Meth:
Crystal Meth is een drug die wordt gemaakt van huishoudmiddeltjes. De ingredienten kunnen in bijna elk huishouden gevonden worden. Er wordt een mix gemaakt van anti-vries middel, alkaline(inhoud van batterijen), anti-hoestmiddel, lucifers en kattegrit. Producten die je normaal nooit in je lijf zou willen hebben, zorgen er samen voor dat de gebruiker zich tijdelijk heel energiek voelt. Na een keer gebruiken vraagt je lichaam om meer en kun je niet meer zonder deze giftige mix.
grossquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:06 schreef conleche het volgende:
Ik dacht aan chrystal meth......maar weet ook niet precies wat dat is eiks.....ff googelen.
-o nee, dat zal niet!!
[..]
Ik lees het lijstje nog eens en lucifersquote:
quote:Crystal Meth (Methamfetamine of speed, chalk, ijs, crank, glas) is een versterkte vorm van speed, een soort superspeed dus. Crystal meth bestaat uit een helder witte, gekristalliseerde substantie. Je kunt Crystal Meth slikken, opsnuiven, roken of injecteren. Crystal Meth wordt voornamelijk verkocht in poedervorm. Door de poeder te verdunnen met water is het mogelijk om het te injecteren in een bloedvat. Het oproken van Crystal Meth wordt gecombineerd met tabak of marihuana. En andere manier is inhaleren.: Bij inhaleren wordt crystal-meth poeder op een stukje aluminiumfolie gelegd en verhit. De dampen die daarbij vrijkomen worden vaak met een rietje ingeademd.
Het gaat de gebruikers van Crystal Meth om het oppeppend effect dat zowel werkt op het lichaam als op de geest. De kracht van het effect hangt af van de dosis en de manier waarop Crystal Meth wordt gebruikt. Een van de effecten is dat vermoeidheid niet meer wordt gevoeld en dat de eetlust verdwijnt. De lichamelijke effecten zijn een verhoogde bloeddruk en een versnelde pols. De pupillen worden groter en de spieren spannen zich. Bijeffecten zijn hoofdpijn en duizeligheid. Crystal Meth maakt de gebruiker tijdelijk energievol, vrolijk en zelfverzekerd. De zelfkritiek verdwijnt en het praten gaat gemakkelijker en vlotter. Soms pakt het gebruik van Crystal Meth anders uit: de gebruiker kan er prikkelbaar, onrustig en angstig door worden. Klachten van regelmatige gebruikers zijn chronische vermoeidheid, lusteloosheid en neerslachtigheid. Het seksuele vermogen mindert drastisch.
Lekker kuiken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:53 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik voel me ineens een enorm provinciaaltje
Ik zie SHE al naakt boven een kookpot met batterijen en kattegrit dansen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:06 schreef conleche het volgende:
Ik dacht aan chrystal meth......maar weet ook niet precies wat dat is eiks.....ff googelen.
-o nee, dat zal niet!!
[..]
Als je ook naar Paradiso gaat: gezellig!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:43 schreef Liejannuh het volgende:
Nog eenPete
Murray
liefhebber hier!
Ik moet nog even kijken naar welk concert ik ga.![]()
Ik eet heel af en toe ook nog weleens zo'n M&M,(1x per jaar of zo) maar wij noemen het altijd "spul". Dus als je aan iemand vraagt hoe een feest was, dan is het : Heb je nog aan de spullen gezeten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:39 schreef Vivi het volgende:
MDMA (--> Ecstasy) wordt in den volksmuil ook wel kristalletjes genoemd.
Ik heb vroeger regelmatig mijn neus gepoederd met sos, maar XTC heb ik nog nooit geprobeerd...(da's dan zo ongeveer het enige, want verder heb ik alles wel een keer in het volslanke lijfje geproptquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik eet heel af en toe ook nog weleens zo'n M&M,(1x per jaar of zo) maar wij noemen het altijd "spul". Dus als je aan iemand vraagt hoe een feest was, dan is het : Heb je nog aan de spullen gezeten?
Ik heb vroeger ook weleens coke gedaan, maar das niks voor mij. Ging ik plots de hele avond kletsen met mensen waar ik normaal gesproken binnen 5 minuten mee zou zijn uitgepraat en van die grootse plannen, waar natuurlijk he-le-maal niets van terecht is gekomen. Niet te vergeten die depressieve katers!! Liters alcohol kon je dan drinken zonder ooit echt dronken te raken. Zeer anti ik nu ook!quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger regelmatig mijn neus gepoederd met sos, maar XTC heb ik nog nooit geprobeerd...(da's dan zo ongeveer het enige, want verder heb ik alles wel een keer in het volslanke lijfje gepropt) .
Ben een beetje anti geworden (voor mezelf dan) .
Stukkie vlees met groenten. Citroensorbetje toe. Eigenlijk is uit eten gaan heel makkelijk als je aan op dieet bent!quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:47 schreef Vivi het volgende:
Ik was gisteren trouwens keurig bezig, totdat ik mezelf vergreep aan een zakje zoute sticks...
Ik zat toen op 2000, te overzien, maar je valt er niet van af natuurlijk.
Maar goed, vandaag weer netjes begonnen...alleen vanaaf wel uit eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |