abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:50:29 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60701656
goedemorgen dames ik ben ook wel een echt provinciaaltje denk ik kheb nog nooit any sort of drugs geprobeerd.. wel meerdere malen ongelofelijk dronken geweest.. maar moet zeggen dat dat alweer jaren geleden is (denk vooral tussen mijn 14 en 18e) , en dat is mezelf tegenwoordig veeeeeel betr onder controle heb... als ik nu drink (en dat is maar een paar keer per jaar) dan drink ik tot ik het gevoel krijg aangeschoten te zijn en doe het dan een stuk rustiger aan ofzo.... ben dus nooit meer laveloos dronken, maar gewoon gezellig aanwezig
en die kristallen klinken in elk geval wel boeiend maja ik zal me dr maar niet aan wagen....

ik heb eindelijk eens een nacht heel erg goed geslapen. Nu pas een half uurtje wakker en ga lekker rustig aan doen... we zouden nog ff beachvolleybal kijken, maar het regent hier. dus denk niet dat dat gaat lukken... (niet echt leuk om in de regen naar in de modder spelende volleyballers te kijken)...

ik heb gister overdag goed gezond gegeten, alleen savonds was ik aan het zondigen en had ik van vriendlief een gebakken ei en gebakken aardappeltjes gegeten... en dat was heerlijk, maar ook erg vet... en toen werd mijn maag nogal opstandig en ben ik de hele avond beroerd geweest en heb 2 keer boven de plee gehangen... dus was geen succes.... direct gestraft voor mijn zonden ofzo haha

@conleche, je calorieinname deze week klinkt helemaal niet zo verkeerd hoor. Ik denk dat ik over het algemeen ook vaak tussen de 1000 en 1250 cal zit....

@Viking, solliciteren bij de politie! spannend hoor. Schijnt een erg strenge sollicitatieprocedure te zijn, met psychologische en fysieke test enzo maar wel heel erg tof!

@She, keurig dat je al hebt hardgelopen ennnuh ik haal ook de 10 km niet hoor.... heb een ongelofelijke hekel aan hardlopen, ben best sportief en sport al mijn hele leven fanatiek (en op een leuk niveau), maar dat hardlopen wordt nooit wat voor mij....

zal zo maar eens ff gaan ontbijten en langs de weegschaal lopen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60701780
MDMA is tof. Mijn en ik nemen het een paar keer per jaar, en dan gewoon thuis. Heerlijk gevoel krijg je ervan. En het werkt voor mij ook therapeutisch, omdat ik dan kan praten over dingen waar ik normaal heel moeilijk over praat. Het is niet voor niks ook wel in de psychiatrie gebruikt.

We hebben alleen geen leverancier meer dus de laatste keer is inmiddels al driekwart jaar geleden ofzo.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:06:35 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60701962
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

@Viking, solliciteren bij de politie! spannend hoor. Schijnt een erg strenge sollicitatieprocedure te zijn, met psychologische en fysieke test enzo maar wel heel erg tof!
Het gaat om een bureaubaan .
Aan fysieke tests begin ik niet eens .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:10:31 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60702040
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het gaat om een bureaubaan .
Aan fysieke tests begin ik niet eens .
haha naja dat had ik niet door natuurlijk... kortzichtig, maar ik dacht direct politie-politie
maar op het bureau is het vast en zeker wel tof werk
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:23:16 #255
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60702268
zooo k ben weer terug van hardlopen (sukkel-joggen meer...) maar ook al is t maar les 1, flnk bezweet ben ik wel, dus nu lekker onder de douche en dan vanmiddag fijn gedownloade filmpjes kijken
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60702510
SHE! Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alweer aan het rennen bent, na die operatie?
pi_60703195
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:56 schreef Isegrim het volgende:
MDMA is tof. Mijn en ik nemen het een paar keer per jaar, en dan gewoon thuis. Heerlijk gevoel krijg je ervan. En het werkt voor mij ook therapeutisch, omdat ik dan kan praten over dingen waar ik normaal heel moeilijk over praat. Het is niet voor niks ook wel in de psychiatrie gebruikt.

We hebben alleen geen leverancier meer dus de laatste keer is inmiddels al driekwart jaar geleden ofzo.
Ik vond het ook wel leuk en merkte idd dat ik makkelijker dingen vertelde zonder er bij na te denken of het raar was etc. maar wat ik NIET wou vertellen heb ik ook echt niet gedaan
pi_60703208
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
SHE! Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alweer aan het rennen bent, na die operatie?
Oja de operatie

Ik moet vandaag les 6 doen
anders haal ik nooit de 5km wedstrijd eind september
pi_60703236
Net hargelopen, interval gedaan. Met lopen erbij zit ik nu op 4,45 km totaal 28 min harlopen (joggen) en 6 min. lopen. Best handig trouwens http://www.afstandmeten.nl/
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:15:55 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60703239
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Sterker nog, ik had dat al veel eerder moeten doen van de orthopeed.
Ware het niet dat ik een smerige, luie, niet-sporter ben.
Ging best goed, alleen onverharde weg lukt niet.
pi_60703282
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Sterker nog, ik had dat al veel eerder moeten doen van de orthopeed.
Ware het niet dat ik een smerige, luie, niet-sporter ben.
Ging best goed, alleen onverharde weg lukt niet.
Haha. Ik vind hardlopen ook stomachtig Maar het is wel goed..
Op mijn nieuwe opleiding moet ik wss sporten
pi_60703300
OK, dat verrast me van je orthopeed dan Hoe lang is t nu geleden, een week of 4? Dat betekent dat de wrijving in je knie nu weer wat minder wordt, het duurt een week of 6 om weer back to normal te gaan na een kijkoperatie.
pi_60703321
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vond het ook wel leuk en merkte idd dat ik makkelijker dingen vertelde zonder er bij na te denken of het raar was etc. maar wat ik NIET wou vertellen heb ik ook echt niet gedaan
Nee, het is niet zo dat AL je remming ineens weg is, maar het is wel veel makkelijker om over 'diepe' gevoelens te praten of over moeilijke / traumatische dingen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:24:38 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60703406
Wat bedoel je met wrijving? Ik heb helemaal geen wrijving
Ik had alleen wat overrekte banden en die krengen moeten aan het werk; juist niets doen is ineffectief.
Ik moest juist na wondgenezing zsm fietsen, zwemmen en lopen. Maar in mijn geval ook omdat ze willen weten of ze strak genoeg zijn nu.
pi_60703446
Kijkoperaties doen ze 'onder water', en met het doorspoelen van de knie verwijder je het normale smeermiddel van gewrichten (hoe heet dat spul ookalweer?). Dat maakt je lijf dan opnieuw aan, maar tot die tijd 'wrijft' je gewricht.
pi_60703537
synoviaal vocht
pi_60703611
Vandaag gegeten als ontbijt
0,5 Hard broodje met rozijnen en 0,5 hard broodje met pindakaas
Yoghurt met rode bessen
Kopje thee, kopje koffie (met zoetstof)
Na het hardlopen
Handje cashewnoten
Wil nu gaan douchen maar heb totaal geen zin. Het wordt een lazy-zondag
pi_60703704
Ik zal nog ff mijn lijstje van gisteren geven:

O: 2 gekookte eieren
T: ananas
L: twee zuurdesemboterhammen met kipfilet-bieslook
D: salade van rucola, artisjokharten, kerstomaatjes, rode paprika en mediterrane geitenkaas
S: paar blokjes mediterrane geitenkaas

Die kaas is echt té lekker. Met stukjes zongedroogde tomaat, olijf etc.

Vandaag tot nu toe twee gekookte eieren, elk met een plakje rookvlees eromheen. En nu ben ik aan het bedenken wat ik vanavond ga maken.
pi_60703742
Mijn liistje van vandaag:

twee kopjes thee
15 amandelen
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:40:28 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60703788
zooo jullie hebben beide weinig gegeten

ik heb een schaaltje optimel met meusli gehad
en 2 grote bakken thee
en net 6 kleine suikervrije dropjes (Zout)
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:40:38 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60703794
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Kijkoperaties doen ze 'onder water', en met het doorspoelen van de knie verwijder je het normale smeermiddel van gewrichten (hoe heet dat spul ookalweer?). Dat maakt je lijf dan opnieuw aan, maar tot die tijd 'wrijft' je gewricht.
Oh bedoel je dat, dat is na een paar weken weer hersteld hoor.
Ik mocht in elk geval na 4 weken weer beginnen. ( eerst zwemmen, dan fietsen, dan lopen ). Ik moest zelfs..maar ik had nog niet zo'n zin en bij mij zijn de banden nog wel erg pijnlijk.
Na beweging stroomt er ook nog wel wat vocht in de knie, dus het is duidelijk dat eea nog niet helemaal jofel werkt. Ik ben het echter eens met de orthopeed dat beweging belangrijk is en dat je daar ook niet te lang mee moet wachten.
Ik moet ook de omliggende spieren zsm sterk krijgen zodat het de schokdemping wat bevordert. ( denk aan kuiten, quadriceps )
pi_60703881
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb anders best veel van die kaas gehad, in totaal tegen de 100 gram en dat is meer dan 300 kcal. Maar ik was gister laat op, dus ik heb inderdaad weinig 'eetmomenten' gehad.
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:43:52 #273
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60703883
quote:

en 2 grote bakken thee
Weet je dat je muesli en cruesli altijd fout schrijft? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60703918
quote:

en 2 grote bakken thee
nee dat is veel

het is
20 amandelen
1 kiwi

maar.. ik ben dan ook pas een half uur wakker
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:47:19 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60703988
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Weet je dat je muesli en cruesli altijd fout schrijft? .
haha nu wel.... thx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')