Honeybunny heeft een gevalletje burenruzie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
Hmm, ik vind het een beetje vies noekje... elastiekje aan beide kanten en je hebt een ondeugend speeltje.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Dan maakt Fan er vast wel een mooie paint bij.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
een pop art dwerg met een bio bak
Noekje gaat morgen naar Rotjeknor:quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
![]()
en een smeulend hegje.
God, zelfs ik krijg zin in painten.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
Iihiiik ga morgen voor het eerst in mijn leven naar Rotterdam. Nou, jeetje.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Echt? Wat voor leuks ga je hier doen?
Mooi wel:quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Disana het volgende:
Bij Peter in de brievenbus piesen gaat 'r anders niet lukken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
LOL Staat er ook bij waar je zo'n ding moet gebruiken? Want het enige verschil lijkt vooralsnog dat je niet hoeft te hurken, en da's niet veel.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef tipsch het volgende:
Moet je het toch even goed lezen.![]()
Plassen doe je in elk geval zo:
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[quote]
Ja dan sta je daar dus op zo'n festival met je broek omlaag of je rok omhoog... what's the difference
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb geen idee, in eerste instantie werd er gezegd dat het Noekje niet zou lukken om in de brievenbus van Peter te piesen, dat kan dus heus wel.Niet dat het een goed idee is, niet dan Peter het leuk zou vinden maar technisch is het mogelijk.....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef noekje het volgende:
Oh maar ik ben sowieso geen plasgeitebreiertype, die tuitjes, da's niks voor mij. Als kind ging het altijd al fout in de bossen, kon ik weer jankend naar huis omdat alles onderzat dat ik me niet eens waag aan enge hulpmiddelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die niet zo'n ervaring hebben.....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
Oh écht? Ik dacht écht dat ik het enige meisje was waarbij het gewoon niet goed ging. Ik dacht echt dat ik gewoon the skills niet had. Ik ben niet alleen!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Ooit met mn kontje in de brandnetels gaan zitten tijdens plassen in het bos![]()
Piesen in het wild blijft voor meisjes een drama. Met of zonder tuit!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dan pies je altijd over je broekspijpen heen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef kahaarin het volgende:
mja, of je broekje was niet ver genoeg naar beneden.....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Of je verliest je evenwicht.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef tipsch het volgende:
![]()
Wat verwachten vrouwen nou eigenlijk van een plastuit.
En go!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
Nou, bijvoorbeeld... dat je er net als Dementor een voorstukje op zet om de tuin mee te sproeien.
Nee, doe maar water en een blaadje sla. Het is echt warm hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
dus.![]()
Wil er nog iemand wijn. Ik wacht op regen. Of tot de temperatuur zo gezakt is dat ik kan slapen. Of tot het moment dat ik omdonder van de slaap.
Truste ruudquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijk ik net op mijn klokje en besef ik dat ik niet meer kan volgen.![]()
Truste Fok!![]()
Hihi, grappig!quote:
wrom nou water en een blaadje sla?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, doe maar water en een blaadje sla. Het is echt warm hè?
O ja, het is morgen gewoon vrijdag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijk ik net op mijn klokje en besef ik dat ik niet meer kan volgen.![]()
Truste Fok!![]()
Ik benijd je! Ik zou zó graag naar bed willen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
REGEN!!!! EN HEEL VEEL WIND!!!![]()
![]()
![]()
![]()
oh, storm zelfs gewoon ineens
Fuck de vrijdag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, het is morgen gewoon vrijdag.
Trusten Ruud![]()
Ga je een dagje weg? Nog even en dan is de vakantie weer voorbij en dan moeten we elke ochtend weer rugzakjes vullen. Bah!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wrom nou water en een blaadje sla?![]()
het begint toch wel wat koeler te worden geloof ik. En ik ben gewoon errug moe. En morgen kan ik niet eens uitslapen.
Mijn laatste vakantiedag, maandag moet ik gewoon weer aan de bakquote:
De bak, dat klinkt niet al te best.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantiedag, maandag moet ik gewoon weer aan de bak
Schoonloeder is weer terug van vakantie dus we gaan even langs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga je een dagje weg? Nog even en dan is de vakantie weer voorbij en dan moeten we elke ochtend weer rugzakjes vullen. Bah!
Gert heeft het licht gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:12 schreef Gert het volgende:
Ja! News from the south west: ik zag een lichtflits en het begint nu te regenen.
Áls ze iets voor ons overgelaten hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gert heeft het licht gezien![]()
manoman, volgens buiendingus pas tussen 5 en 8 hier regen
Aan het werk dus, gewoon op kantoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De bak, dat klinkt niet al te best.
T zal toch wel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Áls ze iets voor ons overgelaten hebben.
Oh je bedoeld die hoge gebouwen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan het werk dus, gewoon op kantoor![]()
Nou ze zijn er hebberig genoeg voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T zal toch wel?
Anders moet ik morgen alsnog met de plastuit sproeier in de weer
De mijne is niet zo heel hoog, wel heel bijzonder, het is een voormalige sleepboot, helemaal verbouwd tot kantoorruimtes op hoge palen gezet half boven de wal en half boven de Oude Maas.quote:
Succes ermee, trustenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ze zijn er hebberig genoeg voor.
Ik ga het proberen, het bed. Mét een waterijsje. Welterusten allemaal
Oh dan weet ik al welke.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne is niet zo heel hoog, wel heel bijzonder, het is een voormalige sleepboot, helemaal verbouwd tot kantoorruimtes op hoge palen gezet half boven de wal en half boven de Oude Maas.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik woon toch "al" 23 jaar in Rotterdam.
Volgende keer even zwaaienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet het he, I always keep a watchful eye.
Trustequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien![]()
Ik ga ook een poging wagen om te slapen, trusten voor wie er nog is
Truste Deisyy ik was even plassen........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien![]()
Ik ga ook een poging wagen om te slapen, trusten voor wie er nog is
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En moet iedereen hier dat meebeleven?
Joh, dan vermelden we hier toch ook nog even dat M&M's een trekker isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En moet iedereen hier dat meebeleven?
Tuuk wel, hart onder de riem bij Fan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
Fuck dat schilderij hoort toch niet in de OP.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef kahaarin het volgende:
OP is af, slapen lukt toch nog niet, voor de slapers: Trusten en![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik ga ook maar een poging wagen. Zelfs een wandelingetje gemaakt, maar het is buiten gewoon nog warmDus dat hielp ook al niet....
Truste
Truste Buuf! Neem nog effe een frisse douche, helpt ook nog wel eens!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik ga ook maar een poging wagen. Zelfs een wandelingetje gemaakt, maar het is buiten gewoon nog warmDus dat hielp ook al niet....
Truste
Je weet toch wel waar dat schilderij voor staat, dat mag gewoon niet te dicht in de buurt van beagles komen hoor..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuuk wel, hart onder de riem bij Fan.![]()
Dat gevoel heb ik ook, erg is het.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef Dementor het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik nog de hele nacht door kan gaan terwijl ik morgenochtend naar een verplicht uitje moet.
Moet je nagaan als je wat van mijn thee en kruiden tot je neemt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, erg is het.
Contrast, die lieve onschuldige hondjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar dat schilderij voor staat, dat mag gewoon niet te dicht in de buurt van beagles komen hoor..
Wrom?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een leesvoer, maar ik ben bij
Ik vind het maar eng.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Contrast, die lieve onschuldige hondjeslijken zo nog schattigerder!
Hey!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een leesvoer, maar ik ben bij
Ik heb al veel te veel tot me genomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je wat van mijn thee en kruiden tot je neemt.
Never enough.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel tot me genomen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weerstand is zinloos HB.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
het heeft iets ranzigs zoals je het schrijft
Ik koop de hele winkel leeg!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Alleen als je Magnums in huis hebt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef -Blurk- het volgende:
Is er nu niemand die een lekker gezellig liedje kan posten?
Dat is nogal subjectief he!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef -Blurk- het volgende:
Is er nu niemand die een leker zomers liedje kan posten?
als hij me met zijn teen in mijn krijs neemtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Krijs? Waar zit die?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
als hij me met zijn teen in mijn krijs neemt![]()
![]()
![]()
perverts
hé hé eindelijk een muziekjequote:
Doe me maar even als Buddy toevoegen dan kijk ik wel even voor jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
Zit ik nou nog op een PM te wachten of niet.
Ik weet het echt niet meer.
Van wie dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
Zit ik nou nog op een PM te wachten of niet.
Ik weet het echt niet meer.
Dat zou wel de ultieme karaktermoord zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Doe me maar even als Buddy toevoegen dan kijk ik wel even voor je
truste Karinquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef kahaarin het volgende:
Lieve mensen, ik ga toch maar een poging wagen, welterusten en tot ziens.![]()
Truste Ka!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef kahaarin het volgende:
Slaap lekker weervrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef kahaarin het volgende:
Naja, je weet het niet he...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus nu af he.
Teveel keus/mogelijkheden.
Ik ben toch heel discreetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme karaktermoord zijn.
Dat is het mooie van PM, er kan er zomaar opeens eentje verschijnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Naja, je weet het niet he...
Welterusten allemaal!
Ik "hack" even de buurman uit pure noodzaak en jij roept direct dat ik de hele straat hack.quote:
Ik heb net een poging gedaan, je inbox is vol poppedopje!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is het mooie van PM, er kan er zomaar opeens eentje verschijnen.
U2? Top.quote:
behalve als je PM box vol is natuurlijk met al die groupies van jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is het mooie van PM, er kan er zomaar opeens eentje verschijnen.
Wat een moment toch weer!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
behalve als je PM box vol is natuurlijk met al die groupies van je
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik kom niet meer bij, met een teen in je krijs heb je altijd prijs
Zal je nog eens een liefdesverklaring sturen, je pleurt ze gewoon wegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een moment toch weer!
Nu moet ik al die adoratie mail weggooien, zowel ontvangen als verstuurde berichten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik "hack" even de buurman uit pure noodzaak en jij roept direct dat ik de hele straat hack.
Dat is toch wel een verschil he HB.
Laten we het over al die andere dingen maar niet hebben!![]()
Nee hoor, die heb ik al lang uitgeprint.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zal je nog eens een liefdesverklaring sturen, je pleurt ze gewoon weg
van mij krijg je geen pm hoor, ik ben hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een moment toch weer!
Nu moet ik al die adoratie mail weggooien, zowel ontvangen als verstuurde berichten.
Nee, jij doet dat niet hé. Weet je dat je de enige bent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
van mij krijg je geen pm hoor, ik ben hier
Ja daarom is mijn box nu ook vol he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat niet hé. Weet je dat je de enige bent?
is dat zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En jij toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
O, wat heerlijk, het begint hier te waaien !
ja,ja, jij hebt een hele fanclub, wanneer is jou fandag eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat je niets wijs maken, ik heb alle lijnen naar alle grote steden in Nederland.
Ik ga rapmuziek draaien hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
van mij krijg je geen pm hoor, ik ben hier
Wat is er eigenlijk met dat mooie plaatje gebeurt met alle lijntjes? En het memory spel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat je niets wijs maken, ik heb alle lijnen naar alle grote steden in Nederland.
Aaaaaaaaai, dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja, jij hebt een hele fanclub, wanneer is jou fandag eigenlijk?
Die liggen nu bij de AIVD.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met dat mooie plaatje gebeurt met alle lijntjes? En het memory spel?
Tipsch!!!!
Já, wil ook een lijntje zien. Tipsch!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met dat mooie plaatje gebeurt met alle lijntjes? En het memory spel?
Tipsch!!!!
Tipsch down?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:14 schreef Dementor het volgende:
Tipsch was toch al down of niet?
Ik mag geen PM's meer sturen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tipsch down?
Jezus, ik zoek nu overal wat achter... Blurk dr schuld!
quote:
nou ja zeg ! hoe durven ze ..........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mag geen PM's meer sturen.
Hoe vind je dat?
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou ja zeg ! hoe durven ze ..........
maar je kan toch alles op het forum kwijt?
Pats voor de bats ofzoiets
Echt niet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tipsch down?
Jezus, ik zoek nu overal wat achter... Blurk dr schuld!
hoe kan dat nou dat jij altijd muziek hebt die ik niet ken maar wel mooi vindquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Als daar een nummer bij past dan is het dit wel. Overigens kan ik John Hiatt van harte aanbevelen.
Wat een stem, wat een songwriter. All time favo
en luister dan deze ook nog even
Dat heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Echt niet!
Hij was moe maar voldaan dus ging heerlijk slapen
Mooi, dat eerste nummer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Als daar een nummer bij past dan is het dit wel. Overigens kan ik John Hiatt van harte aanbevelen.
Wat een stem, wat een songwriter. All time favo
en luister dan deze ook nog even
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mag geen PM's meer sturen.
Hoe vind je dat?
Oh mevrouw in kwestie is bang dat ze hier anders nog tot 6 uur zit.quote:
o ze denken maar........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oeh lekker!![]()
Ik kan niet teveel posten op het forum joh straks gaan ze hier nog dingen denken.
O, op die fiets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh mevrouw in kwestie is bang dat ze hier anders nog tot 6 uur zit.
Denk ik hoor.
Kan er ook naast zitten.
Oe! Die kom je haast nooit tegen, als tube!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:07 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
yes sir, we play both kinds... Country and Western
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh mevrouw in kwestie is bang dat ze hier anders nog tot 6 uur zit.
Denk ik hoor.
Kan er ook naast zitten.
Nee, ik ben de laatste tijd nooit met een tevreden gevoel mijn bed in gestapt.quote:
Dan zou ik maar eens heel hard John Hiatt cd's kopen, alles is zo'n beetje super van die grootheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kan dat nou dat jij altijd muziek hebt die ik niet ken maar wel mooi vind
Als ze lief is!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ach, maar Fan mag toch gewoon op tijd naar bed van je?
ik ben (bijna) altijd lief......quote:
En dit vind ik de mooistequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:24 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens heel hard John Hiatt cd's kopen, alles is zo'n beetje super van die grootheid.
Kan het zijn dat je die gewoon het beste kent?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit vind ik de mooiste![]()
hier blijf ik wel even voor wakkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit vind ik de mooiste![]()
Je bent soms een beetje stout maar dat vind ik wel schattig hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben (bijna) altijd lief......
en ik ga lekker naar bed als ik dat wil![]()
en dat duurdt geloof ik iet zo heel lang meer of er moet nog iets leuks gebeuren
In dienst nemen Dementorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent soms een beetje stout maar dat vind ik wel schattig hoor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In dienst nemen Dementor![]()
![]()
Trust me, je zegt direct ja als het zover is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij mag HoneyBunny
ik heb al een baan
Ja hallo, je kan geen 6 vrouwen in dienst nemen hoor! Dat gaat fout! Vrouwen onderling op de werkvloer is een ramp! Haren trekken, stoelen saboteren, krabbelen, gillen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij blijft natuurlijk heel dicht bij mij hoor.
Once your in...
We betrekken dat pand aan de rivier he, ruimte zat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja hallo, je kan geen 6 vrouwen in dienst nemen hoor! Dat gaat fout! Vrouwen onderling op de werkvloer is een ramp! Haren trekken, stoelen saboteren, krabbelen, gillen!
hoe kan jij in godsnaam posten, pm sturen en emails verzenden allemaal tegelijk ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
Zo ik heb net een mailtje de deur uitgedaan dat ik echt niet voor morgen een concept op kan leveren en of dat maandag kan.
Lekker.
Ik wil geen tweede keus zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij mag HoneyBunny
ik heb al een baan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Trust me, je zegt direct ja als het zover is.
Ik kan zoveel tegelijk Fan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kan jij in godsnaam posten, pm sturen en emails verzenden allemaal tegelijk ?
ben je ook hyper van die thee ofzo
Dus ik mag alleen HB in dienst nemen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik wil geen tweede keus zijn![]()
Zullen wij samen een bedrijfje beginnen Fan? Spammen we wat op Fok!, nemen we een lekkere vent in dienst (zo'n coca cola Light break kerel) die de post verwerkt enzo!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:38 schreef Duh_Dude het volgende:
Zit tijdelijk in Deventer en dan niet over de A50 maar tussendoor door de natuur, ramen open, dit soort muziek te hard aan, boeren komen overeind, vegen het zweet van hun kop en knikken goedkeurend naar me. Boerinnen met aardappelmesjes, dorsvlegels of zeis rennen achter mijn auto aan in de hoop tot de laatste tonen mee te kunnen zingen. Pas als ik in de verte verdwenen ben keert de rust enigszins weder.
Ja.quote:
oh...... groenteloempia zonder die onduidelijke stukjes vlees graagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ff bezig, loempia![]()
Dementortje: sorry Dementor![]()
Neehee, je mag in dienst nemen wie je wilt, maar ik wil nooit meer met 6 vrouwen werken! Daar komt oorlog van!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen HB in dienst nemen?
en wat moet ik daar voor doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
10k per maand, auto van de zaak zonder gezeur over prive gebruik en de rest mag je zelf weten.
Al ga je de hele dag schilderen en muziek luisteren, ik vind alles best.
Maar je hoeft niet samen te werken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Neehee, je mag in dienst nemen wie je wilt, maar ik wil nooit meer met 6 vrouwen werken! Daar komt oorlog van!
Die dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh...... groenteloempia zonder die onduidelijke stukjes vlees graag![]()
van Mora....
Wat je leuk vind, zolang je maar een paar dagen per week aanwezig bent en je ding doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en wat moet ik daar voor doen?
Een bergje vrouwen bij elkaar kunnen niet ruim denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet samen te werken!
Je doet gewoon je eigen ding binnen het bedrijf.
Ruim denken Honey.
Verklaar "je eigen ding" eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet samen te werken!
Je doet gewoon je eigen ding binnen het bedrijf.
Ruim denken Honey.
Ik ben er toch ook nog.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bergje vrouwen bij elkaar kunnen niet ruim denken
Jij snapt mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind om te doen he, dat kan van alles zijn.quote:
dus gewoon doen waar ik goed in ben, een beetje slap lullen dat is alles ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat je leuk vind, zolang je maar een paar dagen per week aanwezig bent en je ding doet.
Maar al te goedquote:
Ja precies dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus gewoon doen waar ik goed in ben, een beetje slap lullen dat is alles ?
mmmmmmmmm sound like the ideale job.........
poepie..... je eh..... luier zit volquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
poepie..... je eh..... luier zit vol![]()
codetaal![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
poepie..... je eh..... luier zit vol![]()
codetaal![]()
Zeg dat wel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Duh_Dude het volgende:
Toch nog even voor de enkeling die zich afvraagt of dat wel kan al die disco, country en salsa
Zucht, wat hebben jullie allemaal vandaag! IK ben niet aan het PM-en!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha wat zou er nou verstuurd worden he.
HB kennende...
ik vind (bijna) alles wel leuk wat je post, maar soms zit er wel iet tussen dat ik denkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:47 schreef Duh_Dude het volgende:
Toch nog even voor de enkeling die zich afvraagt of dat wel kan al die disco, country en salsa
Saxay!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zucht, wat hebben jullie allemaal vandaag! IK ben niet aan het PM-en!
Kutwijven ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een bergje met vrouwen hier, haak af
Whoa dan moet ik het weer uitleggen he.quote:
ja ik ga met je mee , het was een zware dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een bergje met vrouwen hier, haak af
Als je je mailbox aan zou zetten zou het wat makkelijker gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:51 schreef Duh_Dude het volgende:
kreeg ik maar eens een pm......
truste allemaal
sweat dreams
Ja zag het en heb al boel weggemieterd maar blijft 100 % vol.quote:
Als het maar niet over sex gaat, want daar houd ik niet vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Whoa dan moet ik het weer uitleggen he.
HB weet er alles van, als je interesse hebt stuur je haar maar een PM.
Hihi.![]()
![]()
Je moet het ook echt goed uit je prullenbak verwijderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zag het en heb al boel weggemieterd maar blijft 100 % vol.
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als het maar niet over sex gaat, want daar houd ik niet van
Oh fuckquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet het ook echt goed uit je prullenbak verwijderen.
Wat doe jij nou ??? de ava van Ijsmeisquote:
Tuurlijk niet joh! Zolang je je in real life maar geen Dementor gaat noemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:55 schreef Dementor het volgende:
Ik ga dit allemaal ooit zo op mijn bordje krijgen he!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga er vandoor, móet slapen, anders wordt het een ramp morgen, ik bedoel straks, o men, over een paar uur moet ik alweer op.
Trusten allemaal
Heel even gepikt, vond m zo leuk! Zet zo NZ ava weer terug, want die is heilig!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doe jij nou ??? de ava van Ijsmeis
Fotoboek en zoeken op bepaalde woorden met google.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh! Zolang je je in real life maar geen Dementor gaat noemen.
WTF? Echt? Heb ik weer een ava van een of andere wilde chick gepikt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:59 schreef Dementor het volgende:
Oh lief honingnijntje van me, trust me je wilt geen ijsmeis avatar gebruiken.
Tenzij je zin hebt om binnenkort een eigen .zip en .rar op het internet te zetten met pikante foto's zoals zij ooit heeft gedaan.
Zou ik maar doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heel even gepikt, vond m zo leuk! Zet zo NZ ava weer terug, want die is heilig!
Uhm ja je hebt de avatar van een vrije wilde dame te pakken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
WTF? Echt? Heb ik weer een ava van een of andere wilde chick gepikt?
Ga m snel aanpassen!!!
Ikke ookquote:
Heb fok uitgelezen iid..quote:
Ach we zijn er als redders in noodquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:03 schreef Dementor het volgende:
Wel weer mooi dat HB precies die avatar pakt!
Kutzooi, vond m zo leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:03 schreef Dementor het volgende:
Wel weer mooi dat HB precies die avatar pakt!
Ik luister het gewoon nog een keer.quote:
Ik was al op zoek naar nijntje met een potje honing maar er komt niet direct iets uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kutzooi, vond m zo leukKon toch ook niet weten wie zij was. Ik kijk nooit vieze plaatjes
It kindof killed me, howso? Waiting eagerly?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
TIPSCH
What happend met het lijntjesoverzicht?
Straks.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:08 schreef tipsch het volgende:
Oh, morgen weer Peter's Priet Praat Show he?
Leg es uit ???quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
It kindof killed me, howso? Waiting eagerly?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
boe
Oh cool ... tijdsverdrijf (moet werken)quote:
Een user die wat te pikante foto's in een rarretje heeft gestoptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:08 schreef HoneyBunny het volgende:
![]()
Piet weet jij ook al wie IJsmeis is?
We zitten al in de vrijdag he, ik kreeg net ook al een nieuw digital magazine binnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh cool ... tijdsverdrijf (moet werken)
Bingo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een user die wat te pikante foto's in een rarretje heeft gestopt?
Waar dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een user die wat te pikante foto's in een rarretje heeft gestopt?
Als je die link post heb je gelijk een permban aan je broek hangenquote:
Ik heb de rar niet, ken alleen de verhalenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bingo.
Met een hoop "natuurgras".
Dat is, het werd me wat te ingewikkeld. Achterlangs kreeg ik zoveel verzoekjes om lijntjes uit te zetten. Het was gewoon onmogelijk. Ik heb nu al dik een week afstand genomen van de love circle en ik verwacht eigenlijk wel dat ik de geest heel snel te pakken krijg.quote:
Ik was erbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de rar niet, ken alleen de verhalen.
PM maar, post ik um wel. Ik weet van niets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je die link post heb je gelijk een permban aan je broek hangen.
Ik vergis me in de dagen soms met die rare uren. Ik moet een digitale agenda ofzo hebben. (voor op de pc) Hint anyone.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zitten al in de vrijdag he, ik kreeg net ook al een nieuw digital magazine binnen.
Dus vandaar.
Straks.
Sjees, ik heb echt een hoop gemist. Heb er echt nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de rar niet, ken alleen de verhalen.
Komop HoneyPunny, bedel achterlangs bij Dementor. Ik weet zeker dat hij het heeft bewaard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Sjees, ik heb echt een hoop gemist. Heb er echt nog nooit van gehoord!
Kwestie van ook buiten DGK posten en lurken dan kom je alle FOK!schandalen wel een keer tegenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef HoneyBunny het volgende:
Sjees, ik heb echt een hoop gemist. Heb er echt nog nooit van gehoord!
Het is live ook ZO fucking goed.. en dit nummer zeker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik luister het gewoon nog een keer.
Want dat kan he!
Mooi dat je het kunt waarderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is live ook ZO fucking goed.. en dit nummer zeker.
Heb ze helaas alleen maar in stadions kunnen zien.
Kijk eens mijn beste,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Komop HoneyPunny, bedel achterlangs bij Dementor. Ik weet zeker dat hij het heeft bewaard.
We zijn op zoek naar de IJmeis RARs, mijn beste.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk eens mijn beste,
[ afbeelding ]
Super outdated, maar dit moet gewoon een dynamisch online systeem worden.
Ik heb een band met muisquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk eens mijn beste,
[ afbeelding ]
Die mag ik hier niet posten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar de IJmeis RARs, mijn beste.
Het is vast een conceptversiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Dementor het volgende:
Fan hoort nu veeeeeel dichterbij mij te staan en blurk staat er niet eens op.
Kan niet he!
Van Binsbergen mode:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is vast een conceptversie.
Blurk staat wel al op de mijne. Nog zonder lijntjes, maar die krijgt ze zeker, richting NMNS, APK ,PC Eend en Gert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fan hoort nu veeeeeel dichterbij mij te staan en blurk staat er niet eens op.
Kan niet he!
Daarom ben ik ook voor een systeem dat individuele input samenvoegt tot 1 model.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Blurk staat wel al op de mijne. Nog zonder lijntjes, maar die krijgt ze zeker, richting NMNS, APK en Gert.
WTF is dat nou weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk eens mijn beste,
[ afbeelding ]
Ja, fijn.quote:
Ik meen het oprecht hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, fijn.
Ik sluit af met een Nathanäel-klassiekert.![]()
Kweet het niet met dit soort dingen.. Gaat geheid gedonder komen. Ik hou er niet zo van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:25 schreef tipsch het volgende:
Ik zal hier morgenochtend eens mee verder gaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |