Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En moet iedereen hier dat meebeleven?
Joh, dan vermelden we hier toch ook nog even dat M&M's een trekker isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En moet iedereen hier dat meebeleven?
Tuuk wel, hart onder de riem bij Fan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
Fuck dat schilderij hoort toch niet in de OP.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef kahaarin het volgende:
OP is af, slapen lukt toch nog niet, voor de slapers: Trusten en![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik ga ook maar een poging wagen. Zelfs een wandelingetje gemaakt, maar het is buiten gewoon nog warmDus dat hielp ook al niet....
Truste
Truste Buuf! Neem nog effe een frisse douche, helpt ook nog wel eens!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik ga ook maar een poging wagen. Zelfs een wandelingetje gemaakt, maar het is buiten gewoon nog warmDus dat hielp ook al niet....
Truste
Je weet toch wel waar dat schilderij voor staat, dat mag gewoon niet te dicht in de buurt van beagles komen hoor..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuuk wel, hart onder de riem bij Fan.![]()
Dat gevoel heb ik ook, erg is het.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef Dementor het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik nog de hele nacht door kan gaan terwijl ik morgenochtend naar een verplicht uitje moet.
Moet je nagaan als je wat van mijn thee en kruiden tot je neemt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, erg is het.
Contrast, die lieve onschuldige hondjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar dat schilderij voor staat, dat mag gewoon niet te dicht in de buurt van beagles komen hoor..
Wrom?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een leesvoer, maar ik ben bij
Ik vind het maar eng.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Contrast, die lieve onschuldige hondjeslijken zo nog schattigerder!
Hey!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een leesvoer, maar ik ben bij
Ik heb al veel te veel tot me genomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je wat van mijn thee en kruiden tot je neemt.
Never enough.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel tot me genomen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je wat van mijn thee en kruiden tot je neemt.
Weerstand is zinloos HB.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
het heeft iets ranzigs zoals je het schrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |