Honeybunny heeft een gevalletje burenruzie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
Hmm, ik vind het een beetje vies noekje... elastiekje aan beide kanten en je hebt een ondeugend speeltje.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Dan maakt Fan er vast wel een mooie paint bij.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
een pop art dwerg met een bio bak
Noekje gaat morgen naar Rotjeknor:quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
![]()
en een smeulend hegje.
God, zelfs ik krijg zin in painten.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
Iihiiik ga morgen voor het eerst in mijn leven naar Rotterdam. Nou, jeetje.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Echt? Wat voor leuks ga je hier doen?
Mooi wel:quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Disana het volgende:
Bij Peter in de brievenbus piesen gaat 'r anders niet lukken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
LOL Staat er ook bij waar je zo'n ding moet gebruiken? Want het enige verschil lijkt vooralsnog dat je niet hoeft te hurken, en da's niet veel.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef tipsch het volgende:
Moet je het toch even goed lezen.![]()
Plassen doe je in elk geval zo:
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[quote]
Ja dan sta je daar dus op zo'n festival met je broek omlaag of je rok omhoog... what's the difference
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb geen idee, in eerste instantie werd er gezegd dat het Noekje niet zou lukken om in de brievenbus van Peter te piesen, dat kan dus heus wel.Niet dat het een goed idee is, niet dan Peter het leuk zou vinden maar technisch is het mogelijk.....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef noekje het volgende:
Oh maar ik ben sowieso geen plasgeitebreiertype, die tuitjes, da's niks voor mij. Als kind ging het altijd al fout in de bossen, kon ik weer jankend naar huis omdat alles onderzat dat ik me niet eens waag aan enge hulpmiddelen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die niet zo'n ervaring hebben.....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
Oh écht? Ik dacht écht dat ik het enige meisje was waarbij het gewoon niet goed ging. Ik dacht echt dat ik gewoon the skills niet had. Ik ben niet alleen!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Ooit met mn kontje in de brandnetels gaan zitten tijdens plassen in het bos![]()
Piesen in het wild blijft voor meisjes een drama. Met of zonder tuit!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dan pies je altijd over je broekspijpen heen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef kahaarin het volgende:
mja, of je broekje was niet ver genoeg naar beneden.....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:56 schreef Deisyy het volgende:
Of je verliest je evenwicht.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef tipsch het volgende:
![]()
Wat verwachten vrouwen nou eigenlijk van een plastuit.
En go!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef Disana het volgende:
Nou, bijvoorbeeld... dat je er net als Dementor een voorstukje op zet om de tuin mee te sproeien.
Nee, doe maar water en een blaadje sla. Het is echt warm hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:04 schreef debuurvrouw het volgende:
dus.![]()
Wil er nog iemand wijn. Ik wacht op regen. Of tot de temperatuur zo gezakt is dat ik kan slapen. Of tot het moment dat ik omdonder van de slaap.
Truste ruudquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijk ik net op mijn klokje en besef ik dat ik niet meer kan volgen.![]()
Truste Fok!![]()
Hihi, grappig!quote:
wrom nou water en een blaadje sla?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, doe maar water en een blaadje sla. Het is echt warm hè?
O ja, het is morgen gewoon vrijdag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijk ik net op mijn klokje en besef ik dat ik niet meer kan volgen.![]()
Truste Fok!![]()
Ik benijd je! Ik zou zó graag naar bed willen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:10 schreef HoneyBunny het volgende:
REGEN!!!! EN HEEL VEEL WIND!!!![]()
![]()
![]()
![]()
oh, storm zelfs gewoon ineens
Fuck de vrijdag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, het is morgen gewoon vrijdag.
Trusten Ruud![]()
Ga je een dagje weg? Nog even en dan is de vakantie weer voorbij en dan moeten we elke ochtend weer rugzakjes vullen. Bah!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wrom nou water en een blaadje sla?![]()
het begint toch wel wat koeler te worden geloof ik. En ik ben gewoon errug moe. En morgen kan ik niet eens uitslapen.
Mijn laatste vakantiedag, maandag moet ik gewoon weer aan de bakquote:
De bak, dat klinkt niet al te best.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantiedag, maandag moet ik gewoon weer aan de bak
Schoonloeder is weer terug van vakantie dus we gaan even langs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga je een dagje weg? Nog even en dan is de vakantie weer voorbij en dan moeten we elke ochtend weer rugzakjes vullen. Bah!
Gert heeft het licht gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:12 schreef Gert het volgende:
Ja! News from the south west: ik zag een lichtflits en het begint nu te regenen.
Áls ze iets voor ons overgelaten hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gert heeft het licht gezien![]()
manoman, volgens buiendingus pas tussen 5 en 8 hier regen
Aan het werk dus, gewoon op kantoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De bak, dat klinkt niet al te best.
T zal toch wel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Áls ze iets voor ons overgelaten hebben.
Oh je bedoeld die hoge gebouwen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan het werk dus, gewoon op kantoor![]()
Nou ze zijn er hebberig genoeg voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T zal toch wel?
Anders moet ik morgen alsnog met de plastuit sproeier in de weer
De mijne is niet zo heel hoog, wel heel bijzonder, het is een voormalige sleepboot, helemaal verbouwd tot kantoorruimtes op hoge palen gezet half boven de wal en half boven de Oude Maas.quote:
Succes ermee, trustenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ze zijn er hebberig genoeg voor.
Ik ga het proberen, het bed. Mét een waterijsje. Welterusten allemaal
Oh dan weet ik al welke.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne is niet zo heel hoog, wel heel bijzonder, het is een voormalige sleepboot, helemaal verbouwd tot kantoorruimtes op hoge palen gezet half boven de wal en half boven de Oude Maas.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik woon toch "al" 23 jaar in Rotterdam.
Volgende keer even zwaaienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet het he, I always keep a watchful eye.
Trustequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien![]()
Ik ga ook een poging wagen om te slapen, trusten voor wie er nog is
Truste Deisyy ik was even plassen........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien![]()
Ik ga ook een poging wagen om te slapen, trusten voor wie er nog is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |