Moet je het toch even goed lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL Staat er ook bij waar je zo'n ding moet gebruiken? Want het enige verschil lijkt vooralsnog dat je niet hoeft te hurken, en da's niet veel.
"Schat, ik ben wat later ik heb zojuist een beer aangereden maar we eten vanavond wel pizza!".quote:
Ja dan sta je daar dus op zo'n festival met je broek omlaag of je rok omhoog... what's the differencequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan me de promotiecampagne herinneren waarbij ze zeiden dat het was voor bij festivals en om in je tas te doen als je de natuur in ging......
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moet je het toch even goed lezen.![]()
Plassen doe je in elk geval zo:
[ afbeelding ]
Is dat alles?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
zelfs in de tram! Matched met mn kuisheidsgordel en pepperspray!
De bezorgbeer bezorgt voornamelijk spare-ribsquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Schat, ik ben wat later ik heb zojuist een beer aangereden maar we eten vanavond wel pizza!".
owquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het komt uit een serie, en daar past het wel goed bij het fragment.
Paste niet in mn mooie tasjequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is dat alles?
Geen blazing 9mm guns?
Ik heb ze nooit gebruikt, maar het is wel eens een goed idee om ze te bellen als we boven de 30c komen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bezorgbeer bezorgd voornamelijk van de spare-ribs
Ja!quote:
Mag dit niet in de rij bij de AH gebruikt worden dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan me de promotiecampagne herinneren waarbij ze zeiden dat het was voor bij festivals en om in je tas te doen als je de natuur in ging......
Dat fragment is goud waard man, misschien edit ik dat er nog wel even uit als ik tijd heb.quote:
Dat snap ik wel, maar evengoed sta je met je hele handel te kijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, in eerste instantie werd er gezegd dat het Noekje niet zou lukken om in de brievenbus van Peter te piesen, dat kan dus heus wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dan sta je daar dus op zo'n festival met je broek omlaag of je rok omhoog... what's the difference
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beats me.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag dit niet in de rij bij de AH gebruikt worden dan?Ik bedoel, wáár dan?
Dat was ik die dat zei, en wat dat betreft heb je helemaal gelijk: het kan! Nu maar hopen dat we haar niet op ideeen hebben gebracht.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, in eerste instantie werd er gezegd dat het Noekje niet zou lukken om in de brievenbus van Peter te piesen, dat kan dus heus wel.Niet dat het een goed idee is, niet dan Peter het leuk zou vinden maar technisch is het mogelijk.....
Ja, maar noem je dat wild dan? In de rij van de AH? Nou.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beats me.Wildplassen is ook gewoon verboden en zulks, geen idee.
Oh maar ik ben sowieso geen plasgeitebreiertype, die tuitjes, da's niks voor mij. Als kind ging het altijd al fout in de bossen, kon ik weer jankend naar huis omdat alles onderzat dat ik me niet eens waag aan enge hulpmiddelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, in eerste instantie werd er gezegd dat het Noekje niet zou lukken om in de brievenbus van Peter te piesen, dat kan dus heus wel.Niet dat het een goed idee is, niet dan Peter het leuk zou vinden maar technisch is het mogelijk.....
Jajaja...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat fragment is goud waard man, misschien edit ik dat er nog wel even uit als ik tijd heb.
Die camera die zo die tunnel door koerst echt golden gewoon.
Volgens mij zegt Noekje zelf al dat het haar niets lijkt, de post van Peter is veilig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was ik die dat zei, en wat dat betreft heb je helemaal gelijk: het kan! Nu maar hopen dat we haar niet op ideeen hebben gebracht.
Kahaarin, het is toch niet te harden gewoon, deze warmte? Die bui is nog zoooo ver weg ook... dat wordt een ellende in bed.
Wat zit er toch een stelletje idioten op Fok! [DGK]quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hier pies ik bijna van in mijn broek.
Ehm, het idee was dat vrouwen net zo makkelijk in een slootje of de bosjes konden plassen als mannen, ik weet niet of jij in de rij van de kassa bij de AH gaat staan plassen maar het lijkt mij niets iig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, maar noem je dat wild dan? In de rij van de AH? Nou.
Ik kijk de previews op tjoektjoek dus we are even.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jajaja...
Ik ben al in het stadium dat ik previews van de volgende episode op sho.com kijk.![]()
En ik heb ook de carrièrre van MLP eens bekeken, en kwam toen op een prachtige, met prijzen overladen project van Mike Nichols uit, Angels in America. Duurt 6 uur, zit nu op de helft. Prachtig. Ook "Andy" doet mee. Wel apart, om haar als depressieve hallucinerende diazepam-addict te zien.
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zit er toch een stelletje idioten op Fok! [DGK]![]()
![]()
Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die niet zo'n ervaring hebben.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh maar ik ben sowieso geen plasgeitebreiertype, die tuitjes, da's niks voor mij. Als kind ging het altijd al fout in de bossen, kon ik weer jankend naar huis omdat alles onderzat dat ik me niet eens waag aan enge hulpmiddelen.
Oh écht? Ik dacht écht dat ik het enige meisje was waarbij het gewoon niet goed ging. Ik dacht echt dat ik gewoon the skills niet had. Ik ben niet alleen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die niet zo'n ervaring hebben.....
Ooit met mn kontje in de brandnetels gaan zitten tijdens plassen in het bosquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die niet zo'n ervaring hebben.....
Ik had net een vrouw aan de telefoon en vertel haar over de plastuit, zegt ze "da's ook niet erg opwindend". oh!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
We moeten het nu doen met vrouwen humor en een plastuit.
Ik zou bijna de tuin gaan sproeien.
Bijna.
Stom toch van je? Je moet over je éigen plastuit vertellen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik had net een vrouw aan de telefoon en vertel haar over de plastuit, zegt ze "da's ook niet erg opwindend". oh!
In Rotterdam? Hier ist nog droog maar anders moet ik de hele inboedel die ik hier buiten heb verzameld alvast naar binnen verhuizenquote:
Nee hoor, meisjes en wildplassen gaat gewoon niet goed samen.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh écht? Ik dacht écht dat ik het enige meisje was waarbij het gewoon niet goed ging. Ik dacht echt dat ik gewoon the skills niet had. Ik ben niet alleen!
het zal mijn zieke brein zijn, maar plastuiten en de tuin besproeien in één post roept om "vrouwenhumor"quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
We moeten het nu doen met vrouwen humor en een plastuit.
Ik zou bijna de tuin gaan sproeien.
Bijna.
Bedankt en graag gedaan, ik wil jullie graag even mee laten delen in de feestvreugdequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld namens ons allemaal: gefeliciteerd!
En bedankt hoor
Ja, fijn. Reuze aardig van je.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt en graag gedaan, ik wil jullie graag even mee laten delen in de feestvreugde
Go for it!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zal mijn zieke brein zijn, maar plastuiten en de tuin besproeien in één post roept om "vrouwenhumor"
dan pies je altijd over je broekspijpen heenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, meisjes en wildplassen gaat gewoon niet goed samen.....
Doe maar wel vast, in een hagelbui je spul bij elkaar zoeken is ook zo wat.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In Rotterdam? Hier ist nog droog maar anders moet ik de hele inboedel die ik hier buiten heb verzameld alvast naar binnen verhuizen
Spijkenisse. En het begint ineens vreselijk te waaien en de eerste druppels zijn gevallenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In Rotterdam? Hier ist nog droog maar anders moet ik de hele inboedel die ik hier buiten heb verzameld alvast naar binnen verhuizen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Stom toch van je? Je moet over je éigen plastuit vertellen!
mja, of je broekje was niet ver genoeg naar beneden.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan pies je altijd over je broekspijpen heen
Het is alleen zo een fucking eind fietsenquote:
Nou, bijvoorbeeld... dat je er net als Dementor een voorstukje op zet om de tuin mee te sproeien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Wat verwachten vrouwen nou eigenlijk van een plastuit.
Fietsen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is alleen zo een fucking eind fietsen![]()
En de regen tegemoet. Op zich verfrissend, maar toch....
Is dat wel gezond ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef tipsch het volgende:
Mooi, ik heb 3 liter koude Coca Cola op vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |