Oh jee, was dit wel echt de eerste dan? Ik dacht 'niemand doet het, allemaal voor pampus door de warmte, dus dan zal ik me maar opwerpen'quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef kahaarin het volgende:
ja, jij was eerst, die van Noekje zit al dicht, er waren er bijna 3 geweest.....Thnx!
![]()
Ik was al aan het zoeken, maar ik heb altijd het gevoel dat ik dan net te laat een topic open he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, was dit wel echt de eerste dan? Ik dacht 'niemand doet het, allemaal voor pampus door de warmte, dus dan zal ik me maar opwerpen'
Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Noekje, jij bent evil door dat tagje wil ik misschien wel doneren.
Toch geen schilderij hequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Al is het maar een euro.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Ja dat heb ik ook vaak. In het DGK subforum was het helemaal erg, daar waren ze zó vaak zoek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, maar ik heb altijd het gevoel dat ik dan net te laat een topic open he!
Bedankt in ieder geval.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, was dit wel echt de eerste dan? Ik dacht 'niemand doet het, allemaal voor pampus door de warmte, dus dan zal ik me maar opwerpen'
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak. In het DGK subforum was het helemaal erg, daar waren ze zó vaak zoek.
Oh wacht, een oud gebruik:
OP IS KLAAR!
Mooie OP Disana en lief dat je Mikey noemt.quote:
Oh okee dan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, je stond bij nieuwe topics onder die van Noekje, dan was de jouwe net eerder, ik keek nog even voordat ik op invoeren duwde, schade en schande en zo....![]()
En morgen is het binnen warmer dan buiten, dan kun je zelf kiezen of je de ramen open doet of niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee dan.
Uniek hoor, het is binnen en buiten even warm hier, er is geen ontkomen aan.
Aw!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gemailed Noekje, dus ik zal straks wel dat rekeningnummer krijgen.
[ afbeelding ]
Wie weet lopen dit soort kleintjes daar wel rond.
Ik ga gewoon op mijn bed tv kijken, het is overal even warm. Tot morgen lieve FOK!kers, hoop dat we straks allemaal een lekker buitje krijgen en een beetje kunnen tukken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Oh okee dan.
Uniek hoor, het is binnen en buiten even warm hier, er is geen ontkomen aan.
Heb jij ook nog iets beleefd dat erin kan? Ik doe het zó hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef Sporti het volgende:
Mooie OP Disana, dank je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |