Nee joh Fan, ik ben nu in een hele andere mood.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je maar niet van die rottige rap muziek gaat plaatsen hoor, dan dien ik een klacht in
Oh jammer!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Haagje was niet in de fik, maar gewoon dood binnen een paar daagjes. Ook geen lastige prikkeldingies meer!
Was lief bedoeld, hoefde ze niet meer te knippen (of hoefde ik niet meer te knippen)
Nee dat was omdat ik nogal lelijke woorden had gezegdquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ow noes....De politie roepen bij een dood hegje.....
Niet ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Krijg ik op hyves van Huub (weet je wel, die van DGK) een routebeschrijving voor de fandag in mijn mailbox. alsof ik daar heen ga
Zelfs buienradar is van slag, hij geeft maar 10 minuten vooruit, maar er gaat een fikse bui vanuit he zuidwesten richting Zeelandquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
karin heeft alweer regen voorspeld dus nog even..........
Wil je nu echt zeggen dat jij die heg hebt doodgemaakt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Haagje was niet in de fik, maar gewoon dood binnen een paar daagjes. Ook geen lastige prikkeldingies meer!
Was lief bedoeld, hoefde ze niet meer te knippen (of hoefde ik niet meer te knippen)
Niet hierheen! Ik zit buiten!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs buienradar is van slag, hij geeft maar 10 minuten vooruit, maar er gaat een fikse bui vanuit he zuidwesten richting Zeeland
in welke mood ben je dan? plaats maar een muziekje doe ik mijn koptelefoon vast opquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee joh Fan, ik ben nu in een hele andere mood.
Je weet hoe dat gaat he.
Nee, ik wil dat niet zeggen (maar het is misschien wel een beetje zo....)quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil je nu echt zeggen dat jij die heg hebt doodgemaakt?
Iihiiik ga morgen voor het eerst in mijn leven naar Rotterdam. Nou, jeetje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
http://buienradar.nl/
Het wil gewoon niet richting Rotterdam komen.
Wie wil niet komen Tupac?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
Deze mood:quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
in welke mood ben je dan? plaats maar een muziekje doe ik mijn koptelefoon vast op
say it with music.....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat niet zeggen (maar het is misschien wel een beetje zo....)
Ik zal jou eens laten komen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wie wil niet komen Tupac?
Ik hoop toch van niet. Een beetje groen is nooit weg, zeker niet in de stad. Plus dat ik vind dat dat soort escalaties tussen buren afschuwelijk is. Voor je het weet zijn je ruiten ingegooid of is je hond vergiftigd en dat soort fraais, en heb je beiden geen leven meer terwijl je toch met elkaar zit opgescheept.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat niet zeggen (maar het is misschien wel een beetje zo....)
Echt? Wat voor leuks ga je hier doen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Iihiiik ga morgen voor het eerst in mijn leven naar Rotterdam. Nou, jeetje.
hé Dude !quote:
Moet ze maar niet voor je deur gaan staan gillen, niets van gehoord verder?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee dat was omdat ik nogal lelijke woorden had gezegd
en dr telefoon op de grond had gegooid toen ze stond te gillen voor de deur
Jouw buienradar is van slag, je moet deze van Ed even kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
Bezoek Peter dan in zijn studio en spreek ons allen toe!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Iihiiik ga morgen voor het eerst in mijn leven naar Rotterdam. Nou, jeetje.
Een kat bekijken en evt meenemen voor mijn ouders. Ja ja, zomaar een enerverende dag uit mijn bestaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Echt? Wat voor leuks ga je hier doen?
Ik weet niet waar je huis woont, maar het duurt nog wel eventjes voor het in Rdam is.quote:
ik schrik er helemaal vanquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hihi.![]()
![]()
Viel ik opeens uit mijn rol.
Hoe dan?!
Joh ik ben 4 koppen groter, de pliesie vond mij lief en haar krankzinnig, een hond heb ik niet en mn ruiten kan ze niet ingooien want ik heb een maisonnette en woon dus op de 1e en 2e verdieping en zo hoog kan ze met die kleine armpjes niet gooien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop toch van niet. Een beetje groen is nooit weg, zeker niet in de stad. Plus dat ik vind dat dat soort escalaties tussen buren afschuwelijk is. Voor je het weet zijn je ruiten ingegooid of is je hond vergiftigd en dat soort fraais, en heb je beiden geen leven meer terwijl je toch met elkaar zit opgescheept.
Ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik schrik er helemaal van
Nope. Dat was 2 jaar geleden. En nu vond ik dus een hoopje troepjes voor mn voordeur.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet ze maar niet voor je deur gaan staan gillen, niets van gehoord verder?
Salsaquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:10 schreef Duh_Dude het volgende:
hmmm, hier wel....
Wat zal het zijn vanavond: Disco of Salsa
Dan stel ik voor dat jij en blurk ook maar beginnen met drinken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Het is die thee he waar die 2 aan zitten
mooiquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat jij en blurk ook maar beginnen met drinken.
Als dat zo werkt.
Best.
Je bent toch nog steeds luchtigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat jij en blurk ook maar beginnen met drinken.
Als dat zo werkt.
Best.
En ja ik heb wel wat kruiden gesnoept een uurtje geleden.
Ik moet alleen nog even de lyrics onthouden, dan kan ik dit ook weer meezingen terwijl ik rondjes fiets.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooiik ben nu bij de tweede.......
écht mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |