Áls ze iets voor ons overgelaten hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gert heeft het licht gezien![]()
manoman, volgens buiendingus pas tussen 5 en 8 hier regen
Aan het werk dus, gewoon op kantoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De bak, dat klinkt niet al te best.
T zal toch wel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Áls ze iets voor ons overgelaten hebben.
Oh je bedoeld die hoge gebouwen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan het werk dus, gewoon op kantoor![]()
Nou ze zijn er hebberig genoeg voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T zal toch wel?
Anders moet ik morgen alsnog met de plastuit sproeier in de weer
De mijne is niet zo heel hoog, wel heel bijzonder, het is een voormalige sleepboot, helemaal verbouwd tot kantoorruimtes op hoge palen gezet half boven de wal en half boven de Oude Maas.quote:
Succes ermee, trustenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ze zijn er hebberig genoeg voor.
Ik ga het proberen, het bed. Mét een waterijsje. Welterusten allemaal
Oh dan weet ik al welke.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne is niet zo heel hoog, wel heel bijzonder, het is een voormalige sleepboot, helemaal verbouwd tot kantoorruimtes op hoge palen gezet half boven de wal en half boven de Oude Maas.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik woon toch "al" 23 jaar in Rotterdam.
Volgende keer even zwaaienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet het he, I always keep a watchful eye.
Trustequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien![]()
Ik ga ook een poging wagen om te slapen, trusten voor wie er nog is
Truste Deisyy ik was even plassen........quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien![]()
Ik ga ook een poging wagen om te slapen, trusten voor wie er nog is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |