ElizabethR zou ik even PM enquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA ZEKER en ik had volgens mij nog niet eens écht iederéén bedankt![]()
Welnu bij deze dandat vond ik écht écht SUPER !!
OH wat een schat van een mens is dat hé, echt hoor ik hou van die vrouw, straalt echt zoveel warmte en liefde vanaf heerlijk is datquote:
van jouw ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Om jullie even echt te laten smelten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo!![]()
En ja die oortjes blijven zo zacht, voor altijd!
hier verder? man we zijn al bijna halverwegequote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zijn die van jou bolletje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo!![]()
Niet nodig, ik heb al het perfect schilderij gevonden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
OH wat een schat van een mens is dat hé, echt hoor ik hou van die vrouw, straalt echt zoveel warmte en liefde vanaf heerlijk is dat![]()
ik denk dat een schilderijtje voor haar maak
ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe hobby / jobIk heb zin in ijs
Was het maar zo'n feest!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zijn die van jou bolletje?
Geen goede timing, voor "humor"?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe hobby / jobIk heb zin in ijs
ja die past wel bij haar hier straalt de warmte ook écht vanaf , ach de schatquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb al het perfect schilderij gevonden.
Ik weet zeker dat het een prominente paats zal krijgen in haar huis.
Fleurt de boel waarschijnlijk nog op ook.
[ afbeelding ]
Nee ik kan dit nooit laten.
Geeft niks. Ik noteer wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen goede timing, voor "humor"?![]()
Joh, wou je alleen maar een beetje semi-anoniem plagen. [ afbeelding ]
aardbeiquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ookof een milkshake mocca
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo!![]()
Als het moet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:25 schreef noekje het volgende:
Dement, ze zijn lief. Jagen ze ook op katten?
Op allemaal?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Je moet wel reageren op mijn posts he Gert.
Anders is de lol er ook snel vanaf of moet ik je voortaan Huub noemen?
Erg he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Op allemaal?
Man, jij staat dagelijks in de top-10 van hardcore FOK!-posters.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aw, poepies.....
![]()
@Fan, tuuk, belachelijk, vingers af van mijn DGK vriendjes en vriendinnetjes.![]()
![]()
Ik wil ook ijs! Heel veel graag! Ga haast dood hier van de bloedhitte. En heb ruzie met de buurvrouw maar het is te warm om haar nu uit te gaan schelden, ik heb er niet eens de puf meer voorquote:
Hmm, ik vind het een beetje vies noekje... elastiekje aan beide kanten en je hebt een ondeugend speeltje.quote:
Ah leuk! Waarom heb je ruzie met de buurvrouw en kan ik Frans al bellen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs! Heel veel graag! Ga haast dood hier van de bloedhitte. En heb ruzie met de buurvrouw maar het is te warm om haar nu uit te gaan schelden, ik heb er niet eens de puf meer voor![]()
Hoi allemaal trouwens
ja....... ik zat ook al te kijken ik dacht dat het aan die thee lag.....quote:
Gert zou me nooit een vies hartje geven. Toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het een beetje vies noekje... elastiekje aan beide kanten en je hebt een ondeugend speeltje.
Ziek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
Mijn tante fokte beagles voor Duitse jagers. Als de hondjes de leeftijd hadden, nam ze ze mee naar een jachtkasteel over de grens. Daar werden de hondjes op hun jaagkwaliteiten getest; de hondjes die niet voldeden werden meteen afgeschoten.
Vandaar dat ik niet zo'n prettig idee bij beagles heb, alhoewel het leuke honden zijn.
Hey Bunny!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs! Heel veel graag! Ga haast dood hier van de bloedhitte. En heb ruzie met de buurvrouw maar het is te warm om haar nu uit te gaan schelden, ik heb er niet eens de puf meer voor![]()
Hoi allemaal trouwens
Ik zou daar niet op durven zweren hoor noekjequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert zou me nooit een vies hartje geven. Toch?
Ehm, het pikstaanderige weer heeft ook zijn invloed op jou?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het een beetje vies noekje... elastiekje aan beide kanten en je hebt een ondeugend speeltje.
Hé koopdoos !quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo!![]()
Ja, dan kwam je daar als kind en dan was er een nestje, en de volgende keer was alles weg naar Duitsland of dood. Ik heb nooit begrepen waarom de 'ongeschikte' hondjes niet naar aardige liefhebbers mochten, want ik vond het excuus 'dan gaan ze ermee fokken' wel erg slap.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ziek.
Dat is het op een verkeerde manier toepassen van survival of the fittest.
Mensen die eugenetica toepassen op dieren mogen ze van mij tegen de muur zetten.
Ja echt.
Maar ik weet wat ze met beagles doen hoor, ik denk er alleen niet teveel over na omdat ik anders alles zo neer zou leggen om met bijvoorbeeld het ALF mee te gaan werken.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
Ik kan je met mijn hand op mijn hart vertellen dat er hier helemaal níets staat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, het pikstaanderige weer heeft ook zijn invloed op jou?
Inderdaad, er zijn genoeg mensen die een beagletje willen hebben, wat is de moeite om ze even in de krant/op internet te zetten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ziek.
Dat is het op een verkeerde manier toepassen van survival of the fittest.
Mensen die eugenetica toepassen op dieren mogen ze van mij tegen de muur zetten.
Ja echt.
Maar ik weet wat ze met beagles doen hoor, ik denk er alleen niet teveel over na omdat ik anders alles zo neer zou leggen om met bijvoorbeeld het ALF mee te gaan werken.
Klinkt gewoon als pure eugenetica, het ras zuiver houden is ook heel moeilijk omdat ze behalve de mens eigenlijk geen natuurlijke vijanden meer hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan kwam je daar als kind en dan was er een nestje, en de volgende keer was alles weg naar Duitsland of dood. Ik heb nooit begrepen waarom de 'ongeschikte' hondjes niet naar aardige liefhebbers mochten, want ik vond het excuus 'dan gaan ze ermee fokken' wel erg slap.
Afijn, het was niet mijn lievelingstante.
sjesusquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
Mijn tante fokte beagles voor Duitse jagers. Als de hondjes de leeftijd hadden, nam ze ze mee naar een jachtkasteel over de grens. Daar werden de hondjes op hun jaagkwaliteiten getest; de hondjes die niet voldeden werden meteen afgeschoten.
Vandaar dat ik niet zo'n prettig idee bij beagles heb, alhoewel het leuke honden zijn.
Even goed lezen, het pikstaanderige weer en invloed betekent niet dat er iets bij jou hoeft te staan, dat kan toch heul niet......quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je met mijn hand op mijn hart vertellen dat er hier helemaal níets staat!
Foei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |