Ik luister het gewoon nog een keer.quote:
Ik was al op zoek naar nijntje met een potje honing maar er komt niet direct iets uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kutzooi, vond m zo leukKon toch ook niet weten wie zij was. Ik kijk nooit vieze plaatjes
It kindof killed me, howso? Waiting eagerly?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
TIPSCH
What happend met het lijntjesoverzicht?
Straks.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:08 schreef tipsch het volgende:
Oh, morgen weer Peter's Priet Praat Show he?
Leg es uit ???quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
It kindof killed me, howso? Waiting eagerly?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
boe
Oh cool ... tijdsverdrijf (moet werken)quote:
Een user die wat te pikante foto's in een rarretje heeft gestoptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:08 schreef HoneyBunny het volgende:
![]()
Piet weet jij ook al wie IJsmeis is?
We zitten al in de vrijdag he, ik kreeg net ook al een nieuw digital magazine binnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh cool ... tijdsverdrijf (moet werken)
Bingo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een user die wat te pikante foto's in een rarretje heeft gestopt?
Waar dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een user die wat te pikante foto's in een rarretje heeft gestopt?
Als je die link post heb je gelijk een permban aan je broek hangenquote:
Ik heb de rar niet, ken alleen de verhalenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bingo.
Met een hoop "natuurgras".
Dat is, het werd me wat te ingewikkeld. Achterlangs kreeg ik zoveel verzoekjes om lijntjes uit te zetten. Het was gewoon onmogelijk. Ik heb nu al dik een week afstand genomen van de love circle en ik verwacht eigenlijk wel dat ik de geest heel snel te pakken krijg.quote:
Ik was erbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de rar niet, ken alleen de verhalen.
PM maar, post ik um wel. Ik weet van niets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je die link post heb je gelijk een permban aan je broek hangen.
Ik vergis me in de dagen soms met die rare uren. Ik moet een digitale agenda ofzo hebben. (voor op de pc) Hint anyone.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zitten al in de vrijdag he, ik kreeg net ook al een nieuw digital magazine binnen.
Dus vandaar.
Straks.
Sjees, ik heb echt een hoop gemist. Heb er echt nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de rar niet, ken alleen de verhalen.
Komop HoneyPunny, bedel achterlangs bij Dementor. Ik weet zeker dat hij het heeft bewaard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Sjees, ik heb echt een hoop gemist. Heb er echt nog nooit van gehoord!
Kwestie van ook buiten DGK posten en lurken dan kom je alle FOK!schandalen wel een keer tegenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef HoneyBunny het volgende:
Sjees, ik heb echt een hoop gemist. Heb er echt nog nooit van gehoord!
Het is live ook ZO fucking goed.. en dit nummer zeker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik luister het gewoon nog een keer.
Want dat kan he!
Mooi dat je het kunt waarderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is live ook ZO fucking goed.. en dit nummer zeker.
Heb ze helaas alleen maar in stadions kunnen zien.
Kijk eens mijn beste,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Komop HoneyPunny, bedel achterlangs bij Dementor. Ik weet zeker dat hij het heeft bewaard.
We zijn op zoek naar de IJmeis RARs, mijn beste.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk eens mijn beste,
[ afbeelding ]
Super outdated, maar dit moet gewoon een dynamisch online systeem worden.
Ik heb een band met muisquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk eens mijn beste,
[ afbeelding ]
Die mag ik hier niet posten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar de IJmeis RARs, mijn beste.
Het is vast een conceptversiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Dementor het volgende:
Fan hoort nu veeeeeel dichterbij mij te staan en blurk staat er niet eens op.
Kan niet he!
Van Binsbergen mode:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is vast een conceptversie.
Blurk staat wel al op de mijne. Nog zonder lijntjes, maar die krijgt ze zeker, richting NMNS, APK ,PC Eend en Gert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fan hoort nu veeeeeel dichterbij mij te staan en blurk staat er niet eens op.
Kan niet he!
Daarom ben ik ook voor een systeem dat individuele input samenvoegt tot 1 model.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Blurk staat wel al op de mijne. Nog zonder lijntjes, maar die krijgt ze zeker, richting NMNS, APK en Gert.
WTF is dat nou weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk eens mijn beste,
[ afbeelding ]
Ja, fijn.quote:
Ik meen het oprecht hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, fijn.
Ik sluit af met een Nathanäel-klassiekert.![]()
Kweet het niet met dit soort dingen.. Gaat geheid gedonder komen. Ik hou er niet zo van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:25 schreef tipsch het volgende:
Ik zal hier morgenochtend eens mee verder gaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |